Ο χρήστης chrisk1967 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους ....
Εχει οδηγησει κανεις την μικρη με τους 95 ιππους ? Ή θεωρουμε ολοι οτι δεν υπαρχει λογος καποιος να αγορασει αυτην ?
Επισης καπου διαβασα οτι τον Ιουνιο ερχεται η εκδοση των 135 mutli air ιππων ...Να περιμενει κανεις ή να μην ρισκαρει με καινουργες τεχνολογιες προερχομενες κιολας απο το ιταλικο στρατοπεδο ?
Δεν υποννοω τιποτα απλα κανεις δεν θελει να μπλεξει με συχνες επισκεψεις σε service με οτι αυτο συνεπαγεται ....Εχει διαβασει κανεισ τιποτε για την καινουργια τεχνολογια ?
Καλησπέρα chrisk..
Η μίτο των 95 ίππων μοιάζει να 'ναι κρυμμένη απο την αντιπροσωπεία. Κανείς δεν αναφέρεται σ'αυτή εκτός της τιμής εκκίνησης...
Η έκδοση με τα 135 αλογα μοιάζει δελεαστικότατη και 'χρυσή τομή' αφού αυτή των 155 ίππων είναι μεν συγκλονιστική οδηγικά αλλά η κατανάλωση....δεν.
Όσο γ τους multiair απ'οτι ξέρω θα είναι κινητήρες με άμεσο ψεκασμό (JTS), υπερτροφοδότηση, χωρίς πεταλούδα γκαζιού. Τη 'δουλειά' της τελευταίας θα αναλάβει ένα σύστημα ρύθμισης του βυθισματος των βαλβίδων υψηλής ακρίβειας το οποίο θα συμπληρώνει το αντίστοιχο του μεταβλητού χρονισμού...
Όσο για το Ιταλικό στρατόπεδο, οπως λές, το έχω ξαναπεί: Αν οι Ιταλοί πάρουν χαμπάρι τί είναι ικανοί να κάνουν τότε οι 'Βόρειοι' θα περάσουν δυσκολες μέρες... Το αν οι ίδιοι αδικούν τους εαυτούς τους με αψυχολόγητες μλκούλες δεν αφαιρεί τίποτα απο την τεράστια τεχνογνωσία τους...
Τέλος, για την αξιοπιστία λέγεται οτι απο το 2004 κ μετά η αξιοπιστία όλου του gruppo έχει ανεβεί κατακόρυφα...