-
Δεν νομίζω ότι είναι άσχημο ούτε μπροστά ούτε πίσω. Και η ουρά του δεν βλέπω γιατί είναι άσχημη. Το νέο Γκόλφ έχει απείρως πιο άχαρο τελείωμα. Όσο για τους κινητήρες φαίνεται ότι όλοι θα προέρχονται απο το μεγαλύτερο 6. Απλά έχει ενδιαφέρον να δούμε αν υπάρχουν αλλαγές στον 1.6 και αν η Μάζντα όπως στο 6 προόνησε για μείωση το βάρους σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
-
πολυ ομορφο και το εσωτερικο του...
το πισω πιο ομορφο απο το μπροστα.
ο συνδυασμος του πισω προφυλακτηρα με τα πισω φωτα μοιαζει με το προσωπο καποιου Transformer
ελπιζω να εχουν απαλαγει απο τα σκληρα πλαστικα ειδικα στις πορτες...
θυμαμαι ειχα μπει στο παλιο 3αρι σε εναν φιλο και ακουμπησα αγκωνα στην πορτα..
πλαστικουρα που εγδερνε... -
ελπιζω να εχουν απαλαγει απο τα σκληρα πλαστικα ειδικα στις πορτες...
θυμαμαι ειχα μπει στο παλιο 3αρι σε εναν φιλο και ακουμπησα αγκωνα στην πορτα..
πλαστικουρα που εγδερνε...Τα πλαστικά του αν και σκληρά ήταν άψογα και σε ποιότητα και σε φινίρισμα... και σε ντιζάιν (υποκειμενικό)...
-
Μωρε νταξ, δεν λεω... καλο αμαξι ειναι. Εμενα το τωρινο 3αρι μου αρεσε παρα πολυ απο μεσα, οπου οντως αν και σκληρα πλαστικα ηταν ποιοτικοτατα και πολυ ομορφα. Δεν εχω παθος με τα μαλακα πλαστικα και δεν με πολυενδιαφερει αρκει το οπτικο αποτελεσμα καθως και η συναρμολογηση να ειναι σωστη. Απο εκει και περα, το νεο 3 μου αρεσει εξωτερικα απο μπροστα... νταξ, παντως δεν το λες ασχημο. Απο πισω δεν μας δινουν φωτος απο αλλες γωνιες και αυτο νομιζω πως κρυβει κατι...
Το μεγαλο μειον του θα ειναι οι κινητηρες. Θα ειναι μεγαλο φαουλ αν οι ασιατες επιμεινουν στην ατμοσφαιρα σε μικρα αμαξια. Θα χασουν αρκετες πωλησεις...
-
Μαλλον εχουμε φαει στη μαπα τελευταια πολλα κραυγαλεα σχεδια,πολλες ελιτιστικες μπουρδες και πολλα supercars υπο κλιμακα με αποτελεσμα να μην μπορουμε να ξεχωρισουμε κατι αληθινα ομορφο με την πρωτη.
Εγω παντα πιστευα και παντα πιστευω στα σχεδιαστικα μυαλα της Mazda και δεν εχω απογοητευτει σχεδον ποτε.
-
http://carscoop.blogspot.com/2008/11/20 ... esign.html
-
Πίσω κάτι κάνανε, αλλά μπροστά δεν μου αρέσει καθόλου !!!!!!!
Αρκεί να έχει τους χώρους (πορτμπαγκάζ και σαλόνι) του προηγούμενου ... Προσωπικά οι χώροι του με καλύπτουν μέχρι τώρα ... -
Tο πορτμπαγκάζ του σεντάν έχει μόλις 413 λίτρα χωρητικότητα, νούμερο πολύ μικρό σήμερα για τα 4,5 μέτρα του αμαξώματος και τον οικογενειακό προσανατολισμό του.
-
Πολλές φορές τα νούμερα απατούν ! Βλέπε και την παλιά συζήτηση εδώ !
Εμένα (τριμελή οικογένεια) το πορτμπαγκάζ του HB (~380 Λίτρα) βολεύει ακόμα... -
Εντάξει, με το πορτμπαγκαζ τείνουμε να το εξαντλήσουμε το θέμα, αλλά 4 χρόνια τώρα, αν η Mazda στην Ελλάδα μπορούσε να υποστηρίξει για το μοντέλο της την χωρητικότητα των 380 λίτρων, θα το έκανε. Οι μετρήσεις που κάνουμε με το χέρι δεν είναι πιο έγκυρες από τις μετρήσεις της εταιρείας
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
Εντάξει, με το πορτμπαγκαζ τείνουμε να το εξαντλήσουμε το θέμα, αλλά 4 χρόνια τώρα, αν η Mazda στην Ελλάδα μπορούσε να υποστηρίξει για το μοντέλο της την χωρητικότητα των 380 λίτρων, θα το έκανε. Οι μετρήσεις που κάνουμε με το χέρι δεν είναι πιο έγκυρες από τις μετρήσεις της εταιρείαςΑπό το link που έδωσες :
Χώρο αποσκευών που ξεκινά από 300 lt και φτάνει μέχρι 635 lt για το Hatchback και από 413 lt μέχρι 675 lt για το Sedan.
Αλλα στο Mazda3 Brochure.pdf λέει για 340 και από το www.mazda.co.uk λέει 346 !!
Και όταν βλέπω 3 διαφορετικά νούμερα απο τους ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ τι κάνω; Παίρνω τα μέτρα ο ίδιος!! Και βγαίνει το 4-το νούμερο !!!! -
παρουσιάστηκε επίσημα στη Μπολόνια και το καινούριο 3. Ίδιος κινητήρας στα 1600 βενζίνη με τους γνωστούς 105 ίππους..
-
Έχει την ηχομόνωση του νέου 6 - αυτό είναι ερώτημα για μένα;;;;
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
παρουσιάστηκε επίσημα στη Μπολόνια και το καινούριο 3. Ίδιος κινητήρας στα 1600 βενζίνη με τους γνωστούς 105 ίππους..Τουλάχιστον θα έχει γίνει όπως και στο μεγαλύερο 6 προσπάθεια μείωσης του βάρους; Αν ναί τότε ίσως και αυτός ο 1.6 να φανεί καλός για το αυτοκίνητο. Απλά η Μάζντα δεν κάνει το παραπάνω βήμα στους κνητήρες της.
-
Θα το κάνει, αν το κάνει, όταν της πει η μαμά της η Φορντ.
-
Σωστά, άλλωστε η ford δεν το έχει ξεκινήσει ακόμα στα δικά της μοντέλα
-
Κινητηρες θα αλλαξει το 2010-2011 οπως ειπε κ ο διευθυντης της mazda europe σε σθνεντευξη τουπριν ενα μηνα.
-
Λογικό.
Για το 2010 περιμένει η Φόρντ τους 4κύλινδρους καρπούς της συνεργασίας της με την αμερικάνικη Honeywell (Garret) στα τούρμπο. -
μαλλον θα ακολουθησει τον δρομο του 6 κ θα εχει μειωμενο βαρος.αρα κιλα ανα ιππο θα εχει καλη αντιστοιχια.θα ειναι κ πιο αθορυβο κ με την πολυ καλη οδικη συμπεριφορα που εχει το τωρινο.
-
Χωρίς να μπορώ να το θεωρώ αξιόπιστο 100% σε ένα δημοσίευμα απο, ένθετο αυτοκινήτου, αθλητικής εφημερίδας, για το νέο 3 υπήρχαν πληροφορίες πλέον, ότι οι κινητήρες 1.6/ 2.0 κ.εκ μένουν οι ιδιοι, ότι το βάρος θα είναι μειωμένο κατά 15 κιλά αλλά και ένα μήκος πο ξεπερνά τα 4.5 μέτρα.
Νέο Mazda 3