-
Τι γνώμη εχτετε , πρεπει να επιλεγεις να υπαρχουν στον εξοπλισμο του αυτοκινητου ή οχι???
Εγω προσωπικά, τα επιλεγω μονο αν η εμπλοκή τους ειναι κατε επιλογη του οδηγου, και οχι μονιμα, οπως ειναι σε πολλα απλά αυτοκινητα(οχι spor)Στο δικό μου αυτοκινητο (avensis 1,8) δεν το επελεξα διοτι ηταν μονιμο!!!!!
Με τη συγκατάθεση του συγγραφέα το θέμα μετατράπηκε σε ψηφοφορία
-
Τι γνώμη εχτετε , πρεπει να επιλεγεις να υπαρχουν στον εξοπλισμο του αυτοκινητου ή οχι???
Εγω προσωπικά, τα επιλεγω μονο αν η εμπλοκή τους ειναι κατε επιλογη του οδηγου, και οχι μονιμα, οπως ειναι σε πολλα απλά αυτοκινητα(οχι spor)Στο δικό μου αυτοκινητο (avensis 1,8) δεν το επελεξα διοτι ηταν μονιμο!!!!!
Με τη συγκατάθεση του συγγραφέα το θέμα μετατράπηκε σε ψηφοφορία
-
Τι γνώμη εχτετε , πρεπει να επιλεγεις να υπαρχουν στον εξοπλισμο του αυτοκινητου ή οχι???
Εγω προσωπικά, τα επιλεγω μονο αν η εμπλοκή τους ειναι κατε επιλογη του οδηγου, και οχι μονιμα, οπως ειναι σε πολλα απλά αυτοκινητα(οχι spor)Στο δικό μου αυτοκινητο (avensis 1,8) δεν το επελεξα διοτι ηταν μονιμο!!!!!
Με τη συγκατάθεση του συγγραφέα το θέμα μετατράπηκε σε ψηφοφορία
-
Tα ESP/TRC καλά είναι (προσωπικά μου αφαιρούν κάτι από προβλεψιμότητα οδικής συμπεριφοράς όποτε πάω σβέλτα και δεν τα θεωρώ εκ των ουκ άνευ σε ένα πιθανό νέο μου αμάξι) αλλά αν δεν απενεργοποιούνται ενδέχεται να τα βρεις σκούρα σε διάφορες φάσεις, π.χ. εκκίνηση σε χιονισμένο δρόμο, όπου αν δεν το θέσεις εκτός το ριμάδι σου κόβει το γκάζι με το που ξεκινάς με ελαφρό σπινάρισμα και μπορεί να σου σβήσει η μηχανή και να μην πας πουθενά!
Αν δεν μπορώ να τα θέσω off, τουλάχιστον σε αυτοκίνητο που το παίρνω για να το οδηγώ και όχι για να με οδηγεί,... no, thanks.
Το VCS τι είναι;...
-
**ΟΧΙ ! ! ! **
-
Το VCS τι είναι;...
[/quote]
vehicle control system (συστημα ευσταθιας του αυτοκινητου .. don't worry ολες αυτες οι μ@λ#κίες ιδιες ειναι.......
-
Ας κοιτάξουν οι κατασκευαστές να φτάχνουν καλα στημμένα αυτοκίνητα και ας αφήσουν όλες αυτες τις αηδίες.
Ειναι πιο δυσκολο (και δαπανηρό) να φτιάξεις ενα ΣΩΣΤΟ αμάξι παρα ενα ''σωστο'' με τη χρηση 100+1 ηλεκτρονικών που διορθώνει τα λάθη της κατασκευής......Βεβαια απο πλευράς marketing σε αγοραστές που επιλέγουν αμάξι με τον ιδιο τρόπο που επιλέγουν μια φριτέζα ολα αυτα τα ''διαόλια'' χτυπάνε καλα στο μάτι....
..Επίσης τους ''κουλούς'' οδηγούς τους βοηθάνε εως ενα σημειο...Γιατι αν βοηθουσαν 100% δεν θα ειχαμε ποτε ατυχήματα...
Συμπερασματικά **ΟΧΙ **και εγω....
-
Καλο είναι να υπάρχει...
Σε ορισμένες περιπτώσεις ενεργεί και ως ηλεκρονικό μπλοκέ διαφορικό.
Οπωσδήποτε το κουμπάκι πρέπει να το απενεργοποιεί πλήρως,όχι μόνο για τη διασκέδαση των επίδοξων Βατάνεν,αλλά και για περιπτώσεις όπως η τοποθέτηση αλυσίδων κλπ -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Ειναι πιο δυσκολο (και δαπανηρό) να φτιάξεις ενα ΣΩΣΤΟ αμάξι παρα ενα ''σωστο'' με τη χρηση 100+1 ηλεκτρονικών που διορθώνει τα λάθη της κατασκευής.....Επίσης τους ''κουλούς'' οδηγούς τους βοηθάνε εως ενα σημειο...Γιατι αν βοηθουσαν 100% δεν θα ειχαμε ποτε ατυχήματα...
Πές τα χρυσόστομε!
Πάντως υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που και χωρίς ή με απενεργοποιημένα τα κόλπα είναι καλά στημένα! (κι ας μη μαλώσουμε πάλι για κάποιο συγκεκριμένο.... ) Τα δέχομαι λοιπόν σαν παράγοντα ασφαλείας εφόσον μπορώ να τα απενεργοποιήσω αλλά δεν θα τα πληρώσω παραπάνω (ίσως αν αποκτήσω οικογένεια και παιδιά να αναθεωρήσω!). Άρα μάλλον ψηφίζω όχι δεν τα πληρώνω επιπλέον.
Όλα αυτά μου θυμίζουν κάτι επιγραφές στα φαγητά με οδηγίες για μικροκύματα ότι όταν το βγάλεις άπό το φούρνο μετά από τόση ώρα ζέσταμα το φαγητό μπορεί να καίει ή σε σακούλες ότι μπορεί αν βάλεις το κεφάλι σου μέσα να προκληθεί ασφυξία...!
Όσο υπάρχουν ηλίθιοι για τους οποίους να χρειάζονται τέτοιες επιγραφές τόσο θα υπάρχουν και ανίκανοι οδηγοί που θέλουν ESP κλπ παραφερνάλια για να μείνουν στο δρόμο! Και βέβαια θα υπάρχουν και μερικοί που δεν σώζονται με τίποτα! -
Αν ήταν στον προαιρετικό φυσικά -για μένα- δεν θα το επέλεγα. Έτσι κι αλλιώς δεν είμαι υπέρ της νοοτροπίας 'full extra', μου αρκεί ένα ABS και ένα A/C (ούτε καν κλιματισμός)
Με δεδομένο ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι 100-150 ίππων, αν ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, 'κάτι' δεν πάει καλά.
Στα πιο ισχυρά είναι μάλλον υποχρεωτικό για τους ελληνικούς 'δρόμους'.
Είχα όμως και μία άσχημη εμπειρία -ως επικίνδυνη- όταν σε ένα Leon 20VT 180, μετά από πολύ γρήγορη οδήγηση, άναψαν τα ηλεκτρονικά και πραγματικά τα παιξαν τελείως. Έμεινε μόνιμα αναμμένο το σχετικό λαμπάκι στον πίνακα οργάνων, ούτε on ούτε off, στο παραμικρό πάτημα του φρένου έμπαινε το ABS και γενικώς ήταν σαν να χαν crasharei τα windows
Τελικά σταμάτησα, reboot, τίποτα, το άφησα να κρυώσει, -υποψιάστηκα υπερθέρμανση αισθητήρων και επιβεβαιώθηκε μετά- και διορθώθηκε.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
..... ήταν σαν να χαν crasharei τα windows .Καλή η παρομοίωση!
Προφανώς μπήκες σε safe mode!.... Μήπως η οθόνη έγινε και μπλέ? Τότε σίγουρα κάπου έχει βάλει ο Bill Gates το χεράκι του!
.....μου τη δίνουν τα ηλεκτρονικά! -
ΟΧΙ!!!
-
**Ε...ΟΧΙ **να το πληρώσω κι'από πάνω
Εδω τα αυτοκίνητα που τα έχουν στάνταρ και δεν απενεργοποιούνται πλήρως , αποκλείονται αυτόματα και από τον προσωπικό μου κατάλογο αγοράς.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Είχα όμως και μία άσχημη εμπειρία -ως επικίνδυνη- όταν σε ένα Leon 20VT 180, μετά από πολύ γρήγορη οδήγηση, άναψαν τα ηλεκτρονικά και πραγματικά τα παιξαν τελείως. Έμεινε μόνιμα αναμμένο το σχετικό λαμπάκι στον πίνακα οργάνων, ούτε on ούτε off, στο παραμικρό πάτημα του φρένου έμπαινε το ABS και γενικώς ήταν σαν να χαν crasharei τα windowsΈχοντας οδηγήσει το αντίστοιχο Τολέδο, ήταν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ στην Ελλάδα.
Βγαίνοντας από στοπ σε κεντρικό δρόμο αν σπίναρε έμπαινε το αντισπίν (ήτοι ABS...), και αφού καταλάβαινε πως πατούσες (ο... αυτόματος πιλότος...) το φρένο το ηλεκτρονικό γκάζι το έκοβε τελείως, ασυναίσθητα το πάταγες πιο πολύ, όταν επανερχόταν είχες και το τούρμπο λαγκ (μικρό όμως) και μετά ρόπιαζε, ξανασπίναρε και πάλι από την αρχή!!! Τελικά επιτάχυνε ΠΙΟ ΑΡΓΑ από το χιλιάρι Ίμπιζά μου με τους τροχούς στριμμένους βγαίνοντας από στενό, και το χειρότερο ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ!!! Τελικά κάποια στιγμή παρολίγον να με εμβολίσουν από πίσω και τελικά δίκιο είχαν!! Βγήκα στον κεντρικό δρόμο και σχεδόν έμεινα ακίνητος...Τώρα διάβαζα στους 4Τ πως η νέα γενιά ηλεκτρτονικών είναι καλή. Α ισχύει αλλάζει, πάντως για την ώρα ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΝΑ ΜΗΝ το έχω!!!
Επίσης δτο συγκεκριμένο αυτοκίνητο απαράδεκτος ήταν ο αυτόματος κλιματισμός. Αν δεν πάρεια τα μάτια σου απο το δρόμο δύσκολα το χειρίζεσαι, τη στιγμή που το χειροκίνητο αν μάθεις τους μοχλούς το κάνεις με την αφή...
Κοινώς τα ηλεκτρονικά για μένα είναι εσκεμμένο φάουλ!
-
Ψήφισα ΝΑΙ άν αυτά απενεργοποιούνται.
Εξηγώ τό γιατί.Μπορεί κάποια φορά νά χρειαστεί νά τό οδηγήσει κάποιος πιό ηλικιωμένος συγγενής μας,ή κάποιος γνωστός μας,οί οποίοι ίσως δέν μπορούν νά κουμαντάρουν τά 120-150 μπροστοκίνητα άλογα τού. -
Eιναι πολυ καλα αυτα τα συστηματα για τους εκτος forum οδηγους.
Ειναι απαραδεκτα για τους εντος...
-
Επειδή κάπου πιο πάνω γράφτηκε ότι όλα αυτά τα συστήματα είναι ίδια, θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Το δικό μου αυτοκίνητο διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό ESP(που δεν απενεργοποιείται) και TCS(που απενεργοποιείται). Όσον αφορά το πρώτο πιστεύω ότι είναι πολύ χρήσιμο αφού σε βοηθά να διατηρήσεις τον έλεγχο του οχήματος σε δύσκολες καταστάσεις χωρίς ωστόσο να καταντάει εκνευριστικό(και μάλιστα σε όχι και τόσο ...'φυσιολογικούς' ρυθμούς κίνησης ). Τώρα σχετικά με το δεύτερο πιστεύω ότι είναι χρήσιμο μόνο σε συγκεκριμένες καταστάσεις και ευτυχώς που απενεργοποιείται γιατί σε οδόστρωμα με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης η λειτουργία του είναι κάτι παραπάνω από εκνευριστική!
-
Εγώ ψήφισα ναι, αν υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησής τους. Οι λόγοι που ψήφισα κάτι τέτοιο είναι αυτόι που ανέφεραν πιο πάνω ο GTZ και o HUNTER.
-
αν ειχε esp η trc το κλιο μου θα λεγα οτι κατι δε παει καλα..δε νομιζω οτι δικαιολογειται σε τετοιες ιπποδυναμεις να υπαρχουν τετοια συστηματα...τωρα, στο λεον τουρμπο εχουμε trc αλλα για να πω την αληθεια προτιμω να το οδηγω με ενεργοποιημενο το συστημα μη ψωνισω κανα χωραφι η πεζοδρομιο...
-
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί εξαρτούν την ύπαρξη ηλεκτρονικών βοηθημάτων από την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Δεν είναι ανάγκη να έχουμε πολλά άλογα για να προκύψει πρόβλημα. Λάδια μπορόυν να βρεθούν στο δρόμο σου ακόμη κι αν οδηγείς κάτι με 15kg/ιππο, κακή εκτίμηση ταχύτητας εισόδου σε στροφή μπορείς να κάνεις και με Clio και με Μatiz και με οτιδήποτε. Εμπόδιο (=απότομος ελιγμός) μέσα σε στροφή δε σου τυχαίνει μόνο αν έχεις από 150 άλογα και πάνω... Έτσι δεν είναι;
Προσωπικά το μόνο που θέλω είναι ένα αντισπιν σε δυνατό πισωκίνητο όχημα. Πρώτον για να μη το κλειδώνω στο γκαράζ όταν βρέχει και δεύτερον για να μην κάνω προσευχές μην τύχει και πατήσω καμιά λακούβα πάνω σε στροφή και πατήσω κατά λάθος παραπάνω το γκάζι από το τράνταγμα... (Σας συμβαίνει αυτό ποτέ; )
TRC, VCS, ΕSP.... (ΝΑΙ Ή ΟΧΙ)