Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto ABARTH
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto ABARTH
    • 1
    • 2
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 161
    • 162
    • 34 / 162
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    212
    3222
    45322
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostaras84 last edited by

      Ο χρήστης corsair έγραψε:

      ελπίζω να έχει ευχαριστη κατάληξη όλο αυτό... Πάντως, ακόμα δεν βγήκε και άρχισαν τα προβληματα τελικα.. και πιστεβα ότι αυτα πλέον δεν ισχιουν!

      Ποσα Bravo ακουσες να εχουν προβλημα?

      δεν έχω ακούσει βραβο να έχουν πρόβλημα... αλλα εμένα με νοιάζει το αποτέλεσμα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

        ελπίζω να έχει ευχαριστη κατάληξη όλο αυτό... Πάντως, ακόμα δεν βγήκε και άρχισαν τα προβληματα τελικα.. και πιστεβα ότι αυτα πλέον δεν ισχιουν!

        ΠΙΣΤΕΒΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΒΝΑ.

        Oμολογουμενως ενα προβληματικο αυτοκινητο με ιταλικη καταγωγη εχει συνεπαγωγη στο οτι ολα ειναι προβληματικα.
        Και ομολογουμενως ενα προβληματικο αλλης χωρας απλα ειναι τυχη/ατυχια/ετυχε, βελονα στα αχυρα, σταγονα στον ωκεανο.

        Φίλε μου , και εγώ ιταλάκιας είμαι , αλλά παραπάει το κακό...το άλλο παιδι με το 500ρακί τώρα το παιδί με το abarth , όσο και να το γουστάρεις το αυτοκίνητο , σοβαρά προβλήματα και μάλιστα πριν ακόμα ολοκήρωθεί το στρώσιμο σου γ@μανε την ψυχολογια , τα νεύρα και ενίοτε την τσέπη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:

          ελπίζω να έχει ευχαριστη κατάληξη όλο αυτό... Πάντως, ακόμα δεν βγήκε και άρχισαν τα προβληματα τελικα.. και πιστεβα ότι αυτα πλέον δεν ισχιουν!

          Ποσα Bravo ακουσες να εχουν προβλημα?

          δεν έχω ακούσει βραβο να έχουν πρόβλημα... αλλα εμένα με νοιάζει το αποτέλεσμα..

          Εεε τοτε το αποτελεσμα ειναι αριστο! Ας μην ξεχναμε πως τον ιδιο κινητηρα φορανε και το Bravo και το Punto Abarth...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefangpa last edited by

            Se kathe aytokinito tixainoun kapoia ellatomatika ta opoia apoteloun tin eksairesi tou kanona.As elpisoume na itan mono auto k na min exoume alla paradeigmata.
            Ego fobamai poli ta ellinika ksefteria tis abarth pou se periptosi problimatos tha lene alla ntalon sigoura opos k autous pou tsekaran ta autokinita prin ti paradosi tous!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              ftskamins last edited by

              σοβαρά προβλήματα και μάλιστα πριν ακόμα ολοκήρωθεί το στρώσιμο σου

              Το οτι συμβαινουν στα πρωτα χιλιομετρα του αυτοκινητου δειχνει για μενα αστοχια υλικου και οχι κακη ποιοτητα ή κακη υλοποιηση απο την πλευρα της Φιατ.Κακος βεβαια συμβαινει και αυτο αλλα οπως ολοι ξερετε συμβαινει ακομα και σε αυτοκινητα με πολλαπλασια τιμη απο αυτη ενος φιατ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostaras84 last edited by

                Ο χρήστης corsair έγραψε:

                ελπίζω να έχει ευχαριστη κατάληξη όλο αυτό... Πάντως, ακόμα δεν βγήκε και άρχισαν τα προβληματα τελικα.. και πιστεβα ότι αυτα πλέον δεν ισχιουν!

                Ποσα Bravo ακουσες να εχουν προβλημα?

                δεν έχω ακούσει βραβο να έχουν πρόβλημα... αλλα εμένα με νοιάζει το αποτέλεσμα..

                Εεε τοτε το αποτελεσμα ειναι αριστο! Ας μην ξεχναμε πως τον ιδιο κινητηρα φορανε και το Bravo και το Punto Abarth...

                τόσο τέλειο που ο ανθρωπος έχει αρχίσει ήδη να σκέφτετε την αντικατάσταση κινητήρα...! τέλος πάντων, ελπίζω όπως λέτε να είναι η εξέρεση στο κανόνα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  ping-of-death last edited by

                  Ο χρήστης stefangpa έγραψε:

                  Ego fobamai poli ta ellinika ksefteria tis abarth pou se periptosi problimatos tha lene alla ntalon sigoura opos k autous pou tsekaran ta autokinita prin ti paradosi tous!

                  Να μην τους φοβασαι καθολου, πιστεψε με ξερουν καλα τη δουλεια τους. Το μονο που δεν με απασχολει αυτη τη στιγμη ειναι αν το αυτοκινητο μου βρισκεται σε καλα χερια γιατι τους εχω γνωρισει κ εχουν κερδισει την εμπιστοσυνη μου κ σε αντιθετη περιπτωση δε θα φοβομουν να το πω δημοσια. Στην τελικη αυτοι θα μονταρουν μεθαυριο το κιτ, αλιμονο αν η εκπαιδευση τους ηταν ανεπαρκης, αυτο θα ζημιωνε πρωτα απ'ολα την ιδια την αμπαρθ.

                  Το οτι συμβαινουν στα πρωτα χιλιομετρα του αυτοκινητου δειχνει για μενα αστοχια υλικου και οχι κακη ποιοτητα ή κακη υλοποιηση απο την πλευρα της Φιατ.Κακος βεβαια συμβαινει και αυτο αλλα οπως ολοι ξερετε συμβαινει ακομα και σε αυτοκινητα με πολλαπλασια τιμη απο αυτη ενος φιατ.

                  Ακριβως. Εγω αναφερα το προβλημα που αντιμετωπιζω απο πλευρας customer care κ οχι αξιοπιστιας γιατι αυτα συμβαινουν σε ολους τους κατασκευαστες!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    ping-of-death last edited by

                    Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:

                    Εεε τοτε το αποτελεσμα ειναι αριστο! Ας μην ξεχναμε πως τον ιδιο κινητηρα φορανε και το Bravo και το Punto Abarth...

                    τόσο τέλειο που ο ανθρωπος έχει αρχίσει ήδη να σκέφτετε την αντικατάσταση κινητήρα...! τέλος πάντων, ελπίζω όπως λέτε να είναι η εξέρεση στο κανόνα..

                    Κ η μιτο επισης.
                    Αλλα που κολλαει η επιθυμια μου για αλλαγη κινητηρα;; Εγω αυτο το ζηταω για 2 λογους, πρωτον γιατι προφανως οπως ορθα ειπωθηκε στο συγκεκριμενο μοτερ υπαρχει αστοχια υλικου κ δευτερον γιατι απο τη στιγμη που λυθηκε κ τον αρχιμηχανικο της φερραρι να φερουν να το ξανασυναρμολογησει ειναι αδυνατο να κανει τη δουλεια των ρομποτ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Δεν ξέρω ποιά είναι η βλάβη αλλά νομίζω ότι υπερβάλλεις ζητώντας σε αυτό το στάδιο αλλαγή κινητήρα. Περίμενε πρώτα να δεις ποιό είναι το πρόβλημα και πόσο εκτενείς επεμβάσεις θα χρειαστούν, μπορεί να πρέπει να αλλάξει ένα εξάρτημα μόνο. Μην ρίχνεις όλα σου τα χαρτιά στο τραπέζι σε αυτό το στάδιο.

                      Οσο για το θέμα της συναρμολόγησης που λες, έχεις άδικο, όλοι οι αγωνιστικοί κινητήρες στο χέρι συναρμολογούνται, όχι από ρομπότ (όπως και όλοι οι κινητήρες των supercars). Απλά πρέπει να 'πέσεις' σε καλό μάστορα, αν φτάσεις σε αυτό το σημείο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Απλά πρέπει να 'πέσεις' σε καλό μάστορα, αν φτάσεις σε αυτό το σημείο.

                        Σε καλο μαστορα ή σε μαστορα που ξερει να διαβαζει σωστα τα τεχνικα εγχειρίδια της εταιριας και εχει ολα τα απαραιτητα εργαλεια;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ε το ίδιο είναι

                          Εχουμε αρχίσει να λέμε τα αυτονόητα: πχ. αλλάζεις κυλινδροκεφαλή (λόγω πχ. καμμένης φλάντζας, συμβαίνει), ο κινητήρας θα είναι ακριβώς όπως και πριν, αρκεί να προσεχθούν μερικές 'λεπτομέρειες' όπως η ροπή σύσφιγξης των μπουζονιών, όχι πήρε ο πιτσιρικάς το αεροπίστολο και τα βίδωσε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            ping-of-death last edited by

                            Συμφωνοι μονο που νομιζω οτι οι αγωνιστικοι κινητηρες ειναι καπως πιο αναλωσιμοι απο των ΙΧ μας που ειναι ο ιδιος για μια ζωη..
                            Το προβλημα ετσι κ αλλιως πιστευουμε οτι ειναι στις ανοχες καποιου κυλινδρου, οποτε εκ των πραγματων παμε κατα πασα πιθανοτητα σε αλλαγη μπλοκ. Κ γω απλα δεν θα ηθελα σε αυτη την περιπτωση να μπει η παλια μου κυλινδροκεφαλη πανω στο καινουριο μπλοκ. Μα ειναι τελικα τοσο εξωπραγματικη η επιθυμια μου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ανοχές κυλίνδρου ? Μα η συμπίεση είπες είναι ΟΚ
                              Αν είναι κάτι τέτοιο, που σημαίνει αλλαγή μπλοκ, νομίζω έχει νόημα η αντικατάσταση του κινητήρα σε τόσο καινούργιο αυτοκίνητο.
                              Μην ξεχνάς πως τον κινητήρα σου τον συναρμολόγησε ρομπότ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsair last edited by

                                Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:

                                τόσο τέλειο που ο ανθρωπος έχει αρχίσει ήδη να σκέφτετε την αντικατάσταση κινητήρα...! τέλος πάντων, ελπίζω όπως λέτε να είναι η εξέρεση στο κανόνα..

                                Αν αυτο ειναι το σκεπτικο σου...λυπαμαι, αλλα δεν εχει βγει ακομα αμαξι που θα φτανει τα δικα σου κριτηρια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostaras84 last edited by

                                  Ο χρήστης ping of death έγραψε:

                                  Εεε τοτε το αποτελεσμα ειναι αριστο! Ας μην ξεχναμε πως τον ιδιο κινητηρα φορανε και το Bravo και το Punto Abarth...

                                  τόσο τέλειο που ο ανθρωπος έχει αρχίσει ήδη να σκέφτετε την αντικατάσταση κινητήρα...! τέλος πάντων, ελπίζω όπως λέτε να είναι η εξέρεση στο κανόνα..

                                  Κ η μιτο επισης.
                                  Αλλα που κολλαει η επιθυμια μου για αλλαγη κινητηρα;; Εγω αυτο το ζηταω για 2 λογους, πρωτον γιατι προφανως οπως ορθα ειπωθηκε στο συγκεκριμενο μοτερ υπαρχει αστοχια υλικου κ δευτερον γιατι απο τη στιγμη που λυθηκε κ τον αρχιμηχανικο της φερραρι να φερουν να το ξανασυναρμολογησει ειναι αδυνατο να κανει τη δουλεια των ρομποτ.

                                  οπως λες και εσύ, ουσιαστικά αντικατασταση κινητηρα ζητάς.. αμα δεν καταλήξουν κάπου οι μηχανικοί αυτο δεν θα απαιτήσεις?? Σου αρέσει να σου έχουν χιλιοσκαλίσει το μοτέρ, σε καινούργιο αμάξι???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Τελειος τυχαια επεσε στα χερια μου ενα car & driver.
                                    Παλιο τευχος, ηταν του Οκτωβρη 2008.
                                    Ειχε ενα συγκριτικο μεταξυ του Abarth SS και του JCWorks 211.
                                    2 πραγματα θυμαμαι χαρακτηριστικα.
                                    Το πρωτο ειναι οτι εχουν 1 ολοκληρο δευτερολεπτο διαφορα στο 0-100 το μεν ιταλικο 7.9 το δε εγγλεζικο 6.9.
                                    Το δευτερο ειναι οτι ολες οι ρεπριζ τους ειναι ιδιες. Και οταν λεω ιδιες εννοω ιδιες. Πως το λενε κοβονται κοινως....

                                    Φοβερη δουλεια εχουν κανει οι Ιταλοι σε κινητηρα με ψεκασμο πολλαπλων σημειων και οχι αμεσο, μονο με τουρμπο και οχι τυπου twincharged, και απο 1.400κεκ. Η ροπη αγγιζει αυτην ενος τριλιτρου ατμοσφαιρικου 6κυλινδρου της περασμενης 10ετιας.

                                    Για το δε Works θα ηταν πολυ αδικο να το συγκρινω με το 500 Asseto Corse 200ps. Θα κλεβαμε εκκλησιες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostaras84 last edited by

                                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                      τόσο τέλειο που ο ανθρωπος έχει αρχίσει ήδη να σκέφτετε την αντικατάσταση κινητήρα...! τέλος πάντων, ελπίζω όπως λέτε να είναι η εξέρεση στο κανόνα..

                                      Αν αυτο ειναι το σκεπτικο σου...λυπαμαι, αλλα δεν εχει βγει ακομα αμαξι που θα φτανει τα δικα σου κριτηρια...

                                      μπορείς να μου εξηγήσεις καλύτερα τι εννοείς γιατι είμαι κ λίγο χαζός..?!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Βρε κωστακη παιδι μου, οταν ποναει το ποδαρι δεν το κοβουμε. Μπορει να ποναει και απο παρανυχιδα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostaras84 last edited by

                                          Τζουζεπάκο μου, καταρχήν δεν το ξεκίνησα εγω αυτό για το θέμα αντικατάστασης... Έτσι δεν είναι? Έγω διαβασα αυτα που είχαν γραφτεί και απλώς ήθελα να δώσω κουράγιο στον pink of death για το προβλημά του και κοντέυω να βρώ κ το μπελά μου κιολας..!! Απτην άλλη πλευρά εκείνος μου είπε ότι δεν εχει πει κατι τετοιο... Αυτό ειναι αποσπασμα απο αυτά που είπε στο 1ο post του:
                                          'Απο τη μερια μου επικοινωνησα ηδη κ με τη γραμμη εξυπηρετησης πελατων της Φιατ Ελλας αναφεροντας το περιστατικο κ ζητωντας αμεση αντικατασταση κινητηρα κ οχι ψαξιμο κ επισκευη οπως κ αυτοκινητο εξυπηρετησης μεχρι να αντιμετωπιστει το προβλημα. Παραλληλα ετοιμαζω κ επιστολη προς την αμπαρθ ιταλιας σε περιπτωση που δεν ικανοποιηθει καποιο απο τα αιτηματα μου σε συντομο χρονικο διαστημα..'

                                          Τέλος, αν ο corsair πιστευει οτι τα δικά μου κριτηρια είναι τόσο μεγάλα... τι να πώ.. αν εκείνος παρει ένα αμάξι και στο 1ο μήνα και του βγάλει πρόβλημα.. ας το θεωρίσει λογικό! Εγώ δεν το θεωρώ λογικό..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:

                                            μπορείς να μου εξηγήσεις καλύτερα τι εννοείς γιατι είμαι κ λίγο χαζός..?!

                                            Υπερβολικός εισαι βασικα...

                                            Να στο κανω λιανα... οπου και να δεις... σε οποιο φορουμ απο οποιαδηποτε μαρκα... σιγουρα θα διαβασεις και για ατυχεις στιγμες με το 'καλημερα σας'. Τι σημαινει αυτο? Οτι ολα ειναι αχρηστα? Συνηθισε στην ιδεα οτι ολα απο μια γραμμη παραγωγης βγαινουν και ειδικα με την παραλαβη του οχηματος και στο αμεσο διαστημα μπορει να βγουν στην επιφανεια καποιες αστοχιες. Αυτο δεν σημαινει τιποτα... μιας και απο την στιγμη που διορθωθουν σπανιως ξανααπασχολουν.... Αυτο ειναι περιπου κανονας.

                                            Επιπροσθετα... μια κακη εντυπωση θα την διαδωσει καποιος σε 7 ατομα τουλαχιστον... μια καλη εντυπωση θα την μοιραστει με το πολυ 2 ατομα. Βαση αυτου του κανονα που εχει απολυτη ισχυ μπορεις να οδηγηθεις σε λανθασμενη εικονα.

                                            Συγκεκριμενα για τους tjet εδω και 1,5 χρονο που κυκλοφορουν δεν εχει βγει καμια 'βρωμα', τιποτα το γενικευμενο... οποτε μην πιανεσαι απο μια δυο περιπτωσεις και κινδυνολογεις αδικα... Αν βεβαια τωρα ειναι να παρεις κατι και να φοβασαι μην χαλασει λογω καταγωγης του και 'ιστοριων-παραδοσεων-μυθων' τοτε απλα μην πλησιαζεις εκει...τουλαχιστον μην το χεις βαρος στην συνειδηση σου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 34 / 162
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr