Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    10
    23
    272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Μονίμως, ο εύκολος στόχος μας είναι οι γυναίκες στο τιμόνι. Οι γυναίκες έτσι, οι γυναίκες αλλιώς, οι γυναίκες γιουβέτσι, οι γυναίκες κοκορέτσι.

      Για να λέμε την αλήθεια όμως, δεν είναι και πολύ χειρότερες από εμάς τους άνδρες - όταν είναι χειρότερες. ΟΚ, είναι πιο αργές, ενώ πολλές υιοθετούν ηλίθιες συμπεριφορές που τις αντιγράφουν από ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ.

      Για το ζήτημα όμως των ηλικιωμένων οδηγών τι έχουμε να πούμε; Οι άνθρωποι αυτοί έχουν συνήθως πολύ χειρότερη οδηγική παιδεία - αν έχουν καμία σχέση με τον όρο 'οδηγική παιδεία' - ακόμα κι απ'τον χειρότερο κάγκουρα, δεν έχουν αντανακλαστικά, η φυσική τους κατάσταση είναι συνήθως βεβαρυμένη, δεν ξέρουν τις δυνατότητες και τους περιορισμούς των αυτοκινήτων τους, κινούνται με ταχύτητες ΑΣΧΕΤΕΣ με τις οδηγικές συνθήκες που επικρατούν την εκάστοτε στιγμή, συνήθως τα οχήματά τους είναι τόσο ασυντήρητα που γίνονται επικίνδυνα (νομίζουν οι πιο πολλοί ότι το πλύσιμο είναι επαρκής συντήρηση) και πάει λέγοντας.

      Για σκεφθείτε λιγάκι: Πόσες φορές έχετε κινδυνέψει επειδή κάποιος ηλικιωμένος οδηγούσε ενώ δεν ήταν - λόγω γήρατος - πλέον σε θέση να οδηγεί και δεν βρέθηκε ποτέ κανείς να του το πει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Μονίμως, ο εύκολος στόχος μας είναι οι γυναίκες στο τιμόνι. Οι γυναίκες έτσι, οι γυναίκες αλλιώς, οι γυναίκες γιουβέτσι, οι γυναίκες κοκορέτσι.

        Για να λέμε την αλήθεια όμως, δεν είναι και πολύ χειρότερες από εμάς τους άνδρες - όταν είναι χειρότερες. ΟΚ, είναι πιο αργές, ενώ πολλές υιοθετούν ηλίθιες συμπεριφορές που τις αντιγράφουν από ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ.

        Για το ζήτημα όμως των ηλικιωμένων οδηγών τι έχουμε να πούμε; Οι άνθρωποι αυτοί έχουν συνήθως πολύ χειρότερη οδηγική παιδεία - αν έχουν καμία σχέση με τον όρο 'οδηγική παιδεία' - ακόμα κι απ'τον χειρότερο κάγκουρα, δεν έχουν αντανακλαστικά, η φυσική τους κατάσταση είναι συνήθως βεβαρυμένη, δεν ξέρουν τις δυνατότητες και τους περιορισμούς των αυτοκινήτων τους, κινούνται με ταχύτητες ΑΣΧΕΤΕΣ με τις οδηγικές συνθήκες που επικρατούν την εκάστοτε στιγμή, συνήθως τα οχήματά τους είναι τόσο ασυντήρητα που γίνονται επικίνδυνα (νομίζουν οι πιο πολλοί ότι το πλύσιμο είναι επαρκής συντήρηση) και πάει λέγοντας.

        Για σκεφθείτε λιγάκι: Πόσες φορές έχετε κινδυνέψει επειδή κάποιος ηλικιωμένος οδηγούσε ενώ δεν ήταν - λόγω γήρατος - πλέον σε θέση να οδηγεί και δεν βρέθηκε ποτέ κανείς να του το πει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Μονίμως, ο εύκολος στόχος μας είναι οι γυναίκες στο τιμόνι. Οι γυναίκες έτσι, οι γυναίκες αλλιώς, οι γυναίκες γιουβέτσι, οι γυναίκες κοκορέτσι.

          Για να λέμε την αλήθεια όμως, δεν είναι και πολύ χειρότερες από εμάς τους άνδρες - όταν είναι χειρότερες. ΟΚ, είναι πιο αργές, ενώ πολλές υιοθετούν ηλίθιες συμπεριφορές που τις αντιγράφουν από ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ.

          Για το ζήτημα όμως των ηλικιωμένων οδηγών τι έχουμε να πούμε; Οι άνθρωποι αυτοί έχουν συνήθως πολύ χειρότερη οδηγική παιδεία - αν έχουν καμία σχέση με τον όρο 'οδηγική παιδεία' - ακόμα κι απ'τον χειρότερο κάγκουρα, δεν έχουν αντανακλαστικά, η φυσική τους κατάσταση είναι συνήθως βεβαρυμένη, δεν ξέρουν τις δυνατότητες και τους περιορισμούς των αυτοκινήτων τους, κινούνται με ταχύτητες ΑΣΧΕΤΕΣ με τις οδηγικές συνθήκες που επικρατούν την εκάστοτε στιγμή, συνήθως τα οχήματά τους είναι τόσο ασυντήρητα που γίνονται επικίνδυνα (νομίζουν οι πιο πολλοί ότι το πλύσιμο είναι επαρκής συντήρηση) και πάει λέγοντας.

          Για σκεφθείτε λιγάκι: Πόσες φορές έχετε κινδυνέψει επειδή κάποιος ηλικιωμένος οδηγούσε ενώ δεν ήταν - λόγω γήρατος - πλέον σε θέση να οδηγεί και δεν βρέθηκε ποτέ κανείς να του το πει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dap last edited by

            Ασε ρε Κωνσταντινε ,ασχολησου με κατι αλλο.Μ'εμας τωρα τα'βαλες ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasilios last edited by

              Θα πρέπει προφανώς να αποφύγουμε τις επικίνδυνα ρατσιστικές γενικεύσεις. Επ'αυτού ο 'μπαμπάς Δημήτρης' έχει δίκιο.

              Από την άλλη θα πρέπει να δούμε ρεαλιστικά κάποια θέματα. Δεν νομίζω ότι επαρκεί ο έλεγχος οδηγικής ικανότητας που γίνεται τώρα για τους άνω των 65 (?), και ο οποίος νομίζω είναι κάθε 3 ή 5 χρόνια (ας ενημερώσει αν ξέρει κάποιος ακριβώς).

              Είχα ακούσει ότι στην Βραζιλία όταν φτάσει κάποιος στα 65 καταθέτει το δίπλωμά του. Το βρίσκω τραγικά ακραίο ως φασιστικό ένα τέτοιο μέτρο, αλλά κάποιος πιο σοβαρός έλεγχος πρέπει να γίνεται.

              Παράδειγμα: θείος μου, ετών 77, έχει κάνει 4-5 σοβαρές εγχειρήσεις, μετά βίας βλέπει το βράδυ και παρ'όλα αυτά οδηγεί. Πριν μερικούς μήνες είχε ένα ανόητο ατύχημα, ευτυχώς χωρίς συνέπειες πέρα από υλικές ζημιές. 'Νόμισε' ότι ένα λεωφορείο μπροστά του κινείτο, ενώ αυτό είχε σταματήσει στη στάση. Θα μπορούσε άνετα να χτυπήσει κάποιον άνθρωπο. Ο άνθρωπος αυτός, τυπικά, οδηγεί ακόμα, άσχετα αν το κάνει μια φορά το δεκαπενθήμερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skullone last edited by

                Κανονικά Βασίλη θα έπρεπε ΟΛΟΙ οι οδηγοί, ανεξαρτήτως ηλικίας, να περνάνε κάθε χρόνο από έλεγχο οδηγικής ικανότητας.

                Και, όσο κι αν μιλάμε για ανθρωπισμό και για κατανόηση προς τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, αν κάποιος συνάνθρωπός μας αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα όρασης ή δεν ακούει καθόλου ή, λόγω κάποιας πάθησης, δεν είναι ικανός να κρατήσει το όχημα στην πορεία του, καλύτερα να μην οδηγεί, για να προστατεύεται και ο ίδιος και οι άλλοι χρήστες του δρόμου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vasilios last edited by

                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                  Κανονικά Βασίλη θα έπρεπε ΟΛΟΙ οι οδηγοί, ανεξαρτήτως ηλικίας, να περνάνε κάθε χρόνο από έλεγχο οδηγικής ικανότητας.

                  Και, όσο κι αν μιλάμε για ανθρωπισμό και για κατανόηση προς τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, αν κάποιος συνάνθρωπός μας αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα όρασης ή δεν ακούει καθόλου ή, λόγω κάποιας πάθησης, δεν είναι ικανός να κρατήσει το όχημα στην πορεία του, καλύτερα να μην οδηγεί, για να προστατεύεται και ο ίδιος και οι άλλοι χρήστες του δρόμου.

                  Κάθε χρόνο, χωρίς αφορμή, είναι υπερβολικό, γραφειοκρατικό και πρακτικά ανεφάρμοστο.

                  Να γίνεται έλεγχος 'αυτεπάγγελτα' αφού κάποιος έχει ένα σοβαρό ατύχημα, ψυχική ή άλλη νόσο και γενικά έχει συμβεί κάτι που να μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα οδήγησης, συμφωνώ. Μάλιστα είναι υποχρέωση του κράτους, για να τον προστατέψει και αυτόν και το σύνολο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Βασίλη, δες το σαν το προληπτικό τσεκ-απ που κάνουμε κάθε χρόνο στο γιατρό μας. Στο κάτω-κάτω, τόσες χώρες που εφαρμόζουν αυτό το μέτρο και έχουν πολύ μικρότερα ποσοστά ατυχημάτων από εμάς δε νομίζω να το κάνουν ορμώμενες από φασιστικά ελατήρια.

                    Καλό είναι να γίνεται ετήσιος έλεγχος, σε οδηγούς και αυτοκίνητα. Και να καταλάβουμε όλοι μας ότι η οδήγηση αυτοκινήτου απέχει πάρα πολύ από το να βάζουμε τα ρούχα στο πλυντήριο ή να καβαλάμε το γάιδαρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilios last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      Βασίλη, δες το σαν το προληπτικό τσεκ-απ που κάνουμε κάθε χρόνο στο γιατρό μας. Στο κάτω-κάτω, τόσες χώρες που εφαρμόζουν αυτό το μέτρο και έχουν πολύ μικρότερα ποσοστά ατυχημάτων από εμάς δε νομίζω να το κάνουν ορμώμενες από φασιστικά ελατήρια.

                      Ποιές χώρες εφαρμόζουν ετήσιο προληπτικό έλεγχο ικανότητας οδήγησης? Δεν το ξέρω αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        skullone last edited by

                        Καναδάς, ΗΠΑ... Εκεί περνάς κάθε χρόνο ή κάθε δυο χρόνια από εξετάσεις ΞΑΝΑ. Για Ευρώπη δεν ξέρω τι παίζει, αν και στην Αγγλία η νομοθεσία είναι αρκετά αυστηρή.

                        Θα πρέπει όμως ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κάποιες ευαίσθητες κατηγορίες οδηγών να περνάνε τέτοιο έλεγχο: οδηγοί ΚΤΕΛ, σχολικών και αστικών λεωφορείων, φορτηγών... Πολλά έχουν δει τα μάτια μας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Σίγουρα υπάρχουν πολλοί μεγάλοι σε ηλικία οδηγοί που δεν θα πέρναγαν τα ιατρικά τεστ μα καμία κυβέρνηση και έχουν δίπλωμα.

                          Εδώ όμως φταίει ο γιατρός που παίρνει το παράβολο με το... ταχυδρομείο και η σχολή οδηγών του πασάρει 40 φακέλους ένα απόγευμα και αυτός υπογράφει. Λίαν προσφάτων (Ιανουάριο) έκανε ο πατέρας μου την πρώτη ανανέωση. Πέρασε κανονικά τους γιατρούς και η σχολή οδηγών απλά πήγε τα χαρτιά στο υπουργείο για να μην ταλαιπωρείται (με το αζημίωτο φυσικά). Όμως του είπαν για έναν δάσκαλο οδήγησης ο οποίος ανελάμβανε να κάνει την ανανέωση μόνος του!! (ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΥΣ!!!) Εκεί τι; Άρα αν θες να οδηγείς και είσαι... κοτσωνάτος περνάς γιατρούς. Αν θες γενικό ρεκτιφιέ και πέταμα πας σε έναν τέτοιο δάσκαλο (για κλάμματα...).

                          Τελικά όμως το σύστημα δεν είναι κακό για την 3η ηλικία, αλλά για την 2η!!! Προσωπικά θα καναπεράσω τεστ το 2041, και ήδη οδηγώ με δίπλωμα 10 χρόνια!!! Δηλαδή από έλεγχο σε έλεγχο θα περάσουν 47 χρόνια!!!
                          Δηλαδή εσείς εμπιστεύεστε πως οι σημερινοί 40άρηδες και 50άρηδες που πέρασαν τεστ πριν 20 και 30 χρόνια είναι ΟΚ για να οδηγούν;;;

                          Πιστεύω πως και στην ηλικία μου ακόμη (10 χρόνια μετά) θα έπρεπε ήδη να γίνεται προληπτικά ένας έλεγχος. Και ναι μεν δόξα σοι ο Θεός μια χαρά είμαι, αλλά θα μπορούσα ήδη να είμαι χάλια, αλλά δεν θα το μάθει κανείς για τα επόμενα 37 χρόνια. 37!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            di0 last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            ...θα έπρεπε ΟΛΟΙ οι οδηγοί, ανεξαρτήτως ηλικίας, να περνάνε κάθε χρόνο από έλεγχο οδηγικής ικανότητας.

                            Είναι πολύ σωστή η λογική της επανεξέτασης - ίσως όχι τόσο συχνά, ώστε να είναι εφικτή. Όμως, στη χώρα μας, είναι προφανές τι θα γίνει: το x% θα περνάει την επανεξέταση λόγω ικανότητας και το (100-x)% λόγω 'λαδώματος'. Γιατι ποιός θα δεχτεί να έχει πιθανότητες να κοπεί σε μια τέτοια επανεξέταση....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              skullone last edited by

                              Έτσι-έτσι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                Καναδάς, ΗΠΑ... Εκεί περνάς κάθε χρόνο ή κάθε δυο χρόνια από εξετάσεις ΞΑΝΑ. Για Ευρώπη δεν ξέρω τι παίζει, αν και στην Αγγλία η νομοθεσία είναι αρκετά αυστηρή.

                                Θα πρέπει όμως ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κάποιες ευαίσθητες κατηγορίες οδηγών να περνάνε τέτοιο έλεγχο: οδηγοί ΚΤΕΛ, σχολικών και αστικών λεωφορείων, φορτηγών... Πολλά έχουν δει τα μάτια μας.

                                Αυτοί που έχουν επαγγελματικό δίπλωμα περνάνε κάθε 5 χρόνια. Αν ΔΕΝ περάσουν στα 5 χρόνια χάνουν όχι μόνο το επαγγελματικό τους, αλλά και το ερασιτεχνικό τους!!! Έτσι αν σήμερα βγάλω Β' κατηγορία επαγγελματικό, και δεν δουλέψω ποτέ οδηγός ταξί, και σε 5 χρόνια δεν περάσω γιατρούς, δεν θα έχω άδεια να οδηγώ τίποτα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Σχετικά μέ τά 'γερόντια'έχω νά σάς πώ ότι,μετά τήν συνταξιοδότηση ο άνθρωπος ζεί σέ διαφορετικό 'κόσμο'από άποψης 'χρόνου',από εμάς τούς υπόλοιπους.Δηλαδή,επειδή δέν έχουν τήν πίεση τού χρόνου(όπως ένας εργαζόμενος)πάνε παντού μέ 'τό πάσο'τους.Αυτό καταντάει εκνευριστικό γιά κάποιον πού 'καίγεται' νά κάνει τή δουλειά του γρήγορα.Καί δέν ισχύει αυτό μόνο στούς δρόμους,αλλά καί σε οποιαδήποτε άλλη τους δραστηριότητα.Παντού καί πάντα,θά μάς ενοχλούν μέ τήν 'βραδύτητά'τους,καί αυτό γιατί εμείς βιαζόμαστε.Ακόμα καί τά αντανακλαστικά τους,ακολουθούν τήν ίδια 'βραδυπορεία'.
                                  Πάρ'όλα αυτά,δέν νομίζω ότι μπορούμε νά κάνουμε κάτι διαφορετικό από αυτό πού κάνουμε σήμερα.Θά συνεχίσουμε νά κινούμαστε στούς ίδιους δρόμους μαζί τούς.Δέν μπορούμε νά τούς στερήσουμε τήν άδεια οδήγησης(εκτός καί άν μιλάμε γιά πραγματικά επικινδυνο οδηγό),αλλά ούτε καί νά τούς κάνουμε νά αποκτήσουν 'οδηγική παιδεία' μπορούμε(αυτή άλλωστε,ελάχιστοι έστω καί νεώτεροι τήν έχουμε).
                                  Ολά αυτά(νά τό ξεκαθαρίσω) είναι αποκλειστικά δικές μου απόψεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dap last edited by

                                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                    Σχετικά μέ τά 'γερόντια'έχω νά σάς πώ ότι,μετά τήν συνταξιοδότηση ο άνθρωπος ζεί σέ διαφορετικό 'κόσμο'από άποψης 'χρόνου',από εμάς τούς υπόλοιπους.Δηλαδή,επειδή δέν έχουν τήν πίεση τού χρόνου(όπως ένας εργαζόμενος)πάνε παντού μέ 'τό πάσο'τους.Αυτό καταντάει εκνευριστικό γιά κάποιον πού 'καίγεται' νά κάνει τή δουλειά του γρήγορα.Καί δέν ισχύει αυτό μόνο στούς δρόμους,αλλά καί σε οποιαδήποτε άλλη τους δραστηριότητα.Παντού καί πάντα,θά μάς ενοχλούν μέ τήν 'βραδύτητά'τους,καί αυτό γιατί εμείς βιαζόμαστε.Ακόμα καί τά αντανακλαστικά τους,ακολουθούν τήν ίδια 'βραδυπορεία'.
                                    Πάρ'όλα αυτά,δέν νομίζω ότι μπορούμε νά κάνουμε κάτι διαφορετικό από αυτό πού κάνουμε σήμερα.Θά συνεχίσουμε νά κινούμαστε στούς ίδιους δρόμους μαζί τούς.Δέν μπορούμε νά τούς στερήσουμε τήν άδεια οδήγησης(εκτός καί άν μιλάμε γιά πραγματικά επικινδυνο οδηγό),αλλά ούτε καί νά τούς κάνουμε νά αποκτήσουν 'οδηγική παιδεία' μπορούμε(αυτή άλλωστε,ελάχιστοι έστω καί νεώτεροι τήν έχουμε).
                                    Ολά αυτά(νά τό ξεκαθαρίσω) είναι αποκλειστικά δικές μου απόψεις.

                                    Θα σου πω σε δυο μηνες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      κατι διαβασα για επανεξεταση κτλ κτλ....
                                      παντα πιστευα οτι στο φορουμ υπαρχουν ατομα με χιουμορ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Μια διαδικασία επαναξιολόγησης με ασφαλιστικές δικλίδες ώστε να είναι όσο το δυνατόν αδιάβλητη θα ήταν ότι καλύτερο. Γνωρίζοντας την ελληνική πραγματικότητα δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος ότι μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. Εγώ έχω δίπλωμα 5ης κατηγορίας και περνώ εξετάσεις κάθε 5 χρόνια. Μέχρι πριν 4 χρόνια δεν είχα μυωπία και εξετάζομαι συχνά λόγο σχετικού προγράμματος που εφαρμόζει ή Πολεμική Αεροπορία. Και όμως ξαφνικά απόκτησα (μετά τραυματική όπως μου είπε ο γιατρός) με αποτέλεσμα πλέον το δίπλωμα να αναφέρει ότι πρέπει να φοράω γυαλιά. Σκεφτείτε να πάθαινα κάτι σοβαρότερο που πιθανόν να με έκανε επικίνδυνο στην οδήγηση. Ποίος θα το ανακάλυπτε αν δεν έπρεπε να επαναξιολογούμε και φυσικά αν εγώ λάδωνα για να περάσω τις εξετάσεις;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης DAP έγραψε:
                                          Θα σου πω σε δυο μηνες.

                                          Μπαρμπα-DAP,βγαίνεις σέ δύο μήνες στή σύνταξη βρέ;
                                          Αντε,τώρα θά αρχίσεις νά τρώς...μέ χρυσά κουτάλια βρε!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dap last edited by

                                            Βρεστε μου εναν Ελληνα που ενω καταλαβαινει οτι δεν εχει πια την ικανοτητα να ξαναοδηγησει λογω ατυχηματος,λογω γηρατος,λογω ασθενειας ,να σκισει το διπλωμα του και να πουλησει το αυτοκινητο του.

                                            Εμεις οι ιδιοι δεν ετυχε να χτυπησουμε στο χερι η στο ποδι και παρ'ολα αυτα πηραμε το αυτοκινητο να παμε στη δουλεια η και για κοινωνικη συναναστροφη ?Και κουτσα στραβα τα καταφεραμε.
                                            Εγω παντως το'κανα και μαλιστα στις διακοπες μου.Σιγα που θα γυρνουσα σπιτι για ενα σπασμενο χερι.
                                            Αρα Θεωρεια -πραξη = 0-1.Δυστυχως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr