-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα:Εαν φέρω αυτοκίνητο από την Αμερική (χωρίς μετοικεσία κτλ ) με απότερο σκοπό να το πουλήσω μετά
στην Ελλάδα, τί φόρους πρέπει να πληρώσω.Εχω βρεί ένα Cayenne με 17000 ευρώ .....
Aν εμπίπτει στην τελευταία κατηγορία από πλευράς ρύπων (δεν ξέρω αν αυτό ισχύει και για τις πρώτες Cayenne) τότε σαν ένα γενικό μπούσουλα σκέψου ένα ποσό κοντά στις 15.000 μαζί με τα μεταφορικά.
Ίσως να είναι και πιο κοντά στις 20.000, πιο κάτω από 12.000 όμως με τίποτα! -
παιδιά καταλάβετε κάτι,
αν σύμφερε να έρθει μεταχειρισμένο από Αμερική στην Ελλάδα, πρώτοι από όλους τα μεγαλύτερα λαμόγια, οι μαντράδες, θα είχαν γεμίσει την αγορά με αμερικάνικα μεταχειρισμένα...
Υπάρχουν πολλά προβλήματα στην εισαγωγή εξ Αμερικής γιαυτό και τα ελάχιστα που κυκλοφορούν Ελλάδα, έχουν γίνει πρώτα εισαγωγή από Αμερική στην Γερμανία ή Βέλγιο ή Ολλανδία για να πάρουν έγκριση τύπου και μετά Ελλάδα.... -
Ο χρήστης nkabyss έγραψε:
Γεια σας και από εμένα, θα ήθέλα τα φώτα σας σχετικά με το θεμα της μετοικεσίας . Θέλω να φέρω ένα Infiniti fx35 2009 από αμερική. Από ότι είδα δεν πληρώνουμε τίποτα , απλά το θέμα είναι ο καταλύτης να είναι εγκεκριμένος από την ΕΕ, online λέει οτι το συγκεκριμενο μοντέλο έχει three way καταλύτη (?), στην Ελλάδα λοιπόν τι έχω να κάνω? Επίσης η ελληνική αντιπροσωπία φέρνει μία έκδοση fx37 (200cc παραπάνω) , τι χρειάζεται λοιπόν να κάνω αφου το δικό μου μοντέλο δεν υπάρχει στην Ελλάδα? Έχω δει πιο παλιά μοντέλα fx35 , 50 να κυκλοφορούν ελλάδα πριν τα φέρει ο θεοχαράκης, με ελληνικές πινακίδες, οπότε κάπως τα εκτελώνισαν, βρήκαν ότι εγκρίσεις χρειάζονται κτλ...ευχαριστώMε μετοικεσια ουσιαστικα δεν εχεις προβλημα αρκει να παρεις το σχετικο χαρτι για το αυτοκινητο απο το προξενειο. Χωρις μετοικεσια πρεπει να περασεις για καυσαερια, αλλα αφου το 37 εχει φτασει ευρωπη και το 35 δεν θα εχει προβλημα εξαλλου ο κινητηρας αυτος βρισκεται παντου στην Ευρωπη (λογω Ζ).
Αυτοκινητο απο αμερικη χωρις μετοικεσια ειναι ακριβο γιατι πληρωνεις CIF*(1+10%+ΤΤ)*(1+FPA) οπου CIF= κοστος αυτοκινητου συν μεταφορικα, και επιπλεον κοστος για τεστ καυσαεριων και πινακιδες.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση, το αυτοκίνητο θα αγοραστει και κυκλοφορησει αμερικη για 6 μηνές και με την συμπλήρωσή τους θα πάρω το χαρτί μετοικεσίας από το προξενίο, οπότε όλα καλά. Μετά το συνολικό κόστος εκτελώνισης εδώ πόσο είναι (πινακιδες, καρτα καυσαεριων, αδεια, εκτελωνισμος, εκτελωνιστης κτλ..)?
-
Ο χρήστης nkabyss έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση, το αυτοκίνητο θα αγοραστει και κυκλοφορησει αμερικη για 6 μηνές και με την συμπλήρωσή τους θα πάρω το χαρτί μετοικεσίας από το προξενίο, οπότε όλα καλά. Μετά το συνολικό κόστος εκτελώνισης εδώ πόσο είναι (πινακιδες, καρτα καυσαεριων, αδεια, εκτελωνισμος, εκτελωνιστης κτλ..)?Aμερικη δεν εισαι;Νομιζω οτι μπορεις να αγορασεις και απο την ευρωπη αυτοκινητο και να το φερεις με καθεστώς μετοικεσίας στην Ελλαδα.
-
Καινουριο μελος.
Συγχαριτηρια στο φορο σας και στις κατατοπιστικοτατες απαντησεις σας.Σκευτωμε για την εισαγωγη με μετοικεσια απο αμερικη αυτοκινητο τυπου Volvo, XC 90, χρονολογια 2003, 2,5lt, 2454cc(κυβ. εκατοστα περιπου) Automatic, Δερματινο, Ηλιοροφη, 7θεσιο,Δηχως πλοηγητη 64000μιλια, τιμη αγορας $22,000 και στην κατοχη μου περιπου 1-1/2 χρονο
Θα ηθελα να μαθω απο ατομα που γνωριζουν τα περι τελωνειακων επιβαρυνσεων, δασμων ταξινομησης(διοτι πανω απο 2000κ.ε) πληρωση Φ.Π.Α (για τον ιδιο λογο) και οτι αλλο βασικα γνωριζετε.
Επισης θα σας παρακαλουσα πολυ να μου εξιγησετε το περι Euro 3 Euro 4!!!
Σε μια τηλεφωνικη επαφη(χειμωνα 2007) που ειχα με εκτελωνιστη μου ειπε πως επρεπε να περιμενω την ψηφιση του καινουριου νομου για την απαλαγη ολικος απο δασμους και αλλα νταβατζιλικια(οον αφορα μετοικεσια)
Μου ειπε πως το εν λογω αμαξι εχει ξαναεισαχθει και δεν τηθετε θεμα!! Απλως θα επιβαρυνθω τα τελωνειακο(μισθο του) πινακιδες αδειες ασφαλειες, και εναν ελεγχο 'εγκριση τυπου'!!! (το οποιο δεν πολυ καταλαβα) λογω του οτι προκειτε για αμαξι μονιμου 4κινησης!!! Προσπαθησα να του εξιγησωπως προκειτε για AWD All Wheel Drive και οχι 4Χ4 αλλα ειναι σιγουρος πως πρεπει να κατεβει Αθηνα για μια μερα οπου το αμαξι θα δουλευει για 24 ωρες!! Δεν καταλαβενω μηπως ενωουσε για την ρυππη καυσαεριων?
Οποιος γνωριζει τιποτα σχετικα με την 'περιπτωση' θα τον παρακαλουσα να με 'επιφωτησει'
Σας ευχαριστω.
-
Ο χρήστης S-3 έγραψε:
.....
Μου ειπε πως το εν λογω αμαξι εχει ξαναεισαχθει και δεν τηθετε θεμα!! Απλως θα επιβαρυνθω τα τελωνειακο(μισθο του) πινακιδες αδειες ασφαλειες, και εναν ελεγχο 'εγκριση τυπου'!!! (το οποιο δεν πολυ καταλαβα) λογω του οτι προκειτε για αμαξι μονιμου 4κινησης!!! Προσπαθησα να του εξιγησωπως προκειτε για AWD All Wheel Drive και οχι 4Χ4 αλλα ειναι σιγουρος πως πρεπει να κατεβει Αθηνα για μια μερα οπου το αμαξι θα δουλευει για 24 ωρες!! Δεν καταλαβενω μηπως ενωουσε για την ρυππη καυσαεριων?Να δουλευει 24 ωρες για να παρει εγκριση τυπου ;Και τοτε πως δεν τιθεται θεμα αφου εχει ξαναεισαχθει;Δεν νομιζω οτι τα λεει καλα ο εν λογω κυριος.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση, το αυτοκίνητο θα αγοραστει και κυκλοφορησει αμερικη για 6 μηνές και με την συμπλήρωσή τους θα πάρω το χαρτί μετοικεσίας από το προξενίο, οπότε όλα καλά. Μετά το συνολικό κόστος εκτελώνισης εδώ πόσο είναι (πινακιδες, καρτα καυσαεριων, αδεια, εκτελωνισμος, εκτελωνιστης κτλ..)?
Aμερικη δεν εισαι;Νομιζω οτι μπορεις να αγορασεις και απο την ευρωπη αυτοκινητο και να το φερεις με καθεστώς μετοικεσίας στην Ελλαδα.
Εκτος απο αυτα που παραθετει ο **nkabyss ** ποιες αλλες επιβαρυνσεις επεται να υποστω μιας και οτι ειναι παλαιοτερης χρονολογιας?
Σας ευχαριστω.
-
Ο χρήστης S-3 έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση, το αυτοκίνητο θα αγοραστει και κυκλοφορησει αμερικη για 6 μηνές και με την συμπλήρωσή τους θα πάρω το χαρτί μετοικεσίας από το προξενίο, οπότε όλα καλά. Μετά το συνολικό κόστος εκτελώνισης εδώ πόσο είναι (πινακιδες, καρτα καυσαεριων, αδεια, εκτελωνισμος, εκτελωνιστης κτλ..)?
Aμερικη δεν εισαι;Νομιζω οτι μπορεις να αγορασεις και απο την ευρωπη αυτοκινητο και να το φερεις με καθεστώς μετοικεσίας στην Ελλαδα.
Εκτος απο αυτα που παραθετει ο **nkabyss ** ποιες αλλες επιβαρυνσεις επεται να υποστω μιας και οτι ειναι παλαιοτερης χρονολογιας?
Σας ευχαριστω.
Aν κανεις μετοικεσια με χαρτι απο το προξενειο λογικα δεν προκειτε να πληρωσεις απολυτως τιποτα. Ουτε εκτελωνιστης χρειαζεται, ουτε περιορισμος υπαρχει στο ποσο παλιο ειναι το αυτοκινητο. Πηγαινε στο προξενειο και ζητα τους να σου εξηγησουν τον νομο.
Φυσικα θα πληρωσεις τα τελη πινακιδων και τα τελη κυκλοφοριας.
-
Σε ευχαριστω πολυ.
Να'σε καλα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση, το αυτοκίνητο θα αγοραστει και κυκλοφορησει αμερικη για 6 μηνές και με την συμπλήρωσή τους θα πάρω το χαρτί μετοικεσίας από το προξενίο, οπότε όλα καλά. Μετά το συνολικό κόστος εκτελώνισης εδώ πόσο είναι (πινακιδες, καρτα καυσαεριων, αδεια, εκτελωνισμος, εκτελωνιστης κτλ..)?
Aμερικη δεν εισαι;Νομιζω οτι μπορεις να αγορασεις και απο την ευρωπη αυτοκινητο και να το φερεις με καθεστώς μετοικεσίας στην Ελλαδα.
Εάν αναφέρεσαι στο Euro Delivery, νομίζω ότι μόνο ορισμένες εταιρίες το κάνουν αυτό!
Πάλι όμως κατασκευάζεται με αμερικάνες προδιαγραφές και απόσο έχω δει υπάρχουν αρκετές διαφορές! -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση, το αυτοκίνητο θα αγοραστει και κυκλοφορησει αμερικη για 6 μηνές και με την συμπλήρωσή τους θα πάρω το χαρτί μετοικεσίας από το προξενίο, οπότε όλα καλά. Μετά το συνολικό κόστος εκτελώνισης εδώ πόσο είναι (πινακιδες, καρτα καυσαεριων, αδεια, εκτελωνισμος, εκτελωνιστης κτλ..)?
Aμερικη δεν εισαι;Νομιζω οτι μπορεις να αγορασεις και απο την ευρωπη αυτοκινητο και να το φερεις με καθεστώς μετοικεσίας στην Ελλαδα.
Εάν αναφέρεσαι στο Euro Delivery, νομίζω ότι μόνο ορισμένες εταιρίες το κάνουν αυτό!
Πάλι όμως κατασκευάζεται με αμερικάνες προδιαγραφές και απόσο έχω δει υπάρχουν αρκετές διαφορές!Ενας θειος μου απο USA αγορασε το αμαξι απο την Γερμανια εκμεταλλευόμενος την μετοικεσία,εχουν περασει ομως και 15 χρονια απο τοτε ισως να εχουν αλλαξει τα πραγματα.Επισης απο οτι θυμαμαι και αυτοι που μενουν σε αγορες που εχουν δεξιοτιμονα αμαξια (πχ Νοτια Αφρικη)εχουν το δικαιωμα να μην φερουν το εκει δικο τους αμαξι αλλα να αγορασουν εδω αλλο.
-
αν φερει αμερικανος υπηκοος αλλα μονιμος κατοικος Ελλαδος ( με 2 υπηκοοτητες ) ενα αυτοκινητο απο αμερικη που κυκλοφορει ομως στην ευρωπη,
πχ το EVO 10, τι γινεται σ αυτη τη περιπτωση ?
Κυκολοφορει με αμερικανικες πινακιδες?
Τελωνειο περναει ?ποσο παει το μαλλι ?
τελοι κυκλοφοριας πληρωνεις ( Ελλαδος ) ? -
Λοιπόν παιδιά σκέφτομαι σοβαρά τον επαναπατρισμό.
Αλλα ΟΎΖΟ Power in Greece χωρίς Prelude αποκλείεται. Το μωρό μου δεν το αφήνω πίσω. Δίνο όσο θέλουν οι μπάσταρδοι για να το κρατήσω. Αυτό δεν είναι το πρόβλημα.
Αλλα εδώ είναι το κώλυμα. Πες πληρώνω τα άντερα μου στο τελωνείο. Τι γίνετε μετά που χρειάζομαι ΚΤΕΟ για να μπούν πινακίδες?
Εδώ το ΚΤΕΟ του Καναδά δεν το περνάει. Ευτυχώς έχουμε φίλους. Με της Ελλάδας τα ΚΤΕΟ τι γίνετε? Έχουμε πρόβλημα μόλις δουν ότι ρυπαίνει περισσότερο από ένα τράκτορα MAN 30 χρόνον? Παραδοσιακό λάδωμα πέφτει ακόμα? Έχω φυγη σχεδόν 18 χρονια. Επίσης τι γίνετε όταν ανοίξουν καπό και ότι άλλο κοιτάξουν από κάτω και δουν έχει γίνη της κακομοίρας σε μετατροπές?
Δεύτερον. Έχει κανεις εισάγει από Canada η America εδώ? Δώσε μας πληροφορίες. Δηλαδή ποσο θα μας βάλουν φόρο επειδή ξεπερνώ τα 2000CC για μεταχειρισμένο του 2001?
Τρίτον. Οπωσδήποτε χρειάζομαι και άλλο αυτοκίνητο γιατί το Prelude αποκλείεται να είναι το καθημερινό όχημα. Ειδικά στους δρόμους της ελλάδας. Πληρώνω παραπάνω φόρους η τέλη κυκλοφορίας επειδή θα είναι δεύτερον αυτοκίνητο? Η όλα είναι ανάλογα με το κυβισμό του ανεξάρτητος ποσα οχήματα έχω?
Για βοηθήστε ρε παιδιά.
Σας ευχάριστο πολύ.
**Το θεμα ενώθηκε με παλαιότερο [mod]**
-
Δηλ. η εισαγωγη απο Αμερικη μεσω Γερμανιας συμφερει? Πχ αυτο στην ελλαδα κανει 185.000 ευρω:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=118345514&__lp=36&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=6325&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=35 -
Υποθετω ενας καλος/καλα δυκτυωμενος/καλα πληροφορημενος εκτελωνιστης ειναι το καλυτερο εισητηριο.
Το να το κυκλοφορει κανεις με Αμερικανικες πινακιδες ειναι φυσικο να ειναι πολυ δυσκολο. Εδω στην Αμερικη μετακομιζει κανεις σε αλλη πολιτεια και αμεσως σου την πεφτουν να αλλαξεις πινακιδες. Γιατι νομιζετε; Γιατι πληρωνεις φορους Ειναι φυσικο η Ελλαδα να θελει να παρει τους φορους.
Το σχετικο με Ευρωπαικη παραδοση γινεται σε μερικες ευρωπαικες εταιρειες. Γλυτωνεις αρκετα λεφτα αλλα εαν το κρατησεις πανω απο ορισμενο χρονο στην Ευρωπη, σου την πεφτει η χωρα παραδοσης και θελουν το τοπικο ΦΠΑ.
Παλια ειχα γνωστους που πηραν αυτοκινητο και το εφεραν ελλαδα με πινακιδες εξαγωγης (τις οβαλ γερμανικες). το ειχαν κρατησει για χρονια ετσι αλλα καπου μου φαινεται λαδωναν. Μετα το εφεραν στις ΗΠΑ. Ποιος ξερει αν γινονται αυτα πλεον.
Επι πλεον τι γινεται αν φερει κανεις ενα αυοκινητο που ειχαν για πανω απο εξι μηνες. Ναι μεν ισως δεν πληρωνουν τιποτα αλλα δεν πρεπει να εχουν τεκμηριο; δηλαδη αν φερει καποιος Κορβετι τι γινεται μετα που ειναι 6,2 λιτρα μηχανη; Δεν εχει τεκμηριο και φορολογια;
Νικος
-
Tα τεκμηρια νομιζω(προς το παρων) ισχυουν για καινουρια αυτοκινητα.
Παντως στην Ευρωπη αυτο που επιβαρυνει τα αυτοκινητα ειναι το ΦΠΑ μονο, το τελος ταξινομησης ειναι ελληνικη ανακαλυψη. -
Φυσικα και ειναι Ελληνικο μονο το τελος ταξινομησης μια και η αγορα του αυτοκινητου ειναι μεγαλος πορος εισοδηματος στην Ελλαδα.
Το τεκμηριο επισης το καταλαβαινω αν εχουν προβλημα να βρουν εισοδηματα και ο φορλογουμενος οδηγαει 2-3 οχτακυκινδρα και 5αλιτρα αυτοκινητα το πιο ευκολο ειναι να τους τασκωσουν με αυτο τον τροπο.
Το κανουν αν δεν κανω λαθος και σε αλλες χωρες της Ευρωπης και στην Ιαπωνια.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Φυσικα και ειναι Ελληνικο μονο το τελος ταξινομησης μια και η αγορα του αυτοκινητου ειναι μεγαλος πορος εισοδηματος στην Ελλαδα.Το τεκμηριο επισης το καταλαβαινω αν εχουν προβλημα να βρουν εισοδηματα και ο φορλογουμενος οδηγαει 2-3 οχτακυκινδρα και 5αλιτρα αυτοκινητα το πιο ευκολο ειναι να τους τασκωσουν με αυτο τον τροπο.
Το κανουν αν δεν κανω λαθος και σε αλλες χωρες της Ευρωπης και στην Ιαπωνια.
Νικος
Για τεκμηρια αγορας μπορει, αλλα τεκμηρια διαβιωσης δεν νομιζω να ισχυουν πουθενα αλλου.Εγω παντως αν ειχα ενα μεγαλου κυβισμου αυτοκινητο και ξαφνικα μου βαζανε ενα υψηλο τεκμηριο διαβιωσης θα το σκοτωνα να φυγει και δεν θα το κρατουσα για να πληρωνω την εφορια που τους βολευει αυτους. Νομιζω ετσι θα καναμε και οι περισσοτεροι και δεν πιστευω οτι αυτο το συστημα αποδιδει εσοδα στο κρατος.Ασε που το συστημα αξιολογησης με βαση τα κυβικα ειναι για γελια.
-
Αυτο το εχω παρατηρησει. Πολλες φορες πραγματα εχουν αναδρομικη ισχυ.
Απο το πιο απλο πχ. τα διαβατηρια τα αλλαξανε και οσοι ειχαν μολις βγλαει επρεπε να ξαναβγαλουν.
Με την λογικη εδω σπανια πραγματα εχουν αναδρομικη ισχυ. πχ. Οταν βγηκαν τα διαβατηρια στις ΗΠΑ με το chip οποιος το εβγαλε το επαιρνε. Οποιος ειχε παλιο οχι μεχρι να ληξει.Κανονικα οσοι ειχαν τα αυτοκινητα δεν επρεπε να ειναι με τον καινουργιο νομο.
Σιγουρα δεν μπορει να παει κανεις στα δικαστηρια; Της ΕΕ;
Εισαγωγή/Εκτελωνισμός αυτοκίνητου απο Αμερική.