Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TT-S vs 135
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TT-S vs 135
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    176
    209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kovathe last edited by

      H 135i αυτή δεν είναι(?):

      Εσύ λες την 135 coupe.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης kovathe έγραψε:
        H 135i αυτή δεν είναι(?):

        Εσύ λες την 135 coupe.

        Η 3θυρη ΔΕΝ βγαίνει σε 135i, η κορυφαία έκδοσή της είναι η ατμοσφαιρική 130i με τα 272 άλογα. ΜΟΝΟ η κουπέ παίρνει τον κινητήρα με τα 2 τούρμπο. Εξαιρετικό αυτοκίνητο, καλύτερη σε όλα από την 335i, εκτός από τους χώρους. Η σύγκριση με TTS δεν είναι και πολύ εύκολη βέβαια. Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
          Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.

          Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.

          ναι δε διαφωνω..η 335 που ναι σαφως πιο βαρυ αυτοκινητο, ειναι παρα πολυ γρηγορη..μου εκανε μεγαλη εντυπωση οσες φορες τα ανοιξα με δαυτες...

          εχει πολλη 'ψυχη' αυτος ο κινητηρας φιλε,σου 'μιλαει' και τον 'ακους' !
          ξερεις πως πανε αυτα...

          Ναι αλλά δεν έχει ψυχή

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

            Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.

            Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.

            απο αυτα που διαβαζω μαλλον ο krus εχει δικιο...διπλο τουρμπο σε πισωκουνα σε ελληνικο δρομο φεξε μαη μου να φας τριφυλλι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              evgenios last edited by

              Νικος120 εισαι σιγουρος πως η καταναλωση της 135 ειναι 13 λιτρα με σκισιμο?Γιατι πραγματικα μου φαινεται εξωπραγματικη τιμη απο εναν 3λιτρο διτουρμπινο κινητηρα.Αν οντως ειναι ετσι , τα συγχαρητηρια μου στην BMW για τον φοβερο (και για την καταναλωση) αυτο κινητηρα.

              ΥΓ.Η 135 εχει και αυτη Start-stop για τα φαναρια?Γιατι αναρωτιεμαι τι θα γινεται με τις τουρμπινες , αν μετα απο σκισιμο σταμητησεις σε φαναρι .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.

                Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.

                απο αυτα που διαβαζω μαλλον ο krus εχει δικιο...διπλο τουρμπο σε πισωκουνα σε ελληνικο δρομο φεξε μαη μου να φας τριφυλλι...

                Με την 135i απλά δε παίζει.

                Το ότι είναι πισωκίνητο σε Ελληνικό δρόμο δε σημαίνει τίποτα...γιαυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά.

                Νικος120 εισαι σιγουρος πως η καταναλωση της 135 ειναι 13 λιτρα με σκισιμο?Γιατι πραγματικα μου φαινεται εξωπραγματικη τιμη απο εναν 3λιτρο διτουρμπινο κινητηρα.Αν οντως ειναι ετσι , τα συγχαρητηρια μου στην BMW για τον φοβερο (και για την καταναλωση) αυτο κινητηρα.

                ΥΓ.Η 135 εχει και αυτη Start-stop για τα φαναρια?Γιατι αναρωτιεμαι τι θα γινεται με τις τουρμπινες , αν μετα απο σκισιμο σταμητησεις σε φαναρι .

                Όχι δεν έχει Start/Stop.

                Τόσο κατανάλωση είχε πάντως. Πόσο παραπάνω να πάει μωρέ? Λογικό είναι νομίζω γιατί φαντάσου ότι κινεί πιο άνετα το αμάξωμα.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  joe-bar-team last edited by

                  κι εκεί που λες 'τα έχω διαβάσει όλα πλεον' τσουπ, ερχεται κάποιος να σε διαψεύσει (κλασικα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    τα νουμερα τα επισημα ειναι τα ιδια αποσο βλεπω...απο κει και περα, για ελλαδα μιλωντας, τα απλα ηλεκτρονικα δε νομιζω οτι κανουν πολυ δουλεια γιατι τα αμαξια δε πατανε πουθενα στην ουσια...

                    δε τιθεται βεβαια ζητημα κοντρας...η 135 προφανως ειναι ενα ωραιο αμαξακι το οποιο μαλλον θα προτιμουσα απο το ΤΤ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Δηλαδή τα ηλεκτρονικά είναι πανάκεια αν αντελήφθην ορθώς.
                      Δε σημαίνει τίποτα αν είναι μπροστά κίνηση ή πίσω, και αν κινείται σε ελληνικό δρόμο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        joe-bar-team last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        Δηλαδή τα ηλεκτρονικά είναι πανάκεια αν αντελήφθην ορθώς.
                        Δε σημαίνει τίποτα αν είναι μπροστά κίνηση ή πίσω, και αν κινείται σε ελληνικό δρόμο.

                        κ όμως ειναι μερικά αμάξια που ακομα και βενζίνη αναπαράγουν απο μονα τους.

                        στην άσφαλτο θα κολλησουμε τωρα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                          τα νουμερα τα επισημα ειναι τα ιδια αποσο βλεπω...απο κει και περα, για ελλαδα μιλωντας, τα απλα ηλεκτρονικα δε νομιζω οτι κανουν πολυ δουλεια γιατι τα αμαξια δε πατανε πουθενα στην ουσια...

                          δε τιθεται βεβαια ζητημα κοντρας...η 135 προφανως ειναι ενα ωραιο αμαξακι το οποιο μαλλον θα προτιμουσα απο το ΤΤ...

                          Στη πράξη που τα οδήγησα η 135i είναι πιο γρήγορη.

                          Το Quattro επίσης όσπου να κλειδώσει μπροστά-πίσω κλπ...έχει χάσει αρκετό χρόνο σε σχέση με το πισωκίνητο. Επίσης μη ξεχνάς ότι το πισωκίνητο έχει λογικά καλύτερη εκκίνηση γιατί το βάρος κάθεται πίσω στην εκκίνηση.

                          κι εκεί που λες 'τα έχω διαβάσει όλα πλεον' τσουπ, ερχεται κάποιος να σε διαψεύσει (κλασικα)

                          Και εκεί που κάνουμε μια κουβέντα...χώνεσαι εσύ και πετάς το δικό σου άκυρο σχόλιο. Αν έχεις να πεις, πες το.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            evgenios last edited by

                            να παραθεσω και εγω τις πληροφοριες μου σχετικα με την συγκριση 135 με TT-S.Στο Best motoring Σεπτεβριου ειχε συγκριση 135 - Evo X - Cayman S.Οι χρονοι(Time attack) στην ιδια πιστα ηταν οι εξης:
                            135: 1.08.762
                            Evo X: 1.07.988
                            Cayman S: 1.07.056

                            Στο Best motoring Δεκεβριου ειχε συγκριση μεταξυ Evo X και TT-S.Αλλα δυστυχως εβρεχε με αποτελεσμα να μην εχουμε συγκρισιμα αποτελεσματα.Το μονο που ισως μπορει να θεωρηθει συγκρισιμο ειναι οτι η διαφορα μεταξυ TT-S και Evo X ηταν 0.5 sec υπερ του Evo.Αρα πιστευω πως πανω κατω τα ιδια ειναι , και οπως παντα φυσικα ο οδηγος θα ειναι αυτος που θα κανει τη διαφορα.

                            ΥΓ.Αν ηταν να επιλεξω παντως μεταξυ αυτων των δυο , θα επελεγα την 135.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                              να παραθεσω και εγω τις πληροφοριες μου σχετικα με την συγκριση 135 με TT-S.Στο Best motoring Σεπτεβριου ειχε συγκριση 135 - Evo X - Cayman S.Οι χρονοι(Time attack) στην ιδια πιστα ηταν οι εξης:
                              135: 1.08.762
                              Evo X: 1.07.988
                              Cayman S: 1.07.056

                              Στο Best motoring Δεκεβριου ειχε συγκριση μεταξυ Evo X και TT-S.Αλλα δυστυχως εβρεχε με αποτελεσμα να μην εχουμε συγκρισιμα αποτελεσματα.Το μονο που ισως μπορει να θεωρηθει συγκρισιμο ειναι οτι η διαφορα μεταξυ TT-S και Evo X ηταν 0.5 sec υπερ του Evo.Αρα πιστευω πως πανω κατω τα ιδια ειναι , και οπως παντα φυσικα ο οδηγος θα ειναι αυτος που θα κανει τη διαφορα.

                              ΥΓ.Αν ηταν να επιλεξω παντως μεταξυ αυτων των δυο , θα επελεγα την 135.

                              Ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε και επιταχύνσεις αν κινήσει, γιατί (δυστυχώς) δε το είδα σε πίστα...αλλά στο δρόμο σε ευθείες.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                joe-bar-team last edited by

                                από ποτε οι αφορισμοι ονομάζονται 'συζητήσεις' ???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Δυστυχως στο Best motoring , δεν συγκρινουν επιτυταχυνσεις γενικως.Η μονη αλλα συγκριση που εκαναν(μιλαω για το Best motoring Σεπτεμβριου) ηταν το Slalom οπου η καταταξη εχει ως εξης:
                                  Exo X: 9.96
                                  135: 10.18
                                  Typer(ιαπωνεζικο) :10.28
                                  Cayman S: 10.66

                                  Παντως πιστευω(χωρις να ξερω) οτι η 135 στην ευθεια και στις ρεμπριζ θα ειναι μπροστα και απο το Evo και απο την Cayman.Η διαφορα στη ροπη στις χαμηλομεσαιες στροφες ειναι μεγαλη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                                    από ποτε οι αφορισμοι ονομάζονται 'συζητήσεις' ???

                                    Έλα ντε...εσύ πες μου:

                                    κι εκεί που λες 'τα έχω διαβάσει όλα πλεον' τσουπ, ερχεται κάποιος να σε διαψεύσει (κλασικα)

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      σωστά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsilis last edited by

                                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                        Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.

                                        Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.

                                        απο αυτα που διαβαζω μαλλον ο krus εχει δικιο...διπλο τουρμπο σε πισωκουνα σε ελληνικο δρομο φεξε μαη μου να φας τριφυλλι...

                                        O Krus έχει σίγουρα δίκιο...
                                        Νίκο λυπάμαι, αλλά σε στροφοδιαδρομή δεν έχει τύχη η 135 απέναντι στο ΤΤS.
                                        Η 135 είναι η αγαπημένη μου ΒΜW επί του παρόντος, είμαι από τους πρώτους (μαζί με τον ΒΑΣΙΛΗ) που μίλησαν για το potential αυτού του αυτοκινήτου,δικαιωθήκαμε, μου θυμίζει 2002 από τα 3/4 πίσω, την αγοράζω αυριο κιόλας....αλλά, δεν σημαίνει ότι θα βάλω παρωπίδες
                                        Και μιας και δεν έχουμε Μέγαρα, βάζω και εγώ γυρολόγια από το Γερμανικό Sport Auto, το οποίο μετρά στο μικρό Hockenheim και κάποια αυτοκίνητα και στο Ring...

                                        Σού σημειώνω ότι έχει βαθμολογήσει με παρα πολύ υψηλό σκορ την 135 (τους αρέσει πολύ), αλλά οι χρόνοι στο Hockenheim είναι οι παρακάτω

                                        -ΒΜW 135i 1.17.4
                                        -Audi TTS 1.16.1

                                        Μερικοί ενδεικτικοί χρόνοι άλλων αυτοκινήτων που αναφέρθησαν, πάντα στο Hockenheim

                                        -ΒΜW 335i 1.18.0
                                        -Cayman S 1.15.8
                                        -Cayman 1.18.5
                                        -Evo X 1.17.8
                                        -EVO IX 1.17.6

                                        αν στα παραπάνω προσθέσουμε και τον παράγοντα 'ολισθηρότητα οδοστρώματος', αντιλαμβανόμαστε ότι δεν έχει καμμία ελπίδα η 135 απέναντι στο ΤΤ,ασχέτως αν πίσω από το τιμόνι της 135 θα είσαι με ένα χαμόγελο 'Colgate' μονίμως!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          μετά το τοπικ 120i VS gti σε ορεινό στροφιλίκι, λεω να κάνουμε ενα 135i VS tt-s.

                                          στο προηγούμενο κερδισε κατά κρατος η 120. γιγαντιαία διαφορά και ολοκληρωτική ταπείνωση για το γκολφ.

                                          τωρα τη βλεπω πιο αμφίρροπη τη μαχη να πω την αλήθεια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            evgenios last edited by

                                            Μα καλα γιατι συζηταμε τοσο πολυ για τους χρονους?Για εμενα δεν παιζουν μεγαλο ρολο στην επιλογη αυτοκινητου.Πιστευω και εσεις το ιδιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr