-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ψηλέ...άστους να μαλώνουν για ιταλογερμανικά και χτύπα την C4 να τελειώνεις!Ax και να μην ειχε αυτο το εσωτερικο η C4.Δεν ξερω αλλα δεν μπορω ουτε να το κοιταξω.
Παντως ειναι και αυτη μια καλη επιλογη. -
Το ότι ο T-Jet εμφανίζει κατανάλωση στα επίπεδα του 2λιτρου tfsi περνάει στο ντούκου.
Ε ρε και να γινόταν το θαύμα των Χριστουγέννων και να εμφανιζόταν ο lkar
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το ότι ο T-Jet εμφανίζει κατανάλωση στα επίπεδα του 2λιτρου tfsi περνάει στο ντούκου.Ε ρε και να γινόταν το θαύμα των Χριστουγέννων και να εμφανιζόταν ο lkar
εμενα ο 120αρης εχει καταναλωση 8,2 αν και εχει μονο 800 χλμ
-
To στρώνεις, ε;
-
σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
απλα που και που θα ανοιγω 4η. -
Έχω οδηγήσει το 150αρι και το έχω δει στην πράξη τι καταναλώνει (και δεν το έσκισα).
-
και εγω το ειχα το 150αρι τρεις μερες και το εσκισα.
πανω απο 11 δεν πηγε -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
απλα που και που θα ανοιγω 4η.ζόρισμα είναι και οι αλλαγές χαμηλά...
-
στο στρωσημο αυτο δεν γινετε?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το ότι ο T-Jet εμφανίζει κατανάλωση στα επίπεδα του 2λιτρου tfsi περνάει στο ντούκου.Ε ρε και να γινόταν το θαύμα των Χριστουγέννων και να εμφανιζόταν ο lkar
Kαλα εσυ εισαι φανατικος αντιFiat
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
απλα που και που θα ανοιγω 4η.ζόρισμα είναι και οι αλλαγές χαμηλά...
Γιται ζοριζεται το αμαξι οταν αλλαζεις ταχυτητες χαμηλα?Ρωταω επειδη εγω αλλαζω παντα το πολυ στις 2800σαλ.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
απλα που και που θα ανοιγω 4η.ζόρισμα είναι και οι αλλαγές χαμηλά...
Γιται ζοριζεται το αμαξι οταν αλλαζεις ταχυτητες χαμηλα?Ρωταω επειδη εγω αλλαζω παντα το πολυ στις 2800σαλ.
λεει για 2000 και κατω...
-
Ρε παιδια λιωστε τα και λιγο να ανασανουνε...θα βγαλουν προβλημα
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
απλα που και που θα ανοιγω 4η.ζόρισμα είναι και οι αλλαγές χαμηλά...
Γιται ζοριζεται το αμαξι οταν αλλαζεις ταχυτητες χαμηλα?Ρωταω επειδη εγω αλλαζω παντα το πολυ στις 2800σαλ.
λεει για 2000 και κατω...
Εγω παντως , χωρις να ξερω , πιστευω οτι δεν ζοριζεται ενας κινητηρας αν αλλαξεις ταχυτητα και μετα τραβαει.Σε οποιες στροφες και να αλλαξεις αρκει να τραβαει μετα.Αλλωστε γιατι να ζοριζεται?Δηλαδη τι ειναι αυτο που τον κανει να ζοριζεται?
Οι χαμηλες στροφες?οχι
Μονο ισως οτι μπουκωνει λιγο.Αλλα αν εχεις Fsi ουτε σε αυτο πιστευω εχεις προβλημα. -
Αν αλλάζεις λ.χ από 1η σε 2α στις 2800 τότε όταν εμπλέκεται η επόμενη σχέση θα είσαι σε στροφές λογικά περίπου στις 2 - 2 και κάτι. Αυτό που έχω παρατηρήσει και στο sx4 και στο corolla είναι ότι από 2000 και άνω δεν ζορίζεται το κιβώτιο. Αν δλδ όταν βάλω δευτέρα οι στροφές είναι κάτω από 2000 κροταλίζει προφανώς πιέζεται πολύ το κιβώτιο πιθανώς και ο κινητήρας.
-
Και εγω τα ιδια , δηλαδη κατω απο τις 2000 στροφες δεν τραβαει το αμαξι μου γι'αυτο αλλωστε αλλαζω ταχυτητες στις 2800 σαλ , ωστε μετα την αλλαγη ο κινητηρας να εχει στην χειροτερη περιπτωση 2000 σαλ.Κατω απο αυτες τις στροφες οκ ισως να εχεις καποιο προβλημα γιατι πραγματι αυτο το κροταλισμα ακουγεται πολυ ανησυχιτικο.
Παντως σε Golf Tsi μπορεις να αλλαξεις ταχυτητα ωστε μετα να πεσεις στις 1500 στροφες.Μπορει αρχικα να φαινεται οτι ζοριζεται αλλα αν συνεχισεις να πατας το γκαζι αυτο θα επιταχυνει. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Φυσικά και είναι μια χαρά κινητήρας ο T-Jet και πολύ δυνατός και ροπάτος, αλλά μην πας να τον βγάλεις και διαμάντι βρε Busso...
Ο Τ-jet, δεν αποτελεί 'διαμάντι' μιας και δεν έχει να επιδείξει καμία απολύτως τεχνολογική καινοτομία. Ούτε κάν άμεσου ψεκασμού δεν είναι. Αυτό φαίνεται στην κατανάλωσή του, όπου χρειάζεται περισσότερο καύσιμο (βλ. fast fleet EVO, Leon 1.8T/Bravo 1.4T).
http://img.worldcarfans.com/2006/9/larg ... Mini1L.jpg' target='_blank
http://www.fiat.gr/images/tjet/chart.gif' target='_blank -
Αλλαγές χαμηλά (οκ, πολύ χαμηλά) ταλαιπωρούν πολύ το μοτέρ. Ειδικά ο στρόφαλος, τρώει κάτι ωραία φορτία.
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Έχω οδηγήσει το 150αρι και το έχω δει στην πράξη τι καταναλώνει (και δεν το έσκισα).Στο μπράβο που οδήγησα εγώ, σε ίδια διαδρομή, ίδια εποχή η κατανάλωση ήταν + 1-1,5 λιτρο από τον ΤHP του 207. Βέβαια έχει πολύ γκάζι το μοτέρ.
Kαι κάτι ακόμα: εντύπωση μου έκαναν τα νούμερα βάρους στην συγκριτική δοκιμή του bravo.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αλλαγές χαμηλά (οκ, πολύ χαμηλά) ταλαιπωρούν πολύ το μοτέρ. Ειδικά ο στρόφαλος, τρώει κάτι ωραία φορτία.Έχω οδηγήσει το 150αρι και το έχω δει στην πράξη τι καταναλώνει (και δεν το έσκισα).
Στο μπράβο που οδήγησα εγώ, σε ίδια διαδρομή, ίδια εποχή η κατανάλωση ήταν + 1-1,5 λιτρο από τον ΤHP του 207. Βέβαια έχει πολύ γκάζι το μοτέρ.
Kαι κάτι ακόμα: εντύπωση μου έκαναν τα νούμερα βάρους στην συγκριτική δοκιμή του bravo.
Πραγματι ηταν πολυ βαρυ.Το συγκεκριμενο λογικα θα ειχε τα κερατα του απο extra.Γενικα απο δοκιμες σε αλλα περιοδικα , το βαρος του κυμαινεται στα 1350kg.Πανω κατω τα ιδια δηλαδη με Golf , leon κλπ.Το C4 ηταν το πιο ελαφρυ με 1295 κιλσ σν θυμαμαι καλα.
-
Ξερετε αν η Peugeot δινει επεκταση εγγυησης?Και αν ναι ποσο?
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI