-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τελική τιμή για το 1.4 με τους 160 , στο 5 πορτο , στην πλούσια έκδοση , με μεταλλικό χρώμα , ηλιοροφή , πινακίδες , τέλη κυκλοφορίας κ.λπ 24.379 ευρώ.
πολλα ειναι για golf.με τοσα λεφτα αγοραζεις την delta που ειναι πολυτελες με χωρους ποιοτητα ισαξια και πολυ πιο ομορφη.
πολλα αγοραζεις, το θεμα ειναι τι θες και τι σου αρεσει.
την γνωμη μου λεω.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Τελική τιμή για το 1.4 με τους 160 , στο 5 πορτο , στην πλούσια έκδοση , με μεταλλικό χρώμα , ηλιοροφή , πινακίδες , τέλη κυκλοφορίας κ.λπ 24.379 ευρώ.
πολλα ειναι για golf.με τοσα λεφτα αγοραζεις την delta που ειναι πολυτελες με χωρους ποιοτητα ισαξια και πολυ πιο ομορφη.
είναι πολλά για Golf αλλά δεν είναι πολλά για Delta ?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Τελική τιμή για το 1.4 με τους 160 , στο 5 πορτο , στην πλούσια έκδοση , με μεταλλικό χρώμα , ηλιοροφή , πινακίδες , τέλη κυκλοφορίας κ.λπ 24.379 ευρώ.
πολλα ειναι για golf.με τοσα λεφτα αγοραζεις την delta που ειναι πολυτελες με χωρους ποιοτητα ισαξια και πολυ πιο ομορφη.
πολλα αγοραζεις, το θεμα ειναι τι θες και τι σου αρεσει.
την γνωμη μου λεω.
δεν αντιλεγω σε κατι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τελική τιμή για το 1.4 με τους 160 , στο 5 πορτο , στην πλούσια έκδοση , με μεταλλικό χρώμα , ηλιοροφή , πινακίδες , τέλη κυκλοφορίας κ.λπ 24.379 ευρώ.
πολλα ειναι για golf.με τοσα λεφτα αγοραζεις την delta που ειναι πολυτελες με χωρους ποιοτητα ισαξια και πολυ πιο ομορφη.
είναι πολλά για Golf αλλά δεν είναι πολλά για Delta ?
μην ξεχνας οτι ειναι και μισο μετρο μακρυτερη.ξερεις ποσο κοστιζει μισο μετρο.?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Τελική τιμή για το 1.4 με τους 160 , στο 5 πορτο , στην πλούσια έκδοση , με μεταλλικό χρώμα , ηλιοροφή , πινακίδες , τέλη κυκλοφορίας κ.λπ 24.379 ευρώ.
πολλα ειναι για golf.με τοσα λεφτα αγοραζεις την delta που ειναι πολυτελες με χωρους ποιοτητα ισαξια και πολυ πιο ομορφη.
είναι πολλά για Golf αλλά δεν είναι πολλά για Delta ?
μην ξεχνας οτι ειναι και μισο μετρο μακρυτερη.ξερεις ποσο κοστιζει μισο μετρο.?
τοτε το 500 θα επρεπε να κανει 6000€
το μισο μετρο ειναι καλο αν το χρειαζεσαι μονο.
-
το 500 σιγουρα επρεπε να ειναι φτηνοτερο.
-
Συγνώμη αλλά ούτε κατά διάνοια δεν συγκρίνω το Golf με την Delta , καταρχήν ούτε σε αξιοπιστία σε εμφάνιση βλαβών αλλά ούτε σε εμφάνιση μου αρέσει η Delta , και δεν είμαι γερμανόφιλος , το Golfaki αν το πάρω θα είναι το πρώτο μου γερμανικό αυτ/το (κάτοχος ιαπωνέζικων έως τώρα)
-
Το κάθε αυτοκίνητο συνήθως είναι τόσο ακριβό, όσο είναι διαθετιμένοι οι υποψήφιοι αγοραστές του να πληρώσουν.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
-Ο κόφτης του TSI είναι στις 7000 ! (όχι ότι έχει και νόημα να φτάνεις εκεί πάνω, εκτός αν κάνεις κόντρες )
το 6 εχει κοφτη στις 7000?
δεν ειμαι σιγουρος για τις 6500 που ειπα πριν γιαυτο ρωταω. Παντως μεχρι τον κοφτη εχει δυναμη, δε ψοφαει.Γενικά, ο twincharger έχει κόφτη στις 7000!
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Συγνώμη αλλά ούτε κατά διάνοια δεν συγκρίνω το Golf με την Delta , καταρχήν ούτε σε αξιοπιστία σε εμφάνιση βλαβών αλλά ούτε σε εμφάνιση μου αρέσει η Delta , και δεν είμαι γερμανόφιλος , το Golfaki αν το πάρω θα είναι το πρώτο μου γερμανικό αυτ/το (κάτοχος ιαπωνέζικων έως τώρα)αμαν αμαν.
-
φερτε μου σουλτανες
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Συγνώμη αλλά ούτε κατά διάνοια δεν συγκρίνω το Golf με την Delta , καταρχήν ούτε σε αξιοπιστία σε εμφάνιση βλαβών αλλά ούτε σε εμφάνιση μου αρέσει η Delta , και δεν είμαι γερμανόφιλος , το Golfaki αν το πάρω θα είναι το πρώτο μου γερμανικό αυτ/το (κάτοχος ιαπωνέζικων έως τώρα)την ομορφια δεν την σχολιαζω,ειναι θεμα δικου σου γουστου!
αλλα δεν μπορω να βλεπω πραγματα γραμμενα για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε τον σεπτεμβρη και αφορουν την αξιοπιστια του αλλα και σε εμφανηση βλαβων(?).
αν και οποτε παρουσιασει καποιο προβλημα ή βλαβη γραψε οτι θες... -
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Χρονια πολλα ! Εχω δυο ερωτησουλες, η μια ρητορικη :
1 ) ποσο χρονο παραδοσης εχει η vw για το golf ?
2 ) γιατι η αντιπροσωπεια στην Πατρα που ειμαι εχει την εκθεση ανοιχτη 9-14.30 ?? Επαθα σοκ ! Λες και δε θελουν πελατες . Εγω πως θα το δω το Γκολφακι ?
Βαριεμαι απιστευτα να κοιταω αμαξια. Ποσο μαλλον να κυνηγαω τις αντιπροσωπειες. Προτιμω να κοιτω μποτες και τσαντες !! χαχαχα!! Ξερω οτι δεν κολλαω εδω μεσα γιατι ειστε ολοι αρρωστοι με τα αυτοκινητα αλλα προς το παρον ψαχνω και ενημερωνομαι απο το ιντερνετ. Πανως το 6 μου αρεσει . Και το 5 μου αρεσε. Δεν κοβω φλεβες αλλα ειναι η χρυση τομη νομιζω. Αλλωστε δε θα εκοβα φλεβες για κανενα αυτοκινητο.κοίτα θα πας εκεί και θα έχεις πολλά να επιλέξεις ..... όπως
χρώμα
χρώμα εσωτερικού
υφή υφασμάτων
αλκαντάρα
δέρματα ... σχέδια κτλ
μέγεθος και στιλ από ζάντεςκαι ότι τραβά ψυχή σου από θέμα επιπλέον εξοπλισμού ....
όταν αντίστοιχα έψαχνα αντιπροσωπίες, σε μερικές οι μπροσούρες των αυτοκινήτων δεν είχαν να ζηλέψουν σε τίποτα από το mary clair (μάλλον δεν το έγραψα καλά). Ασε που με τα δειγματολόγια τους, χρώματα, δέρματα, ξύλα κτλ, πίστευα ότι θα αγόραζα καναπέ.
διασκέδασε την αγορά του αυτοκινήτου σου, όπως κάθε γυναίκα, shopping therapy είναι κι αυτό, που να ξεκινήσεις και τα test drive !!!!!!
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Συγνώμη αλλά ούτε κατά διάνοια δεν συγκρίνω το Golf με την Delta , καταρχήν ούτε σε αξιοπιστία σε εμφάνιση βλαβών αλλά ούτε σε εμφάνιση μου αρέσει η Delta , και δεν είμαι γερμανόφιλος , το Golfaki αν το πάρω θα είναι το πρώτο μου γερμανικό αυτ/το (κάτοχος ιαπωνέζικων έως τώρα)
την ομορφια δεν την σχολιαζω,ειναι θεμα δικου σου γουστου!
αλλα δεν μπορω να βλεπω πραγματα γραμμενα για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε τον σεπτεμβρη και αφορουν την αξιοπιστια του αλλα και σε εμφανηση βλαβων(?).
αν και οποτε παρουσιασει καποιο προβλημα ή βλαβη γραψε οτι θες...δεκτή η άποψη σου , αλλά εγώ θα σου αντιστρέψω το ερώτημα:
Εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος για 1 αμάξι που βγήκε στην αγορά πριν 2 μήνες και ενώ τόσο καιρό ήταν στην αφάνεια σαν εταιρεία (εκτός από τα ypsilon ) ? το έχεις οδηγήσει? πόσα χλμ έχεις κάνει?? -
Ωραίο θέμα παιδιά, αλλά αυτός ο ιταλάκιας είναι γνωστή φυσιογνωμία. Κολλημένος του κερατά με τα χαζοιταλικά αμαξάκια του εμπορίου.
Θα μας τα ζαλίσει πάλι.
-
Ο χρήστης toyotas13 έγραψε:
Ωραίο θέμα παιδιά, αλλά αυτός ο ιταλάκιας είναι γνωστή φυσιογνωμία. Κολλημένος του κερατά με τα χαζοιταλικά αμαξάκια του εμπορίου.Θα μας τα ζαλίσει πάλι.
ρε φιλαρακο γνωριζομαστε απο καπου.πεταγασε σαν την πορδη και μας την λες.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ωραίο θέμα παιδιά, αλλά αυτός ο ιταλάκιας είναι γνωστή φυσιογνωμία. Κολλημένος του κερατά με τα χαζοιταλικά αμαξάκια του εμπορίου.
Θα μας τα ζαλίσει πάλι.
ρε φιλαρακο γνωριζομαστε απο καπου.πεταγασε σαν την πορδη και μας την λες.
Άκου φίλε. Εγώ δε μίλησα έτσι. Σε έχω πετύχει και σε άλλο forum, να τρώς τάπες χοντρές για τη Fabbrica. Κι εδώ το ίδιο θα γίνει.
Μαζευτείτε αμα είναι, σε κανένα καφενείο όλοι μαζί οι lanciaδες να παίζετε κομπολόι. Οι υπόλοιποι προχωρήσαμε στον 21ο αιώνα.
-
Αν έχετε προσωπικά να τα λύσετε εκτός φόρουμ ή μέσω πμ. Το θέμα είναι για το Golf VI και θα μείνετε σε αυτό. Τέλος τα off-topic. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν έχετε προσωπικά να τα λύσετε εκτός φόρουμ ή μέσω πμ. Το θέμα είναι για το Golf VI και θα μείνετε σε αυτό. Τέλος τα off-topic. Ευχαριστώ.Σόρυ στρατηγέ
να λείπουν οι χαρακτηρισμοί σε παρακαλώ. Πρώτα ποστ και τόσο επιθετικός; [mod drdino]
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Συγνώμη αλλά ούτε κατά διάνοια δεν συγκρίνω το Golf με την Delta , καταρχήν ούτε σε αξιοπιστία σε εμφάνιση βλαβών αλλά ούτε σε εμφάνιση μου αρέσει η Delta , και δεν είμαι γερμανόφιλος , το Golfaki αν το πάρω θα είναι το πρώτο μου γερμανικό αυτ/το (κάτοχος ιαπωνέζικων έως τώρα)
την ομορφια δεν την σχολιαζω,ειναι θεμα δικου σου γουστου!
αλλα δεν μπορω να βλεπω πραγματα γραμμενα για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε τον σεπτεμβρη και αφορουν την αξιοπιστια του αλλα και σε εμφανηση βλαβων(?).
αν και οποτε παρουσιασει καποιο προβλημα ή βλαβη γραψε οτι θες...δεκτή η άποψη σου , αλλά εγώ θα σου αντιστρέψω το ερώτημα:
Εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος για 1 αμάξι που βγήκε στην αγορά πριν 2 μήνες και ενώ τόσο καιρό ήταν στην αφάνεια σαν εταιρεία (εκτός από τα ypsilon ) ? το έχεις οδηγήσει? πόσα χλμ έχεις κάνει??Αγαπητε δεν ειχα σκοπο να επεμβω αλλα το θεμα παει να ξεφυγει.
Καταρχην εχεις 2 επιλογες: α) να με διαβασεις και να συνεχισεις το ψαξιμο με διαβασμα β) να συνεχιζεις να πιστευεις τα ιδια ουτοπικα ατοπα που ανεφερες παραπανω.Γενικα σημερα οι περισσοτεροι κατασκευαστες μοναχα κατασκευαστες δεν ειναι. Μαλλον συναρμολογητες. Αυτο ειναι το πρωτο σημειο αφου οι περισσοτεροι κατασκευαστες ψωνιζουν απο τους ιδιους προμηθευτες. Ας πουμε το γερμανικο Golf με την κινητηρουκλα του ψεκαζει καυσιμο με injectors της Magnetti Marelli(θυγατρικη της Fiat υπενθυμιζω) αλλα και η ιταλιδα 159 2.2 ας πουμε εχει εγκεφαλο Bosch Motronic ME7.
Eπειτα με την μορφη της σημερινης παγκοσμιας αυτοκινητοβιομηχανιας ολοι ανηκουν καπου. Ετσι οπως υπαρχει το Group VAG ετσι υπαρχει και το Gruppo Fiat. Αυτο το Gruppo Fiat λοιπον εχει ενα κεντρο εξελιξης ας το πουμε ή μαλλον να το πω αλλιως. Εχει την Fiat Powertrain Technologies οπου ειναι ενα εργοστασιο κατασκευης πολλων εξαρτηματων ενος αυτοκινητου οπως ειναι ενας κινητηρας. Φαντασου οτι αυτη η εταιρια ,η FPT εν συντομια, οντας θυγατρικη της Gruppo Fiat πουλαει τεχνολογια αλλα και εξαρτηματα σε αλλου κατασκευαστες αυτοκινητων οπως ειναι η SAAB ή η Ford τωρα.
Ετσι παραγει και πουλαει εξαρτηματα και στις αλλες θυγατρικες του ομιλου οπως ειναι η Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth. Δηλαδη με λιγα λογια η αξιοπιστια ενος Fiat Bravo δεν μπορει να διαφερει απο αυτην μιας Lancia Delta. Ειτε το θελεις ειτε οχι αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Μια Lancia μπορει να χαρακτηριστει ευθυς αμεσως αξιοπιστη αφου παρα πολλα απο τα εξαρτηματα ζωτικης σημασιας ιδιαιτερα ειναι ηδη χρησιμοποιημενα σε αλλα αυτοικινητα του ομιλου.Βλεπεις οτι η αξιοπιστια σαν εννοια ειναι μια γενικοτητα. Να εισαι σιγουρος οτι εχεις ολο το δικαιωμα να λες και να πιστευεις οτι θες. Δεν σημαινει οτι αυτο ομως ειναι η πραγματικοτητα. Το σιγουρο που μπορεις να δεις ακομη και ο ιδιος ειναι το πληγμα για την VW με τους FSI/TSΙ απο αποψη αξιοπιστιας ηταν μεγαλο στα ματια του κοσμου ειδικα με τα TSI που ενα καρο κατοχοι εγιναν ωραιοι BETA testers.
VW Golf VΙ