-
Ποια είναι η άποψή σας για την υγραεριοκίνηση (ή το LPG που έχουν στο εξωτερικό) ως ήπια μετατροπή σε ιστορικά αυτοκίνητα ούτως ώστε να λάβουν και έναν πιο πρακτικό (και καθαρότερο για το περιβάλλον, ασφαλώς δε και οικονονμικότερο) χαρακτήρα;
Έξω ένα μεγάλο ποσοστό φίλων του ιστορικού αυτοκινήτου χρησιμοποιεί LPG, ειδικά σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, με πολύ καλή οικονομία, η οποία σε πολλές περιπτώσεις καθιστά τη χρήση των ιστορικών συντριπτικά οικονομικότερη των σύγχρονων με τα ευαίσθητα συστήματα ελέγχου του κινητήρα.
Ακόμα, σε Diesel κινητήρες είναι πολύ εύκολη η ρύθμισή τους ούτως ώστε να καίνε βιοκαύσιμα (τηγανόλαδα, vegetable oil κλπ κλπ) με πολύ χαμηλότερο κόστος παρασκευής !! Τι γνώμη έχετε για αυτο;Τα 'συνηθισμένα' ιστορικά (μη μου πείτε να βάλετε γκάζι στην 6C ) πρέπει οπωσδήποτε να είναι απολύτως εναρμονισμένα με τις αρχικές προδιαγραφές τους ή μια μικρή απόκλιση, όπως το εναλλακτικό καύσιμο, μπορεί να αποτελέσει και το έναυσμα ώστε από απλώς όμορφα να γίνουν και πρακτικά;
-
Ποια είναι η άποψή σας για την υγραεριοκίνηση (ή το LPG που έχουν στο εξωτερικό) ως ήπια μετατροπή σε ιστορικά αυτοκίνητα ούτως ώστε να λάβουν και έναν πιο πρακτικό (και καθαρότερο για το περιβάλλον, ασφαλώς δε και οικονονμικότερο) χαρακτήρα;
Έξω ένα μεγάλο ποσοστό φίλων του ιστορικού αυτοκινήτου χρησιμοποιεί LPG, ειδικά σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, με πολύ καλή οικονομία, η οποία σε πολλές περιπτώσεις καθιστά τη χρήση των ιστορικών συντριπτικά οικονομικότερη των σύγχρονων με τα ευαίσθητα συστήματα ελέγχου του κινητήρα.
Ακόμα, σε Diesel κινητήρες είναι πολύ εύκολη η ρύθμισή τους ούτως ώστε να καίνε βιοκαύσιμα (τηγανόλαδα, vegetable oil κλπ κλπ) με πολύ χαμηλότερο κόστος παρασκευής !! Τι γνώμη έχετε για αυτο;Τα 'συνηθισμένα' ιστορικά (μη μου πείτε να βάλετε γκάζι στην 6C ) πρέπει οπωσδήποτε να είναι απολύτως εναρμονισμένα με τις αρχικές προδιαγραφές τους ή μια μικρή απόκλιση, όπως το εναλλακτικό καύσιμο, μπορεί να αποτελέσει και το έναυσμα ώστε από απλώς όμορφα να γίνουν και πρακτικά;
-
Ποια είναι η άποψή σας για την υγραεριοκίνηση (ή το LPG που έχουν στο εξωτερικό) ως ήπια μετατροπή σε ιστορικά αυτοκίνητα ούτως ώστε να λάβουν και έναν πιο πρακτικό (και καθαρότερο για το περιβάλλον, ασφαλώς δε και οικονονμικότερο) χαρακτήρα;
Έξω ένα μεγάλο ποσοστό φίλων του ιστορικού αυτοκινήτου χρησιμοποιεί LPG, ειδικά σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, με πολύ καλή οικονομία, η οποία σε πολλές περιπτώσεις καθιστά τη χρήση των ιστορικών συντριπτικά οικονομικότερη των σύγχρονων με τα ευαίσθητα συστήματα ελέγχου του κινητήρα.
Ακόμα, σε Diesel κινητήρες είναι πολύ εύκολη η ρύθμισή τους ούτως ώστε να καίνε βιοκαύσιμα (τηγανόλαδα, vegetable oil κλπ κλπ) με πολύ χαμηλότερο κόστος παρασκευής !! Τι γνώμη έχετε για αυτο;Τα 'συνηθισμένα' ιστορικά (μη μου πείτε να βάλετε γκάζι στην 6C ) πρέπει οπωσδήποτε να είναι απολύτως εναρμονισμένα με τις αρχικές προδιαγραφές τους ή μια μικρή απόκλιση, όπως το εναλλακτικό καύσιμο, μπορεί να αποτελέσει και το έναυσμα ώστε από απλώς όμορφα να γίνουν και πρακτικά;
-
Από τα λίγα σχετικά που ξέρω η μετατροπή για χρήση LPG κοστίζει αρκετά, δεν γίνεται ούτε κατά διάνοια DIY (είναι και θέμα ασφάλειας) οπότε για να γίνει απόσβεση κάποια στιγμή θα πρέπει το όχημα να χρησιμοποιείται συχνά και για όχι μικρές αποστάσεις.
Από 'κει και πέρα οι παρεμβάσεις στο χώρο του κινητήρα δεν είναι τερατώδεις, κάποια εξτρά σωληνάκια, καλώδια, άντε και καμιά βαλβίδα, ρελέ, οπότε υπάρχει περιθώριο η μετατροπή να φαίνεται ελάχιστα και αυτό το λίγο να μπορεί εύκολα να περάσει για εργοστασιακό. Επίσης υπάρχει και μεγάλη ποικιλία σε σχήματα και μεγέθη από δεξαμενές καυσίμων, κάποιες μπαίνουν και στο χώρο της ρεζέρβας, και επειδή συνήθως πρόκειται για οχήματα με αρκετά μεγάλο χώρο αποσκευών, ο περιορισμός του δεν είναι τόσο σημαντικός.
Να σημειώσω ότι η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται, όπως και η ικανότητα του κινητήρα να λειτουργεί με βενζίνη (άλλωστε έτσι ξεκινάει...) επομένως λύνονται τα όποια προβλήματα αυτονομίας με τη χρήση μόνο υγραερίου. Το στόμιο πλήρωσης επίσης μπορεί να τοποθετηθεί σε σημείο που δεν είναι ορατό, ή να γίνει κάποια καλαίσθητη μετατροπή, όπως πχ στο P6 να μπεί και ένα επιπλέον στόμιο πλήρωσης απέναντι από αυτό της βενζίνης σε στυλ XJ6.Τέλος η απόδοση του κινητήρα επηρρεάζεται ελάχιστα, η κατανάλωση υγραερίου είναι ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με της βενζίνης, αλλά αυτό καλύπτεται με το παραπάνω από τη σημαντικά χαμηλότερη τιμή του υγραερίου. Το μάλλον ανύπαρκτο δίκτυο πώλησης υγραερίου στην Ελλάδα όμως είναι ένα επιπλέον αρνητικό.
Στα diesel τα πράγματα είναι πιο εύκολα καθώς τα περισσότερα με μηχανικές αντλίες (που ούτως ή άλλως έχουν τα ιστορικά) θα πρέπει να μπορούν να κάψουν μίγματα diesel με φυτικό λάδι χωρίς προβλήματα. Ειδικά το καλοκαίρι που τα προβλήματα ρευστότητας στην Ελλάδα απλά δεν υπάρχουν (σε σχέση με τη Βόρεια Ευρώπη για παράδειγμα) ξέρω κάποιον που 'τάιζε' ένα Land Rover Discovery πρώτης γενιάς με 100% φυτικό λάδι. Ο κινητήρας δούλευε πιο γλυκά, με μειωμένο το χαρακτηριστικό 'κροτάλισμα' των diesel, έβγαζε λιγότερο καπνό, και δεν φαινόταν να έχει μειωμένη απόδοση. Για όποιον ενδιαφέρεται και για αυτή την πτυχή της ιστορίας, η εξάτμιση μύριζε ... ταβέρνα!
-
Συγγενικό μου πρόσωπο έχει μια ΜΒ 30ετίας με LPG. Εκεί που ζει (εξωτερικό) δεν υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας με αέριο διότι υπάρχουν παντού σταθμοί, έτσι έχει καταργήσει πλήρως το ρεζερβουάρ (είναι κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκαζ) και τη χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο με το αέριο. Κάνοντας σύγκριση με το ανάλογο κόστος χρήσης βενζίνης η κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι γύρω στα 8 λίτρα/100χλμ που για το μέγεθος και τη μάζα του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή!!
Το κόστος εγκατάστασης είναι σχετικά ακριβό, από ότι μου είπε, αλλά με τη συνεχή χρήση σιγά σιγά το αντισταθμίζει (έχει και σαφέστατα λιγότερες φθορές στο σύστημα τροφοδοσίας ενώ με τα καθαρότερα καυσαέρια σαφώς λιγότερες επικαθίσεις στην έξοδο κλπ κλπ). Με τις εξατμίσεις δεν ξέρω τι παίζει λόγω υγρασίας αλλά γενικά είναι πολύ ικανοποιημένος.
Αυτό ίσως αποτελεί και κλειδί για την ελεύθερη είσοδο του αυτοκινήτου στα αστικά κέντρα (αν ποτέ απαγορευτεί, όπως λένε) διότι με έναν απλό οξειδωτικό καταλύτη η μείωση των εκπομπών είναι πραγματικά μεγάλη. Κάποιες απώλειες ισχύος γύρω στο 10% είναι φυσιολογικές, βέβαια, αν και με τα γαϊδουρια ΜΒ των 4.5λίτρων πραγματικά δε σε νοιάζει και πολύ.Το τηγανόλαδο είναι ιδιοφυές, ΙΜΗΟ. Δεν απαιτείται κάποια επιπλέον εγκατάσταση παρά μόνο πολύ καλό φιλτράρισμα του λαδιού και ίσως κάποιες ρυθμίσεις (αν και δουλεύει και έτσι) και από απόδοση είναι μια χαρά!
Ρ6Β, ποια είναι η γνώμη σου, όμως; Το θεωρείς κακό ή καλό (π.χ. σαν υποψήφιος αγοραστής) ; -
Για το LPG είχα την εντύπωση ότι είναι ψιλοδύσκολο να πάρει μπροστά από κρύο με το αέριο. Γι' αυτό δεν καταργούν εντελώς τη βενζίνη. Μήπως κρατά ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης μόνο για τις εκκινήσεις;
Είναι με ψεκασμό ή κααρμπυρατέρ;
Τέλος πάντων, σίγουρα υπάρχουν και πράγματα που δεν τα ξέρω.Για το δίκτυο ξέρω κι εγώ ότι στην Αγγλία είναι μια χαρά. Εδώ σίγουρα είναι πιο δύσκολα και περισσότερο στην επαρχία. Πάντως υπάρχουν κάτοχοι κυρίως 4Χ4 με πολλά κυβικά και στην Ελλάδα που κάνουν τέτοιες μετατροπές οπότε δεν πρέπει να είναι πολύ αποθαρρυντικά τα πράγματα.
Το χρησιμοποιημένο τηγανόλαδο όπως είπες δεν θέλει παρά ένα καλό φιλτράρισμα. Και δεν πιστεύω πως θα υπάρχει πρόβλημα ρυθμίσεων. Εκεί που ίσως χρειαστεί προσοχή είναι σε λαστιχένια εξαρτήματα που θα έρχονται σε επαφή με το λάδι, όπως τσιμούχες και o-rings. Τα αρχικής τοποθέτησης τέτοια εξαρτήματα πιθανόν να εμφανίσουν ευαισθησία οπότε καλό είναι να γίνει προληπτικά αντικατάστασή τους με άλλα φτιαγμένα από μεταγενέστερα και πιο ανθεκτικά υλικά όπως το viton.
Αλλά αυτό στο οπoίο αναφέρθηκα είναι η χρήση SVO (straight vegetable oil). Αγοράζεις δηλαδή κανονικό σπορέλαιο χονδρικώς αντί να επισκέπτεσαι πρατήριο καυσίμων. Φέτος δεν ξέρω που βρίσκονται οι τιμές, αλλά το προηγούμενο καλοκαίρι συνέφερε να αγοράζεις χονδρικά σπορέλαιο παρά diesel!
Τώρα για το αν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα στα οποία χρησιμοποιήθηκε δούλευαν καλύτερα επειδή ήταν νοθευμένο με ορυκτέλαιο, η επιστήμη δεν έχει απαντήσει ακόμαΓενικώς δεν βλέπω κανένα κακό στη χρήση τηγανόλαδων. Και αν είχα diesel θα το έβαζα. Για το SVO όμως ως γεωπόνος έχω επιφυλάξεις. Ήδη δεν θεωρώ ηθικά σωστό το πολύ μεγάλο ποσοστό καλλιεργήσιμων εκτάσεων (παγκοσμίως) που χρησιμοποιούνται για ζωοτροφές, αν αρχίσουμε να βάζουμε στην εξίσωση και ελαιοδοτικά φυτά μόνο και για να παίρνουμε καύσιμα τότε διαστρεβλώνεται απαράδεκτα η κατάσταση. Αλλά αυτό φυσικά είναι άλλη μία θλιβερή ιστορία
-
Διγέτιε μήπως έχεις βάλει κοριούς στα τηλέφωνά μου? Ακριβώς προχτές συζητούσαμε το θέμα με τον Πασχάλη (τον έτερο κατρελόβιο του φόρουμ...). Για το θέμα κόστους και απόσβεσης της εγκατάστασης ας απαντήσει ο ίδιος καλύτερα (αν μας διαβάζεις) καθώς έχει κάνει υπολογισμούς για το σημερινό κόστος εγκαταστάσεων και υγραερίου.
Για το θέμα των προδιαγραφών που έθεσες Αλέξανδρε, εμάς μας αφήνει αδιάφορους καθώς γύρω στο '80 η Rενώ διέθετε το 4L προαιρετικά με εγκατάσταση GPL . Το ρεζερβουάρ ήταν στη θέση της ρεζέρβας πληροφοριακά.
Γενικά είμαι υπερ των εναλλακτικών καυσίμων στα ιστορικά, κάτι που σου διέφυγε Αλέξανδρε είναι το Ε85 (μίγμα βιο-αιθανόλης με βενζίνη), στην Ευρώπη χρησιμοποιται τουλάχιστον στη Σουηδία. Οι μετατροπές που απαιτούνται είναι ελάχιστες, μεγαλύτερα ζικλέρ στο καρμπυρατέρ και άλλη ρύθμιση του αβάνς. Είναι διαδεδομένο μέχρι και στους 2CVάδες οπότε φαντάζομαι δεν τίθεται θέμα μείωσης της ισχύος του κινητήρα.
Για το υγραέριο το μεγάλο ερώτημα είναι αν αξίζει το αρχικό κόστος της εγκατάστασης σε αυτοκίνητα που κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα. Αυτό ας το αφήσουμε στην κρίση του κάθε ιδιοκτήτη. Υπ' όψιν το LPG δεν περιέχει τετρααιθυλικό μόλυβδο ή υποκατάστατα αυτού οπότε στο κόστος θα πρέπει να υπολογιστεί και η αντικατάσταση εδρών εξαγωγής σε όσα αυτοκίνητα αυτές δεν αντέχουν στη λειτουργία χωρίς προστασία.
Ρ6Β, η εκκίνηση γίνεται πάντα με βενζίνη οπότε το ρεζερβουάρ/κύκλωμα τροφοδοσίας διατηρείται.
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Ήδη δεν θεωρώ ηθικά σωστό το πολύ μεγάλο ποσοστό καλλιεργήσιμων εκτάσεων (παγκοσμίως) που χρησιμοποιούνται για ζωοτροφές, αν αρχίσουμε να βάζουμε στην εξίσωση και ελαιοδοτικά φυτά μόνο και για να παίρνουμε καύσιμα τότε διαστρεβλώνεται απαράδεκτα η κατάσταση. Αλλά αυτό φυσικά είναι άλλη μία θλιβερή ιστορία+1000000! Αυτό πρέπει να μας απασχολεί. Θέλω να πιστεύω ότι είναι αυτό που φρενάρει μέχρι στιγμής την εκτεταμένη χρήση βιο-αιθανόλης.
-
Προσωπική μου άποψη είναι ότι σε λίγα χρόνια,για να μπορούμε να κυκλοφορούμε τα κλασσικά μας ,εκτός εκδηλώσεων,θα πρέπει να καίνε τουλάχιστον LPG.Οι πρόσφατες απαγορεύσεις κυκλοφορίας στο ιστορικό κέντρο σε πολλές ιταλικές πόλεις έφερε, το ευρέως διαδεδομένο LPG στη γείτονα, ξανά στο προσκήνιο.Οι απαγορεύσεις δεν ισχύουν για αυτά τα αυτοκίνητα,περνούν πανεύκολα απο έλεγχο κασαερίων και έχουν χαμηλότερη κατανάλωση απ'ότι με τη βενζίνη.Δυστυχώς δεν έχω μαζί μου τα τελευταία ιταλικά άρθρα πάνω στο θέμα.Ισως η Alba να θέλει να μας διαφωτίσει λίγο περισσότερο.(Oh yes.She is back!!!!!!!!!!!!)
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
+1000000! Αυτό πρέπει να μας απασχολεί. Θέλω να πιστεύω ότι είναι αυτό που φρενάρει μέχρι στιγμής την εκτεταμένη χρήση βιο-αιθανόλης.
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω! Ούτε στο όνειρό μας αγαπητέ. Η βιοαιθανόλη δεν προχωρά γιατί με τις υπάρχουσες τιμές βενζίνης το κόστος παραγωγής της είναι ασύμφορο. Αν κάποια στιγμή η βενζίνη γίνει τόσο ακριβή που να συμφέρει η παραγωγή βιοαιθανόλης να είσαι σίγουρος ότι κανείς δεν θα σκεφτεί τις ελλείψεις σε τρόφιμα και το άπιαστο κόστος τους για τους μη προνομιούχους του πλανήτη.
Εδώ και χρόνια η Βραζιλία παράγει σημαντικές ποσότητες βιοαιθανόλης και τροφοδοτεί με αυτές την εγχώρια αγορά καυσίμων της. Αμφιβάλει κανείς ότι πολύ μεγάλη μερίδα του πληθυσμού της αντιμετωπίζει επισιτιστικά προβλήματα; -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Υπ' όψιν το LPG δεν περιέχει τετρααιθυλικό μόλυβδο ή υποκατάστατα αυτού οπότε στο κόστος θα πρέπει να υπολογιστεί και η αντικατάσταση εδρών εξαγωγής σε όσα αυτοκίνητα αυτές δεν αντέχουν στη λειτουργία χωρίς προστασία.
To 1979 είχα υγραέριο (παράνομο τότε) σε τρία αυτοκίνητα Ford transit 1,5 V, Αudi 100 ls (usa), και ford 17m 1,7 V.
Πράγματι ήταν πρόβλημα το ξηρό καύσιμο για τις βαλβίδες, αλλά κάποιος που ονομαζόταν 'Γιατρός των Καρμπυρατερ' στην οδό Παιωνίου στην Αθήνα είχε φέρει μιά βαλβίδα (rumi λεγόταν) Αυτή είχε ένα γυάλινο τεποζιτάκι που έβαζες 10άρι λάδι και σταγόνα σταγόνα το συμπλήρωνε στην εισαγωγή...η διαφορά ήταν τρομερή...η απόλυτη ησυχία από τις βαλβίδες... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
...η απόλυτη ησυχία από τις βαλβίδες...Και σε κάποια χιλιόμετρα η απόλυτη μπίχλα στους θαλάμους καύσης/βαλβίδες εξαγωγής απο το καμένο λάδι?
Πάντως αυτό που αναφέρουμε ότι ο τετρααιθυλικός μόλυβδος έχει 'λιπαντικές ιδιότητες' για τις έδρες των βαλβίδων δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις λιπαντικές ιδιότητες του λαδιού.
Επίσης (δεν το λέω για να σε αμφισβητήσω), το ότι σώπαιναν οι θόρυβοι απο τις βαλβίδες, μήπως οφειλόταν στο ότι το διάκενο έκλεινε λόγω 'καθίσματος' της βαλβίδας απο έλλειψη μολύβδου? Γαι τα Ford που ανέφερες είναι σίγουρο ότι δε σηκώνουν καύσιμο χωρίς μόλυβδο, το Audi όμως μάλλον αντέχει.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Πάντως αυτό που αναφέρουμε ότι ο τετρααιθυλικός μόλυβδος έχει 'λιπαντικές ιδιότητες' για τις έδρες των βαλβίδων δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις λιπαντικές ιδιότητες του λαδιού.+1
Ας δεχθούμε ότι το λάδι βοηθάει τις βαλβίδες εισαγωγής, όμως στις βαλβίδες εξαγωγής δεν κάνει απολύτως τίποτε. Ακόμα, το πρόβλημα με αμόλυβδη/υγραέριο σε παλιά αμάξια εμφανίζεται στις βαλβίδες εξαγωγής, οπότε είτε βάζεις λάδι είτε όχι, δεν πρόκειται να δεις διαφορά.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
...η απόλυτη ησυχία από τις βαλβίδες...
Και σε κάποια χιλιόμετρα η απόλυτη μπίχλα στους θαλάμους καύσης/βαλβίδες εξαγωγής απο το καμένο λάδι?
Πάντως αυτό που αναφέρουμε ότι ο τετρααιθυλικός μόλυβδος έχει 'λιπαντικές ιδιότητες' για τις έδρες των βαλβίδων δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις λιπαντικές ιδιότητες του λαδιού.
Επίσης (δεν το λέω για να σε αμφισβητήσω), το ότι σώπαιναν οι θόρυβοι απο τις βαλβίδες, μήπως οφειλόταν στο ότι το διάκενο έκλεινε λόγω 'καθίσματος' της βαλβίδας απο έλλειψη μολύβδου? Γαι τα Ford που ανέφερες είναι σίγουρο ότι δε σηκώνουν καύσιμο χωρίς μόλυβδο, το Audi όμως μάλλον αντέχει.
Αυτό που λέτε είναι λογικό ειδικά για της εξαγωγής, απλά τότε η ρύθμιση για υγραέριο ήταν 'να χτυπάνε λίγο' και ίσως γιαυτό γλύκαινε.
Πάντως το λαδάκι αυτό αν το ρύθμιζες κατάλληλα δεν άφηνε μπίχλα, εμείς το βάζαμε να δίνει μιά σταγόνα κάθε 10 δευτερόλεπτα περίπου στο ρελαντί. -
ena megalo sygnomh gia ta GREEKLISH alla den mporo na grapso me ellinikous xaraxthres apo edo pou eimai.
Eixa anevasi prin merikous mhnes sto forum tou periodikou mia anafora gia to LPG.( den ksero an yparxi akoma ).
diameno sto eksoteriko edo kai polla xronia kai ena para pollh megalo pososto aftokiniton sto kratos to opio meno kinounte me LPG.Palias kai kainourgias texnologias,venzinnofora alla kai petreleokinita.Xoris na thelo na kano to Mr I Know Everything tha ithela na po pos eimai sto xoro tou Ygraeriou ta teleftea 20 xronia.Exo kani pano apo 1000 metatropes kai sto energitiko mou einai apo apo evropaika aftokinita mikrou kyvismou mexri GMH 6.000cc apo agrotika mhxanhmata mexri petreleokinitires gia ydragogia.
H texnologia shmera sto xoro to LPG alla kai CNG einai para pollh proxorimeni kai h theoriatou....to ygraerio tha mou kapsi/xalasi ton kinitira..den exi epidosis....tha skasi h mpoukala einai pia istoria.
Sto telefteo mou taksidi sthn ellada prin merikes evdomades episkeftika synergia ta opia asxoloounte me thn egatastash tou Ygraeriou sthn athina kai thesaloniki.Einai ligo pikro afto pou tha po alla an po pos apo ta 10 synergia MONO 1 eixe ta katalila metra kai ergaleia gia na mporei efkola alla kai me asfaleia na doulevei me LPG h CNG.
Etyxe na episkefto synergeio to opio pragmatopiouse egatastash se kapio Ford Transit kai me rotise o synadelfos to pos vlepo thn egatastash ths mpoukalas kai an doulevoume kai emeis etsy sto eksoteriko.Otan tou ediksa fotografies apo egatastaseis pou exoun gini se sxetika idia aftokinita o anthropos emeine me anoixto to stoma.
Vevea apo thn allh plevra exoume kai to kratos to opio sto thema ygraeriou / prodiagrafes einai ligo piso kai kinite me pollh argo rythmo.An rotisoume to Ypourgeio Metaforon an kseri na mas pi POU kai POSOI mhxanikoi asxolounte me LPG den kseri na mas pi..
An rotisoume to ypourgeio na mas pi pies proypothesis prepei na exei kapio synergeio gia na mporei na asxolithi me LPg tha mas dosi tis proypothesis gia kapio aplo synergeio.
Ftano loipon sto shmeio na mporo na po pos...to kakomiro to LPG den fteh.an aftos pou to vali epano se kapio aftokinito DEN kseri pos na to vali kai na to rithmisi ti na sou kani kai afto???
Kleinontas edo thelo na po pos me thn apantisi mou den thelo na katigoriso KANENAN apo ton telefteo mhxaniko mexri to kratos/kyvernisi ktl ktl giati eksalou h ellada einai enas xoros gia mena pou idi exo arxisi kai asxoloume me LPG.
kai telos etsy plhroforiaka...Audi quatro 4x4....BMW 328I E46.....Astra....600-650 xiliometra se kathe mpoukala 42-48 litra useable....IVECO 550hp (diesel)..meiosi katanalosis kata 22% kai afksisi tis apodosis kinitira se HP kata 25%.....Scania / VOLVO kai DAF peftoun sthn idia kathgoria apodosis kai katanalosis. -
Φίλε Scorpion η χρήση υγραέριου ετην Ελλάδα είναι υπο του μηδενός όπως κατάλαβες...Για CNG ας μην αναφέρουμε καλύτερα, θα πέσει πολύ γέλιο. Οπότε λογικό είναι το πλήθος των εξειδικευμένων συνεργείων εγκαταστάσεων και να είναι αντίστοιχο...
Σε ποιά χώρα εργάζεσαι αν επιτρέπεται? -
Ο χρήστης ScorpionGr έγραψε:
kai telos etsy plhroforiaka...Audi quatro 4x4....BMW 328I E46.....Astra....600-650 xiliometra se kathe mpoukala 42-48 litra useable....IVECO 550hp (diesel)..meiosi katanalosis kata 22% kai afksisi tis apodosis kinitira se HP kata 25%.....Scania / VOLVO kai DAF peftoun sthn idia kathgoria apodosis kai katanalosis.Κάπως αισιόδοξα ακούγονται αυτά που γράφεις.
-
Πληροφοριακά το υγραέριο στην πολη μου ηταν κοντά στις 50 πένες( BP) πριν δυο βδομάδες
LPG/Υγραεριοκίνηση/Εν.Καύσιμα + Ιστορικό Αυτοκίνητο