-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Δεν μπορω να σε βαρεσω ....Δεν λες τιποτα ψεματα σ'ολα αυτα , και λιγα λες !
Αυτο ειναι που με τρελαινει ομως .... δενουν τον γαιδαρο τους ολοι πισω απ'την ευκολη λυση .... ο μαλακας που τρεχει , πρεπει να τους εχει λυσει .... την ανικανοτητα τους για ολα , ακομα και για την ασφαλιστικη ... για να μην ξεβρακωθουν καμια ωρα , σε πανελληνιο επιπεδο .Οπως λεει κι ο αλλος απο πανω , ακριβοι στα πιτουρα .... με την τσεπη των αλλων ομως ...
....ΞΑΝΑ-ΞΕΒΡΑΚΩΘΟΥΝ!!!!!
ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ....
ΒΛΕΠΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ...ΧΑΣΙΩΤΗ!!! -
ποτε θα καταλαβετε αγαπητοι μου, οτι κραζοντας με τετοιο υφος συνεχεια γινεστε γραφικοι, τι εχετε καταφερει εκτος απο το να κερδισετε την αντιπαθεια της πλειονοτητας...Τι εχετε κερδισει εκτος απο το να γεμισετε το ψευτικα φτιαγμενο εγω σας? Ελεος.....
Ο Λωρης (χρησιμοποιω ενικο γιατι μου το εχει ζητησει ο ιδιος) λεει κατι πολυ σωστο, αν ενας καταλαβει απο το ατυχημα του, το τι τον εσωσε και αγορασει το Hans τοτε θα νιωθει καλα, και εχει απολυτο δικιο...Στο δικο μου νεο μυαλο, οτιδηποτε προσθετει ασφαλεια σε κατι που κανω και αγαπω, οτιδηποτε με κανει να νιωθω πιο σιγουρος οτι θα γυρισω στην κορη μου, αξιζει να το εχω...και ναι οι αγωνες πασχουν σε πολλα, και ειναι πολλες οι αλλες παραλειψεις, αλλα αυτο δεν μειωνει το Hans... ξανα λεω, ελεος, σας διαβαζουν και νεα παιδια, ελεος με την αναγκη να πειτε κατι διαφορετικο μονο για να προκαλεσετε προσοχη επανω σας..
ειλικρινα ειναι κριμα, αντι να δινετε καλο παραδειγμα στην νεα γενια , να σας λυπουντε, ειλικτρινα λυπαμαι που μειωνετε με αυτη την σταση σας το ενδιαφερων των νεων ανθρωπων να μπουνε στο χωρο...
Μεγαλωσα σε ενα σπιτι που οι αγωνες ηταν γιορτη και οι αγωνιζομενοι μια μεγαλοι παρεα, και δεν μπορω να χωνεψω τις μπηχτες πισω απο ενα πληκτρολογιο. Φτανει!!Να ειμαστε ολοι καλα και να χαιρομαστε αυτο που αγαπαμε..
Πανουργιάς Πανουργιάς
-
Egw mporw na kanw mia erwthsh sxetika me ta HANS kai ta istorika?
Exw px ena istoriko to opoio bash homologation trexei me ta ka8hsmata ta tote mama.... To HANS pws 8a fore8ei? -
Στα ιστορικά το HANS είναι (ή μάλλον, θα ήταν...) προαιρετικό.
-
Για τον ίδιο λόγο που τα ιστορικά δεν έχουν όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, πχ. μοντέρνα ρολλ-κέιτζ: γιατί δεν είναι ρεαλιστική η εφαρμογή τους.
-
ενω οι ταχυτητες τους και ολα τα υπολοιπα πανω τους ειναι ρεαλιστικα και αντιστοιχα της εποχης τους?.....
-
δηλαδή η ιστορική Porsche εξαιρείται από τον κίνδυνο και το.. seicento εμπίπτει ?
-
Οχι glf, δεν εξαιρείται του κινδύνου η Porsche, αλλά δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί HANS στην Porsche (ειδικά σε αυτήν...), τι να κάνουμε ? Και το δίλημμα δεν είναι απόλυτο του στυλ 'ή 100% ασφαλής με HANS ή 0% ασφαλής χωρίς HANS', είναι σχετικό και μη ποσοτικοποιήσιμο 'ή περισσότερο ασφαλής με HANS ή λιγότερο ασφαλής χωρίς HANS'. Οπότε αν οι ρεαλιστικές δυνατότητες δεν επιτρέπουν τη γενικευμένη χρήση HANS τότε ή να μην τρέχουν καθόλου ή να συμβιβαστούμε με αυτό (και φυσικά όποιος ιστορικός θέλει και μπορεί να βάλει, ας το κάνει, καλό θα κάνει στον εαυτό του, όπως συμβαίνει ήδη με 1-2 πληρώματα). Εσείς δηλαδή ρε παιδιά τι προτείνετε από τα δύο παραπάνω ? (ή αν δεν προτείνετε κάτι, ποιό είναι το νόημα της συγκεκριμένης συζήτησης ? )
(Ξαναδιαβάστε αν θέλετε με τι αγωνιστικό εξοπλισμό, πχ. ρολλ-κέιτζ και καθίσματα, επιτρέπεται να τρέχουν τα ιστορικά)
-
ε αφού δεν είναι ρεαλιστική η τοποθέτηση του HANS δεν θα τρέξει! δηλαδή επειδή εκεί δεν μπορεί να μπει το HANS θα αφήσουμε το ρίσκο και δε θα σκεφτεί ο νομοθέτης το δικό του καλό ? ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕΙ!
η.. προγραμματιστική λογική μου αυτό λέει. να μην τρέχουν τα ιστορικά σαν sporting.
και μιας και το ανέφερες και για τα.. κλουβιά των ιστορικών, ακόμα ένας λόγος να μην επιτρέπεται να... τρέχουν! δηλαδή αν συμβεί κάτι το τρομερά δυσάρεστο μετά τι θα πούμε ? ας πρόσεχε ?
που σταματάει η ευθύνη του νομοθέτη να προστατέψει ένα πλήρωμα ? (εδώ βάζω σύγχρονα και ιστορικά μέσα)
που αρχίζει η ευθύνη του πληρώματος για την ασφάλεια του ?
ο ιστορικός έχει άλλη επίγνωση της ασφαλειάς του από τον άλλο ? στον ίδιο αγώνα δε θα τρέξουν ? στο ίδιο δέντρο δε θα στουκάρουν ? τα ίδια G δε θα φάνε ?αν λοιπόν ο νομοθέτης δε θέλει να σπάσει ο σβέρκος στο Seicento, το ίδιο δε θα θέλει να γίνει και στο σβέρκο του ιστορικού.
Όταν όμως του πει του seicento 'δεν τρέχεις γιατί δεν είναι ασφαλής ο σβέρκος σου' το ίδιο (φαντάζομαι) πρέπει να πει και στους υπόλοιπους συμμετέχοντες. ραλλιάρηδες, ιστορικούς, τζιπαίους και φορμουλάκηδες. -
@glf: νομίζω υπερβάλλεις από τη στιγμή που από το 2006 (και νωρίτερα, αλλά ας δεχθούμε σαν 'T0' το χρόνο της ανακοίνωσης της ΕΘΕΑ) ξέρεις πως το HANS σώζει ζωές αλλά αποδέχεσαι να είναι προαιρετικό για όλα τα αυτοκίνητα για πρακτικούς και οικονομικούς λόγους για μερικά χρόνια. Αν λοιπόν 'τραβήξω' το σκεπτικό σου, θα έπρεπε από τότε ή να έχεις HANS ή να μην τρέχεις. Ομως εσύ προσωπικά από τότε έκανες κάμποσους αγώνες χωρίς HANS και άρα συμφώνησες de facto με τη λογική που λέει 'αν μπορούμε να βάλουμε HANS βάζουμε (και το κάνουμε μετά από μερικά χρόνια και υποχρεωτικό), αν δεν μπορούμε δε βάζουμε'
Αυτό που λες είναι κάτι σαν 'το ESP σώζει ζωές και θα είναι υποχρεωτικό εντός της ΕΕ από το 2012, άρα το 2012 ένα αυτοκίνητο παλιότερης τεχνολογίας χωρίς ESP ή θα βάλει ESP εκ των υστέρων ή θα πάει για απόσυρση'. Ε μα δε μπαίνει ρε παιδί μου, τι να κάνουμε
-
Μα τώρα το.. γύρισα! Υποχρεωτικό για όλους λέω !
Και αν δεν μπαίνει, δεν τρέχεις! Εγώ απλώς ακολουθώ το σκεπτικό του νομοθέτη
Καλή εβδομάδα
-
Hans Collar
http://www.rallyshop.it/index.php?main_ ... ts_id=8911' target='_blank' target='_blank
590 euroSparco WTT Rally with hans posts and peltor intercom
http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... PA3383TK-L' target='_blank' target='_blank
651 euro
( αν θέλουμε έχει και πιο φθηνά κράνη
Sparco Pro Jet Helmet with hans posts
http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... SPA335LBLK' target='_blank' target='_blank
361.11 euro
&
Stilo Trophy Jet with hans posts
http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... AA0100AA1L' target='_blank' target='_blank
386.08 euro )Προσθέτουμε στα παραπάνω + 60 ευρώ γιατί τα αγοράζουμε από 2 διαφορετικά sites και έχουμε
κράνος με hans από 951.11+60 = 1011.11 ευρώ έως 1241+60 = 1301 ευρώ.2-3 σπριντάκια μαζί με συμμετοχές+βενζίνες+δοκιμές+ξενοδοχεία+αναλώσιμα οικονομικά-οικονομικά είναι
~1000 ευρώ (δηλαδή ο πλήρης εξοπλισμός ή οδηγού ή συνοδηγού)!Οπότε αφού τρέχουμε για να ξεδίνουμε από τις 10++ ώρες εργασίας που έχουμε καθημερινά και για να
μην κάνουμε μλκιες στους δρόμους, γιατί να μην κάνουμε την επένδυση για κάτι που θα το έχουμε για
5 χρόνια τουλάχιστον (απόσβεση επένδυσης ~300 ευρώ το χρόνο και αν - ου μη γέννειτω - χρειαστεί
κάνει αυτόματη απόσβαση επένδυσης για πάντα!).
Μπορεί όταν είχε προκηρυχθεί το μέτρο να ήμουνα αντίθετος, γιατί περίμενα να γίνει η εφαρμογή του
μέσα σε ένα 6μηνο, αλλά από το 2007 έως το 2009 είναι 2 χρόνια και κάπως μπορούμε να κάνουμε το
κουμάντο και την προετοιμασία μας.
Ούτε εμένα μου περισσεύουν για να το αγοράσω αύριο μιας και τέλη 2008 απολύθηκα από φαντάρος
και είμαι φρέσκος στη δουλειά, αλλά εφόσον έχω την όρεξη να τρέξω θα πρέπει να κάνω οικονομία από
αλλού για να προχωρήσω το hobby μου.
Στην ανάγκη δεν περιορίζεται κανείς να κάνει μόνο 1 δουλειά. Για να αγοράσω μαμά το saxo έκανα
3 δουλειές, για να το κάνω αγωνιστικό έκανα 3 δουλειές και για να μπορώ να τρέχω έκανα 2 δουλειές,
γιατί δεν μπορούσα με τους αγώνες να δουλεύω ΣαββατοΚύριακα! Δυστυχώς χορηγοί δεν παίζανε, παρά
μόνο ΦΙΛΟΙ που βοηθήσαν στην υλοποίηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου (Βασίλης Παρασύρης-Μηχανικός
και τα αδέρφια Στρίγκοι-Φανοποιός & Ηλεκτρολόγος).
Αλλά όταν ερχόταν η μέρα του αγώνα και μετρούσε ο συνοδηγός αντίστροφα 5...4...3...2...1...go
όλη η καθημερινότητα διαγραφόταν και έβγαινε όλη η πίεση και το άγχος της εβδομάδας, κάτι το
οποίο έδινε μεγαλύτερη δύναμη για να συνεχίσω.
Μπορεί να ακούγονται μλκιες τα παραπάνω για μερικούς αλλά όταν έχεις δει με πολιτικό αυτοκίνητο
να περνάει σαν σινεμά η ζωή σου μπροστά από τα μάτια σου, δεν νομίζω ότι θες να το επαναλάβεις
και στο αγωνιστικό σου αυτοκίνητο.Γιώργος Καρτάκης
ΥΓ: Μπορεί να είναι και μλκιες αυτά που γράφω αλλά συγχωρείστε με γιατί μόνο το λύκειο έχω τελειώσει
ΥΓ2: Κύριε Πλατή: Καλύτερα γίδι ολόκληρο και φρέσκο, παρά ψώφιο -
Ο χρήστης SAXOstudent έγραψε:
Hans Collar
http://www.rallyshop.it/index.php?main_ ... ts_id=8911' target='_blank' target='_blank' target='_blank
590 euroμια χαρά τα λες Γιώργο, πραγματικά η άποψη σου καθρεφτίζει όλους εμάς τους 'νέους' στο χώρο..
σχετικά με το HANS που έχεις στο λινκ σου...δεν είναι το carbon προφανώς ε..?
γιατί σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για + €200-300, σωστά δεν τα λέω?έ ρε τί τραβάμε μέσα στην κρίση..
-
Ο χρήστης tsosmi έγραψε:
σχετικά με το HANS που έχεις στο λινκ σου...δεν είναι το carbon προφανώς ε..?
...ΟΥΤΕ ΤΟ CARBON ΕΙΝΑΙ,....ΟΥΤΕ ΦΤΗΝΟ ΕΙΝΑΙ...!!!!!!
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Μα τώρα το.. γύρισα! Υποχρεωτικό για όλους λέω !Και αν δεν μπαίνει, δεν τρέχεις! Εγώ απλώς ακολουθώ το σκεπτικό του νομοθέτη
Καλή εβδομάδα
ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ... Υποχρεωτικό για ΟΛΟΥΣ.
Με το κουβαδάκι σου και εσύ που θέλεις να τρέχεις βεβαίως, κακώς που εκφέρεις γνώμη. Ουστ από εδώ, ελάτε μόνο με C2R3456, S1666, S2000^0 κλπ κλπ. Οι άλλοι σε άλλη παραλία. -
ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΓΡΑΦΩ,ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
ΙΣΩΣ,Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΓΩ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ Η ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΓΙΩΡΓΟ,ΛΑΤΡΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
H αναβολή υποχρεωτικής χρήσης του hans σίγουρα έφερε αναστάτωση στους εμπόρους , εισαγωγείς κλπ. και σίγουρα αμηχανία στους αγωνιζόμενους . Από τη μία η οικονομική δυσπραγία και από την άλλη η 'εξίσωση' της ασφάλειας με το οικονομικό κόστος. Πολλοί που ήδη είχαν προγραμματίσει αυτό το 'κόστος' αγοράς hans δεν το ανέβαλαν και προχώρησαν κανονικά στην αγορά του. Άλλοι βρίσκουν ευκαιρία να ψαχτούν ακόμα περισσότερο για καλύτερες τιμές και άλλοι βγάζουν ένα 'ουφ' γιατί δεν είχαν να πληρώσουν. Το συμπέρασμα (κατά τη ταπεινή μου άποψη) . Η ΕΘΕΑ για μια ακόμη φορά τα έκανε μπάχαλο . Προσπάθησε να κρατήσει 2 καρπούζια σε ένα χέρι (ασφάλεια και κόστος) και τελικά τις έπεσαν και τα 2 .
Πρόταση μου : Η ίδια η ΕΘΕΑ (αφού τα έκανε σκ@τα) να 'καθαρίσει' κιόλας . Μειωδοτικό διαγωνισμό για προμήθεια Hans για όλους τους αγωνιζόμενους . Δόξα το Θεό έχει χρόνο μπροστά για να το οργανώσει και να δείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ασφάλεια αλλά και το κόστος κτήσης .
(Σιγά μη το κάνει !!!) -
Ο χρήστης tsosmi έγραψε:
μια χαρά τα λες Γιώργο, πραγματικά η άποψη σου καθρεφτίζει όλους εμάς τους 'νέους' στο χώρο..
σχετικά με το HANS που έχεις στο λινκ σου...δεν είναι το carbon προφανώς ε..?
γιατί σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για + €200-300, σωστά δεν τα λέω?έ ρε τί τραβάμε μέσα στην κρίση..
Ναι, δεν είναι carbon αλλά με την ίδια λογική, αφού θέλουμε να τρέχουμε φθηνά γιατί
να πάρεις το carbon hans?
Αν πούμε για βάρος γιατί να μην πάρεις carbon κράνος και απλό hans? (να μην ζορίζεται
και ο σβέρκος από το 'επιπλέον' βάρος)
Φυσικά, αν βάλουμε στην αναβολή άλλο ένα σπριντάκι πέρνουμε και hans carbon.
Οι τιμές και τα λινκς που παρέθεσα είναι ενδεικτικά απλά για να ξέρουμε πού κινούμαστε.
Υπάρχουν και λύσεις με carbon hans και κανονικό κράνος στα 1100 ευρώ αλλά περισσότερα
με PM, καθώς δεν υπάρχει site να παραθέσω.Το carbon μοντέλο -> http://www.rallyshop.it/index.php?main_ ... ts_id=9310
890 ευρώ -
Και κάποια επιπλέον Links...
http://www.nickygrist.com/stand-21-spor ... -440-p.asp
http://www.nickygrist.com/schroth-pro-c ... -558-p.asp
http://www.nickygrist.com/hans-devices-93-c.asphttp://www.gprdirect.com/OnlineShop/Pro ... =60&g=1818
http://www.gprdirect.com/OnlineShop/Pro ... c=60&g=246Και αν έχεις φίλο/συγγενή στην Αμερική:
http://www.pegasusautoracing.com/group.asp?GroupID=HANS
http://www.saferacer.com/hans-sport-ser ... uctid=1296 -
Παιδιά, καλές οι αγορές μέσω Internet αλλά για πράγματα που τα φοράμε (φόρμα, κράνος, HANS) ίσως είναι καλύτερα να μπορείς να το δοκιμάσεις, μπορεί να μην είναι άριστα για το σωματότυπό μας, με αποτέλεσμα να γίνονται δυσάρεστα για πολλή ώρα φορέματος. Επιπλέον, ειδικά για το HANS που έχει κάποιες ιδιαιτερότητες στην εφαρμογή, ίσως η επιτόπου συμβουλή ενός ειδικού να είναι πολύτιμη.
Τους ιμάντες μην ξεχνάτε!!!
Από Αμερική ο κίνδυνος είναι να μην είναι FIA 8858-2002. Τίποτε άλλο δεν 'παίζει' στην Ευρώπη.
@kpsig και @glf: δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πειτε εν τέλει. Αν είναι 'ή υποχρεωτικό για όλους ή για κανέναν' διαφωνώ 100%. Δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται τόσα χρόνια που στο Ακρόπολις έτρεχαν οι 'παγκόσμιοι' με HANS και οι ερασιτέχνες χωρίς (υπόψην, όσοι κάνουν φέτος Ακρόπολις και ΕΛΠΑ πρέπει να έχουν HANS). Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να βλέπουμε τι μπορούμε να κάνουμε. Υπάρχουν ιστορικά αυτοκίνητα που μπορεί να μπει HANS (πχ. υπάρχει πλήρωμα με Escort Mk1 που φοράει ήδη) και άλλα που είναι εξαιρετικά δύσκολο. Τα μοντέρνα αυτοκίνητα έχουν κατά τεκμήριο μοντέρνα όλα τα υποστηρικτικά συστήματα (cage, καθίσματα, ζώνες) οπότε είναι απλούστερο από το να ζητάμε HANS με ένα roll-bar του 1973 και καθίσματα 'εποχής'.
HANS