-
Αντιγράφω από το τελευταίο τεύχος των 4T, και από το άρθρο με θέμα 'ΥΓΡΟ ΠΥΡ;'...
..'...η καλύτερη απόδοση, λοιπόν, της δοκιμής μας ανήκει στην Kinitron 100 της ΕΚΟ, η οποία μάλιστα παρουσίαζε σαφές πλεονέκτημα όταν ο κινητήρας λειτουργούσε με μεγάλο φορτίο (ρεμπριζ με 6η σχέση), κάτι που υποδηλώνει καλές αντικροτικές ιδιότητες. Σε Συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή, η** Kinitron 100** κερδίζει επάξια την πρώτη θέση της συγκριτικής δοκιμής. Ακολουθεί με μικρή διαφορά σε επιδόσεις, η Ultimate 100 της ΒP , αφήνοντας στην τρίτη θέση τη V-Power Racing 99+ της Shell......'
Βέβαια για τη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε αυτοκίνητο με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού...και για αυτό όπως αναφέρει ο υπογράφων το σχετικό άρθρο...'τα συμπεράσματα δε θα πρέπει να γενικεύονται'
Μακάρι να μπορούσε να μας πει ο καλός συντάκτης και που μπορούμε να τη βρούμε ανόθευτη...(εννοώ εντός συνόρων!!!)
Αυτά
Υ.Γ...έγκω νέο στο forum και ντεν ξέρει αν εχετε γράψει πάλι για μπενζίνα
-
Αντιγράφω από το τελευταίο τεύχος των 4T, και από το άρθρο με θέμα 'ΥΓΡΟ ΠΥΡ;'...
..'...η καλύτερη απόδοση, λοιπόν, της δοκιμής μας ανήκει στην Kinitron 100 της ΕΚΟ, η οποία μάλιστα παρουσίαζε σαφές πλεονέκτημα όταν ο κινητήρας λειτουργούσε με μεγάλο φορτίο (ρεμπριζ με 6η σχέση), κάτι που υποδηλώνει καλές αντικροτικές ιδιότητες. Σε Συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή, η** Kinitron 100** κερδίζει επάξια την πρώτη θέση της συγκριτικής δοκιμής. Ακολουθεί με μικρή διαφορά σε επιδόσεις, η Ultimate 100 της ΒP , αφήνοντας στην τρίτη θέση τη V-Power Racing 99+ της Shell......'
Βέβαια για τη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε αυτοκίνητο με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού...και για αυτό όπως αναφέρει ο υπογράφων το σχετικό άρθρο...'τα συμπεράσματα δε θα πρέπει να γενικεύονται'
Μακάρι να μπορούσε να μας πει ο καλός συντάκτης και που μπορούμε να τη βρούμε ανόθευτη...(εννοώ εντός συνόρων!!!)
Αυτά
Υ.Γ...έγκω νέο στο forum και ντεν ξέρει αν εχετε γράψει πάλι για μπενζίνα
-
Αντιγράφω από το τελευταίο τεύχος των 4T, και από το άρθρο με θέμα 'ΥΓΡΟ ΠΥΡ;'...
..'...η καλύτερη απόδοση, λοιπόν, της δοκιμής μας ανήκει στην Kinitron 100 της ΕΚΟ, η οποία μάλιστα παρουσίαζε σαφές πλεονέκτημα όταν ο κινητήρας λειτουργούσε με μεγάλο φορτίο (ρεμπριζ με 6η σχέση), κάτι που υποδηλώνει καλές αντικροτικές ιδιότητες. Σε Συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή, η** Kinitron 100** κερδίζει επάξια την πρώτη θέση της συγκριτικής δοκιμής. Ακολουθεί με μικρή διαφορά σε επιδόσεις, η Ultimate 100 της ΒP , αφήνοντας στην τρίτη θέση τη V-Power Racing 99+ της Shell......'
Βέβαια για τη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε αυτοκίνητο με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού...και για αυτό όπως αναφέρει ο υπογράφων το σχετικό άρθρο...'τα συμπεράσματα δε θα πρέπει να γενικεύονται'
Μακάρι να μπορούσε να μας πει ο καλός συντάκτης και που μπορούμε να τη βρούμε ανόθευτη...(εννοώ εντός συνόρων!!!)
Αυτά
Υ.Γ...έγκω νέο στο forum και ντεν ξέρει αν εχετε γράψει πάλι για μπενζίνα
-
Πάντως οι συγκεκριμένοι τύποι βενζίνης(υψηλής απόδοσης) συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες να είναι ανόθευτες καθώς δεν έχουν μεγάλη 'κίνηση'...
-
Με την ΕΚΟ και την ΕΛΔΑ δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα νοθείας ως τώρα.
-
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα εταιριας αλλα βενζιναδικου και μεταφορεα καυσιμων ,αυτοι κανουν τις νοθειες.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Με την ΕΚΟ και την ΕΛΔΑ δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα νοθείας ως τώρα.Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχουν πολλές βαθμίδες νοθείας από τις οποίες μόνο τις χειρότερες εγώ ίσως είμαι σε θέση να αντιληφθώ (σκορτσαρίσματα, διακοπές). Τη λίγο μειωμένη απόδοση είναι δύσκολο να την εκτιμήσεις (θέλει τέρμα γκάζι σε δοκιμασμένες διαδρομές καλύτερα με μεγάλη ταχύτητα και ίσως να είναι και θέμα ταιριάσματος βενζίνης-αυτοκινήτου ή φρεσκάδας βενζίνης) και τα ηλεκτρονικά στα σύγρονα αυτοκίνητα ρυθμίζουν ανάλογα για λίγα οκτάνια οπότε τα πειράκια δεν εμφανίζονται...
Αλήθεια πως μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι δεν βάζει νοθευμένη βενζίνη ή έστω πολύ νοθευμένη βενζίνη? Υπάρχουν τρόποι να καταλάβει ο καθένας? -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα εταιριας αλλα βενζιναδικου και μεταφορεα καυσιμων ,αυτοι κανουν τις νοθειες.Σωστός!
Οι βενζίνες που δεν είναι υψηλών επιδόσεων, όπως αυτές που αναφέρατε πιό πάνω, είναι όλες ίδιες όταν βγαίνουν από το δυιλιστήριο, από όποια εταιρία κι αν προέρχονται. Άλλωστε, τα μόνα δυιλιστήρια που υπάρχουν στην Ελλάδα και παράγουν βενζίνη, είναι στην Ελευσίνα και στη Θεσσαλονίκη (αν θυμάμαι καλά). Από κει αγοράζουν οι εταιρείες όλες τις βενζίνες τους, απλή αμόλυβδη και σούπερ αμόλυβδη. Μόνο οι βενζίνες υψηλών επιδόσεων έρχονται απέξω. Από κει και πέρα είναι θέμα διανομέα και βενζινά αν θα κάνει νοθεία ή όχι.Αλήθεια, αν σε ένα καταλυτικό αλλά παλιότερης τεχνολογίας βάλουμε ΒP Ultimate για παράδειγμα, θα αισθανθούμε διαφορά στην απόδοση, ή τίποτα; Είναι ρυθμισμένμο ώστε να εκμεταλλεύεται τον υψηλότερο δείκτη οκτανίου;
-
To θέμα έχει συζητηθεί εκτενώς σε πολλές περιπτώσεις στα 'Τεχνικά θέματα':
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5172&start=0
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5203&start=0
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=4784&start=0
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=4134&start=0
Μερικά γενικά συμπεράσματα ήταν (α) αν το αυτοκίνητο δεν έχει knock sensor (αισθητήρα προανάφλεξης) για να μπορεί να αυξομειώνει το αβάνς, μάλλον δεν θα δούμε βελτίωση (β) πολλές φορές είναι ψυχολογική η βελτίωση (γ) μόνο το δυναμόμετρο μπορεί να δώσει οριστική απάντηση και μόνο για το δικό μας αυτοκίνητο (βλ. και το άρθρο στους 4Τ του Φεβρουαρίου)
ΠΕΡΙ ΒΕΝΖΙΝΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....