Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Mazda 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Mazda 3
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 16
    • 17
    • 7 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    333
    1447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimdenin last edited by

      Δεν νομίζω ότι είναι άσχημο ούτε μπροστά ούτε πίσω. Και η ουρά του δεν βλέπω γιατί είναι άσχημη. Το νέο Γκόλφ έχει απείρως πιο άχαρο τελείωμα. Όσο για τους κινητήρες φαίνεται ότι όλοι θα προέρχονται απο το μεγαλύτερο 6. Απλά έχει ενδιαφέρον να δούμε αν υπάρχουν αλλαγές στον 1.6 και αν η Μάζντα όπως στο 6 προόνησε για μείωση το βάρους σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pik last edited by

        πολυ ομορφο και το εσωτερικο του...
        το πισω πιο ομορφο απο το μπροστα.
        ο συνδυασμος του πισω προφυλακτηρα με τα πισω φωτα μοιαζει με το προσωπο καποιου Transformer

        ελπιζω να εχουν απαλαγει απο τα σκληρα πλαστικα ειδικα στις πορτες...
        θυμαμαι ειχα μπει στο παλιο 3αρι σε εναν φιλο και ακουμπησα αγκωνα στην πορτα..
        πλαστικουρα που εγδερνε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          muranomike last edited by

          ελπιζω να εχουν απαλαγει απο τα σκληρα πλαστικα ειδικα στις πορτες...
          θυμαμαι ειχα μπει στο παλιο 3αρι σε εναν φιλο και ακουμπησα αγκωνα στην πορτα..
          πλαστικουρα που εγδερνε...

          Τα πλαστικά του αν και σκληρά ήταν άψογα και σε ποιότητα και σε φινίρισμα... και σε ντιζάιν (υποκειμενικό)...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Μωρε νταξ, δεν λεω... καλο αμαξι ειναι. Εμενα το τωρινο 3αρι μου αρεσε παρα πολυ απο μεσα, οπου οντως αν και σκληρα πλαστικα ηταν ποιοτικοτατα και πολυ ομορφα. Δεν εχω παθος με τα μαλακα πλαστικα και δεν με πολυενδιαφερει αρκει το οπτικο αποτελεσμα καθως και η συναρμολογηση να ειναι σωστη. Απο εκει και περα, το νεο 3 μου αρεσει εξωτερικα απο μπροστα... νταξ, παντως δεν το λες ασχημο. Απο πισω δεν μας δινουν φωτος απο αλλες γωνιες και αυτο νομιζω πως κρυβει κατι...

            Το μεγαλο μειον του θα ειναι οι κινητηρες. Θα ειναι μεγαλο φαουλ αν οι ασιατες επιμεινουν στην ατμοσφαιρα σε μικρα αμαξια. Θα χασουν αρκετες πωλησεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              paulgiot last edited by

              Μαλλον εχουμε φαει στη μαπα τελευταια πολλα κραυγαλεα σχεδια,πολλες ελιτιστικες μπουρδες και πολλα supercars υπο κλιμακα με αποτελεσμα να μην μπορουμε να ξεχωρισουμε κατι αληθινα ομορφο με την πρωτη.

              Εγω παντα πιστευα και παντα πιστευω στα σχεδιαστικα μυαλα της Mazda και δεν εχω απογοητευτει σχεδον ποτε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                j-marr last edited by

                http://carscoop.blogspot.com/2008/11/20 ... esign.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iant last edited by

                  Πίσω κάτι κάνανε, αλλά μπροστά δεν μου αρέσει καθόλου !!!!!!!
                  Αρκεί να έχει τους χώρους (πορτμπαγκάζ και σαλόνι) του προηγούμενου ... Προσωπικά οι χώροι του με καλύπτουν μέχρι τώρα ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Tο πορτμπαγκάζ του σεντάν έχει μόλις 413 λίτρα χωρητικότητα, νούμερο πολύ μικρό σήμερα για τα 4,5 μέτρα του αμαξώματος και τον οικογενειακό προσανατολισμό του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iant last edited by

                      Πολλές φορές τα νούμερα απατούν ! Βλέπε και την παλιά συζήτηση εδώ !
                      Εμένα (τριμελή οικογένεια) το πορτμπαγκάζ του HB (~380 Λίτρα) βολεύει ακόμα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pankal last edited by

                        Εντάξει, με το πορτμπαγκαζ τείνουμε να το εξαντλήσουμε το θέμα, αλλά 4 χρόνια τώρα, αν η Mazda στην Ελλάδα μπορούσε να υποστηρίξει για το μοντέλο της την χωρητικότητα των 380 λίτρων, θα το έκανε. Οι μετρήσεις που κάνουμε με το χέρι δεν είναι πιο έγκυρες από τις μετρήσεις της εταιρείας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iant last edited by

                          Ο χρήστης pankal έγραψε:
                          Εντάξει, με το πορτμπαγκαζ τείνουμε να το εξαντλήσουμε το θέμα, αλλά 4 χρόνια τώρα, αν η Mazda στην Ελλάδα μπορούσε να υποστηρίξει για το μοντέλο της την χωρητικότητα των 380 λίτρων, θα το έκανε. Οι μετρήσεις που κάνουμε με το χέρι δεν είναι πιο έγκυρες από τις μετρήσεις της εταιρείας

                          Από το link που έδωσες :

                          Χώρο αποσκευών που ξεκινά από 300 lt και φτάνει μέχρι 635 lt για το Hatchback και από 413 lt μέχρι 675 lt για το Sedan.

                          Αλλα στο Mazda3 Brochure.pdf λέει για 340 και από το www.mazda.co.uk λέει 346 !!
                          Και όταν βλέπω 3 διαφορετικά νούμερα απο τους ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ τι κάνω; Παίρνω τα μέτρα ο ίδιος!! Και βγαίνει το 4-το νούμερο !!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pankal last edited by

                            παρουσιάστηκε επίσημα στη Μπολόνια και το καινούριο 3. Ίδιος κινητήρας στα 1600 βενζίνη με τους γνωστούς 105 ίππους..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iant last edited by

                              Έχει την ηχομόνωση του νέου 6 - αυτό είναι ερώτημα για μένα;;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimdenin last edited by

                                Ο χρήστης pankal έγραψε:
                                παρουσιάστηκε επίσημα στη Μπολόνια και το καινούριο 3. Ίδιος κινητήρας στα 1600 βενζίνη με τους γνωστούς 105 ίππους..

                                Τουλάχιστον θα έχει γίνει όπως και στο μεγαλύερο 6 προσπάθεια μείωσης του βάρους; Αν ναί τότε ίσως και αυτός ο 1.6 να φανεί καλός για το αυτοκίνητο. Απλά η Μάζντα δεν κάνει το παραπάνω βήμα στους κνητήρες της.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Θα το κάνει, αν το κάνει, όταν της πει η μαμά της η Φορντ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dark_side last edited by

                                    Σωστά, άλλωστε η ford δεν το έχει ξεκινήσει ακόμα στα δικά της μοντέλα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      samazvol last edited by

                                      Κινητηρες θα αλλαξει το 2010-2011 οπως ειπε κ ο διευθυντης της mazda europe σε σθνεντευξη τουπριν ενα μηνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Λογικό.
                                        Για το 2010 περιμένει η Φόρντ τους 4κύλινδρους καρπούς της συνεργασίας της με την αμερικάνικη Honeywell (Garret) στα τούρμπο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          samazvol last edited by

                                          μαλλον θα ακολουθησει τον δρομο του 6 κ θα εχει μειωμενο βαρος.αρα κιλα ανα ιππο θα εχει καλη αντιστοιχια.θα ειναι κ πιο αθορυβο κ με την πολυ καλη οδικη συμπεριφορα που εχει το τωρινο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jimdenin last edited by

                                            Χωρίς να μπορώ να το θεωρώ αξιόπιστο 100% σε ένα δημοσίευμα απο, ένθετο αυτοκινήτου, αθλητικής εφημερίδας, για το νέο 3 υπήρχαν πληροφορίες πλέον, ότι οι κινητήρες 1.6/ 2.0 κ.εκ μένουν οι ιδιοι, ότι το βάρος θα είναι μειωμένο κατά 15 κιλά αλλά και ένα μήκος πο ξεπερνά τα 4.5 μέτρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 7 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr