Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΛΑΣΗ Α00
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΚΛΑΣΗ Α00
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Ελληνικοί Αγώνες
    27
    111
    190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agis last edited by

      [/quote]Και αν φτιάξουν την κατηγορία και πάω στον φίλο Λάμπη που νοικιάζει τα αυτοκίνητά του και πάρω το κιτ καρ και σας κερδίσω όλους αν και κουλός, τότε πάλι άδικο δεν είναι; Όπως τώρα που σε κερδίζουν τα Α5 και δεν έχεις πρακτικά ελπίδα[quote]

      Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι δεν έχει νόημα να φιαχτεί μια τέτοια κατηγορία.
      Εκτός και άν έχει προβλεφθή κάτι....;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kleisj last edited by

        Ο χρήστης AGIS έγραψε:

        Και αν φτιάξουν την κατηγορία και πάω στον φίλο Λάμπη που νοικιάζει τα αυτοκίνητά του και πάρω το κιτ καρ και σας κερδίσω όλους αν και κουλός, τότε πάλι άδικο δεν είναι; Όπως τώρα που σε κερδίζουν τα Α5 και δεν έχεις πρακτικά ελπίδα>

        Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι δεν έχει νόημα να φιαχτεί μια τέτοια κατηγορία.
        Εκτός και άν έχει προβλεφθή κάτι....;

        Δεν ειναι κ ακριβως το ιδιο.
        Πρωτα απ ολα για να κινηθεις μ ενα kitcar γρηγορα χρειαζεσαι εμπειρια κουλα κ ψυχουλα. Ειναι πολυ απαιτητικο κ δυσκολο αυτοκινητο κ χρειαζεται χρονο κ επαφη μαζι του για να το μαθεις. Δηλ. αν εισαι σ ενα επιπεδο ηδη καλο οδηγικα δεν νομιζω να πας κ να νοικιασεις ενα kitcar για να πας να κερδισεις την Α00.
        Λογικα ή θα το εχεις ή θα εισαι σ αλλη κατηγορια.
        Αλλωστε δεν μπαινεις μεσα κ κερδιζεις μ αυτο γιατι θα υπαρχουν κ αλλοι δυνατοι συνδυασμοι στην κατηγορια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          agis last edited by

          Ποιο δυνατοί συνδιασμοί απο kit car;Δύσκολο μού φαίνεται.
          Μιλάτε για κατηγορία οικονομική.Πως τη διασφαλίζεις όταν είναι Ν-Α&κιτ καρ μαζί;Μήπως αρχίση έτσι και 'εσωτερική' διχοτόμηση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lambis last edited by

            ΕΜΠΡΟΣ ΨΑΛΙΔΙ 53 ΕΥΡΩ
            ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ 40 ΕΥΡΩ
            ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ ΕΜΠΡΟΣ 135 ΕΥΡΩ
            ΑΚΡΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ 9 ΕΥΡΩ
            ΣΕΤ ΓΕΝΙΚΗΣ 31 ΕΥΡΩ
            ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ 54 ΕΥΡΩ
            ΚΑΠΩ 85 ΕΥΡΩ
            ΦΤΕΡΟ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ 26 ΕΥΡΩ

            Παλληκάρι μου ξέχασες την κρεμαγέρα. Μόλις 115 ευρώ (εν τάξει με την έκπτωση). Προχθές την αγόρασα.
            Λάμπης Κουρτέσης

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              hannibal last edited by

              Den antexw na diabazw olo ayto poy exei ksekinhsei kai na mhn petaksw thn mphxth moy. Parakalw toys mods na mhn moy kanoyn edit to post moy....

              Orismenoi kala 8a kanoyn na ksexrewoyn prwta ta xrwstoymena apo pio palia prwta8lhmata (lew egw px 2002) kai meta na ftiaxnoyn agwnisthka kai klaseis.

              Eyxaristw

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
                ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΦΤΗΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ CINQUE.

                ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

                ΕΜΠΡΟΣ ΨΑΛΙΔΙ 53 ΕΥΡΩ
                ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ 40 ΕΥΡΩ
                ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ ΕΜΠΡΟΣ 135 ΕΥΡΩ
                ΑΚΡΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ 9 ΕΥΡΩ
                ΣΕΤ ΓΕΝΙΚΗΣ 31 ΕΥΡΩ
                ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ 54 ΕΥΡΩ
                ΚΑΠΩ 85 ΕΥΡΩ
                ΦΤΕΡΟ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ 26 ΕΥΡΩ

                ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Το συμπέρασμα είναι πως εγώ θα πάρω τα υλικά που κάνουν το δεκαπλάσιο από αυτά που λες, αλλά θα φτιάξω τον πύραυλο που δεν πιάνεται.

                Σίγουρα ένα 500 κιτ καρ είναι πολύ δυσκολοοδήγητο όπως λέει ο kleisj, αλλά μην αυτοαπατώμαστε πως το απλό 500αράκι δεν θα είναι εξίσου δύσκολο και σαφώς χειρότερο σε επιδόσεις...

                Οπότε τελικά πάλι θα είσαι σε μια κατηγορία που θα τρέχεις για να κάνει την πλάκα του κάποιος άλλος... Και αν τρέχεις μεν για την πλάκα σου και μόνο, τότε δεν βλέπω το λόγο να μην τρέχεις στην Α5, ενώ αν θες να κυνηγήσεις κάτι οικονομικά, τότε η λύση δεν είναι η προκύρηξη κλάσης με τους ισχύοντες κανονισμούς (με τους οποίους βλέπουμε και σε όλες τις άλλες κατηγορίες τι γίνεται), αλλά μια κατηγορία που εκ των πραγμάτων δεν θα επιτρέπονται οι λύσεις που κοστίζουν, οπότε έχεις δεν έχεις πορτοφόλι να βασιστείς στα χέρια σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  takinen last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                  Το συμπέρασμα είναι πως εγώ θα πάρω τα υλικά που κάνουν το δεκαπλάσιο από αυτά που λες, αλλά θα φτιάξω τον πύραυλο που δεν πιάνεται.

                  Δηλαδή αυτό είναι το θέμα; Γιατί μένετε σε άσχετα με το θέμα επιχειρήματα;
                  Αντικειμενικό είναι το πρόβλημα!
                  Ο χωρισμός των κλάσεων γίνεται με κυβικά, και εδώ αυτοκίνητα που αντικειμενικά ανήκουν σε κατώτερη κλάση, τρέχουν μαζί με την ανώτερη. Μάλιστα σε τόσο μικρούς κινητήρες τα κυβικά κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά, που το καλύτερο σούπερ ντούπερ seicento kit kar 1.1 συναγωνίζεται την ιπποδύναμη ενός οποιουδήποτε Ν1!! Δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε για τις ιπποδυνάμεις της Α5!
                  Και για να μην προκύψει προκύψει το παράδειγμα των 1800-2000 κυβικών, είναι προφανές πως εκεί οι διαφορές είναι μικρότερες σε όλους τους τομείς, ενώ δεν είναι 100% απαραίτητο πως το 1800 είναι χειρότερο. Το Integra Type-R ήταν και είναι κορυφαία επιλογή αν και 1800.

                  Μην το μπερδεύετε λοιπόν! Δεν είναι το κόστος ο άμεσος λόγος για να γίνει ο διαχωρισμός! Το χαμηλό κόστος είναι κίνητρο για προσέλκυση περισσότερων αυτοκινήτων όπως και το 106 1.1, αλλά ακόμα και έτσι αν προκύψει το Kitcar με τα 110 άλογα και σαρώσει τους πάντες δεν είναι πρόβλημα! Συμβαίνει παντού!
                  Και τελικά αν τα 00 είναι λίγα και δεν συμπληρώνουν πάνε στην Α5. Όπως ομοίως αν τα 00 συμπληρώσουν και τα Α5 δεν συμπληρώσουν, τότε τα Α5 πάνε στην Α6. Απλοί κανονισμοί! Εδώ εσείς λέτε πως σε κάθε περίπτωση το μόνο που πρέπει να γίνεται ανεξαρτήτως συμμετοχών, είναι τα 00 να πηγαίνουν στην Α5!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    katman last edited by

                    Φιλε τακκινεν ξεχναμε και ομως, οτι τα καλα Α5 αν μπουν στην Α6 μαλλον θα απειλησουν τους τριτους και τεταρτους της κατηγοριας αυτης στις αναβασεις οποτε λες ο προβλιματισμος να ειναι δικαιολογημενος .................

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Δεν κατάλαβα που καταλήγεις...

                      Το ότι ανήκουν σε άλλη κατηγορία και θα έπρεπε να είναι ξεχωριστά για λόγους δικαιοσύνης συμφωνούμε, όπως το ίδιο ισχύει για τα 1800, αλλά και για τα 900αράκια, αν κάποιοι αποφασίσουν τα Σέι και τα Τσίνκους τους να είναι τα 900άρια των 40 ίππων και όχι τα 1100 των σπόρτινγκ, και αν κάπως κάποτε προκύψουν και 600άρια θα είναι δίκαιο και αυτά να έχουν την κλάση τους.

                      Αν όμως τρέχεις για την πλάκα σου (όπως άρχισε το θέμα), τότε και στην γενική και μόνο να μετράς ποσώς σε απασχολεί, και παράδειγμα αυτού είναι ο Λάμπης Κουρτέσης, ο οποίος και Σεϊτσέντο έχει, και Λάντα έχει, και Σκόντα έχει, και πολύ αξιόμαχο Μίκρα έχει, αλλά σε πολλούς αγώνες τρέχει με το Οκτάβια, το οποίο τρέχει ολομόναχο, δεν συμπληρώνει τίποτα και δεν μετράει πουθενά. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ. Είτε τον βαφτίσεις Νατ16, είτε Α0, είτε οτιδήποτε.

                      Αν πάλι θες να κυνηγήσεις κάποιον τίτλο, τότε ναι, έχεις δίκιο να ζητάς κλάση, αφού το αυτοκίνητο 1150 σαφώς και είναι εκτός συναγωνισμού με το 1400. Όμως το κάνεις για να πάρεις κύπελλο / έπαθλο / δάφνες / δημοσιότητα. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο της πλάκας, γιατί η πλάκα δεν προϋποθέτει κλάση.

                      Τέλος αν θες φτηνούς αγώνες, η κλάση είναι από αδιάφορη μέχρι ζημιογόνος. Σίγουρα το να γίνει κλάση, άρα ο άτυπος συναγωνισμός να γίνει επίσημος ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ρίξει το σημερινό κόστος αυτών των αυτοκινήτων. Αν λοιπόν θες να γίνουν φτηνοί αγώνες μάχεσαι όχι για να γίνει κατηγορία με κανονισμούς που αφήνουν περιθώρια στον λεφτά να μοιράσει το κονφετί του, αλλά για να δημιουργηθεί κατηγορία όπου θες δεν θες θα αναγκαστείς να παραμείνεις σε φτηνότερα μέρη. Κάτι με το σημερινό πανελλήνιο πρωτάθλημα, που απαγορεύτηκαν τα ακριβά Α8 (WRC) και αν θες να μετράς στον τίτλο έρχεσαι με Ν4 που είναι πιο φτηνή λύση, οπότε και ο λιγότερο πλούσιος μπορεί να σε συναγωνιστεί επί ίσοις όροις.

                      Αν η κλάση δημιουργηθεί, ίσως και να αυξηθεί η ζήτηση για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, οπότε ίσως και να ανέβουν οι τιμές των αυτοκινήτων αυτών, ή τέλοσπάντων να πουληθούν στις σημερινές τιμές και να μην μείνουν στο ράφι. Όταν λοιπόν ανοίγεις ένα θέμα τέτοιο, και μάλιστα έχεις το 'χρίσμα' από όλους τους υπόλοιπους της 'κλάσης' αυτής να τους εκπροσωπείς, δεν βάζεις αγγελία πώλησης του αυτοκινήτου αμέσως μετά... Χτυπάει άσχημα να πάρει! Του φευγάτου η μάνα ποτέ δεν έκλαψε!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        takinen last edited by

                        Γιώργο...δε μιλάμε ούτε για τίτλους ούτε για πλάκα, αλλά μόνο για δίκαια νομοθεσία! Μέχρι εκεί! Αυτό είναι υπεράνω όλων και το ζητούμενο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          a-tec last edited by

                          ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΑΓΓΕΛΙΑ ΔΙΟΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΑΛΙ CINQUECENTO ΑΠΛΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ!!!! ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ.

                          ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ.( ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Καλό είναι όμως να τα διευκρινήζεις και να τα αποσαφηνίζεις, γιατί εκτός από εμένα, αρκετά άτομα είχαν αυτήν την παρατήρηση.

                            Γιατί παίρνεις γρηγορότερο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              a-tec last edited by

                              ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΣΕ 1,100 ΚΥΒΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                diavasa tis symmetoxes gia tin ritswna k megali mou xara eida gia tin dhmiourgia tis a00!Ante kalous agwnes paidia!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  akela last edited by

                                  Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
                                  ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                  ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΣΕ 1,100 ΚΥΒΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                  Όταν το πάρεις απόφαση να τρέξεις, να το πείς για να μήν τρέξουν όλοι οι
                                  άλλοι.Έτσι πρέπει να γίνει μου φαίνετε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Στη Ριτσώνα συμμετείχαν 10 αυτοκίνητα της κλάσης

                                    Στην Ωμπλού συμμετείχε 1 αυτοκίνητο της κλάσης

                                    Οπότε ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      aaa last edited by

                                      Cinquecento Trofeo 60hp
                                      Seicento Kit Car 100hp

                                      Οπότε?????....................

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        sx last edited by

                                        πεσ και τις διαφορες στα κοστολόγια βρε κώστα, μήπως και συνενοηθούμε!
                                        Σ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης aaa έγραψε:
                                          Cinquecento Trofeo 60hp
                                          Seicento Kit Car 100hp

                                          Οπότε?????....................

                                          πεσ και τις διαφορες στα κοστολόγια βρε κώστα, μήπως και συνενοηθούμε!
                                          Σ

                                          Δείτε σαν αναφορά την πρώτη δημοσίευση του παρόντος θέματος:

                                          ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ TOPIC ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΛΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ 23 ΚΑΤΟΧΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΕΧΡΙ 1.150 ΚΥΒΙΚΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ.ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΠΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΟΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΛΑΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΑ ΚΟΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΙΤΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ! ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΕΝΤΟΝΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΒΟΛΗ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

                                          ...και παρακολουθείστε και τη συζήτηση που ακολούθησε για κιτ καρ και κόστη κτλ. κτλ.

                                          Οπότε ρε παιδιά τι έγινε τόση συζήτηση ? Οταν ξεκίνησαν να ζητήσουν τη δημιουργία της Α/0, δεν ήξεραν για κιτ καρ και κόστη ? Προφανώς και ήξεραν, αλλά έλεγαν στην ΕΘΕΑ πως είναι εισαγωγική κλάση και υπάρχουν 23 αυτοκίνητα της κλάσης κτλ. κτλ. και τελικά έτρεξαν 10 στη Ριτσώνα (αξιοπρεπέστατα). Μέχρι εδώ καλά.

                                          Μετά, η 1 συμμετοχή στην Ωμπλού... Δηλαδή τι να πιστέψω τώρα, πως δεν έγινε όλη η ιστορία για να πάρουν κάποιοι 2-3 τσιγκάκια στις Ριτσώνες ?

                                          Μακάρι να βγώ ψεύτης και βιαστικός και να λειτουργήσει αυτή η κλάση ως φτηνό φυτώριο, αλλά όπως έχουν τώρα τα πράγματα δείχνει να μην εξυπηρετεί κάτι άλλο από μικροσυμφέροντα. Κρίμα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            aaa last edited by

                                            Για την απόλυτη ακρίβεια, η εργοστασιακή έκδοση με τέλειες ρυθμίσεις, βενζίνες κλπ απέδιδε ακόμα περισσότερο:

                                            Seicento Kit Car: With the engine capacity increased marginally to 1146cc and the use of four 38mm throttle bodies, it produced 128bhp @ 7,800rpm(!!!!!!!!!)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr