-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
...
Το ότι η πιο υγιής αυτοκινητοβιομηχανία για λόγους...αρχής δεν βγάζει ούτε μια σπορ έκδοση ή μοντέλο δεν καυτηριάστηκε πουθενά. Ούτε ότι το aygo crazy ...έλα ντε
Πάντως η γνωριμία με το 'τρελό' άιγκο, όπως και με το αντίστοιχο μίκρα 350, μου άρεσε. Σήμερα που τα αμάξια γίνονται όλο και πιο κοινότοπα και ασφαλή είναι ωραία να ξέρεις πως υπάρχει κάτι το διαφορετικό...
-
Πήρα το τελευταίο τεύχος... Μήπως, λέω ΜΗΠΩΣ, μας τα λέτε λίιιιιγοοοοο χοντρά για το IQ;
Μήπως όσο χοντρά τα λέγατε για το Yaris ; H Mercedes της κατηγορίας, που τελικά όταν πέρασαν τα χρόνια απέκτησε μέτριο εσωτερικό και πλαστικά;Τώρα το IQ διαβάζω είναι ένας τεχνολογικός γίγαντας σε συσκευασία νάνου, έχει πιότητα Lexus, είναι ασύγκριτο, είναι καλύτερο από το Smart, είναι ετούτο, είναι εκείνο , και μην ξεχάσουμε, έρχεται και το Avensis (Coming soon to a showroom near you..... ).
Ούτε ο Μιχάλης Σαλούρος σε δοκιμή Seat δεν έκανε έτσι....
Μήπως να είμαστε λίγο πιο συγκρατημένοι; Κακό δεν κάνει....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ούτε ο Μιχάλης Σαλούρος σε δοκιμή Seat δεν έκανε έτσι....
Μανώλη λένε το Σαλούρο
-
Ούτε ο Μανώλης Σαλούρος σε δοκιμή Seat δεν έκανε έτσι....
-
Μα είναι δυνατόν να επιμένουν τόσο στους 4Τ (ο Μανώλης Σαλούρος συγκεκριμένα) με το θέμα των σχολίων του Κλάρκσον για την Ελλάδα; Εντάξει στο Blog όπου αναφέρεται η άποψη ενός συντάκτη αλλά και στο περιοδικό και μάλιστα ανυπόγραφα (αν θυμάμαι καλά) ώστε να φαίνεται ως άποψη του περιοδικού, ενός περιοδικού που κάνει λες και έμαθε σήμερα τι εστί Κλαρκσον;
Tόσα χρόνια που θάβει τους πάντες και τα πάντα (και πρώτο απ’ όλους τον εαυτό του) και μας κάνει να γελάμε δε μας πείραξε; Τώρα που μίλησε για την Ελλάδα δε μας αρέσει; Στο κάτω κάτω, γιατί μας πείραξε; Μήπως δεν αναφέρει, έστω και με εμφατικό τρόπο, την αλήθεια; Κρίμα να τυπώνονται τέτοιες απόψεις σε περιοδικό αυτοκινήτου που υποτίθεται πως είναι περισσότερο ενημερωμένο σε τέτοιου είδους θέματα. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
**Τώρα **που μίλησε για την Ελλάδα δε μας αρέσει;Το γελίο είναι πως δεν τα είπε τώρα αυτά αλλά πρίν πολλά (10?!) χρόνια. Απλά τώρα έγραψε κάποιος ένα άρθρο επειδή αυτός τώρα ανακάλυψε το youtube και η συνέχεια είναι κλασσική περίπτωση Flash mob.
Ανάλογο φαινόμενο μπορείτε να παρατηρήσετε με την επανεμφάνιση της ιστοσελίδας με τα γατάκια σε βάζο (bonsai kittens). Μια παλιά φάρσα που ανακάλυψαν μετά από χρόνια κάποιοι και η κατακραυγή εξελίσσεται πλέον αυτόνομα (ήδη εξασθενεί όμως).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
**Τώρα **που μίλησε για την Ελλάδα δε μας αρέσει;
Το γελίο είναι πως δεν τα είπε τώρα αυτά αλλά πρίν πολλά (10?!) χρόνια.
Με το λάδι και τα καμάκια εννοείς; Καλά, αυτό είναι κορυφαίο.
Μάλλον όμως επειδή στο studio ήταν ο Stelios (όχι ο Γιαννακόπουλος) και γελούσε και ο ίδιος δε χρειάστηκε να διαδραματίσει κάποιος τον υποστηρικτή των εξαγώγιμων προϊόντων μας. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Μα είναι δυνατόν να επιμένουν τόσο στους 4Τ (ο Μανώλης Σαλούρος συγκεκριμένα) με το θέμα των σχολίων του Κλάρκσον για την Ελλάδα; Εντάξει στο Blog όπου αναφέρεται η άποψη ενός συντάκτη αλλά και στο περιοδικό και μάλιστα ανυπόγραφα (αν θυμάμαι καλά) ώστε να φαίνεται ως άποψη του περιοδικού, ενός περιοδικού που κάνει λες και έμαθε σήμερα τι εστί Κλαρκσον;
Tόσα χρόνια που θάβει τους πάντες και τα πάντα (και πρώτο απ’ όλους τον εαυτό του) και μας κάνει να γελάμε δε μας πείραξε; Τώρα που μίλησε για την Ελλάδα δε μας αρέσει; Στο κάτω κάτω, γιατί μας πείραξε; Μήπως δεν αναφέρει, έστω και με εμφατικό τρόπο, την αλήθεια; Κρίμα να τυπώνονται τέτοιες απόψεις σε περιοδικό αυτοκινήτου που υποτίθεται πως είναι περισσότερο ενημερωμένο σε τέτοιου είδους θέματα.Κρίμα και πάλι κρίμα, να διαβάζεις επί τόσες δεκαετίες απογοητευμένα (δικαιολογημένα) 'Εν Λευκώ' και να μην μπορείς να αντικρύσεις την αλήθεια για τον σκουπιδότοπο που λέγεται Ελλάδα...
Μπράβο στο Σπύρο για το θέμα του (επιτέλους φρέσκια, νεανική γραφή στο περιοδικό, δίχως υποπροτάσεις, παραπομπές και ασυνέχειες...), τον ζηλεύω πολύ για την εμπειρία του και εις ανώτερα!
-
πολλά θετικά σχόλια βλέπω ότι συγκεντρώνει ο ΜΣ
-
Να τους λέτε όταν παίρνετε αυτοκίνητο για δοκιμή
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΣΠΡΟ!!! ΕΛΕΟΣ!!!
Μέτρησα
Audi S4
Audi Q5
Merc GLK
Infinity FX2
Smart for 2
ένα άλλο μικρό που δεν θυμαμαι μαζί με το smart
Saab 9-3
και το mini 'ασπρουλιάρικο'ξέχασα κανένα?
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Μα είναι δυνατόν να επιμένουν τόσο στους 4Τ (ο Μανώλης Σαλούρος συγκεκριμένα) με το θέμα των σχολίων του Κλάρκσον για την Ελλάδα; Εντάξει στο Blog όπου αναφέρεται η άποψη ενός συντάκτη αλλά και στο περιοδικό και μάλιστα ανυπόγραφα (αν θυμάμαι καλά) ώστε να φαίνεται ως άποψη του περιοδικού, ενός περιοδικού που κάνει λες και έμαθε σήμερα τι εστί Κλαρκσον;
Tόσα χρόνια που θάβει τους πάντες και τα πάντα (και πρώτο απ’ όλους τον εαυτό του) και μας κάνει να γελάμε δε μας πείραξε; Τώρα που μίλησε για την Ελλάδα δε μας αρέσει; Στο κάτω κάτω, γιατί μας πείραξε; Μήπως δεν αναφέρει, έστω και με εμφατικό τρόπο, την αλήθεια; Κρίμα να τυπώνονται τέτοιες απόψεις σε περιοδικό αυτοκινήτου που υποτίθεται πως είναι περισσότερο ενημερωμένο σε τέτοιου είδους θέματα.Και να φανταστείς ότι ο ΚΚ τόσα χρόνια λέει πολύ χειρότερα για τους νεοέλληνες και το σκουπιδοχώρι μας και όχι υπό μορφήν χιούμορ-καρικατούρας, όπως ο Κλάρκσον.
-
Πρίν λίγο πήρα το περιοδικό, δύο πρόχειρες παρατηρήσεις:
-
Η δοκιμή του IQ λέει πολύ καλά λόγια, σε υπερθετικό θα έλεγα βαθμό. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως η αντίστοιχη δοιμή του CAR είχε σε κάποιους τομείς εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη. πχ φινίρισμα Λέξους λέει ο ΣΧ*, μέτριο και δυσανάλογη της τιμής το χαρακτήρισε το CAR. Επίσης βλέπω μια διαρκείς τάση αναπαραγωγής (ακούσια φαντάζομαι) οποιασδήποτε υπερβολής σε επίπεδο χαρακτηρισμού ανακοινώνει η εταιρία. Έξυπνη ιδέα η χωροταξία του διαφορικού στο IQ, το οποίο ουσιαστικά είναι ανάποδα από το σύνηθες αλλά αυτό αρκεί ώστε να χαρακτηριστεί 'επαναστατικό διαφορικό'? Πολύ εύκολα δεν χρησιμοποιούνται τέτοιοι χαρακτηρισμοί?
-
Οι 4Τ (και όχι μόνο) είχαν από παλιά μία τάση να εισάγουν τίτλους και 'concepts' που ήταν 'της μόδας' σαν βασική θεματολογία ενός τεστ. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποια είναι σχέση του Jazz με το parkour? Κάποιος είδε το banlieu 13 μάλλον ή το σχετικό ελληνικό φόρουμ και λεει ας το κολλήσω στη δοκιμή. Αν είχε γίνει πριν ένα μήνα η δοκιμή μπορεί αντί για παρκούρ να είχε θέμα το τεστ το Βατοπέδι.
Μόνο εγώ βρίσκω κουτή και ίσως φθηνό εντυπωσιασμό την (διαχρονική ομολογουμένως) ιδέα?
*φυσικά μπορεί να εννοεί κάτι άλλο, πχ: 'κύριε μάκη λέξους είναι το τσικό όπως τότε με την αλεξάνδρα και τον κωστή, αλλά καμία σχέση' ή κάτι παρόμοιο χωρίς νόημα.
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
*φυσικά μπορεί να εννοεί κάτι άλλο, πχ: 'κύριε μάκη λέξους είναι το τσικό όπως τότε με την αλεξάνδρα και τον κωστή, αλλά καμία σχέση' ή κάτι παρόμοιο χωρίς νόημα.
-
Άσχετο έμαθα ότι το λάντα νίβα ανανέωθηκε σε αρκετά μηχανικά μέρη, μπορούμε να το δούμε σε δοκιμή? Κρίση κρίση αλλά τα περιοδικά μας μοστράρουν σουβλάκια των 60+Κ, ας δοκιμαστεί και κάτι πιο γήινο...
Ναι το άι κιού το παράεγλειψαν μου φαίνεται, μου έκανε μπαμ κάτι ιστορίες για νανους και γίγαντες. Επιπλέον δεν πολύκατάλαβα πως μπήκε στις 'Ε.Δ.' ένα τέτοιο συγκριτικό...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πήρα το τελευταίο τεύχος... Μήπως, λέω ΜΗΠΩΣ, μας τα λέτε λίιιιιγοοοοο χοντρά για το IQ;
Μήπως όσο χοντρά τα λέγατε για το Yaris ; H Mercedes της κατηγορίας, που τελικά όταν πέρασαν τα χρόνια απέκτησε μέτριο εσωτερικό και πλαστικά;Μέτρια πλαστικά ΣΕ ΥΦΗ είχε πάντα. Σε ποιότητα και συναρμογή δεν κάνουν κιχ όμως, όσο κι αν πέρασαν τα χρόνια. Και το εσωτερικό, γενικά, είναι ό,τι πρακτικότερο μπορεί να βρει κανείς σε αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους (μαζί με το Jazz). Αξεπέραστη εργονομία, ευκολία χρήσης και εκμετάλλευση χώρων. Το IQ συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο. Δεν είναι φθηνό, αλλά είναι φθηνότερο από Smart, έχει 4 (έστω και υποτυπώδεις οι πίσω) θέσεις, και συμπεριφορά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και όχι περιπτέρου.
Μπράβο στο Σπύρο για το θέμα του (επιτέλους φρέσκια, νεανική γραφή στο περιοδικό, δίχως υποπροτάσεις, παραπομπές και ασυνέχειες...), τον ζηλεύω πολύ για την εμπειρία του και εις ανώτερα!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Θύμιο. Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική, όπως διάβασες. Μακάρι να το ζήσουν πολλοί αυτό το... σόου. Ομολογώ πως ο πρώτος που σκέφτηκα μπαίνοντας στο μονοθέσιο ήταν ο Θέμης (opterios), όπως και το γράφω άλλωστε.
Να τους λέτε όταν παίρνετε αυτοκίνητο για δοκιμή
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΣΠΡΟ!!! ΕΛΕΟΣ!!!
Μέτρησα
Audi S4
Audi Q5
Merc GLK
Infinity FX2
Smart for 2
ένα άλλο μικρό που δεν θυμαμαι μαζί με το smart
Saab 9-3
και το mini 'ασπρουλιάρικο'ξέχασα κανένα?
No can do
Το άσπρο έχει γίνει της μόδας (κακό αυτό για όσους είμαστε ανέκαθεν... λευκοί), και οι εταιρείες επιμένουν σε αυτό, τόσο στις παρουσιάσεις, όσο και στα δημοσιογραφικά που βγάζουν. Τις περισσότερες φορές δεν έχουμε επιλογή. Αν γκρινιάζεις εσύ (κι εμείς), τι να πουν κι οι φωτογράφοι μας -
Μέτρια πλαστικά ΣΕ ΥΦΗ είχε πάντα. Σε ποιότητα και συναρμογή δεν κάνουν κιχ όμως, όσο κι αν πέρασαν τα χρόνια. Και το εσωτερικό, γενικά, είναι ό,τι πρακτικότερο μπορεί να βρει κανείς σε αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους (μαζί με το Jazz). Αξεπέραστη εργονομία, ευκολία χρήσης και εκμετάλλευση χώρων. Το IQ συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο. Δεν είναι φθηνό, αλλά είναι φθηνότερο από Smart, έχει 4 (έστω και υποτυπώδεις οι πίσω) θέσεις, και συμπεριφορά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και όχι περιπτέρου.
την επανάσταση θα μας την εξηγήσει ο συντάκτης που την είδε;
Τίποτα ιδιαίτερο μηχανολογικά, ούτε στο project 'οικοχόνδριοι' δεν μπαίνει, ούτε ανακαλύφτηκε νέα κατηγορία-ανάγκη των καταναλωτών.
Επί της ουσίας γιατί να δώσει κάποιος τα ίδια λεφτά με το γιάρις για να πάρει λιγότερα ή για να μην πάρει το στυλ του 500 αν δεν τα μετράει τόσο πρακτικά τα πράγματα και είναι και λίγο υπεράνω χρημάτω απορώ! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Θύμιο. Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική, όπως διάβασες. Μακάρι να το ζήσουν πολλοί αυτό το... σόου. Ομολογώ πως ο πρώτος που σκέφτηκα μπαίνοντας στο μονοθέσιο ήταν ο Θέμης (opterios), όπως και το γράφω άλλωστε.Thanks Σπύρο για άλλο ένα λιθαράκι [προς κοτρώνα δηλαδή το λες] στην προσπάθεια που κάνουμε να προωθήσουμε το sim racing και να συνειδητοποιήσουν όσοι γίνεται περισσότεροι τι ευχαρίστηση, αλλά και αυτοκινητηστική παιδεία μπορεί να σου προσφέρει η εικονική οδήγηση, όταν γίνεται σωστά
-
Σπύρο, τι κόστος έχει για να μπεις εκέι στη Lyon και να οδηγήσεις στο sim?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σπύρο, τι κόστος έχει για να μπεις εκέι στη Lyon και να οδηγήσεις στο sim?λεει στην πρώτη αριστερή σελίδα κάτω αριστερά αν θυμάμαι καλά 90ευρώ
-
Μα ποιoς μ@λ@κ@ς φτιάχνει τα δημοψηφίσματα στο κεντρικό site; Κοιτάξτε το τωρινό για παράδειγμα. Άνετα μπορεί κάποιος να συμφωνεί και με τις 3 επιλογές!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό