-
Mηπως θα ηταν πιο ευκολο να προσεγγιζουμε το θεμα της αποδοσης σαν τον λογο ιπποδυναμης / 1000cc ?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Τελικα ζουμε στην εποχη του downsizing ή οχι?
Kαι ναι και οχι
Για μενα οι καλυτεροι downsized κινητηρες ειναι με τη σειρα:
1)VW 1.4TSi-140-170Hp
2)Fiat 1.4T-150-180Hp
3)VW 2.0T - 272Hp
4)Renault 1.2T-100HpOλοι οι υπολοιποι με αφηνουν αδιαφορο , οχι οτι αυτο σημαινει πως δεν ειναι καλοι(Πχ 1.8Τ(F)Si) , απλα το να θεωρουνται downsized μου φαινεται γελοιο!!
Ωρε ξεχασα να βαλω τον 1.6Τ PSA-BMW -180Hp.
A και τον 1.6Τ-180Hp της OPEL .
Kαλα πως στο διαολο τα ξεχασα?Ζηταω συγνωμη -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
A και τον 1.6Τ-180Hp της OPEL .
...και με 192 αλογα (Corsa OPC)
-
Ναι σωστα ξεχασα να το γραψω...
-
Έχετε βγει εντελώς εκτός θέματος...
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
βαση αυτων που λες δεν εχει νοημα η συγκριση των 2 μοτερ.οποτε ουσιαστικα κερδισμενος ειναι αυτος με τα μικροτερα ΚΥΒΙΚΑεκ διοτι σχεδον στα ισια κοντραρει τα αλλα 2.Εδώ έγκειται η διαφορά μεταξύ σύγκρισης κινητήρων ως μηχανικό επίτευγμα και ως συστατικό αυτοκινήτου. Για εμένα που η διαφορά στα πάγια έξοδα ενος 1400αρη κι ενός 1800αρη κινητήρα είναι πολύ μικρή έως αμελητέα, κερδίζει ο κινητήρας που θα με αφήσει πιο ικανοποιημένο στο δρόμο. Στην περίπτωση των εν λόγω κινητήρων υποθέτω βάσει όσων έχω διαβάσει (απομένει να το εξακριβώσω ή να το διαψεύσω στο δρόμο) ότι πιο ικανοποιημένο στο δρόμο θα με αφήσει ο TSI (μεγαλύτερο εμβαδό στα διαγράμματα ισχύς-ροπής, μεγαλύτερο φάσμα στροφών όπου αποδίδει ένα σημαντικό μέρος της μέγιστης ισχύς/ροπής, κτλ). Από την άλλη, όταν μελετάμε θεωρητικά τους κινητήρες, είναι πολύ πιθανό να είναι μεγαλύτερη επιτυχία των μηχανικών της Fiat ο 1.4 T-Jet απ' ότι ο 1.8TSI της VW.
Από εκεί και πέρα, βέβαια, σε ένα αυτοκίνητο παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλο εκτός του κινητήρα. Αυτά είναι που πρέπει να προσέξω στα test drive που θα κάνω για να καταλήξω σε αυτό που θα αγοράσω. -
κοιτα να δεις...ουσιαστικα ενα test drive δεν βοηθαει.
μια συμβιωση 2 ημερων με ενα αυτοκινητο στους δρομους που εσυ ξερεις ειναι αυτο που θα σου δωσει την λυση σε αυτο που αναζητας...
εγω κατραφερα να κανω ενα 3ημερο τεστ στη δελτα και την επελεξα διοτι εκει που οδηγαω καθε μερα και ξερω τους δρομους την τεσταρα.με καλυπτει απολυτα ι σε αυτα που θελω και γουσταρω. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
**Και για να μην αναφερθω στην καθολα ισαξια συγκριση μεταξυ Bravo 1.4 120T-jet VS Leon 1.4 125TSI.**Που κανει κλυσμα το φιατακι στον μαχωμενο λεοντα.....Με μεγαλυτερη ροπη απο πιο χαμηλα, με καλυτερες επιδοσεις....Παροτι ειναι εμφανης η διαφορα τους βαρους που αποτυπωνεται απο την σαφως μεγαλυτερη ποιοτητα που παρεχει το Bravo.
Αλλα εδω ο αγρος αγοραζεται με το κιλο....Δεν χρειαζεται, εχουν αναφερθει αλλοι με αποδειξεις...
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12323' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Παραθετω απλα καποια νουμερα απο την παραπανω συγκριτικη δοκιμη
μιας και δεν εμφανιζονται στο link:0-100km/h
Bravo 10.5 - Leon 9.4
0-400m (sec-km/h)
Bravo 17.5-124 - Leon 16.8-132
0-1000m (sec-km/h)
Bravo 32.4-158 - Leon 31.0-185Ρεπριζ με 4η 40-60km/h (2 ατομα με αποσκευες)
Bravo 5.1sec - Leon 3.4sec
Ρεπριζ με 4η 80-110km/h (2 ατομα με αποσκευες)
Bravo 6.5sec - Leon 6.4sec
Ρεπριζ με 4η 120-140Km/h (2 ατομα με αποσκευες)
Bravo 6.3sec - Leon 5.1secΚαταναλωση (l/100km/h)
Εθνικη Οδος 1
Bravo 8.2 - Leon 7.6
Εθνικη Οδος 2
Bravo 12.8 - Leon 11.5Επαρχιακη Οδος (l/100km/h)
Bravo 10.5 - Leon 8.9
Πιστα (Μεγαρα) (l/100km/h)
Bravo 24.2 - Leon 22.9Γυρος Πιστας
Bravo 1:19.9 - Leon 1:17.9Σλαλομ (sec)
Bravo 6.57 - Leon 6.31
Αλλαγη Λωριδας (sec)
Bravo 4.24 - Leon 4.22Φρεναρισμα 120-0km/h (m)
Bravo 57.3 - Leon 57.7 (με 2 ατομα και αποσκευες)
Bravo 58.8 - Leon 58.3 (με 4 ατομα και αποσκευες)Ισχυς στο δυναμομετρο
Bravo 115.9/5700 - Leon 119.9/5200
Ροπη στο δυναμομετρο
Bravo 18.9/3800 - Leon 19.4/4200Ποιος κανει κλυσμα σε ποιον νομιζω ειναι εμφανες...
τσόντα!!
-
Ναι αλλα στο γυρο πιστας το Bravo αδικειται απο το μη απενεργοποιουμενο ESP.Δυστυχως πολυ χασιμο χρονου.Κατα τα αλλα σιγουρα το Leon ειναι καλυτερο συνολικα σαν αμαξι , αλλα αν δεν αλλαξουν το εσωτερικο ταμπλο εγω δεν το αγοραζω με τπτ!!!Τι πηγαν και του εκαναν του αυτοκινητου οι αχρηστοι?Καλυτερα να εβαζαν ενα copy paste ταμπλο απο το Golf!!Πιο ωραιο θα ηταν.Προσωπικη αποψη παντα.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ναι αλλα στο γυρο πιστας το Bravo αδικειται απο το μη απενεργοποιουμενο ESP.Πρόβλημα της Fiat.
-
γιατι στο λεον απενεργοποιειται πληρως?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ναι αλλα στο γυρο πιστας το Bravo αδικειται απο το μη απενεργοποιουμενο ESP.
Πρόβλημα της Fiat.
Δεν διαφωνω ,απλως θα ηθελα διπλα στο γυρο πιστας να ειχε μια υποσημειωση οτι το Bravo εχει μη απενεργοποιουμενο ESP.Αυτα τπτ αλλο.Και να ξερεις οτι δεν ειμαι κανας φανατικος Fiatakias και τα γραφω αυτα.Για οποιοδηποτε αμαξι θα το εγραφα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γιατι στο λεον απενεργοποιειται πληρως?Βασικα το ESP δεν ειναι στανταρ στο Leon οποτε το συγκεκριμενο μπορει να μην ειχε καν.Αλλα και να ειχε , ναι αν θυμαμαι καλα απενεργοποιειται.
-
Το Bravo 120 είναι πραγματικά άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με το 150αρι (τιμόνι με ακόμη πιο έντονη υποβοήθηση και κλίσεις σημαντικές χωρίς να είναι αντίστοιχα πιο άνετο από το μεγαλύτερο Bravo). Η διαφορά αυτή που υπάρχει μεταξύ των εκδόσεων του Bravo δεν υφίσταται μεταξύ των Leon.
-
''Δυστυχως στο υψος των συγκεκριμενων περιστασεων δε στεκεται το συστημα διευθυνσης με το οποιο ειναι εφοδιασμενο , που ειναι ελαφρυ πλην ομως γρηγορο και αμμεσο.Θεμα αισθησης λοιπον και οχι αποτελεσματικοτητας , αφου το Bravo ειναι ταχυ ανεξαρτητα απο τις συνθηκες , με προβλεψιμες αντιδρασεις και ηπιες υποστροφικες τασεις , αν αποφασισεις να πιεσεις στο οριο.Στην πιστα το Bravo ειναι απολυτος προβλεψιμο και φιλικο , γερνει σε λογικες ποσοτητες , αδικειται εντονα ομως απο την αδυναμια πληρους απενεργοποιησης του ESP , στοιχειο που καθηλωνει το Ιταλικο χατς στις γρηγορες Κ3 και Κ8 , εξου και το οχι και τοσο εντυποσιακο 1:19:90 που σημειωσε στον καθιερομενο γυρο πιστας.''
4τροχοι Μαρτιος 2008
Για να μην νομιζεται οτι τα βγαζω απο το μυαλο μου. -
δεν νομιζω οτι ενας απλος οδηγος μπορει να κινηθει ταχυτερα με απενεργοποιημενο ESP.προσωπικα τα τεστ των περιοδικων στην πιστα τα θεωρω μπουρδες γιατι τα αυτοκινητα φτιαχνονται για χρηση δρομου και οχι πιστας.τι να τον κανω τον καλο χρονο στην πιστα και ποιος ειπε οτι επειδη ειναι καλο ενα αμαξι στην πιστα θα ειναι απαραιτητα και στον δρομο?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
γιατι στο λεον απενεργοποιειται πληρως?
Βασικα το ESP δεν ειναι στανταρ στο Leon οποτε το συγκεκριμενο μπορει να μην ειχε καν.Αλλα και να ειχε , ναι αν θυμαμαι καλα απενεργοποιειται.
στην εκδοση sport ειναι στανταρ, δεν ξερω ποια ειχαν για δοκιμη.
-
Tην Sport ειχαν.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δεν νομιζω οτι ενας απλος οδηγος μπορει να κινηθει ταχυτερα με απενεργοποιημενο ESP.προσωπικα τα τεστ των περιοδικων στην πιστα τα θεωρω μπουρδες γιατι τα αυτοκινητα φτιαχνονται για χρηση δρομου και οχι πιστας.τι να τον κανω τον καλο χρονο στην πιστα και ποιος ειπε οτι επειδη ειναι καλο ενα αμαξι στην πιστα θα ειναι απαραιτητα και στον δρομο?Συμφωνω απλως πιστευω πως ο χρονος στην πιστα σου δινει μια εικονα για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου.Σε καμια μα καμια ομως περιπτωση δεν θα αγοραζα αυτοκινητο με βαση το χρονο στην πιστα.
Εκτος ομως αν αυτος που αγοραζει ενα αυτοκινητο εχει προτιμηση στην σπορ οδηγηση.Αλλα και παλι μονο αν οι διαφορες στο χρονο μεταξυ δυο αυτοκινητων στην πιστα ειναι πολυ μεγαλες αξιζει να εστιασεις την προσοχη σου εκει.Π.χ. ανω των 2-3 δευτερολεπτων.
Αλλα παλι ξαναλεω αυτο αξιζει μονο αν την ψαχνεις αγρια για σπορ οδηγηση.Και να πω και κατι αλλο.Σε δημοσιο δρομο(βλεπε κοντρες) πιο πολυ ρολο παιζει αν το αμαξι σου παει καλυτερα στην ευθεια παρα στις στροφες.Εκτος αν οπως ειπα παραπανω: ''Αλλα και παλι μονο αν οι διαφορες στο χρονο μεταξυ δυο αυτοκινητων στην πιστα ειναι πολυ μεγαλες αξιζει να εστιασεις την προσοχη σου εκει.Π.χ. ανω των 2-3 δευτερολεπτων.''.
Κλασσικο παραδειγμα:
MX-5 2.0 vs Golf GTi
Σε δημοσιο δρομο το MX-5 ψαχνει να βρει με τα κυαλια , που λεει και ο λογος , το GTI γιατι στις ευθειες το Golf γινεται καπνος.
Στην πιστα ομως το MX-5 ειναι το ιδιο ή και πιο γρηγορο απο το Golf GTi !
Οποτε αν σου πει ο αλλος παρε MX-5 γιατι ειναι ταχυτερο απο το Golf στην πιστα και αρα ειναι πιο γρηγορο απο το Golf , θα ειναι μαλακας... -
το ΜΧ-5 πιο γρηγορο απο το golf δεν το ηξερα αυτο. καλη φαση παντως.
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI