Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Qashqai: βενζίνη ή πετρέλαιο;;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Qashqai: βενζίνη ή πετρέλαιο;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    50
    1482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      govus last edited by

      Άσχετο: ο 1500άρης τουρμποντήζελ είναι της Renault ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Το πρόβλημα με το ντίζελ σε χαμηλή θερμοκρασία είναι υπαρκτό, αν και δεν έχει συμβεί σε μένα που κινούμαι μόνο εντός Αθηνών όπου η θερμοκρασία σπανίως πέφτει κάτω από το μηδέν.
        Εντούτοις έχω ένα ξάδερφο στον Πολύγυρο, την πιο ορεινή πρωτεύουσα νομού στην Ελλάδα, ο οποίος οδηγάει πλέον το 3ο του πετρελαιοκίνητο ΙΧ και ο οποίος κατά καιρούς έχει πρόβλημα. Δεν έχω περισσότερα να πω, ίσως μας διαφωτίσουν αυτοί που το έθεσαν ως θέμα.
        Κοίτα να δεις τώρα με πράξεις 5ης και 6ης δημοτικού (μέθοδος των 3 και τόκοι) πόσο ''αλλού'' είναι η οικονομία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
        Συγκρίνοντας βενζινοκίνητο Qashqai 1.6 με κατανάλωση 6,7 l/100 km (από 4Τ) και τιμή 0,78 το λίτρο με το πετρελαιοκίνητο 1.5 με μέση κατανάλωση 5,4 l/100 km, τιμή πετρελαίου 0,9 το λίτρο, διαφορά αρχικής τιμής 3.000 ευρώ υπέρ του 1.6 και επιτόκιο μακρόχρονου τοκισμού 5% (χαλαρά, είδατε τι έγινε με τα ελληνικά ομόλογα), το breakeven point δηλαδή το σημείο μηδέν όπου το κόστος των 2 ισούται, είναι τα 41.000 χλμ. το χρόνο.
        Πάλι καλά που δεν έχουμε και διαφορά σε τέλη και ασφάλιστρα. Εκεί να δεις τι θα γινόταν.

        Για τις επιδόσεις του 1.5 ντίζελ είναι τραγικές σύμφωνα με τους 4Τ. Δεν θα μπορείς να κάνεις μια καλή προσπέραση σε ανοιχτό δρόμο στα 140 χαω. Δεν νομίζω ότι το βενζινοκίνητο 1.6 δεν μπορεί να κινηθεί φορτωμένο στον ανοιχτό δρόμο με 120-140 χαω.

        Το ακριβό στη συντήρηση του σύγχρονου ντίζελ είναι η πολυπλοκότητα του κινητήρα και τα περισσότερα service points σε σχέση με ένα κοινό βενζινοκίνητο (όχι τα τούρμπο), το γεγονός ότι αυτή η συντήρηση γίνεται μόνο από την αντιπροσωπεία και λίγους ανεξάρτητους, ενώ στο βενζινοκίνητο γίνεται από παντού, το γεγονός ότι ορισμένα ανταλλακτικά δεν έχουν την ιδια διαθεσιμότητα, τιμή και επάρκεια καθώς επίσης ότι συνήθως θέλει περισσότερα χρήματα για λάδια. Επ΄αυτού δες και εδώ από το site του aa club, της αγγλικής ''ΕΛΠΑ'' δηλαδή.
        http://www.theaa.com/motoring_advice/car-buyers-guide/cbg_fuel.html

        Έχω δίπλωμα Β από το 1993, ειδική άδεια ταξί από το 1994 αν και ποτέ δεν τη χρησιμοποίησα, Ε κατηγορίας από το 2000 και έχω κάνει κάμποσες χιλάδες χλμ. με φορτηγά Mercedes. Παραδόξως δεν έχω οδηγήσει ποτέ ΙΧ με πετρέλαιο (!), ούτε και με νοιάζει.
        Τώρα να στραφείς με μήνυση εναντίον του βενζινάδικου, ή να απειλήσεις για κάτι τέτοιο και να κερδίσεις, το θεωρώ πολύ τραβηγμένο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rafi last edited by

          Ο χρήστης Govus έγραψε:
          Άσχετο: ο 1500άρης τουρμποντήζελ είναι της Renault ;

          εμ, τινος να 'ναι..??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

            Να ξέρεις ότι το ελληνικό πετρέλαιο είναι ΑΘΛΙΟ, παγώνει στους -5C και αν βάζεις το χειμώνα (λίγο) φωτιστικό πετρέλαιο (2.000 ppm θείου) για να μην παγώνει, φαίνεται σε έλεγχο ότι το καύσιμο στο ρεζερβουάρ είναι πετρέλαιο θέρμανσης, οπότε μπορεί να πληρώσεις πάλι πρόστιμο 4 χιλιάρικα.

            Δέν είναι άθλιο, είναι νορμάλ να παγώνει κάπου στους -5 βαθμούς. Στις χώρες που έχουν πολλά κρύα το πετρέλαιο έρχεται απο το διυλιστήριο με αντιπαγωτικά πρόσθετα.

            Αυτό με το φωτιστικό πρώτη φορά το ακούω. Για βενζίνη ξέρω οτι βάζουν οι φορτηγατζήδες κυρίως. Πάντως απο τη στιγμή που υπάρχουν ειδικά αντιπαγωτικά στο εμπόριο τα οποία είναι 100% ασφαλή για τον κινητήρα, τέτοιου είδους πειράματα καλό είναι να αποφεύγονται.

            Είναι επικίνδυνο να βάζεις βενζίνη στο πετρέλαιο, μπορεί να εκραγεί. Ξεβουλώνει τα φίλτρα αλλά έχει ρίσκο.

            Αν προσθέσεις (λίγο) φωτιστικό στο κίνησης και σου κάνουν έλεγχο, θα εμφανισθεί σαν να έχεις προσθέσει (περισσότερο) θέρμανσης και θα πληρώσεις 4 χιλιάρικα.

            Η βενζίνη και το φωτιστικό πετρέλαιο ΔΕΝ λιπαίνουν καθόλου την αντλία πετρελαίου και να το έχουν υπόψη τους όσοι το επιχειρούν. Υπάρχουν πρόσθετα (ακριβά) που δεν βάζουν σε κίνδυνο την αντλία πετρελαίου.

            Για αρχή το πάγωμα στους -5 δεν επιβεβαιώνεται απο εμένα καθώς κανένα απο τα 2 επαγγελματικά ντίζελ δεν είχε πρόβλημα όσες φορές έτυχε να πέσει τόσο η θερμοκρασία (σπάνια δηλαδή), τουλάχιστον μέχρι -8 πάντως ήταν οκ.

            -5 είναι οι προδιαγραφές του πετρελαίου των ελληνικών διυλιστηρίων. Το πετρέλαιο έχει μέσα παραφίνες και κεριά που σε κανονικές θερμοκρασίες δεν δημιουργούν πρόβλημα αλλά τον χειμώνα στη βόρεια Ελλάδα παγώνουν/στερεοποιούνται και μαζεύονται στο φίλτρο (βουλώνει, θέλει θέρμανση για να ξεβουλώσει).
            Είναι άθλιες ΑΘΗΝΑΪΚΕΣ προδιαγραφές και γράφουν στα @@ τους την βόρεια Ελλάδα - εκεί ας βάζουν μόνοι τους πρόσθετα. Όπως χαρακτηριστικά έχει ειπωθεί, στα Βόρεια Προάστια το πολύ να πάει στους -2 βαθμούς.

            ...το breakeven point δηλαδή το σημείο μηδέν όπου το κόστος των 2 ισούται, είναι τα 41.000 χλμ. το χρόνο.

            Αυτά είναι με θεωρητικές καταναλώσεις, αν κινείσαι πολύ μέσα στη πόλη με τρομερό μποτιλιάρισμα οι διαφορές στην κατανάλωση είναι αρκετά μεγαλύτερες (θα μπορούσα να πω διπλάσιες). Ακόμα, τα καύσιμα θα ακριβήνουν και για κάποιον που σκέφτεται να κρατήσει το αμάξι 15 χρόνια, με το πετρέλαιο θα έχει (μικρή) οικονομία - φταίει η τεράστια διαφορά τιμής, 3-4 χιλιάρικα είναι πάρα πολλά. Φτάνει να μη σκουριάσει ποτέ η αντλία πετρελαίου, τότε θα έχει ζημία από την πετρελαιοκίνηση.

            Έχεις ακούσει πολλές ζημιές σε αντλίες από βρώμικο καύσιμο; Εγώ άκουσα 1-2 να βρίζουν αλλά αυτοί μάλλον έβαζαν θέρμανσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              edmond last edited by

              την ευχαριστηση της ωθησης απο την τουρμποροπη των καθε λογης ντιζελ, μονο μια βενζινη απο 2500 κ.εκ. και πανω μπορει να στην δωσει. με το αναλογο τιμημα σε παγια εξοδα λογω..φορολογισημων και φυσικα στις στενοτερες επαφες με τον..βενζινα!!
              χαλια πετρελαια δεν νομιζω πως εχει ακουσει καποιος απο μας τον τελευταιο παααααρα πολυ καιρο. τρανταχτο παραδειγμα τα ταξι που σιγουρα οι ιδιοκτητες τους στην παραμικρη υποψια νοθευμενου πετρελαιου, θα το ειχαν γυρισει στην βενζινη.
              εξαλλου δεν νομιζω πως θελει καποιος να κανει χιλιομετρα..ταξι μεσα σε ενα χρονο. η τιμη του πετρελαιου εννοειται πως θα πεσει αν αρθει η απαγορευση. το ιδιο ειναι να πουλας 1 τονο και το ιδιο ειναι να πουλησεις 2 στο ιδιο διαστημα? με μια δεδομενη διαφορα λοιπον καταναλωσης της ταξης των 3 λιτρων(τουλαχιστον) στα 100km, με περιπου 7lt/100km στο μεν και με 10lt/100km και βαλε στο δε, και την τιμη περιπου στο 0,88(αττικη ετσι?) και της βενζινης στο 0,78, στα 15000km τον χρονο θα εχεις κερδος σιγουρα 500 euro. μαζι με την οικονομια στα σερβις πας σε μια αποσβεση μεσα σε 4 το πολυ χρονια. εχεις και εναν φορολογησιμο ιππο λιγοτερο(10 αντι 11) για ασφαλιστρα, εφοσον το σημα ειναι το ιδιο.
              υποθετω πως ολοι οι ευρωπαιοι κατι θα ξερουν παραπανω που χρησιμοποιουν συντριπτικα περισσοτερο το πετρελαιο.
              ευχαριστω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                geko last edited by

                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                Κοίτα να δεις τώρα με πράξεις 5ης και 6ης δημοτικού (μέθοδος των 3 και τόκοι) πόσο ''αλλού'' είναι η οικονομία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
                Συγκρίνοντας βενζινοκίνητο Qashqai 1.6 με κατανάλωση 6,7 l/100 km (από 4Τ) και τιμή 0,78 το λίτρο με το πετρελαιοκίνητο 1.5 με μέση κατανάλωση 5,4 l/100 km, τιμή πετρελαίου 0,9 το λίτρο, διαφορά αρχικής τιμής 3.000 ευρώ υπέρ του 1.6 και επιτόκιο μακρόχρονου τοκισμού 5% (χαλαρά, είδατε τι έγινε με τα ελληνικά ομόλογα), το breakeven point δηλαδή το σημείο μηδέν όπου το κόστος των 2 ισούται, είναι τα 41.000 χλμ. το χρόνο.

                Αλήθεια, πιστεύεις το 6,7 του κασκαϊ Απο τεστ των 4τ έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι σε ίδια αυτοκίνητα το βενζινοκίνητο έχει σχεδον διπλάσια κατανάλωση απο το ντιζελ, ρίξε μια ματιά στη σύγκριση του Χ3 3.0i και 3.0d!

                Το ακριβό στη συντήρηση του σύγχρονου ντίζελ είναι η πολυπλοκότητα του κινητήρα και τα περισσότερα service points σε σχέση με ένα κοινό βενζινοκίνητο (όχι τα τούρμπο), το γεγονός ότι αυτή η συντήρηση γίνεται μόνο από την αντιπροσωπεία και λίγους ανεξάρτητους, ενώ στο βενζινοκίνητο γίνεται από παντού, το γεγονός ότι ορισμένα ανταλλακτικά δεν έχουν την ιδια διαθεσιμότητα, τιμή και επάρκεια καθώς επίσης ότι συνήθως θέλει περισσότερα χρήματα για λάδια.

                Τεκμηρίωσε το λίγο αυτο! Δεν πιστεύω να λές ότι είναι ακριβή η συντήρηση για 1-3 λίτρα λάδι επιπλεόν; Μην ξεχνάς ότι μπορεί τα ντιζελ επιβατικά να είναι σχετικά σπάνια στην Ελλάδα αλλά οι ίδιοι κινητήρες χρησιμοποιούνται σε πολύ μεγάλη γκάμα 'ελαφρών' επαγγελματικών, άρα υπάρχει μεγάλη επάρκεια ανταλακτικών!

                ΥΓ. >Εντούτοις έχω ένα ξάδερφο στον Πολύγυρο, την πιο ορεινή πρωτεύουσα νομού στην Ελλάδα, ο οποίος οδηγάει πλέον το 3ο του πετρελαιοκίνητο ΙΧ και ο οποίος κατά καιρούς έχει πρόβλημα.

                Είσαι σίγουρος για αυτό? Τα Ιωάννινα, Γρεβενά, Φλώρινα κτλπ τι είναι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Geko

                  1. Το 6,7 l/100 km όπως και το 5,4 δεν το έβγαλα από το μυαλό μου.Το ανακοινώνει η ίδια η Νισάν στους 4Τ ως μέση κατανάλωση.Αν διαβάσεις προσεκτικά και το ποστ του λεονπ λίγο παραπάνω, είναι η θεωρητική κατανάλωση του οχήματος και επ'αυτής έχουν γίνει οι υπλογισμοί. Άλλωστε 6,7/5,4 = +24 %, ρεαλιστικό θα έλεγα.
                    Σαφώς και την πιστεύω ως μέση δοκιμών. Όπως και σαφώς πιστεύω ότι η κατανάλωση στην πράξη θα είναι μεγαλύτερη.΄Ομως όσο μεγαλύτερη και να είναι για το βενζινοκίνητο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και για το ντίζελ, αναλογικά πάντα. Εκτός αν νομίζει κανείς ότι στην πράξη το μεν θα πάει π.χ. στα 9l/100 km, ενώ το ντίζελ θα μείνει στα θεωρητικά 5,4 l/100 km.
                    Άρα το breakeven point ακόμη και να μειωθεί π.χ. στα 35.000 χλμ., είναι και πάλι πολύ πάνω από τα 15.000 χλμ. που κάνει κάθε χρόνο το μέσο ελληνικό αυτοκίνητο σύμφωνα με τα στατιστικά της ΕΛΠΑ.
                    Ήτοι πάλι στη χασούρα θα είναι.
                    Σχεδόν διπλάσια κατανάλωση ένα βενζινοκίνητο από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο? Έλεος. Ο μέσος όρος κινείται στο +25 με 30% παγκοσμίως. Δεν έχω το τεστ αυτό στους 4Τ και δεν μπορώ να το αμφισβητήσω, αλλά γιατί τότε η BMW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 7,2 l/100 km για την Χ3 3.000 βενζίνα και 6,4 l/100 km για το ντίζελ? (7,2/6,4 = +12,5% )
                    Ενδεικτικά το αγγλικό aa club, με κάμποσα εκατομμύρια μέλη και πάρα πολλά ντίζελ, συνιστά τα τελευταία για ΙΧ στην γενική περίπτωση που ο ιδιοκτήτης κάνει πάνω από 20.000 μίλια το χρόνο (32.00 χλμ.)

                  2. Κάποια ΙΧ ντίζελ στην Ελλάδα, έχουν επάρκεια ανταλλακτικών. Είναι τα αντίστοιχα των ταξί, δηλαδή Αβένσις, Οκτάβια, Βέκτρα, Μερσεντές ή κάποια με κοινά τμήματα με φορτηγάκια κ.α. Για πάρε όμως κάποιο άλλο, και θα δεις τι ανεπάρκεια υπάρχει.
                    Μήπως δουλεύουν όλα τα συνεργεία τα ντίζελ? Όχι βέβαια λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας και πελατών, άρα λίγες δυνατότητες διαφοροποίησης, εξυπηρέτησης και παζαριών.
                    Από ανταλλακτικά τώρα. Υπάρχουν aftermarket (δεν εννοώ σε τακάκια)? Χλωμό.
                    Έστω ότι ένα βενζινοκίνητο ΙΧ 1.600 Nissan μείνει από αντλία καυσίμου. Θα βρει καινούργια αντλία με κανά 350άρι και θα την περάσει επάνω αυθημερόν με 150 ευρώ. Κοντολογίς περί τα 500 ευρώ σύνολο ,μούτυχε στις διακοπές αυτό το καλοκαίρι στην επαρχία, αν και όχι με Νισσάν. Αν μάλιστα πάρει ιμιτασιόν αντλία, υπολόγισε περί τα 100 ευρώ το ανταλλακτικό. Πολλαπλασίασε αυτό το νούμερο (το 500άρικο) επί πολλές φορές, πάρε φόρα μην τσιγγουνεύεσαι, για να δεις τι θα του έρθει στο πετρέλαιο και πόσες ημέρες θα περιμένει. Οι παλιές μηχανικές αντλίες πετρελαίου Bosch πέθαναν στα τελευταία ταξί Jetta. Τότε πέθανε και το 500άρικο στα ντίζελ. Τώρα είμαστε στα turbo diesel direct injection, common rail, fully programmable κόλπα.
                    Φίλτρο μικροσωματιδίων μήπως? Έχει το Qashqai 2.000, αν και όχι το 1.600 μέχρι στιγμής, και θέλει αντικατάσταση δεν είναι για πάντα. Τα βενζινοκίνητα παρεμπιμπτόντως δεν έχουν. Και υπάρχουν κι' άλλα όπως εγκέφαλοι, υποσυστήματα του turbo (ξαναλέμε πάντα σε σύγκριση με non turbo βενζίνες), glow plugs, mass air flow meters, pressure/temperature sensors, intercoolers κ.α. H μήπως περιμένει να βρει κανείς τίποτε από αυτά όταν τα έχει ανάγκη σε δεύτερο χέρι για να εξυπηρετηθεί, αλλά το αυτοκίνητό του δεν λέγεται π.χ. Αβένσις.
                    Να μιλήσουμε μήπως για κάποια άλλα ντίζελ που θέλουν και πρόσθετο για τον καταλύτη ή τα μικροσωματίδια και πόσο κάνει αυτό (αν και όχι το Qashqai μας το οποίο είναι euro 4 μέχρι στιγμής). Τα παραπάνω λαδάκια είναι το λιγότερο.

                  3. Αν διαβάσεις προσεκτικά το ποστ μου, το έκανε ο λεονπ και ανέφερε το πρόβλημα κηροποίησης σε χαμηλές θερμοκρασίες λόγω υπολλειμάτων παραφινών, απλώς ανέφερα μια κατάσταση η οποία συνέβη κατά καιρούς αλλά δήλωσα, και δηλώνω και πάλι, ότι δεν μπορώ να πω περισσότερα. Λειτουργώ αποκλειστικά στην Αθήνα και δεν το έχω παρατηρήσει. Ας μιλήσουν αυτοί που το προέβαλαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    costaslio last edited by

                    Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
                    Εσύ βάρκα δεν θα σέρνεις με το Qashqai?

                    Βέβαια!!! Πάντα!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      από dstou την 14/12/08 19:48

                      Eάν κάνεις πάνω από 25.000 χλμ το χρόνο, ή εάν χρησιμοποιείς πολύ συχνά κοτσαδόρο για ρυμούλκηση, ή εάν κινείσαι συνεχώς σε ορεινούς δρόμους με ανηφόρες 'καντήλι' , τότε να σκεφτείς το πετρέλαιο.

                      Αν όχι βενζίνη και μόνο διότι:
                      Είναι φτηνότερο κατά 3-4.000 ευρώ στην αρχική τιμή αγοράς. Είναι φτηνότερο στο κοστολόγιο χρήσης και συντήρησης, ιδιαιτέρως αν κάνεις περί τα 15.000 χλμ το χρόνο. Κινείται παντού χωρίς πρόβλημα. Πουλιέται παντού χωρίς πρόβλημα. Γίνεται σέρβις παντού, και σε ελεύθερα συνεργεία ,με αφάνταστα καλύτερη κάλυψη και επάρκεια σε ανταλλακτικά. Έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις σε όλους τους κυβισμούς. Έχει λιγότερους κραδασμούς κατά τη λειτουργία. Έχει λιγότερο θόρυβο, σχεδόν δεν ακούγεται στο ρελαντί.Έχει λιγότερους ρύπους σε οξείδια του αζώτου και μικροσωματίδια, οι πιο σοβαροί ρύποι για Ελλάδα. Είναι ελαφρύτερο. Μπορείς να το βελτιώσεις πιο εύκολα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        costaslio last edited by

                        το 6,7 κατανάλωση της βενζίνης πιστεύω στην πραγματικότητα θα είναι πάνω από 8 και του πετρελαίου το 5,5 θα είναι 6!!!!
                        Αυτό που αναφέρατε με το πετρέλαιο θέρμανσης , είναι σίγουρο ότι το πρόστιμο είναι μόνο 4000 ευρώ;;;;; Αν ναι.... θα ...το σκεφτώ!!!!!!(μεγάλο κέδρος) και σίγουρο , θα το αφήνω να κατασταλάζει στην δεξαμενή και θα το μεταγγίζω με προσοχή και φίλτρα!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          costaslio last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            geko last edited by

                            Ο χρήστης dstou έγραψε:

                            1. Το 6,7 l/100 km όπως και το 5,4 δεν το έβγαλα από το μυαλό μου.Το ανακοινώνει η ίδια η Νισάν στους 4Τ ως μέση κατανάλωση.Αν διαβάσεις προσεκτικά και το ποστ του λεονπ λίγο παραπάνω, είναι η θεωρητική κατανάλωση του οχήματος και επ'αυτής έχουν γίνει οι υπλογισμοί. Άλλωστε 6,7/5,4 = +24 %, ρεαλιστικό θα έλεγα.
                              Σαφώς και την πιστεύω ως μέση δοκιμών. Όπως και σαφώς πιστεύω ότι η κατανάλωση στην πράξη θα είναι μεγαλύτερη.΄Ομως όσο μεγαλύτερη και να είναι για το βενζινοκίνητο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και για το ντίζελ, αναλογικά πάντα. Εκτός αν νομίζει κανείς ότι στην πράξη το μεν θα πάει π.χ. στα 9l/100 km, ενώ το ντίζελ θα μείνει στα θεωρητικά 5,4 l/100 km.
                              Άρα το breakeven point ακόμη και να μειωθεί π.χ. στα 35.000 χλμ., είναι και πάλι πολύ πάνω από τα 15.000 χλμ. που κάνει κάθε χρόνο το μέσο ελληνικό αυτοκίνητο σύμφωνα με τα στατιστικά της ΕΛΠΑ.
                              Ήτοι πάλι στη χασούρα θα είναι.
                              Σχεδόν διπλάσια κατανάλωση ένα βενζινοκίνητο από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο? Έλεος. Ο μέσος όρος κινείται στο +25 με 30% παγκοσμίως. Δεν έχω το τεστ αυτό στους 4Τ και δεν μπορώ να το αμφισβητήσω, αλλά γιατί τότε η BMW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 7,2 l/100 km για την Χ3 3.000 βενζίνα και 6,4 l/100 km για το ντίζελ? (7,2/6,4 = +12,5% )
                              Ενδεικτικά το αγγλικό aa club, με κάμποσα εκατομμύρια μέλη και πάρα πολλά ντίζελ, συνιστά τα τελευταία για ΙΧ στην γενική περίπτωση που ο ιδιοκτήτης κάνει πάνω από 20.000 μίλια το χρόνο (32.00 χλμ.)

                            Άρα στην ερώτηση αν πιστεύεις τις τιμές κατανάλωσεις που ανακοινώνουν οι εταιρίες απαντάς Ναι, κανένα σχόλιο εμένα! Το τεστ που σου ανέφερα ήδη το 'αμφισβητείς' βασιζόμενος στις εργοαστασιακές τιμές και όχι στις πραγματικές του τεστ, επίσης κανένα σχόλιο απο εμένα, έχεις κάθε δικαίωμα να πιστεύεις ότι θες, και εγώ επίσης!

                            1. Κάποια ΙΧ ντίζελ στην Ελλάδα, έχουν επάρκεια ανταλλακτικών. Είναι τα αντίστοιχα των ταξί, δηλαδή Αβένσις, Οκτάβια, Βέκτρα, Μερσεντές ή κάποια με κοινά τμήματα με φορτηγάκια κ.α. Για πάρε όμως κάποιο άλλο, και θα δεις τι ανεπάρκεια υπάρχει.

                            Πες αυτο το κάποιο άλλο?

                            Οι παλιές μηχανικές αντλίες πετρελαίου Bosch πέθαναν στα τελευταία ταξί Jetta. Τότε πέθανε και το 500άρικο στα ντίζελ. Τώρα είμαστε στα turbo diesel direct injection, common rail, fully programmable κόλπα.

                            What is your problem with all these things? Are they faulty? Should we go back to the jettas, non turbo diesel engines etc. I don't really miss the rattling....

                            Τα βενζινοκίνητα παρεμπιμπτόντως δεν έχουν. Και υπάρχουν κι' άλλα όπως εγκέφαλοι, υποσυστήματα του turbo (ξαναλέμε πάντα σε σύγκριση με non turbo βενζίνες), glow plugs, mass air flow meters, pressure/temperature sensors, intercoolers κ.α.

                            Επιμένεις βλέπω. Try again, you deserve a second chance.

                            Να μιλήσουμε μήπως για κάποια άλλα ντίζελ που θέλουν και πρόσθετο για τον καταλύτη ή τα μικροσωματίδια και πόσο κάνει αυτό (αν και όχι το Qashqai μας το οποίο είναι euro 4 μέχρι στιγμής). Τα παραπάνω λαδάκια είναι το λιγότερο.

                            Απαντάς μόνος σου στο παραπάνω....

                            1. Αν διαβάσεις προσεκτικά το ποστ μου, το έκανε ο λεονπ και ανέφερε το πρόβλημα κηροποίησης

                            Τι είναι τούτο? Εγώ ήξερα ότι υπάρχουν τρείς τύποι κηρογόνου που εξαρτώνται απο την πηγή προέλευσης του οργανικού υλικόυ και η ωρίμανση τους μπορεί να μας δώσει είτε υγρούς υδρογονάνθρακες είτε αέριους είτε συνδιασμό των δύο, αυτά όμως αφορούν τα μητρικά πετρώματα των υδρογονανθράκων, το αυτοκίνητο που θέλει να πάρει ο costaslio τί σχέση έχει?

                            Leonp ok το -5, όντως γελοία προδιαγγραφή, στις ορεινές περιοχές τι κάνουν? Χρησιμοποιούν αντιπαγωτικά ή απλά βάζουν μπρος κατά το μεσημέρι που ανεβαίνει η θερμοκρασία;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              @ Geko
                              Οδηγήσαι σε λάθος συμπεράσματα κυρίως απομονώνοντας τμήματα από το κείμενό μου. Για του λόγου το αληθές :
                              Οι τιμές κατανάλωσης που ανακοινώνουν οι εταιρείες είναι γνωστό τοις πάσι ότι δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα αλλά είναι χαμηλότερες από αυτές. Όμως είναι αληθινές διότι γίνονται κάτω από πολύ αυστηρές συνθήκες κυρίως ως προς το χρόνο της επιτάχυνσης του οχήματος, και ο οποίος είναι πολλαπλάσιος αυτού που συνηθίζει ο μέσος οδηγός. Πριν από κάνα 2-3 χρόνια είχε γίνει ειδική αναφορά στους 4Τ όπου οι δοκιμαστές οδήγησαν διάφορα αυτοκίνητα με βάση τις συμφωνημένες προδιαγραφές δοκιμών των κατασκευαστών και προσσέγγισαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ανακοινώσιμες τιμές τους. Η δοκιμή έγινε με διάφορα αυτοκίνητα και το άρθρο υπόγραφε ο νυν διευθυντής σύνταξης του περιοδικού Μιχάλης Σταυρόπουλος.
                              Γι αυτό και οι μεν και οι δε είναι τιμές πιστευτές από εμένα το γράφω ρητώς, αλλά για διαφορετικό πράγμα η κάθε μία, και ο νοών νοείτω.

                              Δεν αμφισβήτησα το τεστ της χ3, μάλιστα το δήλωσα γραπτώς στο ποστ μου. Νομίζω χειρίζομαι καλά την ελληνική! Δες το ξανά :

                              Δεν έχω το τεστ αυτό στους 4Τ και δεν μπορώ να το αμφισβητήσω...

                              Από το ''σχεδόν διπλάσια'' κατανάλωση που αναφέρεις όμως μέχρι το +12,5% του εργοστασίου η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ, δεν νομίζεις ότι χρήζει διερεύνησης? Ας το δικαιολογήσουν οι συντάκτες των 4Τ πως το έβγαλαν, έστω η BMW το δικό της. Έγραψα επίσης κάτι για μέση διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ βενζίνης και ντίζελ στην περιοχή του +25 με 30% (μεσοσταθμικά) και δεν βλέπω να το αντικρούεις πουθενά παρά το γεγονός ότι είναι θεμελιώδης διαπίστωση.Να υποθέσω ότι γενικώς το αποδέχεσαι? Η διαφορά για το Qashqai επισήμως είναι στο +24% το οποίο δήλωσα ότι το βλέπω ρεαλιστικό σαν νούμερο. Ακόμη πιο πριν με ρωτούσες αν έχω οδηγήσει ντίζελ και νομίζω είδες την απάντηση. Να μη σου πω τώρα και πόσα ντίζελ πέρασαν από την οικογενειακή επιχείρηση, και πόσα χιλιόμετρα έκαναν το καθένα.

                              Τώρα κάποια ΙΧ diesel που αν βρεις σοβαρή επάρκεια ανταλλακτικών, γράψε μου. Corolla 1.4, Hyundai Santa Fe 2.000, Astra 1.3, Kia 1.1, Renault Megane 1.6. Όλα αυτά ήρθαν στην Ελλάδα πρόσφατα αλλά δεν πολυκυκλοφόρησαν. Σε τουλάχιστον δύο από αυτά έχω ίδιαν γνώση από μέλη του κύκλου μου (Ηyundai, Corolla). Σε 5 χρόνια θα τα έχουν ξεχάσει και οι αντιπροσωπείες, αν συνεχίσει έτσι. Εννοείται και τίποτα σοβαρό σε aftermarket ή δεύτερο χέρι δεν υπάρχει. Και όμως αυτά τα μοντέλα είναι οι στυλοβάτες των εταιρειών στις κλάσεις τους, στην Ευρώπη.

                              Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις παλιές μηχανικές αντλίες, ούτε με τα λοιπά σύγχρονα εξαρτήματα. Διάβασες το ποστ μου. Είναι τα εξαρτήματα που έχουν τα σημερινά πετρέλαια και κάνουν ορισμένες φορές την αποκατάσταση βλάβης αρκετά ακριβή. Τι θα έλεγες π.χ. για 3.000 ευρώ κοστολόγιο επισκευής σε σύγχρονο και μάλιστα σχετικά φτηνό ΙΧ turbodiesel για ολική αντικατάσταση αντλίας καυσίμου με κάτι λοιπά δευτερεύοντα? Καλό ε? Είναι αυτό που σου έλεγα να συγκρίνεις με το 500άρικο και περίμενα να δω τι θα απαντήσεις. Αυτό που έχω να πω στους υπόλοιπους είναι να εύχονται να μην τους τύχει τέτοια αναποδιά. Πιο πριν κάποιοι μιλούσαν για ''μηδαμινό κόστος συντήρησης'' των ντίζελ και ''σέρβις αραιά και που'' και αντέτεινα ότι η συντήρηση των ντίζελ είναι ''εξειδικευμένη, τακτική και ακριβή''. Υπάρχει αντίρρηση?

                              Αν δεν κάνω λάθος, εγώ στο αρχικό ποστ που απάντησες μιλούσα για το Qashqai, και εσύ μου ζήτησες να σου πω πως βγαίνει το πρόσθετο κόστος συντήρησης αναφέροντας γενικώς για τα ντίζελ επιβατικά.
                              Γράφω λοιπόν ΚΑΙ για το κόστος των προσθέτων και αναφέρω ευθέως,εξ 'αρχής και εντίμως ότι το Qashqai δεν έχει τέτοιο που έχουν κάποια άλλα ντίζελ. Γράφω κάτι και για euro 4, έχει τη σημασία του και αυτό γιατί το μοτέρ είναι Renault, αλλά το πέρασες έτσι. Δεν πειράζει, δες προσεκτικότερα τουλάχιστον την σύνταξή μου.

                              Προσπαθείς να γελοιοποιήσεις τον όρο ''κηροποίηση''. Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι είναι και ο όρος που χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει την μεταβολή του ιξώδους του καυσίμου πετρελαίου στις χαμηλές θερμοκρασίες λόγω των παραφινικών υπολλειμάτων του.Αυτό που ο οδηγός του πετρελαιοκίνητου λέει στην καθομιλουμένη ''το πετρέλαιο πάγωσε''. Τουλάχιστον εγώ αυτό τον όρο διδάχτηκα πριν από 20 χρόνια στο πολυτεχνείο στα μαθήματα ''ΜΕΚ'' και ''Πετρελαιομηχανές''. Δεν μπορώ να το θέσω πιο απλά.

                              Έχεις επιχειρήματα? Να τα δω. Μην αποκόπτεις όμως αποσπάσματα του λόγου μου που συνδέονται άρρηκτα με τα προηγούμενα ή τα επόμενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geko last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                Οδηγήσαι σε λάθος συμπεράσματα κυρίως απομονώνοντας τμήματα από το κείμενό μου (Είσαι σίγουρος οτι κάνω κάτι τέτοιο;). Για του λόγου το αληθές :
                                Πριν από κάνα 2-3 χρόνια είχε γίνει ειδική αναφορά στους 4Τ όπου οι δοκιμαστές οδήγησαν διάφορα αυτοκίνητα με βάση τις συμφωνημένες προδιαγραφές δοκιμών των κατασκευαστών και προσσέγγισαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ανακοινώσιμες τιμές τους. Η δοκιμή έγινε με διάφορα αυτοκίνητα και το άρθρο υπόγραφε ο νυν διευθυντής σύνταξης του περιοδικού Μιχάλης Σταυρόπουλος.
                                Γι αυτό και οι μεν και οι δε είναι τιμές πιστευτές από εμένα το γράφω ρητώς, αλλά για διαφορετικό πράγμα η κάθε μία, και ο νοών νοείτω.

                                Δεν αμφισβήτησα το τεστ της χ3, μάλιστα το δήλωσα γραπτώς στο ποστ μου. Νομίζω χειρίζομαι καλά την ελληνική! Δες το ξανά :

                                Δεν έχω το τεστ αυτό στους 4Τ και δεν μπορώ να το αμφισβητήσω...

                                Διαβάζεις αυτά που γράφεις;

                                Από το ''σχεδόν διπλάσια'' κατανάλωση που αναφέρεις όμως μέχρι το +12,5% του εργοστασίου η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ, δεν νομίζεις ότι χρήζει διερεύνησης? Ας το δικαιολογήσουν οι συντάκτες των 4Τ πως το έβγαλαν, έστω η BMW το δικό της. Έγραψα επίσης κάτι για μέση διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ βενζίνης και ντίζελ στην περιοχή του +25 με 30% (μεσοσταθμικά) και δεν βλέπω να το αντικρούεις πουθενά παρά το γεγονός ότι είναι θεμελιώδης διαπίστωση.Να υποθέσω ότι γενικώς το αποδέχεσαι?

                                Δεν με καλύπτει το +- 2,5% που βάζεις, η προσωπική μου εκτίμηση είναι 20 με 40% γενικώς και κατα περίπτωση μπορεί να ξεφύγει αρκετά.

                                Η διαφορά για το Qashqai επισήμως είναι στο +24% το οποίο δήλωσα ότι το βλέπω ρεαλιστικό σαν νούμερο. Ακόμη πιο πριν με ρωτούσες αν έχω οδηγήσει ντίζελ και νομίζω είδες την απάντηση.

                                Σε ρώτησα αν έχεις οδηγήσει και μου απάντησες για τα διπλώματα σου.....

                                Να μη σου πω τώρα και πόσα ντίζελ πέρασαν από την οικογενειακή επιχείρηση, και πόσα χιλιόμετρα έκαναν το καθένα

                                Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με ενδιαφέρει;Οχι, μη μου πεις.

                                Τώρα κάποια ΙΧ diesel που αν βρεις σοβαρή επάρκεια ανταλλακτικών, γράψε μου. Corolla 1.4, Hyundai Santa Fe 2.000, Astra 1.3, Kia 1.1, Renault Megane 1.6.

                                Εφόσον εισάγωνται επίσημα είναι υποχρεωμένες οι αντιπροσωπείες να τα καλύπτουν, όπως και τα βενζινοκίνητα. Είσαι σίγουρος ότι τα αντίστοιχα βενζίνης δεν έχουν προβλήματα επάρκειας; Η Corolla δεν νομίζω αλλά τα Hyundai, Kia;(Η ρενώ είχε δικούς της λόγους..) Ο 1.3 είναι πελατειακός κινητήρας του γκρούπο και έχει φορεθεί σε μεγάλο αριθμό σασί.

                                Όλα αυτά ήρθαν στην Ελλάδα πρόσφατα αλλά δεν πολυκυκλοφόρησαν. Σε τουλάχιστον δύο από αυτά έχω ίδιαν γνώση από μέλη του κύκλου μου (Ηyundai, Corolla). Σε 5 χρόνια θα τα έχουν ξεχάσει και οι αντιπροσωπείες, αν συνεχίσει έτσι. Εννοείται και τίποτα σοβαρό σε aftermarket ή δεύτερο χέρι δεν υπάρχει. Και όμως αυτά τα μοντέλα είναι οι στυλοβάτες των εταιρειών στις κλάσεις τους, στην Ευρώπη.

                                Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις παλιές μηχανικές αντλίες, ούτε με τα λοιπά σύγχρονα εξαρτήματα. Διάβασες το ποστ μου. Είναι τα εξαρτήματα που έχουν τα σημερινά πετρέλαια και κάνουν ορισμένες φορές την αποκατάσταση βλάβης αρκετά ακριβή. Τι θα έλεγες π.χ. για 3.000 ευρώ κοστολόγιο επισκευής σε σύγχρονο και μάλιστα σχετικά φτηνό ΙΧ turbodiesel για ολική αντικατάσταση αντλίας καυσίμου με κάτι λοιπά δευτερεύοντα? Καλό ε? Είναι αυτό που σου έλεγα να συγκρίνεις με το 500άρικο και περίμενα να δω τι θα απαντήσεις. Αυτό που έχω να πω στους υπόλοιπους είναι να εύχονται να μην τους τύχει τέτοια αναποδιά.

                                Μπλέκεις τις βλάβες με τη συντήρηση.

                                Πιο πριν κάποιοι μιλούσαν για ''μηδαμινό κόστος συντήρησης'' των ντίζελ και ''σέρβις αραιά και που'' και αντέτεινα ότι η συντήρηση των ντίζελ είναι ''εξειδικευμένη, τακτική και ακριβή''. Υπάρχει αντίρρηση?

                                Ναι, εκτός αν προσθέσεις 'τόσο όσο και στα αντίστοιχα βενζίνης'.

                                Αν δεν κάνω λάθος, εγώ στο αρχικό ποστ που απάντησες μιλούσα για το Qashqai, και εσύ μου ζήτησες να σου πω πως βγαίνει το πρόσθετο κόστος συντήρησης αναφέροντας γενικώς για τα ντίζελ επιβατικά.
                                Γράφω λοιπόν ΚΑΙ για το κόστος των προσθέτων και αναφέρω ευθέως,εξ 'αρχής και εντίμως ότι το Qashqai δεν έχει τέτοιο που έχουν κάποια άλλα ντίζελ. Γράφω κάτι και για euro 4, έχει τη σημασία του και αυτό γιατί το μοτέρ είναι Renault, αλλά το πέρασες έτσι. Δεν πειράζει, δες προσεκτικότερα τουλάχιστον την σύνταξή μου.

                                Τι ακριβώς να δώ στη σύνταξη σου; Το μόνο που καταλαβαίνω απο αυτά που γράφεις είναι 'μην αγοράσετε ντιζελ γιατί χαλάνε οι αντλίες και θα πληρώσετε 3000 ευρώ, το καλοκαίρι, στις διακόπες σας, επίσης τα φίλτρα σωματιδίων έχουν πρόβλημα αλλά αυτό που θέλετε να πάρετε δεν έχει τέτοιο γιατί είναι Euro 4 και επιλέον είναι και Renault . Και τέλος εγώ έχω απόψεις-επιχειρήματα που είναι τα δικά σου geko '

                                Προσπάθησα να σου πώ οτι δεν γράφεις κάτι συγκεκριμμένο με αποδείξεις για τα ντιζελ αλλά εσύ έχεις δαιμονοποιήσει του κινητήρες ντιζελ, έχεις νονοτροπία οπαδού και για αυτο δεν ασχολήθηκα με τίποτα παραπάνω απο αυτά που έγραψες. Δεν εχω πρόβλημα να πάρω οποιοδήποτε κινητήρα με οποιοδήποτε καύσιμο αρκεί να με καλύπτει.

                                Προσπαθείς να γελοιοποιήσεις τον όρο ''κηροποίηση''. Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι είναι και ο όρος που χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει την μεταβολή του ιξώδους του καυσίμου πετρελαίου στις χαμηλές θερμοκρασίες λόγω των παραφινικών υπολλειμάτων του.Αυτό που ο οδηγός του πετρελαιοκίνητου λέει στην καθομιλουμένη ''το πετρέλαιο πάγωσε''. Τουλάχιστον εγώ αυτό τον όρο διδάχτηκα πριν από 20 χρόνια στο πολυτεχνείο στα μαθήματα ''ΜΕΚ'' και ''Πετρελαιομηχανές''. Δεν μπορώ να το θέσω πιο απλά.

                                Έχεις επιχειρήματα? Να τα δω. Μην αποκόπτεις όμως αποσπάσματα του λόγου μου που συνδέονται άρρηκτα με τα προηγούμενα ή τα επόμενα.

                                Με κούρασες....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Nομίζω υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αντίληψης της έννοιας γραφόμενών μου geko.

                                  1.Διαβάζεις ΚΑΛΑ αυτά που γράφω ή απαντάς με κεκτημένη ταχύτητα?

                                  1. Δεν έγραψα +- 2,5% για την παραπάνω κατανάλωση. 'Εγραψα ΔΥΟ φορές περί το +25 με +30%. Τα γραπτά δεν τα παίρνει ο αέρας. Υπάρχουν στις προηγούμενες σελίδες. Εσύ ανέφερες ''σχεδόν διπλάσια κατανάλωση'' και **το γύρισες μόλις με το προηγούμενο ποστ σου **στο πολύ πιο ρεαλιστικό ''20 με 40% γενικώς''. Νομίζω?

                                  2. Σου απάντησα και τι διπλώματα έχω, και τι έχω οδηγήσει και για ''κάμποσες χιλιάδες χιλιόμετρα'' με αυτά. Το διάβασες ΚΑΛΑ? Είναι μόλις στη προηγούμενη σελίδα.

                                  3. Φαίνεται σαν να μην γνωρίζεις την έννοια της προληπτικής συντήρησης. Η έννοια της συντήρησης είναι γενικότερη. Μηχάνημα που δεν χαλάει δεν έχει εφευρεθεί ακόμη, και όταν κρατάς κάτι για χρόνια θα αντιμετωπίσεις μοιραία ΚΑΙ βλάβες και μπαίνουν και αυτές στο τελικό λογαριασμό.Δεν είναι τσάμπα και αλοίμονο αν σου τύχουν κάποιες εξ' αυτών.

                                  4. Δεν είμαι κατά των ντίζελ. Εσύ κατάλαβες κάτι τέτοιο. Αν διάβαζες το πρώτο μου ποστ στην πρώτη σελίδα του thread, παροτρύνω τον ερωτώντα να σκεφτεί σοβαρά τα ντίζελ. Υπό προυποθέσεις βέβαια. Δες το, ενδεχομένως καταλάβεις.Το ξαναεπανέλαβα και αργότερα γιατί είναι πολύ περιεκτικό και δεν αμφισβητήθηκε από κανένα μέχρι στιγμής.

                                  5. Για το κοστολόγιο συντήρησης είδες τις απόψεις μου αλλά και το άρθρο του aa club που παρέθεσα. Επειδή έχω πάει πολλές φορές σε συνεργείο για επαγγελματικά πετρέλαια, έχω κάποια άποψη. Μην μου πεις ότι άλλο τα φορτηγά και άλλο τα ΙΧ γιατί οι τεχνολογίες του κινητήρα στην συντριπτική τους πλειοψηφία από εκεί ξεκίνησαν (ίσως όλες). Έχεις άλλη άποψη για την συντήρηση? Ευχαρίστως να την ακούσουμε.

                                  6. Το κάθε πράγμα έχει και συν και πλην. Δεν δαιμονοποιώ τα πετρέλαια ούτε ωραιοποιώ τις βενζίνες. Με αποσχολεί όμως π.χ. η τραγική τους επίδοση στα οξείδια του αζώτου και στα μικροσωματίδια, μιας και μένω στην υποβαθμισμένη Αθήνα. Και δεν είδα, δυστυχώς, κανένα μέχρι στιγμής στο thread να κάνει λόγο γι' αυτά παρόλο που τους απασχολούν όλους (τους κατοίκους των μεγάλων πόλεων τουλάχιστον). Σαφώς και τα πετρέλαια είναι ιδανική επιλογή για κάποιον που κάνει πολλά χλμ.
                                    Σαφώς και θα αγόραζα ένα. Πότε? Αν κρίνω ότι μπορώ με αυτό να κάνω της δουλειά μου καλύτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geko last edited by

                                    Παραθέτω ενδεικτικά τις τιμές κατανάλωσης για το νεο ibiza 1.6 και 1.9:
                                    1.6

                                    Κατανάλωση κατα ECE

                                    Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 8.9
                                    Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 5.3
                                    Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.6

                                    Μέση τεστ απο το τευχος 456(Σεπτέμβριος 2008) 11,3 λίτρα/100χλμ, σχεδόν διπλάσια ή 41,59% αυξημένη σε σχέση με την μέση εργοστασιακή τιμή

                                    1.9 TDi με το δαιμονικό DPF

                                    Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6
                                    Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 3,7
                                    Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4,5

                                    Μέση τεστ 6,4 λίτρα/100χλμ, δηλαδή 29,68% αυξημένη σε σχέση με τη μέση εργοστασιακή τιμή.

                                    Διαφορά μεταξυ του 1.6 και 1.9 είναι 4.9 λίτρα/100 ή 43,36% μεγαλύτερη κατανάλωση το 1.6, σχεδόν διπλάσια δηλαδή (εντάξει, αν κολάς στο 6,64% μέχρι το ακριβώς διπλάσιο, απλώς δεν σχολιάζω) τη στιγμή που βάση των εργοστασιακών τιμών θα έπρεπε να είναι 31,81%.

                                    Συμπεράσματα

                                    1. Η απόκλιση απο τις τιμές κατα ECE δεν είναι ίδιες για ντιζελ και βενζίνη, οπότε δεν υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ τους.
                                      2)Στο παράδειγμα η διαφορά μεταξύ ντιζελ και βενζίνη είναι στο 11,91%

                                    Επέλεξα το ιμπιζα λόγω του ότι υπήρχαν πλήρη στοιχεία, τα διαθέσιμα για το κασκαϊ είναι:

                                    1.6

                                    Κατανάλωση κατα ECE
                                    Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 8.4
                                    Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 5.7
                                    Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.7

                                    H μέση κατανάλωση απο το τεστ στο τεύχος 439(Απρίλιος 2007) είναι 10,1 λίτρα/100χλμ, δηλαδή αυξημένη κατα 33,66%

                                    1.5 D

                                    Κατανάλωση κατα ECE
                                    Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.2
                                    Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 5.0
                                    Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 5.4

                                    Δυστυχώς δεν υπάρχει τεστ αλλά μπορούμε να υπόθεσουμε κάποια τιμή κοντά 6,5 βασισμένο στα στοιχεία του ιμπιζα.

                                    Συμπέρασματα..το εξής 1) Οποισδήποτε υπολογισμός βασισμένος στη διαφορά των εργοστασιακών τιμών δεν είναι σωστός.

                                    Dstou μπορείς να συνεχίσεις να στηρίζεσαι στις τιμές ECE, εγώ όχι!

                                    ΥΓ. Πρόσεχε τα τα σχόλια σου (η λέξη 'γελοιοποήσω' και τα παραπάνω bold με ενοχλούν. Το +~40% είναι σχεδόν διπλάσιο)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      edmond last edited by

                                      στην Ελλαδιτσα ολοι μας εχουμε την αντιληψη του 'ποσα αλογα ειναι το δικο σου φιλαρακο...?'. ειναι μαλλον στο αιμα μας να εχουμε γενικα ενα 'νευρο' ακομα και στην οδηγηση, η οποια μεταφραζεται σε ψηλο στροφαρισμα μεχρι σπασιματος, για να ακουμε το μοτερ να ουρλιαζει και να αισθανομαστε καλυτερα. συνοδεια βεβαια με συχνοτατο 'ανακατεμα' του λεβιε. αντε μετα να πεισεις καποιον πως ενα πετρελαιο 'τελειωνει' μετα τις 4500 σ.α.λ. και πως μαλλον θα ξεχασει πως αλλαζουν οι ταχυτητες. το πιθανοτερο να σε ειρωνευτει.
                                      ξενερωτοι Ευρωπαιοι...!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        costaslio last edited by

                                        Τελικά ...... τι να κάνω;;;;;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          famas last edited by

                                          Πετρέλαιο, αυτό δεν λέμε τόση ώρα;

                                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ξέχασες την βάρκα σου....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr