-
Καλησπερα σε ολους ....
Εχει οδηγησει κανεις την μικρη με τους 95 ιππους ? Ή θεωρουμε ολοι οτι δεν υπαρχει λογος καποιος να αγορασει αυτην ?
Επισης καπου διαβασα οτι τον Ιουνιο ερχεται η εκδοση των 135 mutli air ιππων ...Να περιμενει κανεις ή να μην ρισκαρει με καινουργες τεχνολογιες προερχομενες κιολας απο το ιταλικο στρατοπεδο ?
Δεν υποννοω τιποτα απλα κανεις δεν θελει να μπλεξει με συχνες επισκεψεις σε service με οτι αυτο συνεπαγεται ....Εχει διαβασει κανεισ τιποτε για την καινουργια τεχνολογια ?
-
Επισης εχω ενα Seat Gredos 1200κε του 1994 , σε σχετικα καλη κατασταση αφημενο στο εξοχικο για κοντινες διαδρομες προσ την θαλασσα και μονο ....Τελη κυκλοφοριας πληρωνονται κανονικα καθε χρονο ...
Περιμενα την αποσυρση αλλα βεν την βλεπω ....
Το δεχονται για 800,00 ευρω ?
-
Ο χρήστης chrisk1967 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους ....Εχει οδηγησει κανεις την μικρη με τους 95 ιππους ? Ή θεωρουμε ολοι οτι δεν υπαρχει λογος καποιος να αγορασει αυτην ?
Επισης καπου διαβασα οτι τον Ιουνιο ερχεται η εκδοση των 135 mutli air ιππων ...Να περιμενει κανεις ή να μην ρισκαρει με καινουργες τεχνολογιες προερχομενες κιολας απο το ιταλικο στρατοπεδο ?
Δεν υποννοω τιποτα απλα κανεις δεν θελει να μπλεξει με συχνες επισκεψεις σε service με οτι αυτο συνεπαγεται ....Εχει διαβασει κανεισ τιποτε για την καινουργια τεχνολογια ?
Καλησπέρα chrisk..
Η μίτο των 95 ίππων μοιάζει να 'ναι κρυμμένη απο την αντιπροσωπεία. Κανείς δεν αναφέρεται σ'αυτή εκτός της τιμής εκκίνησης...
Η έκδοση με τα 135 αλογα μοιάζει δελεαστικότατη και 'χρυσή τομή' αφού αυτή των 155 ίππων είναι μεν συγκλονιστική οδηγικά αλλά η κατανάλωση....δεν.
Όσο γ τους multiair απ'οτι ξέρω θα είναι κινητήρες με άμεσο ψεκασμό (JTS), υπερτροφοδότηση, χωρίς πεταλούδα γκαζιού. Τη 'δουλειά' της τελευταίας θα αναλάβει ένα σύστημα ρύθμισης του βυθισματος των βαλβίδων υψηλής ακρίβειας το οποίο θα συμπληρώνει το αντίστοιχο του μεταβλητού χρονισμού...
Όσο για το Ιταλικό στρατόπεδο, οπως λές, το έχω ξαναπεί: Αν οι Ιταλοί πάρουν χαμπάρι τί είναι ικανοί να κάνουν τότε οι 'Βόρειοι' θα περάσουν δυσκολες μέρες... Το αν οι ίδιοι αδικούν τους εαυτούς τους με αψυχολόγητες μλκούλες δεν αφαιρεί τίποτα απο την τεράστια τεχνογνωσία τους...
Τέλος, για την αξιοπιστία λέγεται οτι απο το 2004 κ μετά η αξιοπιστία όλου του gruppo έχει ανεβεί κατακόρυφα... -
Αν κατάλαβα καλά ισχύει το εξής: Αν το αυτοκίνητο σου κοστίζει λ.χ 1500 ευρώ τότε αυτοί θα στο αγοράσουν 2300. Και αυτό μάλλον ισχύει σε όλες τις αντιπροσωπείες.
-
To δικο μου το Seat δεν ξερω εαν αξιζει ουτε 500 ευρω .....Κοστολογουν 800 ευρω καθε αυτοκινητο ανεξαρτητως αξιας σαν εργαλειο προωθησης πωλησεων ή πρεπει το αυτοκινητο να ειναι συγχρονο με καποια αξια μεταπωλησης στην οποια προσθετουν 800 ευρω ?
Ας μας το διευκρινησει καποιος αυτο εαν μπορει ....
-
Ο χρήστης chrisk1967 έγραψε:
Επισης εχω ενα Seat Gredos 1200κε του 1994 , σε σχετικα καλη κατασταση αφημενο στο εξοχικο για κοντινες διαδρομες προσ την θαλασσα και μονο ....Τελη κυκλοφοριας πληρωνονται κανονικα καθε χρονο ...
Περιμενα την αποσυρση αλλα βεν την βλεπω ....
Το δεχονται για 800,00 ευρω ?Σόρυ για το 2ο οφ.
800 ευρώ είναι ΤΙΠΟΤΑ για απόσυρση αυτοκινήτου. Περίμενε μερικούς μηνές ακόμη αφενός για να δεις τι θα γίνει (αν γίνει) με τη φημολογούμενη απόσυρση αλλά πολύ περισσότερο για να δεις τι εκπτώσεις θα κάνουν όχι μόνο στην Άλφα Ρομέο αλλά σε όλες τις μάρκες.
Έρχονται πέτρινα χρόνια για όλες τις μάρκες. Κράτα το το Γκρέντος. Θα πουλήσει πολύ ακριβά το τομάρι του αργότερα και όχι μόνο για 800 ευρώ ...
-
Σημειοτέον οτι θέλει κ χάρτι από Κ.Τ.Ε.Ο.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Επισης εχω ενα Seat Gredos 1200κε του 1994 , σε σχετικα καλη κατασταση αφημενο στο εξοχικο για κοντινες διαδρομες προσ την θαλασσα και μονο ....Τελη κυκλοφοριας πληρωνονται κανονικα καθε χρονο ...
Περιμενα την αποσυρση αλλα βεν την βλεπω ....
Το δεχονται για 800,00 ευρω ?Σόρυ για το 2ο οφ.
800 ευρώ είναι ΤΙΠΟΤΑ για απόσυρση αυτοκινήτου. Περίμενε μερικούς μηνές ακόμη αφενός για να δεις τι θα γίνει (αν γίνει) με τη φημολογούμενη απόσυρση αλλά πολύ περισσότερο για να δεις τι εκπτώσεις θα κάνουν όχι μόνο στην Άλφα Ρομέο αλλά σε όλες τις μάρκες.
Έρχονται πέτρινα χρόνια για όλες τις μάρκες. Κράτα το το Γκρέντος. Θα πουλήσει πολύ ακριβά το τομάρι του αργότερα και όχι μόνο για 800 ευρώ ...
Σε φίλο έκαναν έκπτωση 2000€ για τρακαρισμένο χρέπι (κάπου το είχα γράψει ) από τη Daihatsu για την αγορά ενός Terios!
-
Διάβαζα χθες το Top Gear. Έχει ωραίο συγκριτικό Μίτο με Cooper S.
Μου έκανε εντύπωση που 0-100 στη Μίτο έβγαλαν 9.7 δευτερόλεπτα.
-
σε ανηφορα το μετρησαν?
ειναι σαφως πολυ πιο γρηγορο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σε ανηφορα το μετρησαν?Mπαα, μάλλον η BMW έχει καλύτερα στελέχη στο PR.
Ισως μάλιστα να 'μπερδεύτηκαν' και στο επόμενο να βγει επανόρθωση για τυπογραφικό λάθος και ότι ήταν 8.7 τελικά ο χρόνος.
Με επίσημη τιμή στα 8'' τότε το 9.7 πρέπει να το κατάφεραν με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- λάστιχα στα λινά.
- οδόμετρο στα 15χλμ συνολικά για το όχημα.
- στη θέση του οδηγού-δοκιμαστή να καθότανε η Σάσα Μπάστα.
- στο ανέβασμα της Πεντέλης στο ύψος της σπηλιάς του Νταβέλη (όπως γράφεις).
- να είχαν βγάλει τη σκάστρα και να δούλευε μόνο ατμόσφαιρα ο κινητήρας.
- να μέτρησαν την 95άρα Μιτο.
- να φυσούσε αντίθετος τυφώνας
- παράθυρα, καπό μηχανής και πορτ μπαγκάζ ορθάνοικτα.
- να χάσανε την αλλαγή από 1η σε 2α.
κ.α.
Είπαμε οι επίσημες 0-100 να απέχουν από αυτές στα περιοδικά αλλά από 8'' σε 9.7 είναι χάος ...
-
στο car an driver το μετρησαν με vbox 9,3' ,αλλα εριξαν το φταιξιμο στο anti-spin και τη ζεστη που εκανε εκεινη τη μερα...
το 9,3 μου φαινεται καλη αποκλιση -
οταν την οδηγησα εδειχνε παντως σαφως πιο γρηγορη.
-
καλα το ξεκινημα και το 0-100 καμια πολλες φορες δε λενε ολη την αληθεια, πρακτικα οι ρεπριζ ειναι το θεμα
παρομοιας αποδοσης αυτοκινητο που ειχα οδηγησει προσφατα ηταν το 207 gt.εν κινησει μου φανηκε αρκετα γρηγορο οποτε ο,τι και να μου λεγε καποιος για το 0-100 του δε θα με ενοιαζε καθολου.
αλλο παραδειγμα:απο σταση εκανα παλια κοντρα με μια slk 200(163 αλογα) αυτοματη φιλου.εγω ημουν με το c2 vts.λογω της κακης εκκινησης και αθλιου κιβωτιου της slk απο φαναρι σε φαναρι τον παταγα σχετικα ανετα.στο γυρισμο ομως, οταν ερχοταν διπλα μου και ανοιγε απο ρεπριζ τον εβλεπα με κυαλια!!!
η επιταχυνση απο σταση ειναι πολυ ιδιαιτερη περιπτωση και για μενα δεν εχει καποιο νοημα,ουτε σημανει πολλα εκτος κι αν κυνηγας μονο φαναρια... -
Καλησπερα σε ολους ,
Μολις διαβασα τον ιταλικο site της ALFA ROMEO οτι η ΜΙΤΟ κυκλοφορει και σε μια εκδοση βενζινης των 120 τουρμπατων ιππων ...Ενδιαφερουσα λυση μεταξυ των 155 ιππων και των 94 ατμοσφαιρικων . Ξερει κανεις τιποτα για αυτο ? Θα ερθει στην Ελλαδα ?
-
Το προβλημα με την Mito και γενικα ολα τα ιταλικα , ειναι οτι εχουν πολυ κοντες σχεσεις.Συγκεκριμενα η Mito εχει 1η 50 2αρα 80 και 3η 120.Ετσι ολες οι 3 πρωτες σχεσεις σπινιαρουν σχετικα ευκολα οποτε στο 0-100 τα κανουν σκατα.Για να κανεις 0-100 με τοσο κοντες σχεσεις πρεπει να ξερεις ακριβως σε ποιες στροφες να κανεις την αλλαγη και με ελαχιστο σπινιαρισμα.
Αυτο κατα την γνωμη μου ειναι απαραδεκτο(οι κοντες σχεσεις , τουλαχιστον οι 2 πρωτες σχεσεις) , δεν μπορω να καταλαβω γιατι βαλανε τοσο κοντες σχεσεις σε κινητηρα με τοσο μικρο φασμα στροφων και τοση ροπη...
Τουλαχιστον εχει καλες ρεμπριζ.
Οι σχεσεις κατα την γνωμη μου επρεπε να ηταν
1η 60
2αρα 100
3η 130
4η 170
5η 200
6η 230 -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Το προβλημα με την Mito και γενικα ολα τα ιταλικα , ειναι οτι εχουν πολυ κοντες σχεσεις.Συγκεκριμενα η Mito εχει 1η 50 2αρα 80 και 3η 120.Ετσι ολες οι 3 πρωτες σχεσεις σπινιαρουν σχετικα ευκολα οποτε στο 0-100 τα κανουν σκατα.Για να κανεις 0-100 με τοσο κοντες σχεσεις πρεπει να ξερεις ακριβως σε ποιες στροφες να κανεις την αλλαγη και με ελαχιστο σπινιαρισμα.
Αυτο κατα την γνωμη μου ειναι απαραδεκτο(οι κοντες σχεσεις , τουλαχιστον οι 2 πρωτες σχεσεις) , δεν μπορω να καταλαβω γιατι βαλανε τοσο κοντες σχεσεις σε κινητηρα με τοσο μικρο φασμα στροφων και τοση ροπη...
Τουλαχιστον εχει καλες ρεμπριζ.
Οι σχεσεις κατα την γνωμη μου επρεπε να ηταν
1η 60
2αρα 100
3η 130
4η 170
5η 200
6η 230εγω παλι διαφωνω φιλε μου μαζι σου... πιστευω οτι το γραναζωμα ειναι οπως επρεπε να ειναι( το γραναζωμα που περιγραφεις ειναι καλο αν σε ενδιαφερει περισοτερο το 0-100). σε κλειστα κομματια η μιτο γεμιζει πολλες φορες και την 4η και εχει πολυ καλες ρεπριζ με αυτο το γραναζωμα. εξαλλου η 6η δεν θα μπορουσε να εχει 230 καθοτι εχει τελικη 215 μονο αλλα την γεμιζει σχετικα ανετα και σε μικρες ευθειες!!!
-
Μα το γραναζωμα που σου ειπα εγω ειναι (απο την 3η σχεση και μετα ) πιο κοντο απο αυτο που εχει η Mito τωρα.Επιπλεον αν η 1η και 2ερα ηταν ετσι οπως λεω ,δεν θα χαζοσπινιαρε τοσο ευκολα σε κλειστες στροφες και θα εβγαζε την δυναμη στο δρομο πιο ομαλα ενω θα εκανε πολυ καλυτερο 0-100 και σε ρεπριζ με 2ερα η διαφορα θα ηταν πολυ μικρη ασε που μετα τα 100 θα γαζωνε ακομα καλυτερα απο οτι κανει τωρα η Mito.
-
Χωρις να θελω να απαντησω με ναι ή οχι περι κλιμακωσης του κιβωτου θα ηθελα να σου πω Ευγενιε οτι εμενα η Μito δεν μου δινει αφορμες ωστε να ασχολουμαι γιατι ειναι τοσο η 2α ή γιατι παει μεχρι τοσο η 4η.
Και διαφωνω στο ολα να γυριζουν γυρω απο ενα χρονομετρο. Οι ικανοτητες ενος αυτοκινητου δεν ειναι μονο το 0-100 οπως επισης δεν ειναι οι αποστειρωμενες μετρησεις ρεπριζ των περιοδικων γιατι πολυ απλα ας πουμε σε μια μετρηση επωφελειτε αυτος που βρισκεται στο ωφελιμο φασμα του. Τελικα οι κατασκευαστες πρεπει να κατασκευαζουν κατι που θα επιτυχει στις εξετασεις των περιοδικων? Ή μηπως να αφησουμε να κανουν την δουλεια τους οπως αυτοι ξερουν? Γιατι αλλιως ο Phillipe Krief που εξελιξε τη Mito στο Balloco ειναι ασχετος. Και θα πει καποιος οτι οι μετρησεις των περιοδικων αποτελουν μεσοβεζικες λυσεις. Ναι δεν διαφωνω, αλλα αφορουν και τον μεσο οδηγο και οχι ανθρωπους που γυριζουν στα forum, φιλους της sport οδηγησης ως επι το πλειστον.
Να αναφερω επισης την λατρεια των οδηγων ραλλυ σε αναβασεις για τα 'κοντα' κιβωτια χωρις αυτο να σημαινει οτι η Μito ειναι rallye-car.
Για να κλεισω θα επισημανω ξανα οτι η Mito δεν μου δινει την αφορμη να ασχοληω με το κιβωτιο της. Μα ειναι αδιανοητο να το κανω αυτο οταν υπο συνθηκες μια 1.4 ΤΒ παει εξισου με μια GT 3.2.... -
Εννοειται πως εχεις δικιο απλως πιστευω οτι αυτο το σασμαν(οι 3 πρωτες σχεσεις δηλαδη) αδικει πολυ την Mito στις επιδοσεις απο σταση.Προφανως και καποιο λογο θα ειχαν εκει στην Alfa για να βαλουν αυτο το κιβωτιο.Και φυσικα δεν με πειραζει καθολου.H Mito αλλωστε ειναι απο τα καλυτερα και πιο ομορφα αυτοκινητα στην supermini κατηγορια και ετσι οπως ειναι δεν με χαλαει καθολου.Αν ειχα λεφτα θα την αγοραζα αμεσως αλλα μαλλον προς G.Punto Abarth θα πηγαινα αν και ειναι τα ιδια αυτοκινητα στην ουσια.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008