Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΕΡΙ ΒΕΝΖΙΝΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΠΕΡΙ ΒΕΝΖΙΝΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    8
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      traveller last edited by

      Αντιγράφω από το τελευταίο τεύχος των 4T, και από το άρθρο με θέμα 'ΥΓΡΟ ΠΥΡ;'...

      ..'...η καλύτερη απόδοση, λοιπόν, της δοκιμής μας ανήκει στην Kinitron 100 της ΕΚΟ, η οποία μάλιστα παρουσίαζε σαφές πλεονέκτημα όταν ο κινητήρας λειτουργούσε με μεγάλο φορτίο (ρεμπριζ με 6η σχέση), κάτι που υποδηλώνει καλές αντικροτικές ιδιότητες. Σε Συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή, η** Kinitron 100** κερδίζει επάξια την πρώτη θέση της συγκριτικής δοκιμής. Ακολουθεί με μικρή διαφορά σε επιδόσεις, η Ultimate 100 της ΒP , αφήνοντας στην τρίτη θέση τη V-Power Racing 99+ της Shell......'

      Βέβαια για τη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε αυτοκίνητο με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού...και για αυτό όπως αναφέρει ο υπογράφων το σχετικό άρθρο...'τα συμπεράσματα δε θα πρέπει να γενικεύονται'

      Μακάρι να μπορούσε να μας πει ο καλός συντάκτης και που μπορούμε να τη βρούμε ανόθευτη...(εννοώ εντός συνόρων!!!)

      Αυτά

      Υ.Γ...έγκω νέο στο forum και ντεν ξέρει αν εχετε γράψει πάλι για μπενζίνα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        traveller last edited by

        Αντιγράφω από το τελευταίο τεύχος των 4T, και από το άρθρο με θέμα 'ΥΓΡΟ ΠΥΡ;'...

        ..'...η καλύτερη απόδοση, λοιπόν, της δοκιμής μας ανήκει στην Kinitron 100 της ΕΚΟ, η οποία μάλιστα παρουσίαζε σαφές πλεονέκτημα όταν ο κινητήρας λειτουργούσε με μεγάλο φορτίο (ρεμπριζ με 6η σχέση), κάτι που υποδηλώνει καλές αντικροτικές ιδιότητες. Σε Συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή, η** Kinitron 100** κερδίζει επάξια την πρώτη θέση της συγκριτικής δοκιμής. Ακολουθεί με μικρή διαφορά σε επιδόσεις, η Ultimate 100 της ΒP , αφήνοντας στην τρίτη θέση τη V-Power Racing 99+ της Shell......'

        Βέβαια για τη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε αυτοκίνητο με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού...και για αυτό όπως αναφέρει ο υπογράφων το σχετικό άρθρο...'τα συμπεράσματα δε θα πρέπει να γενικεύονται'

        Μακάρι να μπορούσε να μας πει ο καλός συντάκτης και που μπορούμε να τη βρούμε ανόθευτη...(εννοώ εντός συνόρων!!!)

        Αυτά

        Υ.Γ...έγκω νέο στο forum και ντεν ξέρει αν εχετε γράψει πάλι για μπενζίνα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          traveller last edited by

          Αντιγράφω από το τελευταίο τεύχος των 4T, και από το άρθρο με θέμα 'ΥΓΡΟ ΠΥΡ;'...

          ..'...η καλύτερη απόδοση, λοιπόν, της δοκιμής μας ανήκει στην Kinitron 100 της ΕΚΟ, η οποία μάλιστα παρουσίαζε σαφές πλεονέκτημα όταν ο κινητήρας λειτουργούσε με μεγάλο φορτίο (ρεμπριζ με 6η σχέση), κάτι που υποδηλώνει καλές αντικροτικές ιδιότητες. Σε Συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή, η** Kinitron 100** κερδίζει επάξια την πρώτη θέση της συγκριτικής δοκιμής. Ακολουθεί με μικρή διαφορά σε επιδόσεις, η Ultimate 100 της ΒP , αφήνοντας στην τρίτη θέση τη V-Power Racing 99+ της Shell......'

          Βέβαια για τη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε αυτοκίνητο με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού...και για αυτό όπως αναφέρει ο υπογράφων το σχετικό άρθρο...'τα συμπεράσματα δε θα πρέπει να γενικεύονται'

          Μακάρι να μπορούσε να μας πει ο καλός συντάκτης και που μπορούμε να τη βρούμε ανόθευτη...(εννοώ εντός συνόρων!!!)

          Αυτά

          Υ.Γ...έγκω νέο στο forum και ντεν ξέρει αν εχετε γράψει πάλι για μπενζίνα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickpaip last edited by

            Πάντως οι συγκεκριμένοι τύποι βενζίνης(υψηλής απόδοσης) συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες να είναι ανόθευτες καθώς δεν έχουν μεγάλη 'κίνηση'...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              skullone last edited by

              Με την ΕΚΟ και την ΕΛΔΑ δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα νοθείας ως τώρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα εταιριας αλλα βενζιναδικου και μεταφορεα καυσιμων ,αυτοι κανουν τις νοθειες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                  Με την ΕΚΟ και την ΕΛΔΑ δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα νοθείας ως τώρα.

                  Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχουν πολλές βαθμίδες νοθείας από τις οποίες μόνο τις χειρότερες εγώ ίσως είμαι σε θέση να αντιληφθώ (σκορτσαρίσματα, διακοπές). Τη λίγο μειωμένη απόδοση είναι δύσκολο να την εκτιμήσεις (θέλει τέρμα γκάζι σε δοκιμασμένες διαδρομές καλύτερα με μεγάλη ταχύτητα και ίσως να είναι και θέμα ταιριάσματος βενζίνης-αυτοκινήτου ή φρεσκάδας βενζίνης) και τα ηλεκτρονικά στα σύγρονα αυτοκίνητα ρυθμίζουν ανάλογα για λίγα οκτάνια οπότε τα πειράκια δεν εμφανίζονται...
                  Αλήθεια πως μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι δεν βάζει νοθευμένη βενζίνη ή έστω πολύ νοθευμένη βενζίνη? Υπάρχουν τρόποι να καταλάβει ο καθένας?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tifosaros last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα εταιριας αλλα βενζιναδικου και μεταφορεα καυσιμων ,αυτοι κανουν τις νοθειες.

                    Σωστός!
                    Οι βενζίνες που δεν είναι υψηλών επιδόσεων, όπως αυτές που αναφέρατε πιό πάνω, είναι όλες ίδιες όταν βγαίνουν από το δυιλιστήριο, από όποια εταιρία κι αν προέρχονται. Άλλωστε, τα μόνα δυιλιστήρια που υπάρχουν στην Ελλάδα και παράγουν βενζίνη, είναι στην Ελευσίνα και στη Θεσσαλονίκη (αν θυμάμαι καλά). Από κει αγοράζουν οι εταιρείες όλες τις βενζίνες τους, απλή αμόλυβδη και σούπερ αμόλυβδη. Μόνο οι βενζίνες υψηλών επιδόσεων έρχονται απέξω. Από κει και πέρα είναι θέμα διανομέα και βενζινά αν θα κάνει νοθεία ή όχι.

                    Αλήθεια, αν σε ένα καταλυτικό αλλά παλιότερης τεχνολογίας βάλουμε ΒP Ultimate για παράδειγμα, θα αισθανθούμε διαφορά στην απόδοση, ή τίποτα; Είναι ρυθμισμένμο ώστε να εκμεταλλεύεται τον υψηλότερο δείκτη οκτανίου;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      To θέμα έχει συζητηθεί εκτενώς σε πολλές περιπτώσεις στα 'Τεχνικά θέματα':

                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5172&start=0

                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5203&start=0

                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=4784&start=0

                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=4134&start=0

                      Μερικά γενικά συμπεράσματα ήταν (α) αν το αυτοκίνητο δεν έχει knock sensor (αισθητήρα προανάφλεξης) για να μπορεί να αυξομειώνει το αβάνς, μάλλον δεν θα δούμε βελτίωση (β) πολλές φορές είναι ψυχολογική η βελτίωση (γ) μόνο το δυναμόμετρο μπορεί να δώσει οριστική απάντηση και μόνο για το δικό μας αυτοκίνητο (βλ. και το άρθρο στους 4Τ του Φεβρουαρίου)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr