-
Λειτουργική κατάσταση, ε;
Ερώτηση: Από camskill.co.uk έχει ψωνίσει κανείς;
-
Πλησιάζω τα 30.000χλμ και μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξω τα 'μανίσια' Conti Premium contact (διαστάσεις 205/55/16 91Η) στο Mondeo μου (MK3 του 2006).
Μέχρι στιγμής σκέφτομαι 4 πιθανούς αντικαταστάτες.
Conti Premium Contact 2 (τιμή περίπου 360€)
Uniroyal rallye 550 (τιμή περίπου 340€)
Dunlop Sp Sport Fast responce (τιμή περίπου 360€)
Toyo Proxes T1-R (τιμή περίπου 380€)Τι μου προτείνετε. Μιλάμε για οικογενειακό αμάξι οπότε και για ανάλογο οδηγικό στυλ (με μερικές εξάρσεις μερικές φορές).
-
michelin exalto 2 στην διασταση που λες με δεικτη ταχυτητας V αντι για H και εισαι κομπλε.μακρααααααν καλυτερο απο οτι αναφερεις ειδικα απο τα 3 τελευταια.
-
Conti Premium Contact 2 (τιμή περίπου 360€)
Πολυ καλο ελαστικο για οικογενιακο αμαξι!
-
Ο χρήστης vjkostas έγραψε:
Μέχρι τώρα είχα τα bridgestone potenza re720, με συνόδεψαν για περίπου 70.000 Km
Είμαι περίεργος να δω σε τι κατάσταση έφτασε το πέλμα τους!
Παρά τα πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη τους είναι ακόμα σε λειτουργική κατάσταση,
μπορεί να ποστάρω καμιά φωτό αργότερα...!Χάλια κατάσταση στο πέλμα, αφού δεν έφερες καμμία σβούρα πάλι καλά. Δηλαδή τί περίμενες να τα αλλάξεις πιό νωρίς ;
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Μέχρι τώρα είχα τα bridgestone potenza re720, με συνόδεψαν για περίπου 70.000 Km
Είμαι περίεργος να δω σε τι κατάσταση έφτασε το πέλμα τους!
Παρά τα πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη τους είναι ακόμα σε λειτουργική κατάσταση,
μπορεί να ποστάρω καμιά φωτό αργότερα...!Χάλια κατάσταση στο πέλμα, αφού δεν έφερες καμμία σβούρα πάλι καλά. Δηλαδή τί περίμενες να τα αλλάξεις πιό νωρίς ;
πάντως το συγκεκριμένο ελαστικό έχει εχθρούς και φίλους..εγώ ανήκω στους πρώτους
Τα είχα στο πεζώ και απορώ γιατί έβαλα πιρέλλι...πολύ καλό ελαστικό, πολ΄ομοιογενές και αποδοτικό και στη βροχή. και μέχρι που τα αντικατέστησα (ήταν στην κατάσταση του φίλου μας παραπάνω αλλά με λιγότερα χλμ, περίπου 60Κ) απέδιδαν καλά και αξιόπιστα -
Τέλος εποχής για τα παμπάλαια Energy. Στο Tempra μπήκαν τα Exalto, σε διάσταση 185/60-14, παραγωγής Ιουνίου 2008 (25η εβδομάδα). Ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις και τις υποδείξεις σας.
-
Τελικά άλλαξα τα λάστιχα σήμερα και έβαλα τα Continental Premium Contact 2 στα 290 €
Είδα όμως πως είναι made in france, εγώ περίμενα να είναι γερμανικής κατασκευής, μήπως την πάτησα???Οι πρώτες εντυπώσεις απο τα conti είναι άριστες, σε σχέση με τα potenza που είχα πολύ ανώτερα.
-
@vjkostas
Kαι λάστιχα ποδηλάτου να έβαζες θα σου φαινόταν καλύτερα. Με 70Κ και 3 χρόνια στο αυτοκίνητο τα potenza RE720 (που τα θεωρώ από τα καλύτερα λάστιχα που φόρεσα ποτέ στο suzuki swift gti) έχουν γίνει ξύλο. Τα ελαστικά που έβαλες είναι πολύ καλά. -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
πάντως το συγκεκριμένο ελαστικό έχει εχθρούς και φίλους..εγώ ανήκω στους πρώτους
Τα είχα στο πεζώ και απορώ γιατί έβαλα πιρέλλι...πολύ καλό ελαστικό, πολ΄ομοιογενές και αποδοτικό και στη βροχή. και μέχρι που τα αντικατέστησα (ήταν στην κατάσταση του φίλου μας παραπάνω αλλά με λιγότερα χλμ, περίπου 60Κ) απέδιδαν καλά και αξιόπισταΜάλλον τα μπέρδεψες και εννοείς πως είσαι φίλος του Potenza
-
Ο χρήστης vjkostas έγραψε:
Τελικά άλλαξα τα λάστιχα σήμερα και έβαλα τα Continental Premium Contact 2 στα 290 €
Είδα όμως πως είναι made in france, εγώ περίμενα να είναι γερμανικής κατασκευής, μήπως την πάτησα???Οι πρώτες εντυπώσεις απο τα conti είναι άριστες, σε σχέση με τα potenza που είχα πολύ ανώτερα.
Ο,τι λάστιχο και να έβαζες την ίδια αίσθηση θα είχες σε σχέση με τα παλιά και τελειωμένα potenza. Το ότι είναι Γαλλικά δεν είναι πρόβλημα, το αντίθετο μάλιστα
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Τελικά άλλαξα τα λάστιχα σήμερα και έβαλα τα Continental Premium Contact 2 στα 290 €
Είδα όμως πως είναι made in france, εγώ περίμενα να είναι γερμανικής κατασκευής, μήπως την πάτησα???
Οι πρώτες εντυπώσεις απο τα conti είναι άριστες, σε σχέση με τα potenza που είχα πολύ ανώτερα.Ο,τι λάστιχο και να έβαζες την ίδια αίσθηση θα είχες σε σχέση με τα παλιά και τελειωμένα potenza. Το ότι είναι Γαλλικά δεν είναι πρόβλημα, το αντίθετο μάλιστα
Τα δικά μου PremiumContact 2 είναι ...ρουμανικά !!
Μην ανησυχείς για το θέμα της χώρας κατασκευής πάντως ... -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
πάντως το συγκεκριμένο ελαστικό έχει εχθρούς και φίλους..εγώ ανήκω στους** πρώτους**
Τα είχα στο πεζώ και απορώ γιατί έβαλα πιρέλλι...πολύ καλό ελαστικό, πολ΄ομοιογενές και αποδοτικό και στη βροχή. και μέχρι που τα αντικατέστησα (ήταν στην κατάσταση του φίλου μας παραπάνω αλλά με λιγότερα χλμ, περίπου 60Κ) απέδιδαν καλά και αξιόπισταΜάλλον τα μπέρδεψες και εννοείς πως είσαι φίλος του Potenza
εχμ...ναι έκανα λάθος! Ευχαριστώ για την παρατήρηση!
-
θα ηθελα να δωσω καποιες πληροφοριες σχετικα με τα ελαστικα .1τα λαστιχα καθε 40.000χλμ τα πεταμε ανεξαρτητου καταστασις.2 δεν αγοραζουμε λαστιχα που η ημερομηνια τους λεει οτι κατασκευαστηκαν πριν 2-4μηνες γιατι η γομα τους ειναι πολυ ευαισθητη και θα λιωσουν γρηγορα.πρεπει να μενουν σε αποθηκη κανα εξαμηνο τουλαχιστον και μετα να τοποθετουνται.εχει να κανει με την μακροζωια.3 δεν πρεπει να γελιομαστε οταν βαζουμε καινουρια ελαστικα με το κρατημα που εχουν και να λεμε οτι η ταδε μαρκα ειναι καλυτερη απο την αλλη και διαφορα αλλα.το καλο το ελαστικο φαινεται μετα απο 6-8μηνες οπου το πρωτο στρωμα καουτσουκ φευγει. εκει ξεχωριζει το καλο απο το μετριο η και κακο ελαστικο.4 τα ελαστικα θελουν στρωσιμο. για 200 χλμ πηγαινουμε νορμαλ στο δρομο σαν κυριες για να παρει το λαστιχο την φορμα του.επισης αν καποιος θελει να κανει και ευθυγραμιση καλο ειναι να γινεται μετα το στρωσιμο για τον παραπανω λογο.5 για ελλαδα το ελαστικο πρεπει να εχει σκληρο πλαινο λογω δρομων και μαλακο πελμα παλι λογο δρομων .6 τα ακριβα λαστιχα ειναι και καλυτερα.
-
Nομίζω ότι σε περιπτώσεις και τα 40.000κμ πολλά είναι. Στα δικά μου αυτοκίνητα, ποτέ δεν κράτησα λάστιχο πάνω από 25.000κμ γιατί η ασφάλεια είναι πάνω από όλα. Και όχι, δεν οδηγώ τάπα.
Οσο για την ημερομηνία κατασκευής, ας λιώσουν γρηγορότερα, έχουν και καλύτερη πρόσφυση;
-
Ο χρήστης vjkostas έγραψε:
Τελικά άλλαξα τα λάστιχα σήμερα και έβαλα τα Continental Premium Contact 2 στα 290 €
Είδα όμως πως είναι made in france, εγώ περίμενα να είναι γερμανικής κατασκευής, μήπως την πάτησα???Οι πρώτες εντυπώσεις απο τα conti είναι άριστες, σε σχέση με τα potenza που είχα πολύ ανώτερα.
Αν προσεξεις η continental λεει engineered in Germany οχι made in Germany.
-
Ούτως ή άλλως δε νομίζω ότι έχει τόσο νόημα να κοιτάμε τη χώρα κατασκευής. Οι προδιαγραφές έχουν σημασία και αυτές ορίζονται από τη μητρική εταιρία. Από κει και πέρα είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο η κατασκευή των προϊόντων σε χώρες άλλες από τη χώρα προέλευσης της εταιρίας και ειδικά σε χώρες με φθηνά εργατικά χέρια όπως η Κίνα, η Ταϊλάνδη, η Τουρκία, κτλ. Ίσα ίσα που είναι 'premium' τα ελαστικά σου και έχουν κατασκευαστεί στη Γαλλία και όχι σε κάποια χώρα φθηνού εργατικού δυναμικού.
-
Εγώ έχω τέσσερα Energy, τα τρία made in Italy και το τέταρτο in Spain!!
Παρεμπιπτόντως, έχω και μια ρεζέρβα 18 ετών Continental Contact σε... άθικτη κατάσταση!
Έχει νόημα ν' αλλάξει κανείς κάποια στιγμή την αχρησιμοποίητη ρεζέρβα του; -
Mε αφορμή ένα καρούμπαλο ( που με εκνεύρισε πάααρα πολύ) αλλά σημαντικότερη αιτία ότι δεν έμεινα ΚΑΘΟΛΟΥ ικανοποιημένος από τα Πιρέλι Ρόσο (όλο το ιντερνετ πίνει νερό στο όνομα τους αλλά εγώ δεεεν ...) πήρα απόφαση και άλλαξα λαστιχάκια. Το έψαξα από εδώ, το έψαξα από εκεί, είχα ψιλοκαταλήξει στα Κοντινενταλ ΣΚ3 αλλά τελευταία στιγμή λοξοδρόμησα αφού με +100 ευρώ έβαλα κάποια λάστιχα που που άρεσαν (οπτικά) πάρα πολύ και τα ήξερα πολύ καιρό σαν 'δυνατά'. Τα γνωστά ιμπρεζολάστιχα Bridgestone RE070. Στο scooby.gr γράφονται πολλά καλά λόγια (και μερικά κακά βέβαια) αλλά μου άρεσε πολύ η χάραξη τους και το ότι στην εξωτερική περιοχή είναι ψίλοsemislick. Ούτως ή αλλώς με τα RE050 δεν είχα κάποιο σπουδαίο παράπονο και είπα να δοκιμάσω και το μεγάλο αδελφό. Τα τζαπόνια είναι ξηγημένα άτομα θεωρώ (σε αντίθεση όπως προείπα με κάποιους γείτονες!) ...
Δεν έχω γράψει πολλά χλμ μέχρι τώρα (γύρω στα 100) και έτσι δεν μπορώ να βγάλω γενικότερα συμπεράσματα (αν κάποιος φίλος ενδιαφέρεται μπορώ να συμπληρώσω εντυπώσεις μετά από κάποια χλμ) αλλά μπορώ να συνοψίσω μερικές πρώιμες παρατηρήσεις :
-στο στεγνό δείχνουν να έχουν πολύ καλύτερη πρόσφυση από Ρόσο και RE070 (στο βρεγμένο δεν ξέρω αλλά σίγουρα θα θέλουν κάποια εξτρά 'προσοχή').
- μου αρέσει η μέχρι τώρα αίσθηση στο τιμόνι.
-έχουν σαφώς αυξημένο θόρυβο κύλισης αλλά όχι κάτι τραγικό. Νορμάλ κατάσταση.
-έχουν αρκετά αυξημένο βάρος σε σχέση με τα Ρόσο το οποίο προφανώς σημαίνει πιο ενισχυμένο σκελετό.
-έχουν μικρό νυχάκι για προστασία της ζάντας.
-ένα αρνητικό είναι ότι βγαίνουν μόνο σε 225/45/17
-έχουν αρκετά πρωτότυπη (και όμορφη στα μάτια μου) σχεδίαση.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν. Αν υπάρχει κάτι άλλο εδώ είμαι. Παραθέτω και μια φωτό (το αριστερά είναι το 'έξω') :
- μου αρέσει η μέχρι τώρα αίσθηση στο τιμόνι.
-
μπορεις να μας πεις τιμη ??
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....