-
Κωνσταντίνε τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο καλό είναι να το βάζει σε πάρκινγκ να έχει και το κεφάλι του ήσυχο. Μην ξεχνάς τον ψυχολογικό παράγοντα, να δεις ζημιά ή κακόβουλη ενέργεια σε καινούργιο αυτοκίνητο παίρνεις ανάποδες.
Καλοτάξιδο να είναι όποιο και αν επιλέξετε.
-
-
πραγματικα ειναι πανεμορφο το αυτοκινητο!
εγω ομως σαν νεος με οικογενεια χωρις παιδια αλλα μη ξεροντας στο μελλον ποσα μπορουν να ερθουν δεν μπορουσα να σκεφτω τετοια αγορα!
μοναδικη παραφωνια το ταμπλο που εγω θα το ηθελα να δειχνει διαφερετικα σε σχεση με το απλο πασσατ. -
Κωνσταντίνε, το Superb μου φάνηκε ότι έχει μέτρια κύλιση . Αν οδηγήσεις το Octavia θα δεις ότι τα αμορτισέρ έχουν καλύτερη απόσβεση. Προσωπικά θα έπαιρνα πάντως ένα εκ των δύο Skoda με ένα 7άρι dsg και όχι το passat cc. Παρόλο που το superb είναι πιο άσχημο και από την ασχήμια, είναι πολύ καλό αμάξι! Προτιμώ όμως το Octavia, αν και καμία σχέση στο ταξίδι (το μεγάλο είναι κλάσεις ανώτερο)
-
μαλλον κατι δε παει καλα με το προγραμμα που βαζει η εδω αντι/πια, γιατι το 1800 με revo το οδηγησα σε leon και παει 'αερα' χωρις να χανει σε ροπη πουθενα (συμφωνα με τα λεγομενα του κατοχου).
-
Μάρκο η ένστασή σου σχετικά με το cc (πέρα από τη διαφορά τιμής βέβαια) έχει να κάνει με την αντιπροωπεία της vw?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μαλλον κατι δε παει καλα με το προγραμμα που βαζει η εδω αντι/πια, γιατι το 1800 με revo το οδηγησα σε leon και παει 'αερα' χωρις να χανει σε ροπη πουθενα (συμφωνα με τα λεγομενα του κατοχου).Είναι μέγαλη η διαφορά . Σωστά ?
Σου μοιάζει το απλό με γρήγορο 1600άρι ενώ το άλλο πετάει ..... η κάπως έτσι .Αραγε πόσο θα αντέξει με το πρόγραμμα ?
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
μαλλον κατι δε παει καλα με το προγραμμα που βαζει η εδω αντι/πια, γιατι το 1800 με revo το οδηγησα σε leon και παει 'αερα' χωρις να χανει σε ροπη πουθενα (συμφωνα με τα λεγομενα του κατοχου).
Είναι μέγαλη η διαφορά . Σωστά ?
Σου μοιάζει το απλό με γρήγορο 1600άρι ενώ το άλλο πετάει ..... η κάπως έτσι .Αραγε πόσο θα αντέξει με το πρόγραμμα ?
ειναι μεγαλη η διαφορα ναι, μιλαμε για 50 αλογα περιπου.
δε ξερω ποσο θα αντεξει, παντως εχει 5 χρονια εγγυηση, και δεν ειναι πατεντα Ελληνικων χεριων με παραλληλους εγκεφαλους...
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Μάρκο η ένστασή σου σχετικά με το cc (πέρα από τη διαφορά τιμής βέβαια) έχει να κάνει με την αντιπροωπεία της vw?Και με την αντιπροσωπεία (= yatabaza ΕΠΕ), αλλά και για το ότι το Skoda είναι ένα πραγματικά πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο σε προκλητική τιμή...
Με τα λεφτά που θα δώσεις για ένα passat cc παίρνεις ένα Superb 1.8 Elegance DSG (7άρι) (έχει και μια ηλιοροφή νομίζω που έχει μικρά φωτοβολταϊκά που δίνουν ρεύμα στο clima) και σου μένουν και ρέστα... Και είναι και τίγκα στον εξοπλισμό...
Και αν το cc είναι πιο σκληρό από το superb η άνεσή του θα πρέπει να είναι ψιλοχάλια στην πόλη, αφού το skoda είναι ήδη μέτριο...
Να μην αναφέρω ότι στο πορτ μπαγκάζ χωράνε άνετα 3 πτώματα...
μαλλον κατι δε παει καλα με το προγραμμα που βαζει η εδω αντι/πια, γιατι το 1800 με revo το οδηγησα σε leon και παει 'αερα' χωρις να χανει σε ροπη πουθενα (συμφωνα με τα λεγομενα του κατοχου).
Πάντως εγώ οδήγησα πρώτα το Superb νορμάλ και αμέσως μετά το Octavia με το πρόγραμμα και το superb είχε αισθητά καλύτερο τράβηγμα χαμηλά, παρά τα 150-200 επιπλέον κιλά... Και το επιβεβαίωσε και ο πωλητής (ότι με το πρόγραμμα δηλαδή χάνει σε ροπή χαμηλά). Προσωπικά δεν βρίσκω να αξίζει το πρόγραμμα και αν κερδίζεις κάτι είναι πάνω από τις 5.000σαλ (ποιος παίρνει οικογενειακό τούρμπο για να το πάει έτσι;;;Κι εγώ αν το είχα σιγά μην το ανέβαζα τόσο ψηλά!)
-
αυτο λεω Μαρκο, οτι το Ρεβο που βαζει η Σεατ φαινεται να λειτουργει καλυτερα απο την Ελληνικη πατεντα της Σκοντα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αυτο λεω Μαρκο, οτι το Ρεβο που βαζει η Σεατ φαινεται να λειτουργει καλυτερα απο την Ελληνικη πατεντα της Σκοντα.Άρα, όποιος θέλει 200 άλογα από το octavia 1.8 του, πάει στη SEAT και βάζει το revo και τελείωσε...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
αυτο λεω Μαρκο, οτι το Ρεβο που βαζει η Σεατ φαινεται να λειτουργει καλυτερα απο την Ελληνικη πατεντα της Σκοντα.
Άρα, όποιος θέλει 200 άλογα από το octavia 1.8 του, πάει στη SEAT και βάζει το revo και τελείωσε...
ποσο παει το Revo?
-
Ο χρήστης phsyborg έγραψε:
αυτο λεω Μαρκο, οτι το Ρεβο που βαζει η Σεατ φαινεται να λειτουργει καλυτερα απο την Ελληνικη πατεντα της Σκοντα.
Άρα, όποιος θέλει 200 άλογα από το octavia 1.8 του, πάει στη SEAT και βάζει το revo και τελείωσε...
ποσο παει το Revo?
850 Euros
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
αυτο λεω Μαρκο, οτι το Ρεβο που βαζει η Σεατ φαινεται να λειτουργει καλυτερα απο την Ελληνικη πατεντα της Σκοντα.
Άρα, όποιος θέλει 200 άλογα από το octavia 1.8 του, πάει στη SEAT και βάζει το revo και τελείωσε...
αφου πριν συμφωνησει γραπτως οτι θα τον καλυψουν με την εγγυηση.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αυτο λεω Μαρκο, οτι το Ρεβο που βαζει η Σεατ φαινεται να λειτουργει καλυτερα απο την Ελληνικη πατεντα της Σκοντα.
Άρα, όποιος θέλει 200 άλογα από το octavia 1.8 του, πάει στη SEAT και βάζει το revo και τελείωσε...
αφου πριν συμφωνησει γραπτως οτι θα τον καλυψουν με την εγγυηση.
Εξάλλου ίδια ανταλλακτικά έχουν όλοι οι VAGίτες...
-
να πω κατι εδω για να ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα.
πιο παλια, η Σεατ συνεργαζοταν με τη revo, και μαλιστα η Σεατ διατηρουσε την εργοστασιακη εγγυηση του αυτοκινητου εαν σε αυτο καποιος τοποθετουσε προγραμμα της revo σε καποια αντιπροσωπια της Σεατ.
πλεον ομως δεν συνεργαζονται. Δηλαδη σε ενδεχομενη βλαβη η επισημη Σεατ δεν καλυπτει με εγγυηση το αυτοκινητο εαν σε αυτο προξενηθει βλαβη λογω τοποθετησης του revo. Ομως, πολλοι επισημοι εμποροι για να μην χασουν κομματι της πιτας των βελτιωσεων, εγγυονται οι ιδιοι γραπτως, πως θα καλυψουν τον πελατη με δικια τους ευθυνη εαν παρουσιαστει προβλημα. Πραγμα το οποιο συνηθως γινεται.
τα ανταλλακτικα ειναι ιδια, αρα μπορεις να κανεις σερβις vw σε seat ή skoda, και μαλιστα σου σφραγιζουν κανονικα και το βιβλιο της εγγυησης.
-
Τελικά επικράτησε η λογική στην οικογενειακή συνεδρίαση. Η μητέρα φώναζε να μην πετάει χρήματα σε λαμαρίνες
Αύριο πάει ο πατέρας να κλείσει το superb 1.8 tsi στην έκδοση elegance με σχεδόν τα πάντα μέσα. Έχει και bi-xenon με περιστρεφόμενους και προσαρμοζόμενους στις συνθήκες προβολείς.Το cc απορρίφθηκε και από τους 2 γονείς αφενός λόγω των 4000 ευρώ παραπάνω αλλά κυρίως επειδή δυσκολευόταν αρκετά να μπουν και να βγούν. Η μητέρα έχει και 2 δισκοκοίλες άσε μην μας μείνει μέσα Επίσης πολύ κακή η αντιμετώπηση του πελατη στην vw σε αντίθεση με την skoda που ήταν ευγενέστατοι.
Πήγαμε χθες είδαμε και το insignia εξωτερικά πολύ ωραίο αλλά μέσα η ποιότητα κάτι μου έκανε. Το χερούλι σε όλες τις πόρτες μόλις το έπιανες και τραβούσες έτριζε έντονα μας έκανε αρνητική εντύπωση αν τρίζει από τώρα μετά τι θα κάνει. ο 1.8 ατμόσφαιρα είναι πιο αργός από τον 1.4tsi και το τούρμπο αργεί.
Νομίζω ότι είναι μια συμφέρουσα επιλογή και από θέμα συντήρησης με ένα πολύ καλό κινητήρα και άνετες μετακινήσεις.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Αύριο πάει ο πατέρας να κλείσει το superb 1.8 tsi στην έκδοση elegance με σχεδόν τα πάντα μέσα. Έχει και bi-xenon με περιστρεφόμενους και προσαρμοζόμενους στις συνθήκες προβολείς.
Νομίζω ότι είναι μια συμφέρουσα επιλογή και από θέμα συντήρησης με ένα πολύ καλό κινητήρα και άνετες μετακινήσεις.Να μας απαντησει ο high fidelity
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Τελικά επικράτησε η λογική στην οικογενειακή συνεδρίαση. Η μητέρα φώναζε να μην πετάει χρήματα σε λαμαρίνες
Αύριο πάει ο πατέρας να κλείσει το superb 1.8 tsi στην έκδοση elegance με σχεδόν τα πάντα μέσα. Έχει και bi-xenon με περιστρεφόμενους και προσαρμοζόμενους στις συνθήκες προβολείς.Το cc απορρίφθηκε και από τους 2 γονείς αφενός λόγω των 4000 ευρώ παραπάνω αλλά κυρίως επειδή δυσκολευόταν αρκετά να μπουν και να βγούν. Η μητέρα έχει και 2 δισκοκοίλες άσε μην μας μείνει μέσα Επίσης πολύ κακή η αντιμετώπηση του πελατη στην vw σε αντίθεση με την skoda που ήταν ευγενέστατοι.
Πήγαμε χθες είδαμε και το insignia εξωτερικά πολύ ωραίο αλλά μέσα η ποιότητα κάτι μου έκανε. Το χερούλι σε όλες τις πόρτες μόλις το έπιανες και τραβούσες έτριζε έντονα μας έκανε αρνητική εντύπωση αν τρίζει από τώρα μετά τι θα κάνει. ο 1.8 ατμόσφαιρα είναι πιο αργός από τον 1.4tsi και το τούρμπο αργεί.
Νομίζω ότι είναι μια συμφέρουσα επιλογή και από θέμα συντήρησης με ένα πολύ καλό κινητήρα και άνετες μετακινήσεις.
πολύ καλή επιλογή! Ποιοτικό, καλοφτιαγμένο, αξιόπιστο όπως κάθε Σκόντα, επιβλητικό και πρακτικό με χώρους με ροπάτο κινητήρα και μικρή κατανάλωση.
καλοτάξιδο !!
-
καλη επιλογη!
Ο καιρός γαρ (σχετικά) εγγύς... αγορά οικογενειακού