Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 22
    • 23
    • 7 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    449
    884
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evgenios last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Ψηλέ...άστους να μαλώνουν για ιταλογερμανικά και χτύπα την C4 να τελειώνεις!

      Ax και να μην ειχε αυτο το εσωτερικο η C4.Δεν ξερω αλλα δεν μπορω ουτε να το κοιταξω.
      Παντως ειναι και αυτη μια καλη επιλογη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasgti last edited by

        Το ότι ο T-Jet εμφανίζει κατανάλωση στα επίπεδα του 2λιτρου tfsi περνάει στο ντούκου.

        Ε ρε και να γινόταν το θαύμα των Χριστουγέννων και να εμφανιζόταν ο lkar

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • limited_one
          limited_one moderator last edited by

          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
          Το ότι ο T-Jet εμφανίζει κατανάλωση στα επίπεδα του 2λιτρου tfsi περνάει στο ντούκου.

          Ε ρε και να γινόταν το θαύμα των Χριστουγέννων και να εμφανιζόταν ο lkar

          εμενα ο 120αρης εχει καταναλωση 8,2 αν και εχει μονο 800 χλμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            To στρώνεις, ε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • limited_one
              limited_one moderator last edited by

              σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
              απλα που και που θα ανοιγω 4η.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Έχω οδηγήσει το 150αρι και το έχω δει στην πράξη τι καταναλώνει (και δεν το έσκισα).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • limited_one
                  limited_one moderator last edited by

                  και εγω το ειχα το 150αρι τρεις μερες και το εσκισα.
                  πανω απο 11 δεν πηγε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης limited_one έγραψε:
                    σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
                    απλα που και που θα ανοιγω 4η.

                    ζόρισμα είναι και οι αλλαγές χαμηλά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • limited_one
                      limited_one moderator last edited by

                      στο στρωσημο αυτο δεν γινετε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                        Το ότι ο T-Jet εμφανίζει κατανάλωση στα επίπεδα του 2λιτρου tfsi περνάει στο ντούκου.

                        Ε ρε και να γινόταν το θαύμα των Χριστουγέννων και να εμφανιζόταν ο lkar

                        Kαλα εσυ εισαι φανατικος αντιFiat

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          evgenios last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
                          απλα που και που θα ανοιγω 4η.

                          ζόρισμα είναι και οι αλλαγές χαμηλά...

                          Γιται ζοριζεται το αμαξι οταν αλλαζεις ταχυτητες χαμηλα?Ρωταω επειδη εγω αλλαζω παντα το πολυ στις 2800σαλ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • limited_one
                            limited_one moderator last edited by

                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

                            σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
                            απλα που και που θα ανοιγω 4η.

                            ζόρισμα είναι και οι αλλαγές χαμηλά...

                            Γιται ζοριζεται το αμαξι οταν αλλαζεις ταχυτητες χαμηλα?Ρωταω επειδη εγω αλλαζω παντα το πολυ στις 2800σαλ.

                            λεει για 2000 και κατω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jntaras last edited by

                              Ρε παιδια λιωστε τα και λιγο να ανασανουνε...θα βγαλουν προβλημα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                evgenios last edited by

                                Ο χρήστης limited_one έγραψε:

                                σχετικα ναι αλλα γενικα δεν θα αλλαξω τροπο συμπεριφορας στο αυτοκινητο οταν τελειωσει διοτι ποτε δεν ζοριζω τα αυτοκινητα μου.
                                απλα που και που θα ανοιγω 4η.

                                ζόρισμα είναι και οι αλλαγές χαμηλά...

                                Γιται ζοριζεται το αμαξι οταν αλλαζεις ταχυτητες χαμηλα?Ρωταω επειδη εγω αλλαζω παντα το πολυ στις 2800σαλ.

                                λεει για 2000 και κατω...

                                Εγω παντως , χωρις να ξερω , πιστευω οτι δεν ζοριζεται ενας κινητηρας αν αλλαξεις ταχυτητα και μετα τραβαει.Σε οποιες στροφες και να αλλαξεις αρκει να τραβαει μετα.Αλλωστε γιατι να ζοριζεται?Δηλαδη τι ειναι αυτο που τον κανει να ζοριζεται?
                                Οι χαμηλες στροφες?οχι
                                Μονο ισως οτι μπουκωνει λιγο.Αλλα αν εχεις Fsi ουτε σε αυτο πιστευω εχεις προβλημα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Αν αλλάζεις λ.χ από 1η σε 2α στις 2800 τότε όταν εμπλέκεται η επόμενη σχέση θα είσαι σε στροφές λογικά περίπου στις 2 - 2 και κάτι. Αυτό που έχω παρατηρήσει και στο sx4 και στο corolla είναι ότι από 2000 και άνω δεν ζορίζεται το κιβώτιο. Αν δλδ όταν βάλω δευτέρα οι στροφές είναι κάτω από 2000 κροταλίζει προφανώς πιέζεται πολύ το κιβώτιο πιθανώς και ο κινητήρας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    evgenios last edited by

                                    Και εγω τα ιδια , δηλαδη κατω απο τις 2000 στροφες δεν τραβαει το αμαξι μου γι'αυτο αλλωστε αλλαζω ταχυτητες στις 2800 σαλ , ωστε μετα την αλλαγη ο κινητηρας να εχει στην χειροτερη περιπτωση 2000 σαλ.Κατω απο αυτες τις στροφες οκ ισως να εχεις καποιο προβλημα γιατι πραγματι αυτο το κροταλισμα ακουγεται πολυ ανησυχιτικο.
                                    Παντως σε Golf Tsi μπορεις να αλλαξεις ταχυτητα ωστε μετα να πεσεις στις 1500 στροφες.Μπορει αρχικα να φαινεται οτι ζοριζεται αλλα αν συνεχισεις να πατας το γκαζι αυτο θα επιταχυνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                      Φυσικά και είναι μια χαρά κινητήρας ο T-Jet και πολύ δυνατός και ροπάτος, αλλά μην πας να τον βγάλεις και διαμάντι βρε Busso...

                                      Ο Τ-jet, δεν αποτελεί 'διαμάντι' μιας και δεν έχει να επιδείξει καμία απολύτως τεχνολογική καινοτομία. Ούτε κάν άμεσου ψεκασμού δεν είναι. Αυτό φαίνεται στην κατανάλωσή του, όπου χρειάζεται περισσότερο καύσιμο (βλ. fast fleet EVO, Leon 1.8T/Bravo 1.4T).

                                      http://img.worldcarfans.com/2006/9/larg ... Mini1L.jpg' target='_blank
                                      http://www.fiat.gr/images/tjet/chart.gif' target='_blank

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Αλλαγές χαμηλά (οκ, πολύ χαμηλά) ταλαιπωρούν πολύ το μοτέρ. Ειδικά ο στρόφαλος, τρώει κάτι ωραία φορτία.

                                        Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                                        Έχω οδηγήσει το 150αρι και το έχω δει στην πράξη τι καταναλώνει (και δεν το έσκισα).

                                        Στο μπράβο που οδήγησα εγώ, σε ίδια διαδρομή, ίδια εποχή η κατανάλωση ήταν + 1-1,5 λιτρο από τον ΤHP του 207. Βέβαια έχει πολύ γκάζι το μοτέρ.

                                        Kαι κάτι ακόμα: εντύπωση μου έκαναν τα νούμερα βάρους στην συγκριτική δοκιμή του bravo.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          evgenios last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Αλλαγές χαμηλά (οκ, πολύ χαμηλά) ταλαιπωρούν πολύ το μοτέρ. Ειδικά ο στρόφαλος, τρώει κάτι ωραία φορτία.

                                          Έχω οδηγήσει το 150αρι και το έχω δει στην πράξη τι καταναλώνει (και δεν το έσκισα).

                                          Στο μπράβο που οδήγησα εγώ, σε ίδια διαδρομή, ίδια εποχή η κατανάλωση ήταν + 1-1,5 λιτρο από τον ΤHP του 207. Βέβαια έχει πολύ γκάζι το μοτέρ.

                                          Kαι κάτι ακόμα: εντύπωση μου έκαναν τα νούμερα βάρους στην συγκριτική δοκιμή του bravo.

                                          Πραγματι ηταν πολυ βαρυ.Το συγκεκριμενο λογικα θα ειχε τα κερατα του απο extra.Γενικα απο δοκιμες σε αλλα περιοδικα , το βαρος του κυμαινεται στα 1350kg.Πανω κατω τα ιδια δηλαδη με Golf , leon κλπ.Το C4 ηταν το πιο ελαφρυ με 1295 κιλσ σν θυμαμαι καλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            evgenios last edited by

                                            Ξερετε αν η Peugeot δινει επεκταση εγγυησης?Και αν ναι ποσο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 7 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr