-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
160αρι; Εμένα δεν με ενθουσίασε.Ναι το 160αρι. >Ειμαι και εγω αναμεσα στο scirocco και στο golf.
Υπαρχει μεγαλη διαφορα στην ρυθμιση και στο υψος της αναρτησης? Διαφερει πολυ η ποιοτητα κυλισης των δυο αμαξιων (με το ιδιο μεγεθος ζαντας)?
Την ηχομονωση του golf την καταλαβαινεις και με ανοιχτα παραθυρα ή μονο οταν ειναι ολα τελιως κλειστα (ποτε δηλαδη) ?
Το scirocco ειναι αποπνηκτικα χαμηλο? Ενας οδηγος με υψος 1,87 θα εχει προβλημα ή υπαρχει αρκετος χωρος για το κεφαλι?
Τα πισω φωτα του golf ειναι οσο ασχημα φαινονται στις φωτογραφιες?Γιατι δεν πας σε μια αντιπροσωπεια για να δεις και μονος σου ποσο ευρυχωρα ειναι και να κανονισεις ενα τεστ ντραιβ για ολα τα υπολοιπα? Ελεος δηλαδη.
-
Καλες οι αποριες σου αλλα θα σου προτεινα να δεις και να οδηγησεις και τα δυο για να αποκτησεις καλυτερη αποψη.
-
Παιδιά υπάρχει κανένας που να το έχει στα χέρια του για να μας πει εντυπώσεις απο καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου;
-
Ο χρήστης PSO_GEORGE έγραψε:
καθως επισης και η ολη κατασκευη του ως κουπε το κανουν πιο συμπαγες και πιο στιβαρο...Σε αντίθεση με το τι πιστεύει ο πολύς ο κόσμος, στην πραγματικότητα όταν χαμηλώνεις την οροφή ενός αυτοφερόμενου πλαισίου, πληγώνεις την ακαμψία του.
-
Παμε παλι τα περι ακαμψιας
-
Παιδιά παρέλαβα επιτέλους το δικό μου! το δέρμα τρούφα έιναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!! Το δε GPS έχει ολόκληρη την ευρώπη σαν απλές διαδρομές αν και θεωρητικά μόνο την δυτική στο δικό μου DVD. Εντωμεταξύ Βγάζει διαδρομές υπολογίζοντας και ferry boats και τα πάντα. Για την Ελλάδα το δυτικής ευρώπης δικό μου έχει απλά βασική υποστήριξη αλλά την διαδρομή από ελβετία για το σπίτι μου από Λωζάνη για Τρίπολη την υπολόγισε σε 5 δευτερόλεπτα μέσω Ανκόνας και φέρυ! η ανάρτηση αν και με 18' δεν χτυπάει, ο κινητήρας χαμηλά είναι σαν απλός 1400αρης αλλά με παράξενο σφυριχτό ήχο και με το που ανέβουν οι στροφές παναγιά μου! πίσω το προαιρετικό υποβραχιόνιο που έχω βάλει εμποδίζει λίγο αλλά η καμπίνα μέσα λόγω πανοραμικής και δερμάτινων σε τρούφα είναι απίστευτη ακόμα και για τους πίσω! Αντε ελπίζω και φωτογραφίες σύντομα!
Χαιρετίσματα!
-
Καλοριζικο panathainf!Αντε κ η σειρα μας...
-
Φίλε panathaninf,
Καταρχάς...ΜΕΓΙΕΣ!!!!!
Σου εύχομαι άπειρα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, πολλές και ευχάριστες στιγμές.
Ειλικρινά σου εύχομαι το αμάξι να σου βγει καλύτερο των προσδοκιών σου και να το χαρείς περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο αμάξι έχεις πάρει/οδηγήσει ως τώρα!!Κατά 2ον:
Μπορείς σε παρακαλώ να ανεβάσεις 1-2 (και παραπάνω αν γίνεται ) φωτογραφίες μέσα έξω?
Ειλικρινά έχω απορία πώς είναι αυτά τα δέρματα 'τρούφα'...ΥΓ:Κάποιος στη γειτονιά μου στην Πάτρα αγόρασε scirocco λευκό εδώ και κανένα μήνα (κρίνοντας από την πινακίδα )...Το βλέπω κάθε μέρα που φεύγει και πάει στη δουλειά του (ή στο πανεπιστήμιο)
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Φίλε panathaninf,ΥΓ:Κάποιος στη γειτονιά μου στην Πάτρα αγόρασε scirocco λευκό εδώ και κανένα μήνα (κρίνοντας από την πινακίδα )...Το βλέπω κάθε μέρα που φεύγει και πάει στη δουλειά του (ή στο πανεπιστήμιο)
Φίλε Κάβουρα μήπως είμαι εγώ??. Για πές λεπτομέρειες αν είναι να πάμε βόλτα.
-
Ο χρήστης aporias έγραψε:
Φίλε Κάβουρα μήπως είμαι εγώ??. Για πές λεπτομέρειες αν είναι να πάμε βόλτα.you have pm...
-
Να κανω μια ερωτηση? Ποια η διαφορα μεταξυ RCD 510 και RCD 510 dynaudio excite?
-
Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση? Ποια η διαφορα μεταξυ RCD 510 και RCD 510 dynaudio excite?Ναι.Αλλα ηχεια,καλυτερος ηχος χωρις αυτο να σημαινει οτι τα απλα δν ειναι καλα.Το dynaudio εχει 300watt,dsp και 8καναλο ενισχυτη ενω το απλο ηχοσυστημα ειναι 80Watt...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση? Ποια η διαφορα μεταξυ RCD 510 και RCD 510 dynaudio excite?
Ναι.Αλλα ηχεια,καλυτερος ηχος χωρις αυτο να σημαινει οτι τα απλα δν ειναι καλα.Το dynaudio εχει 300watt,dsp και 8καναλο ενισχυτη ενω το απλο ηχοσυστημα ειναι 80Watt...
Ευχαριστω πολυ!
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση? Ποια η διαφορα μεταξυ RCD 510 και RCD 510 dynaudio excite?
Ναι.Αλλα ηχεια,καλυτερος ηχος χωρις αυτο να σημαινει οτι τα απλα δν ειναι καλα.Το dynaudio εχει 300watt,dsp και 8καναλο ενισχυτη ενω το απλο ηχοσυστημα ειναι 80Watt...
Παρόλα αυτά και το 'απλό' παίζει πολύ καλά.
Μόνο αν θέλει κάποιος κάτι (σχετικά) εξεζητημένο,έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις από το ηχοσύστημά του ή έστω...του περισσεύουν και θέλει να το βάλει, τότε ας κοιτάξει προς dynaudio excite μεριά. -
ειπαμε οποιος σκεφτεται εστω και λιγο τους χωρους δεν του κανει το scirocco ποσο μαλλον αν ειναι και ψηλος!!!!!!!!!καλυτερα golfaki
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
καθως επισης και η ολη κατασκευη του ως κουπε το κανουν πιο συμπαγες και πιο στιβαρο...
Σε αντίθεση με το τι πιστεύει ο πολύς ο κόσμος, στην πραγματικότητα όταν χαμηλώνεις την οροφή ενός αυτοφερόμενου πλαισίου, πληγώνεις την ακαμψία του.
Αυτο το εχεις δει καπου γραμμενο, γιατι πρωτη φορα το ακουω...
-
κι εγω πρωτη φορα το ακουω.....
-
Ναι, στο σε πολλά μέρη αφιέρωμα 'Το αυτοκίνητο από το Α ως το Ω' που είχα κάνει επί σειρά τευχών το DRIVE, πριν από κανα δυο χρόνια. Είχε τρομερές πληροφορίες για κινητήρες, κιβώτια, αναρτήσεις, πλαίσια, χωροδικτυώματα κλπ. Το συνιστώ σε όλους.
-
Καταρχας, και ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος, οταν τοποθετουμε ενα αμαξωμα πανω σε ενα πλαισιο (στην συγκεκριμενη περιπτωση αυτο του Golf), το κατα ποσο θα ειναι αυξημενη ή μειωμενη η ακαμψια του εξαρταται απο τις ενισχυσεις σε συγκεκριμενα σημεια του αμαξωματος οπως π.χ ο αριθμος και τα σημεια των συγκολησεων, το παχος αυτων κ.ο.κ.
Επισης στην συγκεκριμενη περιπτωση με χαμηλοτερη οροφη και αρα μικροτερο και πιο μαζεμενο συνολικο ογκο, με τους νομους της φυσικης εχουμε ενα πλεονεκτημα στο ζητημα της συνολικης στιβαροτητας ενος αμαξωματος.
Δεν νομιζω οτι αυτη καθεαυτη η χαμηλοτερη οροφη δυσχεραινει την ακαμψια ενος αμαξωματος. -
[quote='panathaninf']
Παιδιά μου άρεσαν πάρα πολύ οι ζάντες αυτου του scirocco.Έχουμε καμιά πληροφορία αν είναι της vw?
VW Scirocco