Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ολο χαλάει, γιατί??? (Δεν αντέχω άλλο!!!)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ολο χαλάει, γιατί??? (Δεν αντέχω άλλο!!!)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    40
    137
    3845
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Ο χρήστης G60 έγραψε:
      Αν το λάδι που καίει είναι το ''φυσιολογικό' που ορίζει ο κατασκευαστής (ακόμα κι αν καίει 3λίτρα απο αλλαγή σε αλλαγή) δε θα το καταλάβεις.

      Εννοώ όχι αφού το έχουμε αγοράσει, αλλά κατά τον έλεγχο.

      Αν μιλάμε για όντως για πρόβλημα ένα chek τα μπουζί και τους HC

      Όταν λες τους HC?

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • D
        drdino last edited by

        υδρογονάνθρακες

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • G
          g60 last edited by

          Ο χρήστης xenos έγραψε:

          Αν το λάδι που καίει είναι το ''φυσιολογικό' που ορίζει ο κατασκευαστής (ακόμα κι αν καίει 3λίτρα απο αλλαγή σε αλλαγή) δε θα το καταλάβεις.

          Εννοώ όχι αφού το έχουμε αγοράσει, αλλά κατά τον έλεγχο.

          Δεν μπορείς,τόσο απλά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης G60 έγραψε:

            Αν το λάδι που καίει είναι το ''φυσιολογικό' που ορίζει ο κατασκευαστής (ακόμα κι αν καίει 3λίτρα απο αλλαγή σε αλλαγή) δε θα το καταλάβεις.

            Εννοώ όχι αφού το έχουμε αγοράσει, αλλά κατά τον έλεγχο.

            Δεν μπορείς,τόσο απλά.

            Μήπως αν δεις λαδωμένα τα μπουζί?
            Ή όταν συμβεί αυτό, τότε απλά καίει λάδι του κερατά (και όχι βενζίνη )?

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

              Αν το λάδι που καίει είναι το ''φυσιολογικό' που ορίζει ο κατασκευαστής (ακόμα κι αν καίει 3λίτρα απο αλλαγή σε αλλαγή) δε θα το καταλάβεις.

              Εννοώ όχι αφού το έχουμε αγοράσει, αλλά κατά τον έλεγχο.

              Δεν μπορείς,τόσο απλά.

              Μήπως αν δεις λαδωμένα τα μπουζί?
              Ή όταν συμβεί αυτό, τότε απλά καίει λάδι του κερατά (και όχι βενζίνη )?

              Νομίζω ήμουνα σαφής,μη λέμε τα ίδια πράγματα 100 φορές.
              Αν το λάδι που καταναλώνει ένας κινητήρας είναι λόγω σχεδιαστικής ιδιαιτερότητας/φιλοσοφίας που σημαίνει ότι δεν προκύπτει κάποιο πρόβλημα δεν μπορεί να το καταλάβει κάποιος παρά μόνο με την πάροδο του χρόνου,ούτε μπουζί λαδώνει κλπ,αφού δε μιλάμε για πρόβλημα τι μπουζί να λαδώσει?
              Το ψυχολογικό?
              Ε ας το λύσουν οι ιδιοκτήτες τους........ψυχιατρείο και τα συναφή.

              Οταν όμως προκύπτει πρόβλημα εκει ναι ειναι ΕΜΦΑΝΗ τα σημάδια.
              Αυξημένο επίπεδο αναθυμιάσεων (αν είναι από ελατήρια) ,υψηλά επίπεδα HC και κατάλοιπα στα μπουζί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • xenos
                xenos last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                υδρογονάνθρακες

                Ναι ρε συ, το κατάλαβα οτι λέμε για υδρογονάνθρακες . Απλά εννοεί μέτρηση των καυσαερίων και από εκεί βγαίνει κάποιο συμπέρασμα?

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης xenos έγραψε:

                  υδρογονάνθρακες

                  Ναι ρε συ, το κατάλαβα οτι λέμε για υδρογονάνθρακες . Απλά εννοεί μέτρηση των καυσαερίων και από εκεί βγαίνει κάποιο συμπέρασμα?

                  Γιατί υπάρχει κι άλλος τρόπος?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης G60 έγραψε:

                    υδρογονάνθρακες

                    Ναι ρε συ, το κατάλαβα οτι λέμε για υδρογονάνθρακες . Απλά εννοεί μέτρηση των καυσαερίων και από εκεί βγαίνει κάποιο συμπέρασμα?

                    Γιατί υπάρχει κι άλλος τρόπος?

                    Θα σε γελάσω!
                    Απλά δεν κατάλαβα τι μπορείς να δεις από τους υδρογονάνθρακες που φανερώνουν κατανάλωση λαδιού. Αυτό, τπτ παραπάνω...

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Αν καίει κοντά στο 1 λίτρο ανά 1.000 χλμ φαίνεται στην εξάτμιση (καπνίζει). Με μισό λίτρο δεν φαίνεται.

                      Κοιτάς τη στάθμη, αν δεν το συμπλήρωσαν πρόσφατα θα είναι χαμηλή και το αμάξι καίει λάδια. Επίσης, ανοίγεις τη τάπα του λαδιού και προσπαθείς να δεις κάποιο έκκεντρο. Αν είναι φθαρμένο, ο κινητήρας έχει φθορά από ελαττωματική λίπανση.

                      Αν τα βλέπεις όλα καλά τότε πηγαίνεις στο Μάκη να το δει προσεκτικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad-max-13 last edited by

                        Ο χρήστης aserf έγραψε:
                        ...(σε συνδυασμό με το ότι το αμάξι κανονικά θέλει μινιμουμ 98 οκτάνια όπως λέει στο πορτάκι της τάπας και εγώ του βάζω 95άρα).

                        Δε ξαναγοράζω ευρωπαϊκό αυτοκίνητο...ΤΕΛΟΣ!!!

                        ποσο σιγουρος εισαι σχετικα με αυτο?
                        ψαχνοντας βρηκα αυτο...

                        ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 1.4 16v 101hp
                        Βαλβίδες Ανα Κύλινδρο 4 Cyl. - 4V
                        Κυβισμός 1390
                        Διάμετρος / Διαδρομή 76,5 x 75,6
                        Σχέση Συμπίεσης
                        10,5
                        Μέγιστη Ισχύς 74 (100) / 6000
                        Μέγιστη Ροπή 126/4400
                        Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολαπλών σημείων
                        Τύπος Καυσίμου Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95
                        Μπαταρία 44Ah / 60 Ah

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                          Τύπος Καυσίμου Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95

                          Το ταμπελάκι στην τάπα της βενζίνης και στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου στο ibiza 1.4lt 101ps (του αδερφού μου) γράφει: 98 οκτάνια ελάχιστο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Το μοτερ αυτό είναι γνωστό ότι καιει λάδια. Το ίδιο πρόβλημα έχει και ο ξαδερφός μου στο Ibiza 1400 101hp. Ούτε το ότι κάνει σαν ντιζελ είναι περίεργο το έχω δει και σε άλλα VAG αυτοκίνητα, αν και κάνουν σαν ντιζελ από την αρχή.
                            Το άλλο που λέει ο φίλος μάλλον είναι πολλαπλασιαστης, θα παίξει κάπου στα 100 ευρω, ίσως και πιο κάτω αν είναι γνησιος ή ακόμα λιγοτερα αν ειναι ιμιτασιόν!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Ειναι απο τα γνωστα και αρκετα προβληματα των συγκεκριμενων αυτοκινητων.
                              Και για να μη νιωθεις μοναξια ,σημερα επαθα ακριβως τα ιδια με σενα στο IBIZA.To φωτακι του κινητηρα ειναι ακομη αναμμενο,πρεπει να παω να το κοιταξουν.Ευτυχως σταματησε να τρεμει.Μπορει να τη γλυτωσα και να μην ειναι πολλαπλασιαστης ,αλλα απλα κακη βενζινη.
                              Πρεπει να ειναι η τριτη ή τεταρτη φορα που το παθαινω.Και εχω μονο 34000 χμ.
                              Τραγικο ...Απορω για ποια αξιοπιστια μιλανε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geko last edited by

                                Απλά θα επαναλάβω ότι τα ibiza/cordoba 1.4 16ν 100 ίππων χρονολογίας 2002-τέλος του 2003 είχαν ελλατωματικούς πολλαπλασιαστές (φτού να μη το ματιάσω αλλά το δικό μου είναι οκ ακόμη, μοντ. 2002, 100.000+χλμ )είχαν έντονο πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού κυρίως προερχόμενο απο ελλατωματικά ελατήρια ή/και τσιμούχες βαλβίδως ή/και ελλατωματική κεφαλή. Η κεφαλή σπάνια άλλαζε οπότε η κατανάλωση λαδιού συνεχίζονταν, μειωμένη μεν, ακόμα και μετά απο επισκευή σε ελατήρια-τσιμουχάκια! Το τράβηγμα δεξιά είναι στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου ακόμα και με αλλάγμένα τα άχρηστα εργοστασιακά σινεμπλοκ! Άλλο συχνό πρόβλημα είναι η βαλβίδα EGR, η οποία τα φτύνει και σε αφήνει στο δρόμο...
                                Το τρέμουλο, όπως είπαν αρκετοί,είναι μάλλον απο πολλαπλασιαστή...

                                ΥΓ. Όλοι οι 1.4 16ν δουλεύουν απίστευτα καλά με λάδια 0/5-30/40, αν βάλεις μία φορά κάποιο απο τα προηγούμενα δεν θα ξαναβάλεις 10-40 ποτέ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Μήπως έχουν κολλήσει 2-3 υδραυλικά ωστήρια ? Δε θα είναι η πρώτη φορά. Αν έχεις καμμένο πολλαπλασιαστή θα δουλεύει με 3 κυλίνδρους, θα έχει κραδασμούς και δεν θα ανεβάζει εύκολα στροφές, συμβαίνει αυτό ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Mπά σε αυτό το μοτέρ είναι κλασσικό πρόβλημα όπως και όλα όσα αναφέρει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aserf last edited by

                                      Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
                                      (αν & δε νομίζω ότι θα διαρκέσει πολύ αυτό, εφόσον έχεις λίγα χλμ - ελπίζω να είναι αληθινά...)

                                      Αν δε μιλάμε για σκευωρία τα χιλιόμετρα είναι αληθινά μιας και επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και δίνοντας τον αριθμό πλαισίου έμαθα το ιστορικό του αυτοκινήτου και όντως τα χιλιόμετρα γίνονταν σταδιακά ~7000 το χρόνο.

                                      Σέρβις πριν το αγοράσεις, πότε είχε γίνει τελευταία φορά; Τι λέει το sevice book;

                                      Είχε γίνει κανονικό σέρβις στα 30000 χλμ, απλά αυτό είχε γίνει ~1 χρόνο πριν πάρω στα χέρια μου το αυτοκίνητο. Εγώ αγοράζοντάς το άλλαξα μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού.

                                      Καλό θα ήταν να ελέγξεις & την κατάσταση των μπουζί σου & να τα αντικαταστήσεις, εάν χρειαστεί. Κοντά στα 30€ κοστίζει η 4άδα τους, 20€ ο καθαρισμός πεταλούδας (τιμές από εξουσιοδοτημένο της Skoda).

                                      Θα τα κοιτάξω και αυτά...

                                      Ευχαριστώ

                                      Ποσο λαδι καταναλωνει παραπανω, απο οσο λεει το manual πως ειναι φυσιολογικο?

                                      Κατανάλωσε ~1,6 λίτρα λαδιού σε 2000 χλμ, μέσα δηλαδή στο όριο του κατασκευαστή 1 λίτρο ανά 1000 χλμ. Ελπίζω απλά ότι θα ισχύει αυτό που διάβασα ότι ίσως κατανάλωσε πολύ λάδι λόγω της αλλαγής από 10W-40 σε 5W-30. Κάτι αντίστοιχο όντως είχε συμβεί και με το Φιατάκι μου και συνέβη μόνο στην 1η αλλαγή.

                                      ...(σε συνδυασμό με το ότι το αμάξι κανονικά θέλει μινιμουμ 98 οκτάνια όπως λέει στο πορτάκι της τάπας και εγώ του βάζω 95άρα).

                                      ποσο σιγουρος εισαι σχετικα με αυτο?
                                      ψαχνοντας βρηκα αυτο...

                                      Τύπος Καυσίμου Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95

                                      Τύπος Καυσίμου Ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95

                                      Το ταμπελάκι στην τάπα της βενζίνης και στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου στο ibiza 1.4lt 101ps (του αδερφού μου) γράφει: 98 οκτάνια ελάχιστο.

                                      Ότι είπε ο Κάβουρας... και γω από εκεί το είδα

                                      Το τράβηγμα δεξιά είναι στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου ακόμα και με αλλάγμένα τα άχρηστα εργοστασιακά σινεμπλοκ!

                                      Αυτό πρώτη φορά το άκουσα Μου λες δηλαδή να μην το πολυψάχνω γιατί λύση δε θα βρω; Ρωτάω για να μη ξοδεύω τσάμπα λεφτά αν είναι...

                                      Μήπως έχουν κολλήσει 2-3 υδραυλικά ωστήρια ? Δε θα είναι η πρώτη φορά. Αν έχεις καμμένο πολλαπλασιαστή θα δουλεύει με 3 κυλίνδρους, θα έχει κραδασμούς και δεν θα ανεβάζει εύκολα στροφές, συμβαίνει αυτό ?

                                      Δεν το οδήγησα το αυτοκίνητο για να καταλάβω διαφορά στην απόδοση, κραδασμούς πάντως έχει πολλούς με ακίνητο το αυτοκίνητο. Πήρα τηλέφωνο στη Seat και μου είπαν και αυτοί για πολλαπλασιαστή. Μου είπαν να ανεβάσω 2-3 φορές τις στροφές στις 4000 μήπως και το ξεπεράσει αν είχε βουλώσει κάτι, αλλά δε διορθώθηκε το πρόβλημα. Αύριο θα το βγάλω έξω από το στρατόπεδο και θα καλέσω την οδική να έρθει να το πάει στο συνεργείο. Μου είπαν να μην το μετακινήσω όχι τόσο γιατί θα κάνω ζημιά στον κινητήρα, αλλά περισσότερο γιατί θα κάνω ζημιά στον καταλύτη λόγω άκαυστης βενζίνης.

                                      **Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! Ήταν κατατοπιστικότατες **

                                      Τώρα που μου πέρασε η σύγχιση τα βλέπω πιο ήρεμα τα πράγματα... αφού είναι ελαττωματικά κάποια εξαρτήματα θα τα αντικαταστήσω και ελπίζω να διορθωθούν τα προβλήματα.

                                      Θα σας ενημερώσω αύριο για τη διάγνωση αν προλάβουν να το κοιτάξουν στο συνεργείο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        πωπω 1.6 λίτρα λάδι σε 2k χλμ....δεν θα την πάλευα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aserf last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                          πωπω 1.6 λίτρα λάδι σε 2k χλμ....δεν θα την πάλευα.

                                          Ύστερα από 600 χλμ πάντως πηγαίνοντας από την Αθήνα στην Ορεστιάδα (οπότε και έλεγξα τη στάθμη) αν έκαψε κάτι πρέπει να μιλάμε για 50-100 ml το πολύ, σίγουρα όχι παραπάνω, μιας και η στάθμη ήταν κανα χιλιοστό κάτω από το max (Αν δεν ήταν εκεί από την αρχή κιόλας, απ' όταν δηλαδή άλλαξα τα λάδια). Βέβαια μιλάμε για καθαρά αυτοκινητόδρομο και δεν το πίεζα καθόλου το αυτοκίνητο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Αθήνα Ορεστιάδα 600χλμ...???? Κολυμπώντας πάς?? Γιατί Αθήνα Αλεξανδρούπολη εμένα μου βγαίνει γύερω στα 830 και η Ορεστιάδα είναι αρκετά παραπάνω.... Ή εννοείς ότι τα τσέκαρες πχ στο Βόλο και μετά πάλι στην Ορεστιάδα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr