-
Το είχε αποκαλύψει το Autocar τον Ιούλιο, και είχε μπει στο θέμα για ένα αντίστοιχο μοντέλο με τα σήματα της Abarth που νομίζαμε ότι ήταν απλά σχεδιαστική άσκηση.
viewtopic.php?f=8&t=25091
-
Ελπιζω να υιοθετησουν το κλασσικο Fiat ηλεκτρικο τιμονι καθως εννοειτε και το (Sex & the) City mode
-
megre ?
η lotus δεν νομίζω πλέων να περιμένει να 'ζήσει' πουλώντας αμάξια. Τα βγάζει μάλλον για κράχτες.
το know how της πουλάει
τα παραπάνω ΙΜΟ και μπορεί να κάνω και λάθος
-
Ναι, η Lotus κυριώς services κάνει για άλλες εταιρίες.
Ενα πολύ ελαφρύ Εlise με το 1.4TJET-180HP ή και στα 200HP δεν θα είναι κακή ιδέεα.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ελπιζω να υιοθετησουν το κλασσικο Fiat ηλεκτρικο τιμονι καθως εννοειτε και το (Sex & the) City modeΘα το πάρεις;
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το είχε αποκαλύψει το Autocar τον Ιούλιο, και είχε μπει στο θέμα για ένα αντίστοιχο μοντέλο με τα σήματα της Abarth που νομίζαμε ότι ήταν απλά σχεδιαστική άσκηση.viewtopic.php?f=8&t=25091' target='_blank
Η είδηση είναι η εμπλοκή της Lotus αν και μάλλον έπρεπε (πάλι) να το έβαζα στο υπάρχον τόπικ
Η Lotus είχε αποσβέσει πολύ μεγάλο μέρος του κόστους ανάπτυξης της Elise mk2 χάρις στο Speedster, δεν είναι και η πιο ισχυρή εταιρία, οπότε μην το υποτιμάτε.
-
Μα την εμπλοκή της Lotus είχε αποκαλύψει το Autocar τότε.
@νδρέας
-
ήταν στο λινκ, δεν το είχα δεί. Νόμιζα πως θα το έγραφες στο τόπικ.
------> ΛΟΥΚΕΤΟ!!!!!!!!!!!!!!
-
merge λέμε
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
merge λέμεή
megre ?
-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... tures.html
ότι να'ναι
-
Και γιατί να πάρει κανείς το φιατ και οχι το lotus??
Θέλω να πω οτι όποιος έπερνε το speedster το έκανε γιατι απλά δν είχε λεφτά να πάρει τη λίζα... Οι λίζες ήταν παντού και πάντα καλύτερες από τα οπελ με το πλεονέκτημα του μικρότερου κινητήρα ( o k-series έφτανε μέχρι και 190hp...)Λάθος κίνηση για εμένα από την φιατ αν και όποτε γίνει , και να πεις οτι δν έχει τεχνογνωσια το γρουπο
Η οπελ το έκανε καθαρά για να αποτινάξει την ρετσινια του βαρετού κατασκευαστή από πάνω της...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και γιατί να πάρει κανείς το φιατ και οχι το lotus??Γιατι θα ειναι ποιο ανθρωπινη κατασκευη
Αλλο να καθεσε σε μεταλλα και αλλο σε καθισμα... -
χάλια είναι...
μέχρι τώρα τα Abarth ήταν στα όρια του κραυγαλέου. Δεν ξέφευγαν όμως, απλά ήταν κάπως...υπερβολικά.
Τούτο δω όμως ξέφυγε. Κρίμα γιατί η Φίατ σχεδιάζει πολύ όμορφα αυτοκίνητα...
-
δημιουργία του περιοδικού είναι
-
οκ τότε...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Και γιατί να πάρει κανείς το φιατ και οχι το lotus??
Γιατι θα ειναι ποιο ανθρωπινη κατασκευη
Αλλο να καθεσε σε μεταλλα και αλλο σε καθισμα...1)Η λίζα είναι σε δικια της κατηγορία... ready to race... δν έχει δηλαδή σπαστικά φρου φρου και αρώματα, είναι hardcore αυτοκίνητο για hardcore ιδιοκτήτες
Αν αρχίζεις και βάζεις κλιματσμούς και καθίσματα φτάνεις αμέσως-αμέσως τα 1100Kg , πάει το πλεονέκτημα του πλαισίου , των αναρτήσεων κλπ2)Εχεις μπει σε Lotus? Τα καθίσματα μια χαρά άνετα είναι, έχει χώρο για τα πόδια κλπ , σε αντίθεση με τα περισσότερα συμβάτικά με τις γιγάντιες κονσόλες που σε περιορίζουν σε μια τρύπα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
2)Εχεις μπει σε Lotus? Τα καθίσματα μια χαρά άνετα είναι, έχει χώρο για τα πόδια κλπ , σε αντίθεση με τα περισσότερα συμβάτικά με τις γιγάντιες κονσόλες που σε περιορίζουν σε μια τρύπα
Που να σκυψω ως εκει κατω αγαπητε για να μπω... εχω και καποια προχωρημενη ηλικια...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
2)Εχεις μπει σε Lotus? Τα καθίσματα μια χαρά άνετα είναι, έχει χώρο για τα πόδια κλπ , σε αντίθεση με τα περισσότερα συμβάτικά με τις γιγάντιες κονσόλες που σε περιορίζουν σε μια τρύπα
Που να σκυψω ως εκει κατω αγαπητε για να μπω... εχω και καποια προχωρημενη ηλικια...
όντως , μέσα είναι άνετα, αλλά για να μπείς μέσα ειδικά με κλειστή κουκούλα...
διπλώνεσαι από τη μια , διπλώνεσαι από την άλλη , μοιάζεις σαν s τελικό ... και σκάς άτσαλα στο κάθισμα... -
[quote='mika_hakkinen']
ΜΟΥΤΑ!!!!!!
Abarth SS