-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Άρα έχει πρόβλημα το BC του...
Μια φορά να ήσουν έστω και λίγο αντικειμενικός
Μπήκες σε ένα αυτοκίνητο όπου ήδη είχε αρκετά χλμ επάνω του με συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης (φαντάζομαι ότι δεν το σκίζει 24/7 ακόμα και μέσα στην πόλη) για μερικά λεπτά το πήγες 'τάπα' και νομίζεις ότι το BC θα δείξει την κατανάλωση σε συνθήκες 'σκισίματος' ?! Ημαρτον ρε συ, θα σκίσουμε κανα καλτσόν...
Μα πριν 5 λεπτά είχε κάνει καμιά 10αριά ανοίγματα μια 335i...και μετά το οδήγησα εγώ.
Ρίξε και μια ματιά και εδώ: Spritmonitor
Κάπως συμφωνούν αυτά που λέω, δε νομίζεις?
Τίποτα απολύτως δε λένε αυτά!
-
Το καμιά δεκαριά ανοίγματα δεν μου λέει τίποτα, αν το trip μετρούσε κατανάλωση ήδη για καμιά χιλιάρα ή και παραπάνω χιλιόμετρα και ήταν ήδη στο ~13. Σχεδόν τίποτα δεν θα άλλαζε από τα δέκα ανοίγματα, αμελητέα επιβάρυνση στην μέση.
Τώρα, αν ως σκίσιμο εννοείς τα δέκα ανοίγματα -και δεδομένου ότι ήταν σκίσιμο-, και ότι το trip έγραφε από την αρχή, τότε θα θεωρούσα πιθανή μια κατανάλωση γύρω στο 35-40 για την συγκεκριμένη, διανυθείσα απόσταση.
-
ο έξυπνος παραδέχεται
ο κουτοπόνηρος δικαιολογείται
ο ολοκληρωτικός επιμένει.ωστοσο πρεπει να παραδεχτώ ένα πραμα:
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν είμαι ευθειάκιας...μακάρι να μπορούσα να την έβαζα σε πίστα, δε μπορούσα...την οδήγησα σε συγκεκριμένο μέρος όμως που δε μπορούσα να δω τι κάνει σε στροφές. Επίσης ευθείες έχει και στο Ελ.Βεν. Εκεί την οδήγησα.
και κάνοντας οπως λες μερικες ευθείες πάνω κατω εβγαλες το συμπέρασμα οτι θα αφησει πίσω του το tts επειδή....
Και πάλι...και 5 δευτερόλεπτα να ήταν πιο γρήγορο το ΤΤ, αυτή την αίσθηση της 135i απλά δεν την έχει. Το τιμόνι του ΤΤ-S είναι για γέλια, πραγματικά.
τι μικρός θεούλης, εσυ εισαι το 12θεο ολάκερο
-
περι 4κινησης που θελει κανα μισαωρο να κλειδωσει...
στα νεα VW o haldex μεταφερει ενα 10% ΣΥΝΕΧΩΣ πισω. Αρα δε τιθεται θεμα χρονου για να 'κλειδωσει'.
ενω φυσικα το ποσοστο αυτο αλλαζει ταχυτατα πλεον.σε Ελληνικη ασφαλτο το 135 απλα δεν εχει καμια ελπιδα γιατι δε μπορει να βρει προσφυση (λογικο). Και οποιος εχει αλλη αποψη, ας βγει για γρηγορη βολτα μια βροχερη μερα και μετα να μας πει τις εντυπωσεις του...
-
οσο χρονο και να γραψει το ΤΤS, το χαμογελο της 135 δεν μπορεις να το παρεις...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οσο χρονο και να γραψει το ΤΤS, το χαμογελο της 135 δεν μπορεις να το παρεις...μην φας... εχουμε γλαροσουπα... και θα κρυωσει μεχρι να φτασεις με το 135
-
Ετσι για να υπάρχει αγωνία
+1 στους κύκλους γιατι μπορώ να το κοιτάω με ευχαρίστηση και μετά απο 1 χρόνο . -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ο έξυπνος παραδέχεται
ο κουτοπόνηρος δικαιολογείται
ο ολοκληρωτικός επιμένει.Κι εσύ συνεχίζεις να προκαλείς με συμπεράσματα που μόνο στο μυαλό σου έχεις!
Δεν είμαι ευθειάκιας...μακάρι να μπορούσα να την έβαζα σε πίστα, δε μπορούσα...την οδήγησα σε συγκεκριμένο μέρος όμως που δε μπορούσα να δω τι κάνει σε στροφές. Επίσης ευθείες έχει και στο Ελ.Βεν. Εκεί την οδήγησα.
και κάνοντας οπως λες μερικες ευθείες πάνω κατω εβγαλες το συμπέρασμα οτι θα αφησει πίσω του το tts επειδή....
Και πάλι...και 5 δευτερόλεπτα να ήταν πιο γρήγορο το ΤΤ, αυτή την αίσθηση της 135i απλά δεν την έχει. Το τιμόνι του ΤΤ-S είναι για γέλια, πραγματικά.
Συγνώμη, αλλά δε φταίω εγώ για τη πλήρη ανικανότητά σου να καταλάβεις τι διαβάζεις! Εσύ έβγαλες αυτό το συμπέρασμα!! Το σχόλιο που έχεις παραθέσει μιλάει για την ΑΙΣΘΗΣΗ του αυτοκινήτου ( ). Το δικό μου συμπέρασμα το έβγαλα έχοντας οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα (δυστυχώς) σε ευθείες. Εκεί έτυχε να τα οδηγήσω, εκεί έβγαλα το συμπέρασμα.
Πάντως μη ξεχνάς ότι η BMW έχει 30 άλογα και 5 κιλά ροπής παραπάνω από το ΤΤ-S ενώ το τελευταίο είναι κατά 160 κιλά πιο ελαφρύ. Τέλος, να τονίσω ότι σε ροπή και επιταχύνσεις εν κινήσει μου φάνηκε πιο γρήγορη η 135i και ίσως να φταίει το 3λτ μοτέρ με τα 2 turbo γιαυτό.
-
Τώρα με τις βροχούλες, πουθενά δε θα μπορεί να ακολουθήσει η 135i
-
κι επιμένεις
omino bianco πρεπει να πάρω δλδ??
διόρθωσε με αν κάνω λάθος σε αυτο γιατι εχω χάσει την μπαλα (με την ολοκληρωτική σου επιμονή):
-ΟΔΗΓΗΣΕΣ Κ ΤΑ 2 ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ (ενα το κρατούμενο)
-ΔΙΑΤΥΝΕΣΑΙ Ή ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΔΏΣΕΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ( δευτερο το κρατούμενο) ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΛΗΞΕΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΤΤS ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ (τρίτο και ολοκληρωτικό κρατούμενο) ??????????????
αιντε για να δούμε τελικα, η γη ειναι ορθογώνια ή παραλληλογραμμη?
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
-ΟΔΗΓΗΣΕΣ Κ ΤΑ 2 ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ (ενα το κρατούμενο)Σωστά, όπου και είπα ότι μου φάνηκε η 135i πιο γρήγορη.
-ΔΙΑΤΥΝΕΣΑΙ Ή ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΔΏΣΕΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ( δευτερο το κρατούμενο)
Γράφε σωστά πράγματα! ΕΛΕΟΣ! Πουθενά δεν έγραψα ΜΙΣΗ ΩΡΑ. Δες λίγο πάλι τα ποστ μου.
ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΛΗΞΕΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΤΤS ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ (τρίτο και ολοκληρωτικό κρατούμενο) ??????????????
Δείξε μου λίγο που γράφω ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό!!! Μη φτάνεις σε δικά σου συμπεράσματα!!!
Μάλλον εσύ πας να μπερδέψεις τον κόσμο και να φέρεις τα πράγματα εκεί που σε συμφέρει. Το γιατί ακόμα δεν έχω καταλάβει...τι προσπαθείς δηλαδή να αποδείξεις.
-
Και να φανταστειτε οτι παιζει ο δυνατοτερος TFSI με τον πιο αδυναμο 3.0 twin turbo ..
Γιατι ηδη υπαρχει το αναβαθμισμενο τερας με 326(ονομαστικα) αλογα και κανα 45 κιλα ροπουλας στην 740...
Το γιατι δεν μπαινει σε ολα τα 3λιτρα ακομα,γινεται προφανως για λογους ξεστοκαρισματος των ξεπερασμενων ατμοσφαιρικων ! ! !Βρεχει δεν βρεχει,βρισκεις δεν βρισκεις προσφυση, η αισθηση που περνεις απο τοση ροπη ειναι απολαυστικη !
Τωρα αν το ζητουμενο ειναι να εισαι μπροστα απο τα quattro βαζεις ενα x-drive και περνεις μια εκδοση xi!
Και τελειωνει το παραμυθι εκει !*Διαφορετικα περνεις ενα Χ6 Μ που εχει και γλαροσουπιερα στανταρ και ξεχνας τα υπολοιπα.
** Οποιος πειραζει το Νικο θα μας βρει μπροστα του.. Θα δει τα ποσοστα του
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
.. Θα δει τα ποσοστα τουΤι εννοείς?
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
διόρθωσε με αν κάνω λάθος σε αυτο γιατι εχω χάσει την μπαλα (με την ολοκληρωτική σου επιμονή):
Σοφό το ρητό πάντως και, κυρίως, επίκαιρο.
-
Αγγελε αν έχεις κουράγιο αντιμετωπισε το εσύ ολο αυτο.
εγω παρέδωσα το πνευμα πλεον.
κλασική περιπτωση που οταν στη ζυγαρια μπαίνει αυτο που υποστηρίζει καποιος, τοτε ως δια μαγείας ισχύουν 2 μέτρα κ 2 σταθμά..
καλή τυχη
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Αγγελε αν έχεις κουράγιο αντιμετωπισε το εσύ ολο αυτο.εγω παρέδωσα το πνευμα πλεον.
κλασική περιπτωση που οταν στη ζυγαρια μπαίνει αυτο που υποστηρίζει καποιος, τοτε ως δια μαγείας ισχύουν 2 μέτρα κ 2 σταθμά..
καλή τυχη
ή που όταν εκεί που τελειώνουν τα επιχειρήματα, αρχίζουν οι αφορισμοί...
-
μπα οχι απλά βαριεμαι να καθομαι να ψάχνω τα σαχλα σου σχολια για τις Alfa και να δεις εκει πώς κανεις οταν σου λενε κάτι το αντίστοιχο.
αλλά βλεπεις τα έχεις παρει σβάρνα ο,τι τοπικ μιλάει για Αλφα που πλεον ειναι αδύνατον χρονικά να τα μαζέψω. επρεπε να το είχα κανει οταν τα πρωτοέστελνες... τωρα ειναι αργά για δάκρυα χαχα
τελος πάντων, σε έκραξε ολο το φορουμ (κοιτα πώς γινεται ρε παιδί μου κ ολο ξαφνικά την αποψη πχ καποιων οπως του Κρουζ δεν τη συμμερίζεσαι!!), εγω θα κάνω τη διαφορά λεγοντας:
τα bmw ειναι τα καλύτερα αυτοκινητα του κοσμου.
ειδικά για ΝΤΡΙΦΤ http://www.youtube.com/watch?v=jyO19BCP ... re=related' target='_blank' target='_blank
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
.. Θα δει τα ποσοστα του
Τι εννοείς?
Ειναι κλεμενο απο ενα πανω που αναρτησαν στο Ξανθη -ΠΑΟ και αναφεροταν στον Τσιπρα...
Ρε ξεκολλατε.. πρεπει να ειμαστε τοσο φανατισμενοι ?
Παρτε παραδειγμα εμενα !
Η πιο δημοκρατικη αποψη του φορουμ..ο Παο και το Χ6Μ να κερδιζουν και ολοι αλλοι να πανε να μπιιιιιιπ..
-
edit
-
βαλτε και τη Brera μεσα να ειναι ΟΚ
TT-S vs 135