Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 497
    • 498
    • 59 / 498
    Αντίλογος
    87
    9943
    157806
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thymios last edited by

      1
      Φίλε μου η υγρασία μπορεί να είναι από διάφορους παράγοντες. Στο σημείο ωστόσο που εμφανίζεται η δική σου, υποψιάζομαι οτι ενδεχομένως να συγκεντρώνει βρόχινα νερά, τα οποία με τη σειρά τους εισχωρούν στην πλάκα. Φυσικά μπορεί να μην μαζέυονται πάντοτε νερά και να εμφανίστηκε το πρόβλημα φέτος με τις έντονες βροχοπτώσεις! Ακόμη κι αν δεν υπάρχουν ρηγματώσεις στην πλάκα, το σκυρόδεμα δεν αποτελεί υγρομονωτικό! Αν συσσωρευτεί νερό σε ένα σημείο, εν τέλει θα εισχωρήσει στην πλάκα...

      Αυτό που λες οτι η πλάκα είναι οκ εξωτερικά δε λέει και πολλά. Μπορεί η διέλευση του νερού μες στην πλάκα να είναι τόσο εύκολη που να μη μαζεύονται νερά! Απ την άλλη έχε υπόψη σου οτι το νερό κινείται πάντα προς την ευκολότερη δίοδο, με αποτέλεσμα ορισμένες φορές να προχωρά αρκετά μέτρα εσωτερικά στην πλάκα πριν εμφανιστεί οτιδήποτε!

      Η ποσότητα που βλέπω είναι μεγάλη, επομένως δε μπορώ να σκεφτώ πού αλλού θα μπορούσε να αποδωθεί, δεδομένου οτι σε εκείνο το σημείο είναι απίθανο να υπάρχουν σωληνώσεις!
      Μήπως υπάρχει κανένα λούκι βουλωμένο πχ;

      2
      Η μούχλα κατά τη γνώμη μου πρέπει να απομακρυνθεί! Βάλε το καλοριφέρ στο φουλ, την ημέρα άνοιξε όλα τα παράθυρα, δε ξέρω, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να φύγει

      3
      Για τη μόνωση μπορείς να βρεις πάρα πολλά υλικά σε πολύ μεγάλο έυρος τιμών - κατά τη γνώμη μου χρειάζεσαι μια συνολική μόνωση με αφρο πολυουρεθάνης και υγρομονωτικά πανιά (μια και αναφέρεσαι σε μεγάλη θερμοκρασία το καλοκαίρι). Το κόστος μπορεί να φτάσει και τις 5000€. Φυσικά υπάρχουν λύσεις με υδατοστεργανείς βαφές, που στοιχίζουν πολύ λιγότερο, αλλά το αποτέλεσμα δε ξέρω αν θα αξίζει. Μπορείς πάντως σε πρώτη φάση να δοκιμάσεις να επαλείψεις 2-3 στρώσεις τέτοιων υγρών και αν έχεις αποτέλεσμα...

      Σαφώς όμως πρέπει να ελέγξεις τις ρήσεις στην πλάκα σου! Αν κάπου μαζεύει νερά δε θα το λύσεις το πρόβλημα! Πρέπει πρώτα να τις διορθώσεις

      5
      Η στέγη στοιχίζει αναλόγως υλικών, ξυλείας και ασφαλτόπανων περίπου 80-140 € το τ.μ. Και ναι, απαιτείται άδεια οικοδομής. Το κόστος μελέτης και επίβλεψης για μια στέγη σα τη δική σου είναι περίπου (τάξη μεγέθους) 5000€

      Η στέγη είναι μια διαδικασία που κοστίζει αλλά προσφέρει λύση στη μόνωσω.
      Απ την άλλη, χάνεται η βατότητα της ταράτσας...

      Καλό θα ήταν αν καλέσεις έναν μηχανικό να δει από κοντά και να σε κατευθύνει. Μπορεί και η πλάκα να χρειάζεται αποκατάσταση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Για τη μούχλα: πρέπει να απομακρύνεται μόλις εμφανίζεται. Αφού υπάρχει μικρό παιδί στο σπίτι, αποφύγετε τη χλωρίνη. Πλύσιμο με σφουγγάρι να φύγει η μούχλα, μετά πέρασμα με καθαρό σφουγγάρι εμποτισμένο σε ελαφρύ διάλυμα betadin και μετά ξέπλυμα με καθαρό νερό. Επανάληψη μέχρι να λυθεί το πρόβλημα της στεγανοποίησης. Θέρμανση και όσο γίνεται αέρισμα του χώρου, ιδίως πριν τον ύπνο.
        Είναι ζόρικη υπόθεση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cap-dim last edited by

          Αν η υγρασία ήταν από έξω προς τα μέσα δεν θα έπρεπε να έχουν σκάσει και οι σοβάδες και οι μπόγιες μέσα στο σπίτι ?

          Εγώ πιστεύω ότι αυτή η υγρασία είναι λόγο του ζεστού αέρα μέσα στο σπίτι που χτύπαγε στην παγωμένη πλάκα στο ταβάνι και γινόταν υδρατμοί !!!! τι λέτε για αυτό ????

          Να πως έχει η κατάσταση σήμερα!!!

          παρόλα που έβρεξε εχθές δεν εμφανίσθηκε άλλη υγρασία πουθενά στο σπίτι και τις τελευταίες μέρες επίσης που έχει ζεστάνει λίγο ο καιρός δεν έχει εμφανιστεί άλλη υγρασία….γι αυτό το λόγο πιστεύω ότι αυτό γίνεται λόγο διαφοράς θερμοκρασίας του ζεστού αέρα μέσα στο σπίτι και της παγωμένης πλάκας…. Μπορεί να συμβαίνει αυτό ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thymios last edited by

            Αυτό το φαινόμενο είναι πολύ ακραίο...δεν είναι τζάμι να λειτουργήσει όπως αναφέρεις. Καιδεν προκαλούνται υδρατμοί απ τη θέρμανση!
            Αντιθέτως το καλοριφέρ ξηραίνει την ατμόσφαιρα...

            Εξωτερικά δεν υπάρχει τίποτα γιατί δεν συσσωρεύεται νερό. Το κατώτερο σημείο της πλάκας είναι προφανώς η εσωτερική επιφάνεια. Πάντως το νερό μπορεί να κινηθεί για πολλά μέτρα μέσα στο μπετό προτού εμφανιστεί...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tiger last edited by

              Ο χρήστης thymios έγραψε:
              Αυτό το φαινόμενο είναι πολύ ακραίο...δεν είναι τζάμι να λειτουργήσει όπως αναφέρεις. Καιδεν προκαλούνται υδρατμοί απ τη θέρμανση!

              Επακριβως

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
                Εγώ πιστεύω ότι αυτή η υγρασία είναι λόγο του ζεστού αέρα μέσα στο σπίτι που χτύπαγε στην παγωμένη πλάκα στο ταβάνι και γινόταν υδρατμοί !!!! τι λέτε για αυτό ????

                Το έχουμε ξανασυζητήσει, από την υγρασία του αέρα είναι. Αν αφήνεις ένα παράθυρο του σπιτιού σε ανάκλιση δεν θα έχεις τόσο πολλά νερά (θα κρυώνεις όμως). Αν θερμομονώσεις την πλάκα της οροφής θα έχεις πολύ μικρότερο πρόβλημα.

                Να φροντίζεις οι υγρασίες από το ντους, κουζίνα και ρούχα που στεγνώνουν να βγαίνουν από το σπίτι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Αφού λέει ότι τόσα χρόνια δεν είχε πρόβλημα, ξαφνικά άρχισε να έχει ο αέρας υγρασία και να παγώνει το ταβάνι; Μάλλον είναι νερό που βρήκε χαραμάδα να περάσει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    catalyst last edited by

                    Αν βλέπεις μούχλα να εμφανίζεται σε μια μεγάλη περιοχή του ταβανιού, χωρίς να υπάρχει λεκές υγρασίας, όπως επίσης και αν βλέπεις δροσοσταλίδες υγρασίας στο ταβάνι χωρίς να έχει εμφανιστεί λεκές υγρασιας, όπως ακριβώς βλέπεις στην 1η φωτογραφία σου, τότε είναι σίγουρα συμπύκνωση υδρατμών από τον εσωτερικό αέρα. Το φαινόμενο δεν είναι καθόλου ακραίο όπως προαναφέρθηκε, αντίθετα είναι πολύ συνηθισμένο, όταν ο εξωτερικός τοίχος ή η πλάκα είναι κρύα και η εσωτερική υγρασία υψηλή.

                    Το βασικό που πρέπει να κάνεις ΑΠΟ ΤΩΡΑ είναι ο ΚΑΛΟΣ ΑΕΡΙΣΜΟΣ. Πρέπει να αερίζεις 4-5 φορές τη μέρα, από 5 λεπτά τη φορά, ανοίγοντας ταυτόχρονα όλα τα παράθυρα του σπιτιού. Το να αφήνεις 1 παράθυρο στην ανάκλιση περισσότερο θα σε κρυώνει παρά θα βοηθάει την κατάσταση. Και οπωσδήποτε να αερίζεις μετά το μπάνιο/ντους ή το μαγείρεμα. Μεσοπρόθεσμα καλό είναι να μονώσεις την πλάκα (όχι απλά στεγάνωση, αλλά και μόνωση).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cap-dim last edited by

                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                      Αυτό το φαινόμενο είναι πολύ ακραίο...δεν είναι τζάμι να λειτουργήσει όπως αναφέρεις. Καιδεν προκαλούνται υδρατμοί απ τη θέρμανση!

                      Επακριβως

                      παιδία θα σας θυμίσω ότι στις αρχές Δεκέμβρη είχε 90-100% υγρασία στην ατμόσφαιρα, 3-4 βαθμούς θερμοκρασία τη ημέρα και 0 τη νύχτα,

                      βαλε τα καλοριφέρ μέσα στο σπίτι με θερμοκρασία 22 βαθμούς.... η πλάκα επάνω παγωμένη, αυτές δεν είναι συνθήκες ώστε να γίνει αυτό το φαινόμενο ????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nek last edited by

                        ειναι απο εσωτερικη συμπήκνωση υδρατμων~
                        Το να είναι απο έγω πάντα 'παιζει' αλλα πιθανοτερο είναι αυτό που προανε΄φερα!
                        Παθον όπου μετά απο μόνωση και λίγο καλ'ύτερο εξαερσιμο το πρόβλημα λύθηκε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tiger last edited by

                          Κι εγω σου θυμιζω οτι ο ζεστος αερας παει παντα προς τα πανω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            catalyst last edited by

                            Αυτό που φαίνεται σε αυτήν τη φωτογραφία

                            Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:

                            είναι συμπύκνωση της εσωτερικής υγρασίας. Ο αέρας μέσα στο σπίτι είναι πολύ υγρός, και η θερμοκρασία της πλάκας είναι αρκετά χαμηλή, ώστε να συμπυκνώνεται η υγρασία του αέρα πάνω της. Θα πρέπει να αερίζεις καλύτερα το σπίτι ώστε να μειωθεί η υγρασία του εσωτερικού αέρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Mια ερωτησουλα σχετικα με το πλατος των θεσεων παρκινγκ.

                              Στο σπιτι θα εχουμε 4 θεσεις καθετα σε σχεση με το πεζοδρομιο (μεσα στο οικοπεδο φυσικα και οχι στο πεζοδρομιο ) η μία διπλα στην άλλη. Πηγα και μετρησα λοιπον το μπετο που ριξανε για να φτιαξουν την περιοχη, και εχει μηκος 9.60 μετρα, που μας κανει 2,4 μετρα για το καθε αμαξι. Αυτο που με απασχολει, αν και ξερω οτι κανονικα οι θεσεις στα παρκινγκ κλπ πρεπει να ειναι 2,4 πλατος, μηπως ειναι λιγο στριμοκολα? Θα πρεπει να παρακαλαω η θεια μου και ο πατερας μου να το βαλουν οπως ακριβως πρεπει αλλιως δεν θα ανοιγει η πορτα μου ή τσαμπα ανυσηχω? Να μην τους πω να ριξουμε αλλο μισο μετρο τσιμεντακι να ειμαστε πιο ανετα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Να μη σου πω και μέτρο!!! Μην ξεχνάς ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν συχνά πάνω από 1,8 μέτρα πλάτος. Αν μάλιστα έχουν όλες οι θέσεις κοινή είσοδο που συνεπάγεται και ελιγμούς για να παρκάρεις σωστά τότε χρειάζεται ακόμα περισσότερο πλάτος. Αν υπάρχει χώρος γιατί να κινδυνεύετε συνέχεια για μικροζημιές από επαφές των πορτών με τα πλαϊνά των αυτοκινήτων;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Mπορείς εύκολα να επισκεφτείς 2-3 πάρκινγκ σε άλλα κτίρια και να δεις τι χώρο έχουν αφήσει αυτοί, και αν σε βολεύει.
                                  Π.χ. καλή ιδέα είναι να πας μια κυριακή σε υπαίθρια πάρκινγκ καταστημάτων τα οποία είναι κλειστά και να τα τσεκάρεις με την ησυχία σου και με το δικό σου αυτοκίνητο για να είσαι σίγουρος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Αν υπάρχει επαρκές μήκος στον χώρο καλό είναι να διαμορφωθεί η διαγράμμιση διαγώνια σε σχέση με το δρόμο και όχι κάθετα σε αυτόν, για ευκολότερη έξοδο με την όπισθεν. Γενικά μπαίνεις και φεύγεις ευκολότερα χωρίς να βγάλεις πολύ 'κώλο' μέχρι να έχεις επαρκή ορατότητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ratanplan last edited by

                                      Η γκαραζοπορτα θα ειναι 9.6 μετρα + οτι ο δρομος μου ειναι αδιεξοδο με πραγματικα μηδενικη σχεδον κινηση, για να πω την αληθεια για τα επομενα 10 χρονια ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν θα υπαρξει προβλημα παρκαρισματος στο δρομο μου. Μονο το θεμα του πλατους με απασολει, λογω του οτι θα παρκαρουν εκει και ανθρωποι καποια ηλικιας....ε μπορει να μην το κεντραρουν και ακριβως. Θα παω να βρω ενα παρκινγκ και να το μετρησω, βλεποντας ποσο ανετο ειναι. Αν εχει καποιος θεση σε γκαραζ αντιστοιχο με το δικο μου και δεν βαριεται να το μετρησει και να μου πει αντυπωσεις θα με βοηθουσε πολυ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        astrakitcar last edited by

                                        υπαρχει ακρη να βαλω γκαραζοπορτα αλουμινενια σε λογικη τιμη διαστασης 2,20μ υψος και 2,5μ πλατος με αυτοματο μηχανισμο?

                                        ολοι μου ζητανε απο 1200€ και πανω...
                                        ειναι δυο φυλλα αλουμινιου με πολυουρεθανη μεσα και καλα για μονωση κτλ...

                                        α) το μπουτον ειναι με κυλιομενο κωδικο και καλα...ή αντιγραφετε και αυτο απο τον επιτηδειο?

                                        β) σε περιπτωση διακοπης ρευματος και εφ οσον δεν υπαρχει προσβαση απο αλλου για το παρκινγκ τι κανουμε?(δεν θελω μηχανισμο εξωτερικα διοτι παραβιαζεται..σωστα?)

                                        ευχαριστω..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          koutsan last edited by

                                          Έχω 4 θέσεις στάθμευσης αλλά σε υπόγειο πάρκινγκ...Οι 2 είναι 2,85 πλάτος έκαστη και είναι πολύ άνετες : δεν είναι η μία δίπλα στην άλλη αλλά η μία πίσω από την άλλη και στη δεξιά πλευρά και των 2 υπάρχει τοίχος (στο μήκος η μία είναι 6,5 μέτρα και η άλλη 5,5).
                                          Οι άλλες δύο είναι πλάι πλάι και είναι 2,75 η μία (πλάι σε τοίχο) και 2,40 η άλλη, η οποία από την άλλη πλευρά συνορεύει με ξένη θέση στάθμευσης (άρα 5,15 πλατος στο σύνολο = 2,575 έκαστη, αφού και οι 2 δικές μου είναι δεν έχω λόγο να σεβαστώ τη διαγράμμιση ). Στο μήκος είναι 5 μέτρα+ η κάθε μία. Εδώ τα πράγματα είναι απλά ικανοποιητικά...

                                          Οι υπόλοιπες θέσεις στο πάρκινγκ (άλλες 5 στο σύνολο) είναι όλες 2,40 πλάτος και βλέπω ότι το ηλικιωμένο ζευγάρι που έχει 2 από αυτές ψιλοζορίζεται να βάλει και τα 2 του αυτοκίνητα πλάι πλάι(ένα Golf και ένα Volvo S70)...Τα καταφέρνουν εν τέλει πάντως (χωρίς ζημιές προς το παρόν) αν και αγκομαχάνε κάπως και με κοιτάνε λίγο λοξά που σε 4 πολύ μεγάλες θέσεις βάζω ένα 1 Punto και 1 Polo

                                          Νομίζω ότι πρέπει να τις μεγαλώσεις κατά 25 πόντους την κάθε μία για να είσαι σίγουρος και άνετος...Το 2,40 εφόσον θα παραταχτούν 4 αυτοκίνητα στη σειρά, και δη με ιδιοκτήτες γυναίκες και ηλικιωμένους, είναι λίγο οριακό και δεν υπάρχει λόγος να δοκιμάζεις την τύχη σου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            doom1983 last edited by

                                            το πλατος που οριζει ο κανονισμος ειναι 2.40 το οποιο ειναι οριακο θα ελεγα ,ειδικα με τα σημερινα αυτοκινητα που οσο πανε γινονται ολο και μακρυτερα και φαρδυτερα

                                            Αν εχεις χωρο καντο 2.80,θα εισαι παρα πολυ ανετος ,δεν θα εχεις στο νου σου μην ακουμπησει η πορτα στο διπλανο αυτοκινητο και τα σχετικα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 497
                                            • 498
                                            • 59 / 498
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr