Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT PUNTO 1,2
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FIAT PUNTO 1,2
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    28
    212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vatanen last edited by

      Δυο ερωτησεις θα θελα να κανω...Αν εχεις τον 60αρη κινητηρα σε μοντελο 2001 η μονη σοβαρη βελτιωση ειναι η αλλαγη του,σωστα?Σωστα!Με τι τον αλλαζεις ομως?Με τον αντιστοιχο 80αρη?Και ποσο θα παει το συνολο(δινεις τον κινητηρα σου και ποσα επιπλεον ευρω)?Επισης γινεται και αν γινεται συμφερει να ψαξεις τον 1,4 απο BRAVO ή τον 1,6?Και αν ναι με ποσα λεφτα....???Πριν κλεισω βελτιωση του 80αρη (5 αλογα ας πουμε με ολιγη ροπη) πως επιτυγχανεται???
      Αυτα!Οποιος ξερει βοηθαει....Ευχαριστω εκ των προτερων....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vatanen last edited by

        Δυο ερωτησεις θα θελα να κανω...Αν εχεις τον 60αρη κινητηρα σε μοντελο 2001 η μονη σοβαρη βελτιωση ειναι η αλλαγη του,σωστα?Σωστα!Με τι τον αλλαζεις ομως?Με τον αντιστοιχο 80αρη?Και ποσο θα παει το συνολο(δινεις τον κινητηρα σου και ποσα επιπλεον ευρω)?Επισης γινεται και αν γινεται συμφερει να ψαξεις τον 1,4 απο BRAVO ή τον 1,6?Και αν ναι με ποσα λεφτα....???Πριν κλεισω βελτιωση του 80αρη (5 αλογα ας πουμε με ολιγη ροπη) πως επιτυγχανεται???
        Αυτα!Οποιος ξερει βοηθαει....Ευχαριστω εκ των προτερων....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vatanen last edited by

          Δυο ερωτησεις θα θελα να κανω...Αν εχεις τον 60αρη κινητηρα σε μοντελο 2001 η μονη σοβαρη βελτιωση ειναι η αλλαγη του,σωστα?Σωστα!Με τι τον αλλαζεις ομως?Με τον αντιστοιχο 80αρη?Και ποσο θα παει το συνολο(δινεις τον κινητηρα σου και ποσα επιπλεον ευρω)?Επισης γινεται και αν γινεται συμφερει να ψαξεις τον 1,4 απο BRAVO ή τον 1,6?Και αν ναι με ποσα λεφτα....???Πριν κλεισω βελτιωση του 80αρη (5 αλογα ας πουμε με ολιγη ροπη) πως επιτυγχανεται???
          Αυτα!Οποιος ξερει βοηθαει....Ευχαριστω εκ των προτερων....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Εδώ είναι ορισμένα link γιά να δείς δύο κορυφαίους ξένους οίκους που ειδικεύονται στα FIAT [αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα] και της AVCWEBER που μπορείς να βρείς εκκεντροφόρους colombo bariani και πρόγραμμα.

            Θα πάρεις μιά ιδέα γιά το κόστος σε σχέση με την ιπποδύναμη και εδώ είμαστε πάλι.

            http://www.hoermann-motorsport.de/
            http://shophost.net/shop_n/catalog/default.php?cPath=1
            http://www.avcweber.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
              Αν εχεις τον 60αρη κινητηρα σε μοντελο 2001 η μονη σοβαρη βελτιωση ειναι η αλλαγη του,σωστα?Σωστα!

              Σωστά!

              Με τι τον αλλαζεις ομως?Με τον αντιστοιχο 80αρη?

              Καλή επιλογή. Ή με τον παλιότερο των 86 ίππων, αν βρεις κομπλέ μετατροπή.

              Και ποσο θα παει το συνολο(δινεις τον κινητηρα σου και ποσα επιπλεον ευρω)?

              Δεν έχω ιδέα. Πρέπει να το ψάξεις πολύ (και με μηχανικό από δίπλα). Μην περιμένεις να πιάσεις πολλά για τον δικό σου πάντως. Αλλά και οι 1.4 δεν είναι ακριβοί γενικά, απ'όσο θυμάμαι.

              Επισης γινεται και αν γινεται συμφερει να ψαξεις τον 1,4 απο BRAVO ή τον 1,6?

              Για τον 1.6 ίσως χρειάζονται μετατροπές στις βάσεις.

              Πριν κλεισω βελτιωση του 80αρη (5 αλογα ας πουμε με ολιγη ροπη) πως επιτυγχανεται???

              Ελεύθερο φίλτρο, επαναπρογραμματισμός, εξάτμιση από καταλύτη και πίσω. 5 άλογα θα τα πάρεις σίγουρα και πιο ομαλή καμπύλη ροπής (αν γίνει καλή δουλειά).

              Για παραπάνω θέλεις εκκεντροφόρους και κάποια ροϊκή βελτίωση. Μην περιμένεις να πάει 130 άλογα, έτσι?

              Αυτα!Οποιος ξερει βοηθαει....Ευχαριστω εκ των προτερων....

              Πάντως δεν ήταν δύο οι ερωτήσεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vatanen last edited by

                Πάντως δεν ήταν δύο οι ερωτήσεις!

                Αμα εγραφα θελω να σας τρελανω στις ερωτησεις,επαιζε να το διαβασουν ακομα πιο λιγοι...θεμα τακτικης!Στο μεταξυ καλη λυση θα ταν και ο 1,2 FIRE με τα 75 ε?Ποσο να κανει αραγε **και τι μανουρα απαιτειται για την **τοποθετηση του?Ακομα που ψαχνω για κινητηρες??Επισης,οταν φιλε Βασιλειε λες πληρη μετατροπη τι εννοεις?Εγκεφαλους,προγραμματισμους...???

                Υ.Γ. Καταλαβαινεις τωρα γιατι κανω ψευδη δηλωση αριθμου ερωτησεων...?Επεται και συνεχεια,ελπιζω να εχετε κουραγιο να απαντατε στις ερωτησεις μου...Ευχαριστω παντως!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gatony last edited by

                  Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                  Ή με τον παλιότερο των 86 ίππων, αν βρεις κομπλέ μετατροπή.

                  Πολύ καλός ο συγκεκριμένος κινητήρας και στρόφαρε πολύ ψηλά!
                  Μετά τον φιμώσανε/πνίξανε για ρύπους και άλλα τέτοια κατεβάζοντάς τον στα 80 ατίθασα!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vasilios last edited by

                    Ο χρήστης VATANEN έγραψε:

                    Ακομα που ψαχνω για κινητηρες??Επισης,οταν φιλε Βασιλειε λες πληρη μετατροπη τι εννοεις?Εγκεφαλους,προγραμματισμους...???

                    Ρίξε μια ματιά στις τελευταίες σελίδες των 4Τροχών (εκεί που έχει τιμές/χαρακτηριστικά μοντέλων). Θα δεις διάφορες μικρές διαφημίσεις, κάποιες από τις οποίες αφορούν μηχανικούς Fiat/Lancia κλπ

                    Αν κάποιος φίλος εδώ στο φόρουμ έχει κάποιον έμπιστο μηχανικό μπορεί να βοηθήσει? Πάντως απ'όσο ξέρω δεν είναι δύσκολες μετατροπές αυτές. Πλήρη μετατροπή εννοώ να υπάρχει ο κινητήρας με την πλεξούδα και καλό είναι να υπάρχει και το κιβώτιο για να αποφύγεις την κοπτοραπτική.

                    Αν ήμουν στη θέση σου θα κοίταγα για τον 86άρη. Με 1000 Ευρώ επιπλέον μπορείς να φτάσεις ή να ξεπεράσεις τα 95 άλογα που βγάζει ο καινούργιος του Sporting, ενώ έχει και καλό ιστορικό αξιοπιστίας.

                    Καλή τύχη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      puntofato last edited by

                      Αν έχεις το Punto με τον 60αρη το πουλάς και παίρνεις το Punto με τον 1.4 16V ή αν ζεις σε κάποιο σοβαρό κράτος τον 1.9JTD multijet και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και δεν ταλαιπωρείς κανέναν μηχανικό με μετατροπές.
                      Συγκεκριμένα το 60αρη φοράει Magneti-Marelli μονάδα υπερσύγχρονη με φίσες που δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την προηγούμενη γενιά. Επίσης υπάρχει και το Immobilizer που για κακή σου τύχη έχει ενσωματώσει και άλλα πράγματα όπως ας πούμε ηλεκτρικά παράθυρα και δεν δύναται να αντικατασταθεί.
                      Ο 80άρης φοράει συστημα της BOSCH που ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχει με τον 60άρη.
                      Ο 86άρης (παλιότερο μοντέλο) φοράει Μ-Μ 18F που και εκείνος δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τους πιο σύχρονους του!
                      Το ίδιο και ο 75άρης.
                      Επειδή οι σύγχρονες μονάδες ενσωματώνουν και άλλες λειτουργίες δεν μπορούμε να παίζουμε με αυτές έτσι απλά όπως σε παλαιότερα μοντέλα και είναι καλύτερα να μην το κάνουμε.Δεν είναι απλά καλωδιάκια που τα συνδέουμε και παίζουν.
                      Αν θέλουμε γκάζια καλό είναι να το σκεφτόμαστε πριν αγοράσουμε ένα ψοφίμι και όχι μετά. Ας κάνουμε λίγο υπομονή και να παίρνουμε το πιο γρήγορο μοντέλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilios last edited by

                        Έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά. Ο άνθρωπος το έχει το αυτοκίνητο τώρα. Θέλει να το αναβαθμίσει. Δεν θα έπρεπε να ψάξει για τη σωστή λύση?

                        Μη με παρεξηγείς και εμένα η πρώτη μου απάντηση όταν με ρωτάνε 'θέλω να βελτιώσω το Suzuki Alto μου, λες να βάλω turbo?', είναι 'πέτα το το ρημάδι και πάρε αυτό που θέλεις!'. Αλλά ξέρω ότι δεν πρόκειται ή δεν μπορεί να το κάνει (για τους ΧΥΖ λόγους).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Εξηγώ ότι είναι ΜΠΕΛΑΣ αυτές οι μετατροπές(και γενικά οι μετατροπές σε πολύ σύγχρονα αυτοκίνητα) γιατί τα συστήματα αυτά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση μεταξύ τους(το 60 με το 80). Κοινώς θα πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο και υπάρχει περίπτωση να μην δουλεύουν διάφορα πράγματα όπως στροφόμετρο, ταχύμετρο, υπολογιστής ταξιδίου, ηλεκτρικά παράθυρα κα μιας και η μονάδα ελέγχου του κινητήρα τα ελέγχει. Αν μου έλεγες πχ να αλλάξεις μοτέρ από το προηγούμενο μοντέλλο θα σου έλεγα ότι γίνεται και μάλιστα χωρίς πολύ κόπο (από 55 ή 75 σε 86) στα ηλεκτρονικά(πλεξούδες και συναφή).
                          Επίσης ούτε το 1.4 12V έχει καμιά σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                            Εξηγώ ότι είναι ΜΠΕΛΑΣ αυτές οι μετατροπές(και γενικά οι μετατροπές σε πολύ σύγχρονα αυτοκίνητα) γιατί τα συστήματα αυτά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση μεταξύ τους(το 60 με το 80). Κοινώς θα πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο και υπάρχει περίπτωση να μην δουλεύουν διάφορα πράγματα όπως στροφόμετρο, ταχύμετρο, υπολογιστής ταξιδίου, ηλεκτρικά παράθυρα κα μιας και η μονάδα ελέγχου του κινητήρα τα ελέγχει. Αν μου έλεγες πχ να αλλάξεις μοτέρ από το προηγούμενο μοντέλλο θα σου έλεγα ότι γίνεται και μάλιστα χωρίς πολύ κόπο (από 55 ή 75 σε 86) στα ηλεκτρονικά(πλεξούδες και συναφή).
                            Επίσης ούτε το 1.4 12V έχει καμιά σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα!

                            Μαζί σου. Γι'αυτό πριν έγραψα για 'πλήρη' μετατροπή (υποθέτω δηλαδή ότι θα βρει ένα τροπέτο να 'ξεκολλήσει' τα πάντα).

                            Συμφωνώ ότι η καλύτερη λύση είναι πώληση και αγορά ενός μεταχειρισμένου (ή καινούργιου) με τα 'σωστά' χαρακτηριστικά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                              Μαζί σου. Γι'αυτό πριν έγραψα για 'πλήρη' μετατροπή (υποθέτω δηλαδή ότι θα βρει ένα τροπέτο να 'ξεκολλήσει' τα πάντα).

                              Αν τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο Puntofato (δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω), τότε μιλάμε και για διαφορετική πλεξούδα, που σημαίνει 'καλά κρασιά' Μην ξεχνάμε πως η πλεξούδα είναι το πρώτο πράγμα που εγκαθίσταται στα σύγχρονα αυτοκίνητα, αμέσως μετά το βάψιμο του πλαισίου. Οπότε για να αλλάξει η πλεξούδα πρέπει είτε να διαλυθεί σχεδόν όλο το αυτοκίνητο ή να γίνουν χειρουργικές επεμβάσεις στην υπάρχουσα πλεξούδα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vatanen last edited by

                                Ουαου σοβαρεψαν τα πραγματα...Καταρχην φιλε Puntofato συμφωνω μαζι σου στα περι ψοφιμιου και το ποσο πρεπει να σκεφεσαι πριν βιαστεις να αγορασεις...Το 60αρι λοιπον ανηκει σε πολυ καλο φιλο που το αγορασε μεταχειρισμενο και ενω εμφανισιακα ειναι μια χαρα με τις υπερβολικες 15αρες που του κοβουν πολυ και μου ειπε οτι θα θελε κι αλλη δυναμη.Μαλιστα ρωτησε σε επισημη αντιπροσωπεια και του ειπε καποιος 'ξαδερφος του Μαριο Ιλιεν' οτι με προγραμμα αξιας 280 ευρω θα του δωσει 15 αλογα ενω με 350 περιπου 30 αλογααααα!!!!!Με προγραμμα ολα αυτα....Φυσικα οταν το ακουσα εφριξα (μα τετοιες φιδιες απο επισημο αντιπροσωπο???) και του ειπα να περιμενει να μαθω καποια πραγματα οντας λιγο πιο ενημερωμενος...και να μαι λοιπον!!
                                Αν αληθευουν ολα αυτα φιλε τοτε δεν εχει νοημα να κανει το παραμικρο...Λετε να πεταξει καμια τουρμπινα?? Πλακα κανω με τετοιο εγκεφαλο και κυριως κοστος τι να πω...Αστο καλυτερα!!!
                                Του ειπα οτι το να το ψαξει με χοανες,τελικα και προγραμματα δεν θα οδηγησει πουθενα,μονο κινητηρα αξιζει να βαλει...Παντως μου κανει εντυπωση,διαφορετικος εγκεφαλος σε δυο εκδοσεις του μοντελου?? Τι ακριβως εξυπηρετει κατι τετοιο??Τι να πω?Μαλλον κακα τα νεα για το φιλο...Παντως για τα δικα μου τα 80 αλογα,και την αυξηση τους σε 85+ ισχυουν τα οσα ειπε ο φιλος Βασιλειος(που τον ευχαριστω πολυ οπως και ολους σας για το ενδιαφερον )???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  puntofato last edited by

                                  Ο 1.2 8V είναι το μοτέρ που στο 1ο PUNTO που βγήκε το χρησιμοποιήσανε για το αυτόματο κιβώτιο. Είναι μία ασθενέστερη έκδοση του 75. Στην τελευταία μετενσάρκωσή του η μονάδα είναι απίστευτα μικρή σε διαστάσεις και υπερσύγχρονη. Χαρακτηριστικό είναι (μιας και ανοίξαμε μία καμμένη) ότι δεν βλέπεις τσιπάκια μέσα παρά μόνο ένα πράγμα σαν το εσωτερικό ενός επεξεργαστή. Φυσικά αν κάνεις το λάθος και το ανοίξεις δεν μπορείς να το κλείσεις και πάει για πέταμα. Έχει δύο πρίζες στην πίσω μεριά των οποίων οι ακίδες είναι τόσο κοντά που είναι αδύνατο να πεις ότι θα βάλεις μία 'τσόντα' καλώδιο για να κάνεις κάτι.
                                  Μετά το 80άρι. Για να μειώσουν τους ρύπους αντικαταστήσανε την μονάδα που έδινε 86 άλογα της Μ-Μ και βάλανε την BOSCH να τους φτιάξει μία. Το αποτέλεσμα: 80 άλογα.
                                  Επίσης έχω ξαναγράψει ότι η μονάδα με τα 60 άλογα που φορούν τα PUNTO 2, Y, Doblo, PANTA new έχει κατασκευαστικό (πιθανώς) λάθος και καταστρέφεται. Συγκεκριμένα βγάζει σφάλμα στους πολλαπλασιαστές, δεν κόβουν κύλινδροι(χωρίς να φταίει ο πολλαπλασιαστής) και στο τέλος μέχρι που δεν παίρνει μπροστά. Προσοχή αν ανάψει το λαμπάκι αυτοδιάγνωσης και το διαγνωστικό βγάλει πολλαπλασιαστή, ακόμα και χωρίς να κάνει διακοπές το αυτοκίνητο, να περιμένετε να την κάψει την μονάδα ελέγχου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tony-pap last edited by

                                    Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
                                    ... εμφανισιακα ειναι μια χαρα με τις υπερβολικες 15αρες που του κοβουν πολυ και μου ειπε οτι θα θελε κι αλλη δυναμη...

                                    NA H AITIA TOY KAKOY

                                    Με τις 14αρες είναι μια χαρά για αυτοκίνητο πόλης.

                                    Δυστυχώς για εμφανισιακούς κυρίως λόγους πολλοί βάζουν σε αυτοκίνητα με μικρή ιπποδύναμη 15αρες,16αρες κλπ οπότε χάνουν και σε επιταχύνσεις αλλά και σε κατανάλωση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vatanen last edited by

                                      Α δεν τον ξερεις το φιλο μου...Η δυναμη δυναμη αλλα και οι 15αρες 15αρεσ!!!Να το παρει αποφαση δηλαδη??
                                      Στο θεμα του 80αρη του Σπορτινγκ φιλε Puntofato εχεις να προτεινεις κατι για ασφαλη και νορμαλ κοστους αποκομισης 5-6 ιππων και ολιγης ροπης??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntofato last edited by

                                        Εγώ απλά επισκευάζω συστήματα τροφοδοσίας και ανάφλεξης.Δεν ασχολούμαι με βελτιώσεις. Απλά παραθέτω καμιά φορά τις απόψεις μου για πράγματα που έχω δει ή τυχαίνει να γνωρίζω.
                                        Συνήθως πάντως οι μετατροπές(αλλαγές κινητήρα και μονάδας) είναι αυτές που δεν μπορείς να βγάλεις άκρη και έχουν και περίεργα συμπτώματα που τις περισσότερες φορές αδυνατούμε να επιλύσουμε.
                                        Αν ήταν δικό μου το αυτοκίνητο θα δοκίμαζα ένα Celcat. Τονίζω το ΔΙΚΟ μου γιατί θέλει πολλή δουλεία για να γίνει σωστά. Δεν κάνω διαφήμηση ούτε έχω να κερδίσω κάτι από αυτό απλώς το έχω δοκιμάσει και ξέρω τι μπορεί να κάνει.(Ροπή κυρίως)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vatanen last edited by

                                          Celcat???????????????
                                          And what would that be sir??
                                          Πρωτη φορα το ακουω...τι ειναι,ποσο κοστιζει,που το κανεις??Για το 60 ή το 80 μου μιλας??Θενκς παντως...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
                                            Celcat???????????????
                                            And what would that be sir??
                                            Πρωτη φορα το ακουω...τι ειναι,ποσο κοστιζει,που το κανεις??Για το 60 ή το 80 μου μιλας??Θενκς παντως...

                                            Υπάρχει σχετικό θέμα για το CELCAT λίγο παρακάτω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr