Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 169
    • 463
    • 464
    • 167 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    15296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagelis25 last edited by

      Ο χρήστης corsair έγραψε:

      επισης δεν ειναι σαν τουοτα,χιουνται ή vw που ανανεωνουν τα μοντελα τους καθε 4 χρονια. βγαζει ενα μοντελο ανα κατηγορια και το κραταει πανω απο 8 χρονια...φρεσκαροντας το με face lift

      Καλα... ας μην ηταν στα προθυρα να φουνταρουν, ας ειχανε λεφτα και θα σου λεγα εγω αν θα κρατουσανε ακομα στις βιτρινες την 147 κλπ κλπ... Εκτος δηλαδη και αμα νομιζεις πως το κανουν εσκεμμενα...

      εγω πιστευω πως ετσι ειναι η τακτικη της εταιρειας εδω κ πολλα χρονια...δεν νομιζω να μην εχει φραγκα κ γ αυτο τον λογο να τα κραταει στις βιτρινες οπως λες. καθε νεο μοντελο της AR ειναι εντελως νεο κ διαφορετικο απο το προκατοχο του, κ οχι σπατουλαρισμα οπως πχ golf, avensis, corolla

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • giuseppe-busso
        giuseppe-busso last edited by

        Καθεσαι και εσυ και σκας με το τι ειπε ο corsair

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Η ανανέωση ενός μοντέλου γίνεται όποτε το εργοστάσιο κρίνει ότι αυτό τελειώνει το οικονομικό του κύκλο και υπάρχουν τα όβολα για την εξέλιξη του αντικαταστάτη του.
          Τι το κακό να μπορείς να προσφέρεις κάθε 4-5 χρόνια κάτι καινούργιο και να τρέχουν οι άλλοι να προφτάσουν?

          Θα αναφέρω 3 μόνο παραδείγματα για την οκταετία και βάλε που κρατάει η Αλφα Ρομέο τα αυτοκίνητά της.
          Αλφα 90, 3,5 χρόνια και μετά παραδόθηκε στη λήθη της ιστορίας.

          Αλφα 155, 6,5 χρόνια με ένα γενναίο επανασχεδιασμό στα 3 χρόνια σε πολλά υποτμήματά της.

          Αλφα 145, 7 χρόνια με αντικατάσταση όλης της σειράς των κινητήρων και άλλες μικρότερες αλλαγές στη μέση της ζωής της.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            Η ανανέωση ενός μοντέλου γίνεται όποτε το εργοστάσιο κρίνει ότι αυτό τελειώνει το οικονομικό του κύκλο και υπάρχουν τα όβολα για την εξέλιξη του αντικαταστάτη του.
            Τι το κακό να μπορείς να προσφέρεις κάθε 4-5 χρόνια κάτι καινούργιο και να τρέχουν οι άλλοι να προφτάσουν?

            Θα αναφέρω 3 μόνο παραδείγματα για την οκταετία και βάλε που κρατάει η Αλφα Ρομέο τα αυτοκίνητά της.
            Αλφα 90, 3,5 χρόνια και μετά παραδόθηκε στη λήθη της ιστορίας.

            Αλφα 155, 6,5 χρόνια με ένα γενναίο επανασχεδιασμό στα 3 χρόνια σε πολλά υποτμήματά της.

            Αλφα 145, 7 χρόνια με αντικατάσταση όλης της σειράς των κινητήρων και άλλες μικρότερες αλλαγές στη μέση της ζωής της.

            To βασικό πρόβλημα με τα μοντέλα του ομίλου Fiat,είναι ότι συνήθως ακομά και τα πλέον υποσχόμενα ή εξελίξιμα, εξαντλούν το μεγαλύτερο μέρος της εμπορικής δυναμικής τους μέσα σε μια τριετία από το λανσάρισμά τους.Και αυτό γιατί η Fiat δεν πραγματοποιεί ανανεώσεις τους ή τις πραγματοποιεί πρόχειρα και επιδερμικά.
            Γενικά πάντως ο κύκλος ζωής των μοντέλων της κυμαίνεται στο μέσο όρο του αναταγωνισμού.

            Στα παραδείγματα που παραθέτεις η μεν 90 είναι ένα μεταβατικό μοντέλο,σε μια κρίσιμη περίοδο για την εταιρεία του IRI,γι αυτό και τόσο βραχύβιο (στις αρχές του 80 είχαν ήδη εκπονηθεί τα progetti 154 και156 για την μελλοντική πισωκίνητη ναυαρχίδα της φίρμας,και τελικώς προέκυψε η συμμετοχή στο joint venture Τipo 4 των Fiat/Lancia-Saab,που γέννησε την προσθιοκίνητη 164).

            H 155 (Τipο 2)ήταν ήδη έτοιμη για λανσάρισμα από το 1991 (άρα ανταποκρινόταν σε τεχνολογικές λύσεις εκείνης της περιόδου) και παρουσιάστηκε τελικά δυό χρόνια αργότερα, λόγω της ανέλπιστα συνεχιζόμενης εμπορικής ζήτησης της 75 (την οποία η Fiat έβαλε πρώτη από όλα τα μοντέλα της AR στο μάτι για κόψιμο....καθώς λόγω παλαιότηατς πλαισίου και μετάδοσης της κίνησης δεν μπορούσε να μοιραστεί τη γραμμή παραγωγής της με κανένα άλλο μοντέλο του gruppo).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hellenic-tifosi last edited by

              Σχετικά με τη μπάρα στο Dynamic:

              Θα πρέπει να έχεις το radio repetition στο 'off', είτε κλειστό το ραδιόφωνο(αν η επιλογή είναι στο 'on').

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagelis25 last edited by

                Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                Σχετικά με τη μπάρα στο Dynamic:

                Θα πρέπει να έχεις το radio repetition στο 'off', είτε κλειστό το ραδιόφωνο(αν η επιλογή είναι στο 'on').

                thanks

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giwrgos_alfagt last edited by

                  Καλα,ας φορουσαν στην 147 περσι-προπερσι τους turbo-jet και θα σας ελεγα ποσο ''παλιο'' θα φαινοταν..το ιδιο και στη GT...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by


                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      professeur last edited by

                      Πολύ όμορφη προσθήκη στο αυτοκίνητο !

                      Πόσο τη χρεώνουν περίπου αυτή την πανοραμική?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jntaras last edited by

                        Και ανοιγει κιολας.... ...οχι σαν μερικες μερικες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          professeur last edited by

                          Σωστά ! Μέγιστο καραγκιοζιλίκι αυτό το πράγμα στο Σιρόκο. Ο εμπνευστής του να μην ανοίγει πρέπει να έχει απολυθεί ήδη φαντάζομαι ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • giuseppe-busso
                            giuseppe-busso last edited by

                            Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                            Πολύ όμορφη προσθήκη στο αυτοκίνητο !

                            Πόσο τη χρεώνουν περίπου αυτή την πανοραμική?

                            To λιγοτερο 850 και οχι πανω απο 1000 ευρω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              Απο το Essen η κιτρινουλα ΜιΤο με full body kit της linea accessori αλλα και της 18αρες της linea

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                Πολύ όμορφη προσθήκη στο αυτοκίνητο !

                                Πόσο τη χρεώνουν περίπου αυτή την πανοραμική?

                                To λιγοτερο 850 και οχι πανω απο 1000 ευρω.

                                πολυ καλη τιμη!!!

                                και τωρα να κανω μια ανουσια ερωτηση..ξερουμε ποσο θα επιβαρυνει το συνολικο βαρος του αυτοκινητου???
                                (στο mini πχ νομιζω οτι ειναι +καμια 80αρια κιλα)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • giuseppe-busso
                                  giuseppe-busso last edited by

                                  Δεν ξερω ακομη το επιπλεον βαρος. Αυτο που ξερω ομως ειναι οτι 80 κιλα επιπλεον δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ειναι. Η οροφη του Mini ειναι περιπτωση, ειναι με 2 τζαμια, καλυπτουν ολο τον ουρανο ενω στη ΜιΤο το μισο ουρανο του αυτοκινητου. Πρεπει να εχει και 2 μηχανισμους. Αν δε με απατα η μνημη μου.
                                  Σαφεστατα δικαιολογει αυτο το βαρος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Ο χρήστης Giwrgos_AlfaGT έγραψε:
                                    Καλα,ας φορουσαν στην 147 περσι-προπερσι τους turbo-jet και θα σας ελεγα ποσο ''παλιο'' θα φαινοταν..το ιδιο και στη GT...

                                    Δεν το συζητώ. Θα είχε σαρώσει την κατηγορία.

                                    Πολύ όμορφη προσθήκη στο αυτοκίνητο !

                                    Πόσο τη χρεώνουν περίπου αυτή την πανοραμική?

                                    To λιγοτερο 850 και οχι πανω απο 1000 ευρω.

                                    πολυ καλη τιμη!!!

                                    Πόσο καλή (και μάλιστα πολύ καλή) μπορεί να θεωρηθεί η τιμή, όταν αυτοκίνητα του ανταγωνισμού σου δίνουν διπλή πανοραμική οροφή (που καλύπτει όλη την επιφάνεια) με περίπου 900-950 €;

                                    Το αυτό ισχύει και για το Scirocco. Καλή η τιμή δεν μπορεί να θεωρηθεί. Από εκεί και πέρα είναι καθαρά στην κρίση του καθενός αν για να ικανοποιήσει ένα γούστο του είναι διατεθειμένος να δώσει αυτά τα χρήματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      swift-b-p-m last edited by

                                      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                      Καλα,ας φορουσαν στην 147 περσι-προπερσι τους turbo-jet και θα σας ελεγα ποσο ''παλιο'' θα φαινοταν..το ιδιο και στη GT...

                                      Δεν το συζητώ. Θα είχε σαρώσει την κατηγορία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                        Πόσο καλή (και μάλιστα πολύ καλή) μπορεί να θεωρηθεί η τιμή, όταν αυτοκίνητα του ανταγωνισμού σου δίνουν διπλή πανοραμική οροφή (που καλύπτει όλη την επιφάνεια) με περίπου 900-950 €;

                                        Το αυτό ισχύει και για το Scirocco. Καλή η τιμή δεν μπορεί να θεωρηθεί. Από εκεί και πέρα είναι καθαρά στην κρίση του καθενός αν για να ικανοποιήσει ένα γούστο του είναι διατεθειμένος να δώσει αυτά τα χρήματα.

                                        Μια χαρα ειναι τιμη... Το αν θα εχει διπλο τζαμι η οχι εξαρταται κυριως απο το πως ειναι σχεδιασμενο το αμαξι.... και η Mito δεν ειναι το αμαξι με την μεγαλη οροφη για να χωρεσει και δευτερο τζαμι για τους πισω χωρια που οι πισω θα επρεπε να κοψουν το κεφαλι τους. Επιπροσθετα δεν στοιχιζει τοσο το τζαμι οσο ο μηχανισμος. Και ο μηχανισμος ειναι αυτος της webasto που μπαινει και σε Punto και σε Bravo και σε Delta κλπ κλπ.... και σε ολα πανω κατω στοιχιζει το ιδιο.

                                        Για μενα σε ενα τετοιο αμαξι με ηδη χαμηλη οροφη θα ηταν απαγορευτικη η οποια σκεψη για ηλιοροφη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          new-mito last edited by

                                          Παιδια θελω μια φωτο μιτο με χρωμα rosso alfa περιμενω παραδοση με νεο ετος περιπου 6 με 7 ιανουριου και δεν ξερω πωσ θα ειναι η μιτο μου με αυτο το χρωμα ευχαριστω μαγκες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • giuseppe-busso
                                            giuseppe-busso last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 167 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr