-
Polly wraio na to xeresai...!!!
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ISTORIKOS6.
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ FORUM, ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΣΟΥ ESCORT ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ, ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΕΙΔΑ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΟ 4ΠΟΡΤΟ ΜΟΥ 17Μ (ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΛΕ ΕΠΙΣΗΣ) ΠΟΥ ΑΡΑΖΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΣΦΙΓΓΟΣ ΕΩΣ ΤΟ 2004 ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. -
Καλως ηρθες Νικο!
Πολυ ομορφο το μωρο σου!
Πρεπει να ειναι η πρωτη φορα που βλεπω αυτο το μοντελο σε κουπε!
Μεχρι τωρα ειχα δει μονο δυο τρια και αυτα τετραπορτα και ολα στην Κοζανη!Με το καλο να γινει τελειο!!!
-
Νίκο πολύ ωραίο δείχνει!
Αυτή την παρέα σας θα θέλει να την γνωρίσει ο φίλος μου που ψάχνει ομοιδεάτες!
Κι εγώ ίσως μπορέσω να επωφεληθώ της δικτύωσής σα για να βρω κάποια πράγματα για το Ρ6 μου που ψάχνω.... -
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ISTORIKOS6.
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ FORUM, ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΣΟΥ ESCORT ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ, ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΕΙΔΑ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΟ 4ΠΟΡΤΟ ΜΟΥ 17Μ (ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΛΕ ΕΠΙΣΗΣ) ΠΟΥ ΑΡΑΖΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΣΦΙΓΓΟΣ ΕΩΣ ΤΟ 2004 ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.γκουχου γκουχου....
γεια σου νικολα, καλως ηρθες, να τα χαιρεσαι!!! -
Πολύ ωραίο. Ένα δίπορτο έχω δει με πινακίδες ΦΙΛΠΑ, πρέπει να πηγαίνει και σε κανένα regularity. Ένα ακόμη είναι σε πολύ καλή κατάσταση παρακαρισμένο στην Πανόρμου, περίπου απέναντι από ALPHA τράπεζα. πριν πολλά-πολλά χρόνια είχα πετύχει επίσης τον Φούντα να οδηγεί ένα τέτοιο.
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.
Ο ΦΟΥΝΤΑΣ ΗΤΑΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ FORDΑΚΙΑΣ ΜΕ P3 ΚΑΙ P7B HARDTOP, ΤΟ ΟΠΟΙΟ 'ΠΕΘΑΝΕ' ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ. ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ ΤΟ 4ΠΟΡΤΟ ΚΑΙ, ΚΑΘΩΣ ΕΦΕΥΓΑ, ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΕ. ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΟΥ ΔΕ ΣΤΑΘΗΚΑ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΦΙΛΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΥΣΣΙΝΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ (P5) ΚΑΙ ΕΧΩ ΦΙΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ HARDTOP ΣΕ ΑΣΠΡΟ - ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ.
ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΜΟΥ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΥΝΤΑ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ p7B (1968 - 1971).
ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ (1967 - 1968) ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΕΝΤΟΝΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΕΤΥΧΕ ΕΜΠΟΡΙΚΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ 4ΠΟΡΤΑ, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΔΩ ΩΣ ΤΑΞΙ, ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 70 ΚΑΙ 80 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 4- 5 ΚΟΜΜΑΤΙΑ P7A HARDTOP (17M ΚΑΙ 20Μ).
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΙΔΙΟ HARDTOP (P7A 20Μ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ. ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟ 1993 ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ. -
Αψογος!
-
NIKOS17M θα μπορούσες αν θέλεις να εμπλουτίσεις το classic ford forum : viewtopic.php?f=16&t=27514&p=1371495#p1371495
με αναφορές και φωτογραφίες των αυτοκινήτων σου!μόνο σε παρακαλώ γράφε με μικρά γράμματα γιατί τα κεφαλαια κουράζουν.
Κάποτε ο D-Jet είχε βάλει φωτογραφίες 2-3 Ρ5. Ίσως είναι των φίλων σου
-
Γειά σας και από εμένα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία σε όλους.
Τα δικά μου, χωρίς φωτο. Θα γίνει αυτό σύντομα.
-Mercedes W115 200/8 του 1971. Έχω τελειώσει τα χοντρά, τα ψιλά που απομένουν με ταλαιπωρούν...
-Opel Kadett A Coupe του 1963.
-Τέλος, υπάρχει και ένα Renault 'Twist, Swing and Tango' από τα πρώτα, του 1993. Προτείνω σε όλους όσους βρίσκουν τέτοια σε καλή κατάσταση και τιμή και έχουν την δυνατότητα, να τα αγοράζουν. Σίγουρα δεν θα χάσουν στο μέλλον.
-
Ο χρήστης Vintage K. έγραψε:
-Τέλος, υπάρχει και ένα Renault 'Twist, Swing and Tango' από τα πρώτα, του 1993. Προτείνω σε όλους όσους βρίσκουν τέτοια σε καλή κατάσταση και τιμή και έχουν την δυνατότητα, να τα αγοράζουν. Σίγουρα δεν θα χάσουν στο μέλλον.
Future Classic! (ή μήπως present classic μιας και το μοτέρ του είναι γεννημένο το 1962 ?)
Πέρα απο την πλάκα είναι και πολύ πρακτικό για καθημερινό.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Πέρα απο την πλάκα είναι και πολύ πρακτικό για καθημερινό.
Όταν δουλεύει, ναι, είναι...
Κατά τα άλλα είναι συμπαθέστατο
-
Για ποιό αυτοκίνητο μιλάτε ρε παιδιά?
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Για ποιό αυτοκίνητο μιλάτε ρε παιδιά?twingo...ασε ειναι απλα
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
AUDI 100LS 1973FORD TAUNUS 12M 1966
AUTOBIANCHI A112 ELITE 1982 (με πινελιές από abarth ...)
UPDATE:
Το 2008 τέλειωσε με δύο νέες προσθήκες στην παρέα:
Audi 100LS του 1974:
Volvo 122S Amazon του 1965 (κατόπιν προξενιού από φίλο συνφορουμίστα) :
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το πορτοκαλί 100άρι GL δεν είναι ? Αφού είναι διπλοφάναρο...Εύλογη απορία, αλλά όχι είναι LS automatic, αλλά έχει πάψει να είναι αυτόματο εδώ και πολλά χρόνια.. To αυτοκίνητο το ξέρω από.... πάντα και δεν θυμάμαι να είχε αλλαχτεί η μάσκα. Πιθανόν τα αυτόματα να είχαν τα διπλά φανάρια του GL ως πιο luxury....
-
[Volvo 122S Amazon του 1965 (κατόπιν προξενιού από φίλο συνφορουμίστα) :
[/quote]
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ
ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2009 ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το πορτοκαλί 100άρι GL δεν είναι ? Αφού είναι διπλοφάναρο...α, και ποτέ δεν μου φάνηκε πορτοκαλί! πάντα το έβλεπα εντελώς κόκκινο... Iberischrot
-
Ευχαριστώ Στέλιο κι εγώ το ελπίζω. Εσύ πάντως πρέπει να είσαι ο πρωταθλητής των αγορών το 2008!
-
Α, ξέχασα κι αυτόν τον παραμελημένο δότη, που επίσης πήρε θέση μέσα στο 2008: Ford Taunus 12M 1968-69:
Τι ιστορικο αυτοκινητο εχουν τα μελη του forum..?