-
ΔΕΝ νομίζω να γεμίζατε τα μπαλόνια με ΟΞΥΓΟΝΟ!!!
-
Περισσότερες: http://kontain.com/stevo/#entries/entry/11450
-
Χωρίς να έχουμε δει ακόμα την κοιλιά του αεροσκάφους, μου κάνει εντύπωση η κατάστασή του. Δεδομένου ότι το δεξί φτερό ακουμπούσε στον πάτο του ποταμιού, σύρθηκε κτλ, οι ζημιές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες.
-
Γαλλικό ρε φίλε! Αντέχει!
-
Πιο νορμάλ φωτό...
ΝΥ ΤΙΜΕS -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χωρίς να έχουμε δει ακόμα την κοιλιά του αεροσκάφους, μου κάνει εντύπωση η κατάστασή του. Δεδομένου ότι το δεξί φτερό ακουμπούσε στον πάτο του ποταμιού, σύρθηκε κτλ, οι ζημιές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες.
Το τροπετακι αυτο θα ξαναπεταξει? Να ξερω να μην ξαναπαρω αεροπλανο, γιατι αν φτιαχτει την φουτσισαμε
-
Πάντως ένα DC-8 που είχε κάνει κάτι παρόμοιο, ξαναφτιάχτηκε και πέταξε για άλλα 30-35 χρόνια χωρίς πρόβλημα. Ρεαλιστικά, χλωμό έως άσπρο να ξαναπετάξει αυτό.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το τροπετακι αυτο θα ξαναπεταξει? Να ξερω να μην ξαναπαρω αεροπλανο, γιατι αν φτιαχτει την φουτσισαμε
Μπα, για write-off το βλέπω.
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χωρίς να έχουμε δει ακόμα την κοιλιά του αεροσκάφους, μου κάνει εντύπωση η κατάστασή του. Δεδομένου ότι το δεξί φτερό ακουμπούσε στον πάτο του ποταμιού, σύρθηκε κτλ, οι ζημιές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες.
καλά, τι βάθος έχει ο Χάντσον εκεί;
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
ΔΕΝ νομίζω να γεμίζατε τα μπαλόνια με ΟΞΥΓΟΝΟ!!!
Kι ομως ναι!
Ποιο το νοημα να τα γεμιζετε με οξυγονο? Am i missing something?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ΔΕΝ νομίζω να γεμίζατε τα μπαλόνια με ΟΞΥΓΟΝΟ!!!
Kι ομως ναι!
Ποιο το νοημα να τα γεμιζετε με οξυγονο? Am i missing something?
ωχου μωρέ, είναι το κλασσικο λάθος
Αέρας και όχι οξυγόνο. Όπως και οι μπουκάλες των δυτών -
http://img522.imageshack.us/img522/2264 ... 5pdwb4.jpg
-
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7839106.stm
http://edition.cnn.com/2009/US/01/19/hu ... index.htmlΤο ιστορικό του Α320 δείχνει ότι είχε υποστεί compressor stall στον κινητήρα #2, στις 13/1 .
-
Φιλε corsair ναι με αερα συμπιεσμενο! Δεν ξερω αν μπορουσαμε να βαλουμε κατι αλλο.
Παντος ειχε αποτελεσμα αλλα απ'οτι θυμαμαι δεν ειχε και πολυ διαρκεια στην πιεση του στο μπαλονι.Ενταξει αυτα ειχαμε ! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Φιλε corsair ναι με αερα συμπιεσμενο! Δεν ξερω αν μπορουσαμε να βαλουμε κατι αλλο.
Παντος ειχε αποτελεσμα αλλα απ'οτι θυμαμαι δεν ειχε και πολυ διαρκεια στην πιεση του στο μπαλονι.Ενταξει αυτα ειχαμε !OK με αέρα.
Αλλά με οξυγόνο θα φτιάχνατε μια πολύ ωραία βόμβα -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Φιλε corsair ναι με αερα συμπιεσμενο! Δεν ξερω αν μπορουσαμε να βαλουμε κατι αλλο.
Παντος ειχε αποτελεσμα αλλα απ'οτι θυμαμαι δεν ειχε και πολυ διαρκεια στην πιεση του στο μπαλονι.Ενταξει αυτα ειχαμε !OK με αέρα.
Αλλά με οξυγόνο θα φτιάχνατε μια πολύ ωραία βόμβαΣιγουρα και δεν θα εμενε κολυμπιθροξυλο!
-
Κατά κράτος κέρδισαν οι Ελληνες πιλότοι τους Αμερικάνους!
Στην πιο σκληρή στρατιωτική άσκηση
Κατά…κράτος κέρδισαν τους Αμερικάνους στη Νεβάδα οι πιλότοι της κρητικής μοίρας 343, καταρρίπτοντας 17 μαχητικά τους αεροσκάφη και χάνοντας μόλις 3.
Οι μάχες βεβαίως δεν ήταν αληθινές, αλλά εντάσσονταν στην πιο σκληρή, δύσκολη και απαιτητική άσκηση στον πλανήτη, με την κωδική ονομασία “Κόκκινη Σημαία”.
Η άσκηση διεξήχθη το διάστημα από 18 Οκτωβρίου έως και 1 Νοεμβρίου 2008, με τα “Αστέρια” της 343 Μοίρας “Stars” να αποδεικνύουν ότι η ελληνική Πολεμική Αεροπορία, είναι μία από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη, στον κόσμο.
Σημειώνεται μάλιστα πως η ελληνική Πολεμική Αεροπορία συμμετείχε για πρώτη φορά στην άσκηση “Κόκκινη Σημαία”, επιτυγχάνοντας αξιοσημείωτα ποσοστά επιτυχίας που καμία άλλη Πολεμική Αεροπορία στον κόσμο, δεν είχε καταφέρει να επιτύχει στη συγκεκριμένη άσκηση.
11-0
Με το ασύλληπτο για τα δεδομένα της άσκησης 11 – 0, έληξε η πρώτη ημέρα διεξαγωγής της, στη Νεβάδα της Αμερικής.Πρακτικά αυτό σημαίνει πως σε επίπεδο άσκησης, οι πιλότοι της 343 μοίρας Χανίων κατέρριψαν εικονικά 11 αεροσκάφη των Αμερικανών, χωρίς να χάσουν κανένα !
Οι ιπτάμενοι μάλιστα της 343 Μοίρας, η οποία έχει ως βάση της την 115 Πτέρυγα Μάχης, είχαν να αντιμετωπίσουν μαχητικά αεροσκάφη τύπου F – 16, F – 15, αναβαθμισμένα F – 15, αλλά και τους ικανότατους χειριστές – δοκιμαστές της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας από την 64η Μοίρα με κωδική ονομασία “Aggressors”.
Ούτε με…χίλια
Απογοητευτικά ωστόσο ήταν τα αποτελέσματα για τους Αμερικανούς ιπταμένους και την Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών, ακόμα κι όταν αυτή…κατέβασε στη μάχη ό,τι καλύτερο μπορούσε, την τέταρτη ημέρα διεξαγωγής της άσκησης.Μόλις τέσσερις Έλληνες ιπτάμενοι με αντίστοιχα ελληνικά μαχητικά, είχαν να αντιμετωπίσουν 13 αμερικανικά αεροσκάφη σε εικονικές αερομαχίες.
Οι Έλληνες όμως αποδείχτηκαν…παλληκάρια, αφού ακόμη και μ’ αυτή την ισχυρή αριθμητική υπεροχή των Αμερικανών, κατόρθωσαν να “καταρρίψουν” 6 αεροσκάφη, “χάνοντας” μόλις τρία.
Δεδομένων των συνθηκών, αν οι αερομαχίες υλοποιούνταν σε πραγματικό χρόνο και με αληθινά πυρά, οι Αμερικάνοι θα έπρεπε να μετρούν απώλειες σε 17 αεροσκάφη τους, ενώ οι Έλληνες, ακόμη κι όταν ήταν…πολλά ολίγοι, θα είχαν απώλειες μόνο 3 αεροσκαφών.
Το γεγονός αυτό αποδεικνύει περίτρανα τη δυναμική της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, των ικανοτήτων από πλευράς Ελλήνων χειριστών, καθώς επίσης και την ετοιμότητα της 343 Μοίρας “Stars”, η οποία παραδοσιακά διαθέτει στο έμψυχο δυναμικό της, τεχνικούς, αλλά και ιπταμένους…αστέρια.
Ιστορική πρωτιά
Η “επίσημη πρώτη” της Ελλάδας, αλλά και της Κρήτης στην άσκηση “Κόκκινη Σημαία” συνοδεύτηκε επίσης από μια μοναδική στην ιστορία διεξαγωγής της άσκησης, πρωτιά.Ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, όπου υπήρξε τέτοιας ευρείας έκτασης επικράτηση ξένης αεροπορίας απέναντι στους Αμερικανούς.
Η ελληνική αποστολή ωστόσο, έχει να υπερηφανεύεται και για ένα ακόμη θέμα. Κι αυτό γιατί, θεωρείται εξαιρετικά σπάνια η επικράτηση έναντι της αμερικανικής αεροπορίας, έστω και με μια κατάρριψη διαφορά.
Σημειώνεται ότι η άσκηση που πραγματοποιήθηκε στην αεροπορική βάση Nellis της Νεβάδα, θεωρείται για τα παγκόσμια δεδομένα ως μία από τις ρεαλιστικότερες και αεροπορικές ασκήσεις, με πάρα πολύ υψηλό βαθμό επικινδυνότητας, η οποία εντάσσει στο πλαίσιο της, ιδιαίτερα σκληρές ασκήσεις.
Πηγή:Πατρίς
Του Γιάννη Ζωράκη -
Ο χρήστης Patrinos έγραψε:
Μόλις τέσσερις Έλληνες ιπτάμενοι με αντίστοιχα ελληνικά μαχητικά, είχαν να αντιμετωπίσουν 13 αμερικανικά αεροσκάφη σε εικονικές αερομαχίες.Οι Έλληνες όμως αποδείχτηκαν…παλληκάρια, αφού ακόμη και μ’ αυτή την ισχυρή αριθμητική υπεροχή των Αμερικανών, κατόρθωσαν να “καταρρίψουν” 6 αεροσκάφη, “χάνοντας” μόλις τρία.
Μια χαρά τα πήγαμε, οι υπόλοιποι εφτά έφτασαν χωρίς πρόβλημα στη Λάρισα
Η πραγματικότητα ενός ενδεχομένου πολέμου στο Αιγαίο, φοβάμαι...Εχει συζητηθεί προηγουμένως πάντως...
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Φιλε corsair ναι με αερα συμπιεσμενο! Δεν ξερω αν μπορουσαμε να βαλουμε κατι αλλο.
Παντος ειχε αποτελεσμα αλλα απ'οτι θυμαμαι δεν ειχε και πολυ διαρκεια στην πιεση του στο μπαλονι.Ενταξει αυτα ειχαμε !OK με αέρα.
Αλλά με οξυγόνο θα φτιάχνατε μια πολύ ωραία βόμβαΣιγουρα και δεν θα εμενε κολυμπιθροξυλο!
Για την ακρίβεια, ένα μπαλόνι καθαρού οξυγόνου δεν είναι καθόλου εκρηκτικό. Δεν είναι καν εύφλεκτο καθ' ότι δεν 'καίγεται' αλλά 'καίει', ή αλλιώς απαιτείται για μια έκρηξη αλλά δεν εκρήγνυται το ίδιο.
Απουσία καύσιμης ύλης το οξυγόνο δεν κάνει τπτ. Είναι απολύτως ασφαλές καθώς διαχέεται στην ατμόσφαιρα (από άποψη εκρητκικότητας) και μπορεί κανείς να αναπνεύσει καθαρό οξυγόνο χωρίς προβλήματα (με κάποια όρια όσον αφορά στην πίεση του αερίου και στο χρόνο έκθεσης του ανθρώπου σε αυτό).
Μπορείτε να πάρετε μια φιάλη καθαρού οξυγόνου και να την ανοίξετε μπροστά σε μια φλόγα ενός αναπτήρα. Δεν θα συμβεί τπτ. Άντε να γίνει λίγο πιο ζωηρή η φλόγα. Αν η ποσότητα της καύσιμης ύλης είναι δεδομένη -όπως με τη φλόγα του αναπτήρα- η περίσσεια οξυγόνου -όπως αυτή που θα δημιουργήσει η μπουκάλα καθαρού οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα- δεν διαφοροποιεί την καύση.Ένα μπαλόνι υδρογόνου από την άλλη θα ήταν μια τελείως διαφορετική περίπτωση
Ο λόγος φυσικά που προτιμάται ο 'αέρας' για τα μπαλόνια ανέλκυσης, δεν είναι άλλος από το κόστος. Ο ατμοσφαιρικός αέρας είναι 'τσάμπα', το καθαρό οξυγόνο κοστίζει. Και δεν προσφέρει και τπτ ουσιαστικό σε ζητήματα άνωσης που εδώ είναι το σημαντικό.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ