-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Κλασσικο παραδειγμα:
MX-5 2.0 vs Golf GTi
Σε δημοσιο δρομο το MX-5 ψαχνει να βρει με τα κυαλια , που λεει και ο λογος , το GTI γιατι στις ευθειες το Golf γινεται καπνος.
Στην πιστα ομως το MX-5 ειναι το ιδιο ή και πιο γρηγορο απο το Golf GTi !
Οποτε αν σου πει ο αλλος παρε MX-5 γιατι ειναι ταχυτερο απο το Golf στην πιστα και αρα ειναι πιο γρηγορο απο το Golf , θα ειναι μαλακας...σωστοοοος
-
E ναι το MX-5 σε στροφιλικια ειναι απιστευτο πραγματικα.Πολυ κρατημα.Βεβαια θελει τεχνη...
-
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.ρε παιδιά έλεος!
όλα τα περιοδικά τρίβουν τα μάτια τους με όλα τα αυτοκίνητα του γκρουπ πλην super mini, ψάχνουν με το μικροσκόπιο διυλίζουν για να βρουν ελάττωμα σε τιμόνι, απτή ποιότητα, οδική συμπεριφορά επιδόσεις-κατανάλωση. Σε κάθε δε συγκριτικό όλων των περιοδικών οι 'Γερμανοί' κάνουν παρ@#ζα με τον ανταγωνισμό στο τί προσφέρουν συνολικά. Ακόμα και ψηλά αλλά γήινα για την Ελλάδα επιπεδα η δε αουντι χτυπάει και κερδίζει τα συγκριτικά με bmw και mercedes.
Όλα τα περιοδικά σε Ελλάδα και εξωτερικό τα παίρνουν και σπρώχνουν τα αουντι, σεατ, σκόντα και όλες οι άλλες εταιρίες κάθονται ανήμπορες με το σταυρό στο χέρι; Φώσκολο βλέπατε μικροί;
στο δε ερώτημα για αγορά, ξεπερνώ τον ανέμπνευστο εσωτερικό σχεδιασμό του leon και ψηφίζω αυτό σε άσπρο. Πρέπει να έχει την ίδια ή και καλύτερη ακόμα κατανάλωση με το φιατ αλλά πολύ καλύτερες επιδόσεις,θέση οδήγησης,τιμόνι,σασμάν,οδική συμπεριφορά. Και αν θέλεις αργότερα, με 1000 ευρώ περνάς άνετα και αξιόπιστα τα 200άλογα
υγ στο φιατ πως είναι έτσι βαμμένο γύρω γύρω το πίσω παρμπρίζ και αφήνει ένα εξαγωνικό άνοιγμα -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.είναι δεν είναι πουλάει πάντως!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.
είναι δεν είναι πουλάει πάντως!
και το hyundai πουλαει.
-
Ναι, αλλά όχι στους ίδιους πελάτες.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ναι, αλλά όχι στους ίδιους πελάτες.στους ιδιους πελατες πουλαει.κανεις λαθος.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.
είναι δεν είναι πουλάει πάντως!
και το hyundai πουλαει.
Δεν πουλάει ούτε την ίδια ποσότητα ούτε στην ίδια τιμή.
-
Όχι.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.To Golf για μενα ειναι το καλυτερο μικρομεσαιο(εκτος των prenium) αυτη τη στιγμη στην αγορα.Το γεγονος οτι τα συγκρινα με το MX-5 δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλο.Ισα ισα που απο κρατημα ειναι απο τα καλυτερα ,μετα το scirocco ,αν οχι το καλυτερο στα μικρομεσαια.Απλως το MX-5 οπως και να το κανουμε εχει καλο κρατημα και ενας λογος για αυτο ειναι οτι εχει μπλοκε διαφορικο , κινηση πισω και ειναι και πολυ πιο ελαφρυ απο το Golf.Απλως την συγκριση Golf - MX-5 την εγραψα για τον λογο που βρισκεται στο παραπανω post μου.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ναι, αλλά όχι στους ίδιους πελάτες.
στους ιδιους πελατες πουλαει.κανεις λαθος.
Το Hyundai με το αντιστοιχο Volkswagen?
Σε καμμια περιπτωση.
Τα Hyundai ειναι τα εναλλακτικα αξιοπιστα Ιαπωνικα με καλη ποιοτητα κατασκευης
και απροβληματιστη λειτουργια στην διαρκεια της ζωης τους.
Απευθυνονται σε αυτους που θελουν ενα 'εργαλειο' για να κανουν την δουλεια τους
κυριως χωρις προβληματα και σκοτουρες αξιοπιστιας με λογικο αντιτιμο.
Τα Volkswagen ειναι πλεον τα μοντερνα αυτοκινητα του λαου, συνηθως αξιοπιστα
(οχι βεβαια στο βαθμο που τα καταφερνει η Hyundai) αλλα δινουν μεγαλυτερο βαρος
στην σχεδιαση, την εργονομια, την ευχαριστη οδηγικη συμπεριφορα και φυσικα
στο συγχρονο lifestyle της εποχης.
Tο target group των δυο εταιριων ειναι εντελως διαφορετικο, παρολο που η Κορεατικη
αυτοκινητοβιομηχανια εχει κανει μεγαλη προοδο σε μικρο χρονικο διαστημα
οσον αφορα την εμφανιση και τον οδηγικο χαρακτηρα των αυτοκινητων της. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.
είναι δεν είναι πουλάει πάντως!
και το hyundai πουλαει.
Δεν πουλάει ούτε την ίδια ποσότητα ούτε στην ίδια τιμή.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ- Toyota Yaris 7.804
- ToyotaAuris 7.679
- Opel Astra 7.642
- Opel Corsa 7.504
- VW Golf 7.054
- Ford Focus 6.797
- Hyundai i10 5.746
- Skoda Octavia 4.991
- Suzuki Swift 4.970
- Fiat Panda 4.719
εχεις δικιο.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.
είναι δεν είναι πουλάει πάντως!
και το hyundai πουλαει.
δηλαδη ειναι καλυτερα να μη πουλας???
-
Anyway, ειμαστε...
-
Σε κάθε δε συγκριτικό όλων των περιοδικών οι 'Γερμανοί' κάνουν παρ@#ζα με τον ανταγωνισμό στο τί προσφέρουν συνολικά. Ακόμα και ψηλά αλλά γήινα για την Ελλάδα επιπεδα η δε αουντι χτυπάει και κερδίζει τα συγκριτικά με bmw και mercedes.
Θες να πεις ότι το τιμόνι των Audi είναι για παρτούζα; Το μεγάλο πλεονέκτημα του group ήταν η ποιότητα, η οποία τα τελευταία χρόνια φαίνεται να υποχωρεί, οπότε αυτό που μένει είναι οι επιδόσεις σε ευθεία λόγω της μακρόχρονης εξέλιξης και εμπειρίας στα turbo που πλέον είναι μονόδρομος για όλους τους κατασκευαστές μαζικής παραγωγής.
Σε κανά 5άρι χρόνια που θα έχουν ασχοληθεί με το θέμα turbo και λοιποί κατασκευαστές (αναμεσά τους και η BMW) τα ξαναλέμε.Φώσκολο βλέπατε μικροί;
Χο χο, Σελήνη πάει Καρέντα...
Φώσκολο δεν πολεύβλεπα αλλά τα γκρέιπφρουτ από τα μάτια τα έχω βγάλει εδώ και χρόνια...
Ξαναθυμίζω την περίπτωση Golf GTi. Μέχρι να βγει (2003) όλα τα περιοδικά μετρούσαν το Type R οριακά κάτω από 7' για το 0-100. Με το που βγήκε η Γκόλφω ξαφνικά ανέβηκε στο 7,3'. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μηπως τελικα δεν ειναι τοσο καλο το golf οπως θελουν να το παρουσιαζουν οι δοκιμαστες?ερωτηση κανω.
είναι δεν είναι πουλάει πάντως!
και το hyundai πουλαει.
Δεν πουλάει ούτε την ίδια ποσότητα ούτε στην ίδια τιμή.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ- Toyota Yaris 7.804
- ToyotaAuris 7.679
- Opel Astra 7.642
- Opel Corsa 7.504
- VW Golf 7.054
- Ford Focus 6.797
- Hyundai i10 5.746
- Skoda Octavia 4.991
- Suzuki Swift 4.970
- Fiat Panda 4.719
εχεις δικιο.
το ξέρω...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ναι, αλλά όχι στους ίδιους πελάτες.
στους ιδιους πελατες πουλαει.κανεις λαθος.
Τα Volkswagen ειναι πλεον τα μοντερνα αυτοκινητα του λαου, συνηθως αξιοπιστα
(οχι βεβαια στο βαθμο που τα καταφερνει η Hyundai)** αλλα δινουν μεγαλυτερο βαρος
στην σχεδιαση**,...Ειδικά στο Golf!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μέχρι να βγει (2003) όλα τα περιοδικά μετρούσαν το Type R οριακά κάτω από 7' για το 0-100. Με το που βγήκε η Γκόλφω ξαφνικά ανέβηκε στο 7,3'.εχεις σκεφτει ποτε οτι και το κατω απο 7 ισως ηταν επισης σικε???
σιγα μην κανει τοσο το typer!!!
μηπως ειχες δει καμια παρουσιαση πριν το παρουν στα χερια τους και το δοκιμασουν με vbox? -
Πιο πιθανό μου φαίνεται να γλείφουν τα περιοδικά την Καρέντα παρά τον Σαρακάκη. Τώρα για το άλλο δεν ξέρω αλλά όπως και να χει παραείναι ύποπτη αυτή η αλλαγή με το που βγήκε το Golf.
Φέτος το γνωστό 'fight club' αναμένεται να έχει τουλάχιστον 3 εκδόσεις του νέου Golf και άλλες τόσες από το Scirroco...
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI