-
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ Α 156?
-
Ο χρήστης mikri santa έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ Α 156?Η μονη εγκυρη πληροφορια που μπορω να σου δωσω ειναι οτι το τιμονι της μπορει να χει λιγες στροφες,αλλα οι ροδες δεν στριβουν αρκετα(για αυτο εχει λιγες στροφες)...
Επισης να προσεχεις πολυ τα βραδια που θα μενεις μονος μαζι της,γιατι φιλε αυτο το αυτοκινητο εχει ψυχη και μπορει να αρχισει να σου μιλαει..προσεχε μη παθεις κανα εμφραγμα απο τη τρομαρα..
-
http://carscoop.blogspot.com/2008/11/ja ... st-us.html
Η πρώτη 8C στην Αμερική!! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ Α 156?
Η μονη εγκυρη πληροφορια που μπορω να σου δωσω ειναι οτι το τιμονι της μπορει να χει λιγες στροφες,αλλα οι ροδες δεν στριβουν αρκετα(για αυτο εχει λιγες στροφες)...
Επισης να προσεχεις πολυ τα βραδια που θα μενεις μονος μαζι της,γιατι φιλε αυτο το αυτοκινητο εχει ψυχη και μπορει να αρχισει να σου μιλαει..προσεχε μη παθεις κανα εμφραγμα απο τη τρομαρα..
μάσα και λίγο
-
Ο χρήστης mikri santa έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ Α 156?ΤΙ ακριβως θελεις να μαθεις ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Επισης να προσεχεις πολυ τα βραδια που θα μενεις μονος μαζι της,γιατι φιλε αυτο το αυτοκινητο εχει ψυχη και μπορει να αρχισει να σου μιλαει..προσεχε μη παθεις κανα εμφραγμα απο τη τρομαρα..
ΑΓΙΟΣ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ Α 156?
Η μονη εγκυρη πληροφορια που μπορω να σου δωσω ειναι οτι το τιμονι της μπορει να χει λιγες στροφες,αλλα οι ροδες δεν στριβουν αρκετα(για αυτο εχει λιγες στροφες)...
Επισης να προσεχεις πολυ τα βραδια που θα μενεις μονος μαζι της,γιατι φιλε αυτο το αυτοκινητο εχει ψυχη και μπορει να αρχισει να σου μιλαει..προσεχε μη παθεις κανα εμφραγμα απο τη τρομαρα..
-
Ο χρήστης mikri santa έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ Α 156?Από τα καλύτερα -καθημερινά- αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας (χωρίς ίχνος υπερβολής).
Προτιμάς τα μοντέλα μέχρι το 2000 (λιγότερο φιμωμένοι κινητήρες), γενικά αξιόπιστη (εκτός από το γνωστό πρόβλημα με το μεταβλητό που αντιμετωπίζεται ευκολα και οικονομικά), στις τιμές σχεδόν τις χαρίζουν. Οδηγικά φοβερή, σχεδιαστικά επίσης......κρίμα που δεν συνέχισαν από εκεί...
-
Το κακό είναι ότι οι ωραίες (προ f/l) θα έχουν αρκετά χιλιόμετρα πλέον...
Έστω αυτές με το εσωτερικό f/l μόνο.... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το κακό είναι ότι οι ωραίες (προ f/l) θα έχουν αρκετά χιλιόμετρα πλέον...
Έστω αυτές με το εσωτερικό f/l μόνο....Έλα μωρέ νταχντιρντινάκο ,μια ιδέα είναι όλα!
Του Velissarios η 145 1.6 ΤS πρέπει να έχει πλέον αρκετά περισσότερα από 150000 χλμ, και πρόβλημα από τον κινητήρα δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ (πλην τακτικής αλλαγής μεταβλητού)....'κελαηδά' δέ
ακόμη, σε ρυθμό alto soprano!
Τακτικός με τη συντήρηση χρειάζεται να είσαι, απο εκεί και πέρα οι TS είναι αξιόπιστοι κινητήρες...Άσε που αν έχεις υπομονή, στο τέλος θα βρεις και άριστα δείγματα σε καλή τιμή!
Nομίζω ότι αυτοκίνητα σαν την 156 σπάνια βγαίνουν σε μαζική παραγωγή, απίθανη!
-
Δεν αμφιβάλω, και εγώ είμαι της ίδιας αντίληψης όσον αφορά τα χιλιόμετρα (ας έκανα και αλλιώς, το 406 έχει 250k και το 304 άστο καλύτερα ). Τακτική συντήρηση χρειάζεται.
Απλά δεν την ενστερνίζονται πολλοί αυτήν την άποψη αφενός, αφετέρου πολλά χιλιόμετρα+ελλιπής συντήρηση δεν είναι καλός συνδυασμός...
-
Νομιζω πως εχω βρει μια ευκαιρια!!Α156 1600cc μοντελο 02 50000 χλμ ολα τα σερβις σε αντιπροσωπο φυλασσομενο σε γκαραζ ιδιοκτητης 55 ετων.ΤΙΜΗ 4500€
-
Πολυ λιγα χρήματα ή κανω λαθος;
-
Σε αγγελιεσ το βρισκω απο 8000€ εως 12000€ αναλογα με τα εχτρα που εχει.Μου ειπαν 4500€ γιατι θελησαν να αγωρασουν το 159 δινωντας το156 σαν προκαταβολη.Η αντιπροσωπεια τους το παιρνει 3500€,με λιγα λογια το σκοτωνουν.Δεν ξερω ομως τι να κοιταξω για να μην την πατησω οπως οι περισσοτεροι.
-
Κατι βρωμαει.
-
Ο χρήστης mikri santa έγραψε:
Σε αγγελιεσ το βρισκω απο 8000€ εως 12000€ αναλογα με τα εχτρα που εχει.Μου ειπαν 4500€ γιατι θελησαν να αγωρασουν το 159 δινωντας το156 σαν προκαταβολη.Η αντιπροσωπεια τους το παιρνει 3500€,με λιγα λογια το σκοτωνουν.Δεν ξερω ομως τι να κοιταξω για να μην την πατησω οπως οι περισσοτεροι.Κοίτα το με κανέναν πολύ γνωστό ΣΟΥ Φαναρτζή...γιατί για να του δώσει 3500 η αντιπροσωπεία κάτι βρωμάει...
-
Alfa Romeo GT 3.2 V6 24v
Το σχεδιαστικό δημιούργημα του Bertone Style Centre, στην πιο ακραία μορφή του, από μηχανολογικής απόψεως και μόνο στη σκέψη προκαλεί ρίγος σε κάθε Alfista!
H Alfa Romeo είναι γνωστό πριν καν γεννηθώ εγώ, ότι κατασκευάζει μοντέλα με χαρακτήρα και ψυχή, γι’ αυτό άλλωστε έχει τόσο ένθερμους οπαδούς σε όλο τον κόσμο! Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που δε τους αγγίζει το θέμα και συνήθως κάτι τέτοιο συμβαίνει γιατί δεν έχουν οδηγήσει ποτέ μια Alfa, ή δεν τους αρέσουν τα αυτοκίνητα γενικότερα. Επίσης, υπάρχουν και αυτοί που έχουν οδηγήσει και πάλι δεν τους αρέσουν, αυτοί είναι μίζεροι άνθρωποι με πολύ κακό γούστο και να μη συναναστρέφεστε μαζί τους, γιατί σίγουρα θα έχουν και άλλα κουσούρια
Το 2004 η GT κρίθηκε ως το 'Most Attractive Car in the World' («το πιο ελκυστικό αυτοκίνητο στον κόσμο») στις κατηγορίες των coupe και cabriolet-coupe στο Μιλάνο. H διάκριση αυτή επιτεύχθηκε και στη Γαλλία, επισφραγίζοντας για μια ακόμη φορά την αναγνώριση της σχεδιαστικής της «προσωπικότητας».
Όλα μα όλα… όταν θες να αναλύσεις το συγκεκριμένο μοντέλο καταλήγουν στην οδική συμπεριφορά και τον κινητήρα. Το 3.2 V6 24βάλβιδο μηχανικό σύνολο είναι το πιο δυνατό της σειράς. Και πιστέψτε με είναι πολύ δυνατό, καθώς οι 240 ίπποι που αποδίδει στις 6.200 σαλ θα μπορούσαν να είναι και παραπάνω στην περίπτωση που η κίνηση δε μεταδιδόταν μόνο στους εμπρός τροχούς.
Τα 30,6 kgm της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμα στις 4.800 σαλ και σύμφωνα με την Alfa Romeo επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα σε 6,7 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με έμενα, η επιτάχυνση και τα αποθέματα ροπής είναι τέτοια, που είναι ικανά να αλλάξουν τη χωροταξική δομή του στομάχου. Από τέρμα εμπρός σε τέρμα πίσω, ανάλογα με το αν επιβραδύνεις ή επιταχύνεις.
Τρομερή είναι η αίσθηση και του πιο γρήγορου συστήματος διεύθυνσης ευρείας παραγωγής, καθώς για να τερματίσει το τιμόνι από άκρη σε άκρη χρειάζεται περίπου δύο στροφές. Στο δρόμο αυτό μεταφράζεται με τον καλύτερο τρόπο, αφού τα χέρια δε χρειάζεται να μετακινηθούν από τη θέση 9:15 (δηλαδή όταν βρίσκονται εκ διαμέτρου αντίθετα στο ύψος των δύο οριζόντιων μπράτσων του τιμονιού).
πηγη: http://www.auto24.gr/html/ent/411/ent.15411.asp' target='_blank
-
Αυτά που λέγαμε περί Top Gear και Clarkson. Την προηγούμενη φορά που οδήγησε την 8C e-χυνε με τον ήχο και τώρα λέει ότι προτιμά αυτόν του V6 και ότι αυτός της 8C είναι πολύ αμερικάνικος... Σε μια τρίτη δοκιμή μπορεί να ακούσουμε κάτι άλλο ανάλογα με το πλευρό που θα έχει κοιμηθεί το προηγούμενο βράδυ...
Προσωπικά πιστεύω ότι ακριβώς επειδή η 8C σχεδιάστηκε ώστε εσκεμμένα να είναι υποδεέστερη σε συγκεκριμένα σημεία από Maserati και Ferrari, κατέληξε να γίνει ένα όχι και τόσο καλό supercar. -
http://www.youtube.com/watch?v=7KOzoR4w ... re=channel
Πώπω ντρόπες.........
-
Eρώτηση βασικά προς τον cmarin που ξέρω ότι είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τα παράθυρα. Το παράθυρο του οδηγού σταματάει κάθε 3 πόντους (στο αυτόματο). Ήταν πρόβλημα με την τσιμούχα ή με τον μηχανισμό τελικά;
ΑLFA ROMEO FORUM