-
εχω ενα Golf 1,6FSi και ειδα οτι χαλασε η ανακυκλωση....κανει εναν θορυβο στο ταμπλω και τελικα δεν το πειραξα ωσπου πηγα για σερβις μετα απο λιγες μερες...
ο αντιπροσωπος μου περασε την επισκευη σαν σφαλμα αν και ειμαι εκτος εγγυησης και δεν πληρωνω τιποτα.
βεβαια γνωριζομαστε
αυτο μαζι με ενα παραθυρο που δεν δουλευε καλα πριν ενα χρονο ειναι τα μοναδικα σφαλματα που εχει βγαλει το αυτοκινητο.
πολυ πολυ ευχαριστημενος...η μπεμπα δεν εχει βγαλει ενα....
-
Τι ειναι το 'σφαλμα' και καλυπτει και εκτος εγγυησης; Για ενημερωσε μας
-
δεν ξέρω βασικά κάτι έπαθε η ανακύκλωση δεν λειτουργει και κανει ενα θορυβο.
ειναι ο κλιματισμος στο παλιο Comfortline oxi o climatronic αλλα ο απλος.
και αν και εκτος εγγυησης μου το πέρασε σαν σφάλμα.
σημερα που θα το αφησω θα ενημερωσω.το πολυ αυριο αν δεν προλαβω.
Η επισκευη θα στοιχιζε 80Ε μια χαρα δηλαδη δεν με χαλαει να γλυτωσω ενα 80αρι... -
Τελικά μάλλον πάω για (εταιρικό) Golf V 122 GT Sport γιατί επειδή πρέπει να αλλάξω άμεσα και στο VI δεν υπάρχουν (ακόμα) τιμές. Χάνω το VI για λίγες μέρες και επειδή υπάρχει ακόμα στοκ, θα πάρω αυτό.
Τουλάχιστον θα έχω καλύτερο εξοπλισμό...
-
Καλησπερα παιδια, εχω το εξης προβλημα. Πηρα ενα golf5 2πορτο πριν 2 βδομαδες και εχω ενα προβλημα με τα παράθυρα. Καμια φορα οταν παταω να ανεβουν αυτα κατεβαινουν μεχρι κατω και μετα θελουν παλι πατημα για να ανεβουν.
Μου ειπαν οτι το προβλημα ειναι στις τσιμουχες που εχουν ξεραθει με τη ζεστη κλπ (μοντελο 2004) και ειναι σαν να βρισκει ενμποδιο και γι αυτο κατεβαινει. Ετσι σημερα εριξα σπρέυ σιλικονης που ειναι λιπαντικο. Η αληθεια ειναι πως στην αρχη ανεβαιναν κανονικα, τα εβλεπες οτι ανεβαιναν πιο ανετα,οχι οτι πριν εβλεπες δυσκολια αλλα λεμε τωρα, αλλα το απογευμα παλι τα ιδια.
Καποιος αλλος μου ειπε οτι ειχε καποιες αρρυθμιες με τα παραθυρα αλλα ηταν εντος εγγυησης και του αλλαξαν ενα εγκεφαλακι και ολα καλα.
Καποιος που να εχει/ειχε το ιδιο προβλημα και να ξερει τι φταιει;
Στο γκολφ της μανας μου που ειχε ενα παρομοιο προβλημα, εκεινα ανεβαιναν μεχρι ενα σημειο και σιγα σιγα σταματουσαν και ηθελα σπρωξιμο με το χερι, εριξα υγρο πιατων και απο τοτε ολα καλα. Στο δικο μου δεν βλεπω δυσκολια παντως.
-
VW: Κλείνει το μεγαλύτερο εργοστάσιό της για 3 εβδομάδες Εκτύπωση E-mail
ImageΟι μειωμένες πωλήσεις αναγκάζουν την Volkswagen να βάλει προσωρινό λουκέτο στο μεγαλύτερο εργοστάσιο που διαθέτει, αυτό του Βόλσφμπουργκ στην Γερμανία το οποίο παράγει μεταξύ άλλων και το best-seller της εταιρείας, το Golf VI.
Σύμφωνα με δηώσεις στελεχών της γερμανικής εταιρείας στο Bloomberg, το εν λόγω εργοστάσιο θα παραμείνει κλειστό μεταξύ 18 Δεκεμβρίου και 11 Ιανουαρίου. Η μονάδα της VW στο Βόλσφμπουργκ απασχολεί συνολικά 44.000 υπαλλήλους, ή το 1/4 του συνολικού δυναμικού της στη Γερμανία.
από το drive
-
@nistelrooy:
Και εγώ έιχα το ίδιο πρόβλημα σε όποιο VW εχει περάσει από τα χέρια μου. Στο golf 5 που έχω τωρα η 'αρρυθμία' εμφανίστηκε από τον πρώτο μήνα. Επειδή προσωπικά απεχθάνομαι τις επισκέψεις σε συνεργεία της VW δεν εχω παει καν για επισκευη και εχω μαθει να ζω με αυτό... Πάντως και εγώ νομίζω οτι είναι θέμα 'εγκεφάλου'.
-
και αυτο απο την αρχη το ειχε οπως μου ειπε η κοπελα που το ειχε πριν. Μαλιστα μου ειπε οτι στην αντιπροσωπεια της ελεγαν οτι δεν διορθωνεται το προβλημα, προφανως επειδη ηταν εντος εγγυησης και θα το αλλαζαν τσαμπε. Δεν ειναι κατι το τοσο συμαντικο αλλα ειναι σπαστικο και θελω να δω αν ξερει κανεις ποσο κοστιζει η αλλαγη. Απ οτι διαβασα παει για μοτερακι ή γρυλλους. Εχω κλεισει ραντεβου αυριο στην καρεντα να το δει ηλεκτρολογος. Ελπιζω να μην ζητησουν χρηματα για 2' υποθεση να μου πει τι φταιει.
-
Χρήματα δεν νομίζω να σου ζητήσουν, αλλα πολύ φοβαμαι οτι δεν θα βρεις άκρη.
Ωραία απάντηση απο το συνεργείο: ΔΕΝ διορθώνεται το πρόβλημα -
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
Χρήματα δεν νομίζω να σου ζητήσουν, αλλα πολύ φοβαμαι οτι δεν θα βρεις άκρη.
Ωραία απάντηση απο το συνεργείο: ΔΕΝ διορθώνεται το πρόβλημαΜην περιμένεις κάτι καλύτερο από τις ελληνικές αντιπροσωπείες της VW
-
250€ το καθε μοτερ και 150€ τα εργατικα, συνολο 650€ στην καρεντα!!!
μηπως να ψαξω να βρω απο κανενα τρακαρισμενο;;
-
650??? ε ρε να πέσουν λίγο οι πωλήσεις να ηρεμήσουν λίγο εκεί στη VW...
σου λέω ξεχνα το και θα το συνηθίσεις... -
θα κανω μια ερευνα μηπως βρω τπτ απο τρακαρισμενο κλπ σε τιμη
-
Golf V GT & GTi, περίπου τι καταναλώσεις κάνουν μέσα στην πόλη κατά μέσο όρο; Γνωρίζει κανείς;
Διαβασα στις προηγουμενες σελίδες σχετικά με τα TSI και τις οικονομίες και εντυπωσιάστηκα... Εμένα το c2 1.4 μέσα στην πόλη μου καίει 8,4 με 8,9 lt/100!
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Golf V GT & GTi, περίπου τι καταναλώσεις κάνουν μέσα στην πόλη κατά μέσο όρο; Γνωρίζει κανείς;Διαβασα στις προηγουμενες σελίδες σχετικά με τα TSI και τις οικονομίες και εντυπωσιάστηκα... Εμένα το c2 1.4 μέσα στην πόλη μου καίει 8,4 με 8,9 lt/100!
Κοίτα, εμένα το 140 μέσα στην πόλη μου καίει γύρω στα 9.5 lt/100χλμ, αλλά πχ το καλοκαίρι που δεν είχε κίνηση η αθήνα είχα δει 8,2 λίτρα χωρίς ιδιαίτερα 'οικονομική' οδήγηση.
Το GT είναι περίπου ένα λίτρο πάνω από το 140άρι και το GTI ένα ακόμα λίτρο πάνω από το GT, χοντρικά.
Σε αυτοκινητόδρομο όλα τα παραπάνω μπορούν να πέσουν σε εντυπωσιακά χαμηλές καταναλώσεις επιπέδου 6-6.5 lt/100.
Kαλά, για το 122 δεν το συζητάω καν Μιλάμε για 8-8.5 λίτρα μέσα στην πόλη σε Leon φίλου μου και σε ταξίδι είδε 5.5 λτ -
-
Καλα, φιλε FANISTELROOY εχεις παρει καινουργιο αυτοκινητο,
σου παρουσιαζει αποδεδειγμενα προβλημα το ηλεκτρικο παραθυρο,
και σκεφτεσαι αν θα το πας αντιπροσωπεια, ή να βρεις μτχ ανταλλακτικα?
Κανεις πλακα? Κατευθειαν στην αντιπροσωπεια με απαιτησεις, αμεση επιδιορθωση ή αλλαγη
ανταλλακτικου.
Στειλε και μια επιστολη στη Γερμανια οτι η εδω αντιπροσωπεια το παιζει... ,
αν οντως ισχυει κατι τετοιο, να δεις για ποτε θα ερθουν στα καλα τους... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλα, φιλε FANISTELROOY εχεις παρει καινουργιο αυτοκινητο,
σου παρουσιαζει αποδεδειγμενα προβλημα το ηλεκτρικο παραθυρο,
και σκεφτεσαι αν θα το πας αντιπροσωπεια, ή να βρεις μτχ ανταλλακτικα?
Κανεις πλακα? Κατευθειαν στην αντιπροσωπεια με απαιτησεις, αμεση επιδιορθωση ή αλλαγη
ανταλλακτικου.
Στειλε και μια επιστολη στη Γερμανια οτι η εδω αντιπροσωπεια το παιζει... ,
αν οντως ισχυει κατι τετοιο, να δεις για ποτε θα ερθουν στα καλα τους...Του 2004 ειναι το αμαξι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλα, φιλε FANISTELROOY εχεις παρει καινουργιο αυτοκινητο,
σου παρουσιαζει αποδεδειγμενα προβλημα το ηλεκτρικο παραθυρο,
και σκεφτεσαι αν θα το πας αντιπροσωπεια, ή να βρεις μτχ ανταλλακτικα?
Κανεις πλακα? Κατευθειαν στην αντιπροσωπεια με απαιτησεις, αμεση επιδιορθωση ή αλλαγη
ανταλλακτικου.
Στειλε και μια επιστολη στη Γερμανια οτι η εδω αντιπροσωπεια το παιζει... ,
αν οντως ισχυει κατι τετοιο, να δεις για ποτε θα ερθουν στα καλα τους...Του 2004 ειναι το αμαξι.
Oκ, νομιζα οτι ειναι καινουργιο ετσι οπως αναφεροταν στο topic του...
-
Kαλησπερα,
Μια ερωτηση για αλλαγη λαδιων σε ενα Golf TSi 140 (45000km) θα ηθελα να κανω:
Μπορω να βαλω οποιοδηποτε λαδι 5W/30 καλυπτει την προδιαγραφη VW 504 (βασει του manual)? Η VW 507 αφορα μονο diesel κινητηρες?
Τα Longlife λαδια ειναι ολα οσα καλυπτουν την παραπανω προδιαγραφη ή μονο όσα αναφερουν την ενδειξη Longlife στην ετικετα τους?
Υπαρχουν διαφορες απο εταιρια σε εταιρια (πχ Castrol, Divinol κλπ)? Αν ναι ποια θα προτεινατε εσεις για το συγκεκριμενο moteur? Γιατι εχω παρατηρηση οτι καθε εξουσιοδοτηενο βαζει τα δικα του (αλλα Castrol, αλλα Divinol, αλλα Valvoline....)
Ευχαριστω εκ των προτερων
VW FORUM