-
Μιάς και κοντέβω σχεδόν μια δεκαετία μακρία απο Ελλάδα με 2-3 εβδομάδες τον χρόνο δεν έχω καταφέρει να κατατάξω το προφήλ των αυτοκινήτων και τον οδηγών τους.
Ειδικότερα τώρα που τα τεκμήρια καταργήθηκαν να δούμε πως θα ικανοποιήσουνε τις ορέξεις τους όσοι είχαν στερηθεί τις τελευταίες δεκαετίες ένα καλό αμάξι. Αλλά και πάλι ο καθένας ανάλογα με τον χαρακτήρα του επιλέγει και το αμάξι που του αρμώζει, αν το αντέχει η τσέπη βέβαια.Πριν 15ετιας θυμάμαι οτι η Mercedes ήταν τα αυτοκίνητα που προτιμούσαν οι βουλεύτες(αν θυμούνται ορισμένοι το σκάνδαλο με τις αφορολόγητες Μερσεντέ τών βουλευτών την περίοδο 89-90), η BMW αυτοκίνητα των βιομηχάνων, τα Opel Cadet αμάχια των 'μεσαίων' οικογενιαρχών και τα Lada των 'δημοσίων' υπαλλήλων.Θα έκανα μια παρακλήση απο ορισμένους απο εσάς να μας περιγράφατε τα προφήλ οδηγών και αυτοκινήτων απο την τελευταία 5-ετια με όλλους του συναφείς παράγοντες πχ Χρηματιστήριο, ΕΟΚ μειώση φορολογίας και κατάργηση τεκμηρίων. Πιστεύω οτι θα είναι μια πολυ ενδιαφέρον συζήτηση....
Ευχαριστώ...
-
Μιάς και κοντέβω σχεδόν μια δεκαετία μακρία απο Ελλάδα με 2-3 εβδομάδες τον χρόνο δεν έχω καταφέρει να κατατάξω το προφήλ των αυτοκινήτων και τον οδηγών τους.
Ειδικότερα τώρα που τα τεκμήρια καταργήθηκαν να δούμε πως θα ικανοποιήσουνε τις ορέξεις τους όσοι είχαν στερηθεί τις τελευταίες δεκαετίες ένα καλό αμάξι. Αλλά και πάλι ο καθένας ανάλογα με τον χαρακτήρα του επιλέγει και το αμάξι που του αρμώζει, αν το αντέχει η τσέπη βέβαια.Πριν 15ετιας θυμάμαι οτι η Mercedes ήταν τα αυτοκίνητα που προτιμούσαν οι βουλεύτες(αν θυμούνται ορισμένοι το σκάνδαλο με τις αφορολόγητες Μερσεντέ τών βουλευτών την περίοδο 89-90), η BMW αυτοκίνητα των βιομηχάνων, τα Opel Cadet αμάχια των 'μεσαίων' οικογενιαρχών και τα Lada των 'δημοσίων' υπαλλήλων.Θα έκανα μια παρακλήση απο ορισμένους απο εσάς να μας περιγράφατε τα προφήλ οδηγών και αυτοκινήτων απο την τελευταία 5-ετια με όλλους του συναφείς παράγοντες πχ Χρηματιστήριο, ΕΟΚ μειώση φορολογίας και κατάργηση τεκμηρίων. Πιστεύω οτι θα είναι μια πολυ ενδιαφέρον συζήτηση....
Ευχαριστώ...
-
Μιάς και κοντέβω σχεδόν μια δεκαετία μακρία απο Ελλάδα με 2-3 εβδομάδες τον χρόνο δεν έχω καταφέρει να κατατάξω το προφήλ των αυτοκινήτων και τον οδηγών τους.
Ειδικότερα τώρα που τα τεκμήρια καταργήθηκαν να δούμε πως θα ικανοποιήσουνε τις ορέξεις τους όσοι είχαν στερηθεί τις τελευταίες δεκαετίες ένα καλό αμάξι. Αλλά και πάλι ο καθένας ανάλογα με τον χαρακτήρα του επιλέγει και το αμάξι που του αρμώζει, αν το αντέχει η τσέπη βέβαια.Πριν 15ετιας θυμάμαι οτι η Mercedes ήταν τα αυτοκίνητα που προτιμούσαν οι βουλεύτες(αν θυμούνται ορισμένοι το σκάνδαλο με τις αφορολόγητες Μερσεντέ τών βουλευτών την περίοδο 89-90), η BMW αυτοκίνητα των βιομηχάνων, τα Opel Cadet αμάχια των 'μεσαίων' οικογενιαρχών και τα Lada των 'δημοσίων' υπαλλήλων.Θα έκανα μια παρακλήση απο ορισμένους απο εσάς να μας περιγράφατε τα προφήλ οδηγών και αυτοκινήτων απο την τελευταία 5-ετια με όλλους του συναφείς παράγοντες πχ Χρηματιστήριο, ΕΟΚ μειώση φορολογίας και κατάργηση τεκμηρίων. Πιστεύω οτι θα είναι μια πολυ ενδιαφέρον συζήτηση....
Ευχαριστώ...
-
Για την ώρα οδηγώ ένα αμάξι με χάλια επιδόσεις (1000άρι με μέτριο στήσιμο), ανάξιόπιστο με 'προστατευόμενη' όμως ονομασία προέλευσης (Σέατ, Γερμανικό γκρουπ, πλην όμως κακά υλικά στην πάροδο του χρόνου και αξιοπιστία που υπολείπεται των ιταλικών μοντέλων που οδηγούσα στο παρελθόν).
Σύντομα (ούτε μήνα μετράω) θα πάω εξωτερικό, ελπίζω για αρκετά μεγάλο διάστημα, και σκέφτομαι για αγορά μια μεταχειρισμένη μέχρι... χιλίων ετών (εννοώ του 3ου μιλένιουμ, 2000 -2002! ) Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD (πετρέλαιο). (Και στου Θεού τ'αυτί!! )
Υ.Γ. σου είπα τι οδηγώ. Ποιος είμαι;;
-
Ποιότητα-αξιοπιστία-απόδοση είναι το τρίπτυχο για μένα.
Συμπαθώ Όπελ και Φορντ.Η συμπάθειά μου προς Πεζώ και Φίατ είναι υπό εξέταση και περιμένω να δω πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα για τις 2 εταιρείες και τι μοντέλα θα βγάζουν από εδώ και μπρος. -
Σίγουρα υπάρχουν διαφορές κατά εποχές. Και η Ελλάδα μπαίνει σε μια νέα εποχή που ελπίζω οι Έλληνες θα επιλέξουν καλύτερα αλλά και καταλληλότερα αυτοκίνητα.
Θεωρώ ότι Golf οδηγάνε άτομα που λίγα ξέρουν για αυτοκίνητα δεν μπορούν να πάρουν BMW αλλά θέλουν ποιότητα, αξιοπιστία και ένα σχετικό status και για αυτό πολλές γυναίκες!
Toyota Corolla και Opel Astra καθώς και Corsa και VW Polo συνήθως έχουν όσοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πάρουν Golf.
Λοιπά μικρομεσαία (C3, Punto, 206, 307 Clio κλπ): δύσκολοι οι χαρακτηρισμοί, μάλλον όχι τυπικοί ιδιοκτήτες-χρήστες.
Lada και μερικά ταιβανέζικα, κορεάτικα κλπ μόνο όσοι δεν μπορούν να πάρουν οτιδήποτε άλλο...
Alfa Romeo αυτοί που θέλουν να ξεχωρίζουν από τους Golf-άκηδες κλπ αλλά δεν θέλουν το στίγμα της BMW (ή δεν μπορούν). Ίσως έχουν ιταλικό υπόβαθρο.
BMW πια δεν είναι ό,τι ήταν, πλέον όλοι μπορούν να έχουν ασχέτως κοινωνικής θέσης, καλλιέργειας, παιδείας και τρόπου πλουτισμού (να το στίγμα).... και όσοι θέλουν πισωκίνητο αλλά όχι Mercedes (πολύ συντηρητική-γεροντίστικη) Μερικοί έχουν πισωκίνητη ιταλική παιδεία.
Saab, Jaguar και Lexus όσοι θέλουν να ξεχωρίζουν με στύλ μια και όλοι πια έχουν Audi, BMW, Mercedes.
Audi αυτοί που θέλουν να ξεφύγουν από BMW, Mercedes αλλά όχι τόσο που να αναγκαστούν να πάρουν κάτι μή γερμανικό όπως οι προηγούμενοι!
Mercedes παραμένει σύμβολο επιτυχίας και άφιξης (στο πουθενά λέω εγώ). Μετράει περισσότερο στην επαρχία. Γενικά δείχνει γερασμένο, αργό, κομπλεξικό ή/και χλιδάτο άτομο αλλά συχνά κενό και με μικρά γεννητικά όργανα!
SLK, Ζ3 και ΤΤ ήταν θύματα (δηλαδή αγοράστηκαν από λάθος άτομα για λάθος σκοπό) της ανόδου του χρηματιστηρίου, αρκετοί βρεθήκανε ξαφνικά με αρκετά λεφτά (και είχανε την εξυπνάδα να τα κάνουν κάτι πριν τα χάσουν). Άρα νεόπλουτοι.
Smart κυρίως για νέους ανθρώπους καλών και 'καλών' οικογενειών.
Saxo, Rallye, μερικά Honda και γενικά όλα τα φουσκωτά και καραπειραγμένα: δουλεύουν σε συνεργείο αυτοκινήτων, γκομενάκηδες που συχνάζουν στο Μπουρνάζι, αδελφές, επιδειξιομανείς. Τα ξεφούσκωτα τα έχουν λάτρεις της οδήγησης.
Μικρά ιαπωνικά, κορεάτικα κλπ δεν δείχνουν τίποτα, αποτελούν δεύτερο αυτοκίνητο εργαλείο για την πόλη.
Πολυμορφικά: νέοι οικογενειάρχες που έχουν χάσει τον αυτοκινητικό μπούσουλα!
Τζιποειδή γενικά: όσοι από τους προηγούμενους δεν θέλανε μπαούλο, φυσιολάτρες, εκδρομικοί, χαζογκόμενες δήθεν δραστήριες...
Τζιποειδή μεγάλα χλιδάτα (Χ5, Grand Cherokee, ML, Touareg, Cayenne) πλούσιοι που το παίζουν νεανίες και δραστήριοι αλλά κυρίως θέλουν να ξεχωρίζουν από τους 'γέρους' με τις Mercedes και 5άρες BMW.
Ανοιχτά αυτοκίνητα....ευαίσθητοι οικολόγοι, αδελφές, γκομενάκηδες, γκομενάκια και ψώνια διάφορα εμού συμπεριλαμβανομένου!Στην Αγγλία τα Volvo τα οδηγάνε ώριμοι γκαζοφονιάδες, παλιά γερμανικά οι μαύροι. Όποιο αυτοκίνητο ακούγεται (μπουμ μπουμ τσ τσ) οδηγείται από μαύρους (μέγιστη ένταση) μέχρι ινδούς (μέτρια ένταση)! Οι λευκοί αγοράζουν τα πιο εγγλέζικα αριστουργήματα....Rover, Vauxhall, Jaguar!
Οι πιο δολοφονικοί οδηγοί θεωρούνται αυτοί με βανάκια άσπρου χρώματος χωρίς ή και με ονομασία εταιρείας.Τα παραπάνω αποτελούν απλές προσωπικές παρατηρήσεις-εντυπώσεις-αξιολογήσεις και κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι συμπτωματική. Δεν αποτελούν προϊόν επιστημονικής μελέτης δεν είναι απόλυτα και είναι σίγουρα πολύ biased.
-
Ενδιαφερον αυτα που εγραψες onyx! ! Τα impreze & Evo ποιοι τα περνουν??????
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Υ.Γ. σου είπα τι οδηγώ. Ποιος είμαι;;
Εισαι ο .............GeorgeTabs !!!!
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Υ.Γ. σου είπα τι οδηγώ. Ποιος είμαι;;
Εισαι ο .............GeorgeTabs !!!!
Και εγω αυτος νομιζω οτι εισαι!!!!
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
....Τα impreze & Evo ποιοι τα περνουν??????Ωπ, αυτά μου ξέφυγαν! ....και είμαι σίγουρος ότι και άλλα μου έχουν ξεφύγει.
Impreza, EVO και λοιπά ιπτάμενα (λόγω φτερούγας) αλλά όχι παραφουσκωμένα και καραπειραγμένα που πάνε στην κατηγορία με τα Saxo: φανατικοί οπαδοί της οδήγησης (που ίσως θέλουν και λίγους χώρους) ίσως και λίγο ρομαντικοί που ελπίζουν ότι θα μπορέσουν (ή/και προλάβουν στον χρόνο που πια δεν έχουν) να τα ευχαριστηθούν! -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Υ.Γ. σου είπα τι οδηγώ. Ποιος είμαι;;
Εισαι ο .............GeorgeTabs !!!!
ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΗ
-
Η ψηφοφορία δεν είναι δυνατή.
Αφενός λείπουν στοιχεία όπως τιμή αγοράς, έξοδα χρήσης, ασφάλεις, οδική συμπεριφορά, άνεση μπλά μπλά κλπ..... αισθητική και ειδικά για τις γυναίκες χρώμα(!) και αφετέρου η επιλογή γίνεται με συνδυασμό αρκετών από τα παραπάνω.
Μόνο αν κάποιος βάζει το ένα πολύ πάνω από όλα τα άλλα μπορεί τίμια να ψηφίσει. Εγώ δεν μπορώ! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
....Τα impreze & Evo ποιοι τα περνουν??????
Ωπ, αυτά μου ξέφυγαν! ....και είμαι σίγουρος ότι και άλλα μου έχουν ξεφύγει.
Impreza, EVO και λοιπά ιπτάμενα (λόγω φτερούγας) αλλά όχι παραφουσκωμένα και καραπειραγμένα που πάνε στην κατηγορία με τα Saxo: φανατικοί οπαδοί της οδήγησης (που ίσως θέλουν και λίγους χώρους) ίσως και λίγο ρομαντικοί που ελπίζουν ότι θα μπορέσουν (ή/και προλάβουν στον χρόνο που πια δεν έχουν) να τα ευχαριστηθούν!My thoughts exactly (που λένε)...
Πολύ ενδιαφέρον και το πιο πάνω ποστ που έγραψες. -
Λοιπόν πρέπει να είμαι φοβερά διχασμένη προσωπικότητα!
Έχω ένα Xsara VTS για οικογενειακό.
Ένα Saxo 1.1 για μικρό μέσα στην πόλη.
Ένα Peugeot 106 Rallye 16V γκρούπ Α για αγωνιστικό!
Μία SLK 200 Kompressor (μόλις αποκτήθηκε) για ....άσε δεν έχω αποφασίσει ακόμη!Τι συμβαίνει γιατρέ μου!!! Είναι σοβαρή η κατάσταση μου!
Το πιο σοβαρό είναι ότι ξεχνάω πως με λένε όταν οδηγώ το αγωνιστικό!!!
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Υ.Γ. σου είπα τι οδηγώ. Ποιος είμαι;;
Εισαι ο .............GeorgeTabs !!!!
ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΗ
Εγώ είμαι αυτός;;;
Γουστάρωωωω!!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η ψηφοφορία δεν είναι δυνατή.
Αφενός λείπουν στοιχεία όπως τιμή αγοράς, έξοδα χρήσης, ασφάλεις, οδική συμπεριφορά, άνεση μπλά μπλά κλπ..... αισθητική και ειδικά για τις γυναίκες χρώμα(!) και αφετέρου η επιλογή γίνεται με συνδυασμό αρκετών από τα παραπάνω.
Μόνο αν κάποιος βάζει το ένα πολύ πάνω από όλα τα άλλα μπορεί τίμια να ψηφίσει. Εγώ δεν μπορώ!Σωστή παρατήρηση...
Λοιπόν, τα 3 στα 4 τίπο που είχαμε ήταν άσπρα, όπως και το Ίμπιζα που έχω, το Γκολφ, το Τολέδο, το 132, το Ούνο, το 127, και είναι το... δυνατό σημείο του αυτοκινήτου μου!!! Δε λερώνει, δείχνει μεγαλύτερο, το καλοκαίρι δεν ανάβει, είναι πιο εμφανές όταν δεν έχει πολύ φως και δεν το χρυσοπλήρωσα έξτρα!
Το μεταχειρισμένο όμως θα το αγοράσω βάσει κατάστασης - τιμής - εξοπλισμού και θα είναι όσον αφορά το χρώμα... γουρούνι στο σακί!! (ελπίζω όχι πράσινο τουλάχιστο!! )
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Λοιπόν πρέπει να είμαι φοβερά διχασμένη προσωπικότητα!Έχω ένα Xsara VTS για οικογενειακό.
Ένα Saxo 1.1 για μικρό μέσα στην πόλη.
Ένα Peugeot 106 Rallye 16V γκρούπ Α για αγωνιστικό!
Μία SLK 200 Kompressor (μόλις αποκτήθηκε) για ....άσε δεν έχω αποφασίσει ακόμη!Τι συμβαίνει γιατρέ μου!!! Είναι σοβαρή η κατάσταση μου!
Το πιο σοβαρό είναι ότι ξεχνάω πως με λένε όταν οδηγώ το αγωνιστικό!!!
Τετραχασμένη θα έλεγα...
Να σε αναλύσω λίγο;
2 διθέσια, 2 τετραθέσια.
3 πολιτικά 1 αγωνιστικό
3 ατμοσφαιρικά 1 τούρμπο
3 κλειστά 1... ημίψηλο (σαν τα καπέλα!)
3 μπλέ 1 κόκκινο
3 γαλλοι 1 γερμανόςΕ, τι να κάνουμε, κι ο Castor θέλει το Γερμανό του!!!
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!Υ.Γ. Τουλάχιστο κανένα δεν έχει πίσω πόρτες!!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Μία SLK 200 Kompressor (μόλις αποκτήθηκε) για ....άσε δεν έχω αποφασίσει ακόμη!.... και'γω πίστευα πως θα χτύπαγες το 307CC 180,είναι πάρα πολύ όμορφο και γρήγορο και ξεχωριστό και καινούριο και άκαμπτο(απ'ότι λένε)....anyway καλοτάξιδο
-
Εγώ προσωπικά δεν ψήφησα, γιατί οδηγώ ό,τι μου κάτσει. Είμαι σαβουροδήγης (πώς λέμε... σαβουρογ**ης)!
-
Ειναι δυσκολο να ψηφισω. Παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο.
Εγω ηθελα ενα δυνατο, ασφαλες, αξιοπιστο, με καλους χωρους (δηλ οχι για 2 ατομα), με καλη εγγυηση, να ειναι και λιγο ομορφο που η τιμη του να παιζει γυρω στα 5 χαρτονια.
Πες μου τι αυτοκίνητο οδηγάς να σου πω ποιός είσαι.......