-
H 135i αυτή δεν είναι(?):
Εσύ λες την 135 coupe.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
H 135i αυτή δεν είναι(?):
Εσύ λες την 135 coupe.
Η 3θυρη ΔΕΝ βγαίνει σε 135i, η κορυφαία έκδοσή της είναι η ατμοσφαιρική 130i με τα 272 άλογα. ΜΟΝΟ η κουπέ παίρνει τον κινητήρα με τα 2 τούρμπο. Εξαιρετικό αυτοκίνητο, καλύτερη σε όλα από την 335i, εκτός από τους χώρους. Η σύγκριση με TTS δεν είναι και πολύ εύκολη βέβαια. Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
ναι δε διαφωνω..η 335 που ναι σαφως πιο βαρυ αυτοκινητο, ειναι παρα πολυ γρηγορη..μου εκανε μεγαλη εντυπωση οσες φορες τα ανοιξα με δαυτες...
εχει πολλη 'ψυχη' αυτος ο κινητηρας φιλε,σου 'μιλαει' και τον 'ακους' !
ξερεις πως πανε αυτα...Ναι αλλά δεν έχει ψυχή
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.
Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
απο αυτα που διαβαζω μαλλον ο krus εχει δικιο...διπλο τουρμπο σε πισωκουνα σε ελληνικο δρομο φεξε μαη μου να φας τριφυλλι...
-
Νικος120 εισαι σιγουρος πως η καταναλωση της 135 ειναι 13 λιτρα με σκισιμο?Γιατι πραγματικα μου φαινεται εξωπραγματικη τιμη απο εναν 3λιτρο διτουρμπινο κινητηρα.Αν οντως ειναι ετσι , τα συγχαρητηρια μου στην BMW για τον φοβερο (και για την καταναλωση) αυτο κινητηρα.
ΥΓ.Η 135 εχει και αυτη Start-stop για τα φαναρια?Γιατι αναρωτιεμαι τι θα γινεται με τις τουρμπινες , αν μετα απο σκισιμο σταμητησεις σε φαναρι .
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.
Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
απο αυτα που διαβαζω μαλλον ο krus εχει δικιο...διπλο τουρμπο σε πισωκουνα σε ελληνικο δρομο φεξε μαη μου να φας τριφυλλι...
Με την 135i απλά δε παίζει.
Το ότι είναι πισωκίνητο σε Ελληνικό δρόμο δε σημαίνει τίποτα...γιαυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά.
Νικος120 εισαι σιγουρος πως η καταναλωση της 135 ειναι 13 λιτρα με σκισιμο?Γιατι πραγματικα μου φαινεται εξωπραγματικη τιμη απο εναν 3λιτρο διτουρμπινο κινητηρα.Αν οντως ειναι ετσι , τα συγχαρητηρια μου στην BMW για τον φοβερο (και για την καταναλωση) αυτο κινητηρα.
ΥΓ.Η 135 εχει και αυτη Start-stop για τα φαναρια?Γιατι αναρωτιεμαι τι θα γινεται με τις τουρμπινες , αν μετα απο σκισιμο σταμητησεις σε φαναρι .
Όχι δεν έχει Start/Stop.
Τόσο κατανάλωση είχε πάντως. Πόσο παραπάνω να πάει μωρέ? Λογικό είναι νομίζω γιατί φαντάσου ότι κινεί πιο άνετα το αμάξωμα.
-
κι εκεί που λες 'τα έχω διαβάσει όλα πλεον' τσουπ, ερχεται κάποιος να σε διαψεύσει (κλασικα)
-
τα νουμερα τα επισημα ειναι τα ιδια αποσο βλεπω...απο κει και περα, για ελλαδα μιλωντας, τα απλα ηλεκτρονικα δε νομιζω οτι κανουν πολυ δουλεια γιατι τα αμαξια δε πατανε πουθενα στην ουσια...
δε τιθεται βεβαια ζητημα κοντρας...η 135 προφανως ειναι ενα ωραιο αμαξακι το οποιο μαλλον θα προτιμουσα απο το ΤΤ...
-
Δηλαδή τα ηλεκτρονικά είναι πανάκεια αν αντελήφθην ορθώς.
Δε σημαίνει τίποτα αν είναι μπροστά κίνηση ή πίσω, και αν κινείται σε ελληνικό δρόμο. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δηλαδή τα ηλεκτρονικά είναι πανάκεια αν αντελήφθην ορθώς.
Δε σημαίνει τίποτα αν είναι μπροστά κίνηση ή πίσω, και αν κινείται σε ελληνικό δρόμο.κ όμως ειναι μερικά αμάξια που ακομα και βενζίνη αναπαράγουν απο μονα τους.
στην άσφαλτο θα κολλησουμε τωρα?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τα νουμερα τα επισημα ειναι τα ιδια αποσο βλεπω...απο κει και περα, για ελλαδα μιλωντας, τα απλα ηλεκτρονικα δε νομιζω οτι κανουν πολυ δουλεια γιατι τα αμαξια δε πατανε πουθενα στην ουσια...δε τιθεται βεβαια ζητημα κοντρας...η 135 προφανως ειναι ενα ωραιο αμαξακι το οποιο μαλλον θα προτιμουσα απο το ΤΤ...
Στη πράξη που τα οδήγησα η 135i είναι πιο γρήγορη.
Το Quattro επίσης όσπου να κλειδώσει μπροστά-πίσω κλπ...έχει χάσει αρκετό χρόνο σε σχέση με το πισωκίνητο. Επίσης μη ξεχνάς ότι το πισωκίνητο έχει λογικά καλύτερη εκκίνηση γιατί το βάρος κάθεται πίσω στην εκκίνηση.
κι εκεί που λες 'τα έχω διαβάσει όλα πλεον' τσουπ, ερχεται κάποιος να σε διαψεύσει (κλασικα)
Και εκεί που κάνουμε μια κουβέντα...χώνεσαι εσύ και πετάς το δικό σου άκυρο σχόλιο. Αν έχεις να πεις, πες το.
-
να παραθεσω και εγω τις πληροφοριες μου σχετικα με την συγκριση 135 με TT-S.Στο Best motoring Σεπτεβριου ειχε συγκριση 135 - Evo X - Cayman S.Οι χρονοι(Time attack) στην ιδια πιστα ηταν οι εξης:
135: 1.08.762
Evo X: 1.07.988
Cayman S: 1.07.056Στο Best motoring Δεκεβριου ειχε συγκριση μεταξυ Evo X και TT-S.Αλλα δυστυχως εβρεχε με αποτελεσμα να μην εχουμε συγκρισιμα αποτελεσματα.Το μονο που ισως μπορει να θεωρηθει συγκρισιμο ειναι οτι η διαφορα μεταξυ TT-S και Evo X ηταν 0.5 sec υπερ του Evo.Αρα πιστευω πως πανω κατω τα ιδια ειναι , και οπως παντα φυσικα ο οδηγος θα ειναι αυτος που θα κανει τη διαφορα.
ΥΓ.Αν ηταν να επιλεξω παντως μεταξυ αυτων των δυο , θα επελεγα την 135.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
να παραθεσω και εγω τις πληροφοριες μου σχετικα με την συγκριση 135 με TT-S.Στο Best motoring Σεπτεβριου ειχε συγκριση 135 - Evo X - Cayman S.Οι χρονοι(Time attack) στην ιδια πιστα ηταν οι εξης:
135: 1.08.762
Evo X: 1.07.988
Cayman S: 1.07.056Στο Best motoring Δεκεβριου ειχε συγκριση μεταξυ Evo X και TT-S.Αλλα δυστυχως εβρεχε με αποτελεσμα να μην εχουμε συγκρισιμα αποτελεσματα.Το μονο που ισως μπορει να θεωρηθει συγκρισιμο ειναι οτι η διαφορα μεταξυ TT-S και Evo X ηταν 0.5 sec υπερ του Evo.Αρα πιστευω πως πανω κατω τα ιδια ειναι , και οπως παντα φυσικα ο οδηγος θα ειναι αυτος που θα κανει τη διαφορα.
ΥΓ.Αν ηταν να επιλεξω παντως μεταξυ αυτων των δυο , θα επελεγα την 135.
Ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε και επιταχύνσεις αν κινήσει, γιατί (δυστυχώς) δε το είδα σε πίστα...αλλά στο δρόμο σε ευθείες.
-
από ποτε οι αφορισμοι ονομάζονται 'συζητήσεις' ???
-
Δυστυχως στο Best motoring , δεν συγκρινουν επιτυταχυνσεις γενικως.Η μονη αλλα συγκριση που εκαναν(μιλαω για το Best motoring Σεπτεμβριου) ηταν το Slalom οπου η καταταξη εχει ως εξης:
Exo X: 9.96
135: 10.18
Typer(ιαπωνεζικο) :10.28
Cayman S: 10.66Παντως πιστευω(χωρις να ξερω) οτι η 135 στην ευθεια και στις ρεμπριζ θα ειναι μπροστα και απο το Evo και απο την Cayman.Η διαφορα στη ροπη στις χαμηλομεσαιες στροφες ειναι μεγαλη.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
από ποτε οι αφορισμοι ονομάζονται 'συζητήσεις' ???Έλα ντε...εσύ πες μου:
κι εκεί που λες 'τα έχω διαβάσει όλα πλεον' τσουπ, ερχεται κάποιος να σε διαψεύσει (κλασικα)
-
σωστά
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.
Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
απο αυτα που διαβαζω μαλλον ο krus εχει δικιο...διπλο τουρμπο σε πισωκουνα σε ελληνικο δρομο φεξε μαη μου να φας τριφυλλι...
O Krus έχει σίγουρα δίκιο...
Νίκο λυπάμαι, αλλά σε στροφοδιαδρομή δεν έχει τύχη η 135 απέναντι στο ΤΤS.
Η 135 είναι η αγαπημένη μου ΒΜW επί του παρόντος, είμαι από τους πρώτους (μαζί με τον ΒΑΣΙΛΗ) που μίλησαν για το potential αυτού του αυτοκινήτου,δικαιωθήκαμε, μου θυμίζει 2002 από τα 3/4 πίσω, την αγοράζω αυριο κιόλας....αλλά, δεν σημαίνει ότι θα βάλω παρωπίδες
Και μιας και δεν έχουμε Μέγαρα, βάζω και εγώ γυρολόγια από το Γερμανικό Sport Auto, το οποίο μετρά στο μικρό Hockenheim και κάποια αυτοκίνητα και στο Ring...Σού σημειώνω ότι έχει βαθμολογήσει με παρα πολύ υψηλό σκορ την 135 (τους αρέσει πολύ), αλλά οι χρόνοι στο Hockenheim είναι οι παρακάτω
-ΒΜW 135i 1.17.4
-Audi TTS 1.16.1Μερικοί ενδεικτικοί χρόνοι άλλων αυτοκινήτων που αναφέρθησαν, πάντα στο Hockenheim
-ΒΜW 335i 1.18.0
-Cayman S 1.15.8
-Cayman 1.18.5
-Evo X 1.17.8
-EVO IX 1.17.6αν στα παραπάνω προσθέσουμε και τον παράγοντα 'ολισθηρότητα οδοστρώματος', αντιλαμβανόμαστε ότι δεν έχει καμμία ελπίδα η 135 απέναντι στο ΤΤ,ασχέτως αν πίσω από το τιμόνι της 135 θα είσαι με ένα χαμόγελο 'Colgate' μονίμως!
-
μετά το τοπικ 120i VS gti σε ορεινό στροφιλίκι, λεω να κάνουμε ενα 135i VS tt-s.
στο προηγούμενο κερδισε κατά κρατος η 120. γιγαντιαία διαφορά και ολοκληρωτική ταπείνωση για το γκολφ.
τωρα τη βλεπω πιο αμφίρροπη τη μαχη να πω την αλήθεια.
-
Μα καλα γιατι συζηταμε τοσο πολυ για τους χρονους?Για εμενα δεν παιζουν μεγαλο ρολο στην επιλογη αυτοκινητου.Πιστευω και εσεις το ιδιο.
TT-S vs 135