-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
olympian μην είσαι σίγουρος
http://kalogeropoulos.gr/displayITM2.asp?ITMID=8607
Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση αλλά απ᾽ ότι φαίνεται παίρνει destinator.Σωστά. Δεν το είχα υπόψη μου. Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση...
-
Παιδιά έχω μια απορία!Όταν το παράγγειλα δεν είδα τι είδους ρεζέρβα έχει!Έχει κανονική , ανάγκης ή κιτ επισκευής; Το ρωτάω αυτό γιατί την προηγούμενη εβδομάδα στο επί τροχών παρουσίασαν το passat cc και είχε κανονική ρεζέρβα και μάλιστα με ζάντα αλουμινίου!
-
Ο χρήστης tassos_th έγραψε:
Παιδιά έχω μια απορία!Όταν το παράγγειλα δεν είδα τι είδους ρεζέρβα έχει!Έχει κανονική , ανάγκης ή κιτ επισκευής; Το ρωτάω αυτό γιατί την προηγούμενη εβδομάδα στο επί τροχών παρουσίασαν το passat cc και είχε κανονική ρεζέρβα και μάλιστα με ζάντα αλουμινίου!Μικρή έχει. Την ίδια έχει το Golf. Έτυχε να πατήσω καρφί και να τη βάλω και είχα πεθάνει στο γέλιο όταν το κοιτούσα.
-
Ο χρήστης aporias έγραψε:
Γεια χαρά και πάλι,δεν είχα γράψει εδώ και καιρό αλλά έκανα βόλτες με το εργαλείο. Επειδή πολλά γράφονται για το Navigation. χθές εγκατέστησα στο Scirocco μου το παρακάτω...
http://www.zenec.com/index.php?id=306' target='_blank' target='_blank
με πρώτη ευκαιρία θα βάλω φώτος απλά σας λέω οτι ταιριάζει απόλυτα και κάνει 1000% όσα υπόσχεται. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα όχι επειδή το πήρα αλλά γιατί μετά απο καιρό έρευνας (απο πριν που είχα το GTI) κατέληξα σε αυτό και πλέον δέν εχω παράπονο σε γενικές γραμμές ... αρνητικά πάντα βρίσκεις αρκεί να είναι λιγότερα απο τα θετικά και στην προκειμένη είναι...
ότι θέλετε ρωτήστε ελεύθερα απο Σαββάτο μεσημέρι έως Κυριακή βράδυ μπορεί να μην έχω πρόσβαση σε Ίντερνετ αλλά με 1η ευκαιρία θα απαντήσω αν χρειαστεί.
Καλό βράδυ.
Νομιζα οτι ειχε εργοστασιακο navigation. Γιατι εβαλες αλλο? Το εργοστασιακο αξιζει? Σου βγαζει πορεια? Εχει ενημερωση σχετικα με την κινηση?
Καπου ειχα διαβασει οτι πολλες εταιριες και αναμεσα τους η BMW θα προσφερουν navigator το οποιο θα εχει το google maps με ολα τα καλουδια που αυτο προσφερει. Καλα θα ταν να το χε αυτο.
Γενικα πειτε οτι ξερετε για το εργαστηριακο του Σιροκο.
-
πιθαναν να υποστηριζει ενημερωση για την κινηση, αλλα αυτο δεν υπαρχει στην Ελλαδα ακομη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πιθαναν να υποστηριζει ενημερωση για την κινηση, αλλα αυτο δεν υπαρχει στην Ελλαδα ακομη.Όπως τα λες είναι. Το μηχάνημα έχει και κουμπί 'traffic' αλλά επειδή ζούμε σε αυτό το χάος δεν έχουν δημιουργηθεί οι κατάλληλες υποδομές ούτως ώστε να υπάρχει ενημέρωση για την κίνηση. Σε γενικές γραμμές (όπως ξαναέγραψα αρκετές σελίδες πριν) δεν είναι το κορυφαιότερο στην πλοήγηση αλλά θεωρώ ότι είναι αρκετά καλό. Πολύ γρήγορη ενημέρωση και γενικότερα ταχύτατη εναλλαγή λειτουργιών. Λογικά πρέπει να του έχουν βάλει αρκετά γρήγορο επεξεργαστή και ανταποκρίνεται άνετα.
Από κάρτες μνήμης παίρνει ΜΟΝΟ μέχρι 2 GB και είναι επιβεβαιωμένο αυτό. Πήγα και πήρα μια 4GB την έβαλα μέσα και ούτε που την διάβαζε. Τρελό κέφι. Ευτυχώς που την χρειάστηκα αλλού. Γενικά είναι λίγο μαλακία αυτό με την κάρτα. Μερικές φορές με καμιά δισκογραφία που θέλω να περάσω στον σκληρό (έχει ελεύθερα τα 20 από τα 30 γίγα. Τα 10 είναι από τους χάρτες) προτιμώ να κάψω ένα DVD παρά να πηγαινοέρχομαι με την κάρτα. Τώρα πήρα δύο βέβαια αλλά και πάλι αν διάβαζε 4αρες ή καλύτερα 8αρες θα ήταν καλύτερα.
Από ελληνικά τα έγραψα πιο πάνω. Δεν βλέπει ΤΙΠΟΤΑ.
Το μενού του είναι καλά δομημένο και απλά θα μπορούσαν αφού έχουν το GPS να κάνουν λίγο πιο πλούσιο το μενού του GPS . Δηλαδή να βγάζει μέσες ταχύτητες, μέγιστη, ώρα ακίνητος κλπ όπως βγάζει και το πιο απλό. To μόνο που βλέπεις είναι αυτό :
Mπορείς να δεις άνετα DVD (αλλά όχι .avi , Mp4 κλπ) αλλά μόλις περάσεις τα 20 χλμ/ώρα κόβεται η εικόνα και παίζει μόνο τον ήχο.
Γενικά αν δεν πιάνουν τα χέρια σας ή αν δεν θέλετε να κάνετε 'αναβαθμίσεις' αργότερα ίσως αξίζει τον κόπο και το κόστος καθώς πραγματικά αναβαθμίζει συν τοις άλλοις και πάρα πολύ το εσωτερικό του αυτοκινήτου η τεράστια οθόνη. Πόσο κόστος έχει το RNS510 στο Σιρόκο?
Πολλές πληροφορίες θα βρείτε για αυτό το θέμα εδώ :
http://vwnavi.com/forums/forumdisplay.p ... order=descΑν χρειαστείτε ότι άλλο και γνωρίζω ρωτνάτε ελευθέρως !
-
Professeur έχεις βάλει στο Golf Navi?
-
Λογικα το On Board Computer που εχουν ακομα και τα Lada ( ) θα σου δειχνει την καταναλωση σου, τη μεση ωριαια σου ταχυτητα κτλ. Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες και φωτο προφεσορα!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Από κάρτες μνήμης παίρνει ΜΟΝΟ μέχρι 2 GB και είναι επιβεβαιωμένο αυτό. Πήγα και πήρα μια 4GB την έβαλα μέσα και ούτε που την διάβαζε. Τρελό κέφι. Ευτυχώς που την χρειάστηκα αλλού. Γενικά είναι λίγο μαλακία αυτό με την κάρτα. Μερικές φορές με καμιά δισκογραφία που θέλω να περάσω στον σκληρό (έχει ελεύθερα τα 20 από τα 30 γίγα. Τα 10 είναι από τους χάρτες) προτιμώ να κάψω ένα DVD παρά να πηγαινοέρχομαι με την κάρτα. Τώρα πήρα δύο βέβαια αλλά και πάλι αν διάβαζε 4αρες ή καλύτερα 8αρες θα ήταν καλύτερα.Διάβασα σε forums πως το RCD510 του Scirocco παίρνει και πάνω από 2GB (το έχουν τεστάρει άνθρωποι που το πήραν). Σύντομα θα κάνω το τεστ και μόνος μου, σε αμάξι test drive...
Γενικά αν δεν πιάνουν τα χέρια σας ή αν δεν θέλετε να κάνετε 'αναβαθμίσεις' αργότερα ίσως αξίζει τον κόπο και το κόστος καθώς πραγματικά αναβαθμίζει συν τοις άλλοις και πάρα πολύ το εσωτερικό του αυτοκινήτου η τεράστια οθόνη. Πόσο κόστος έχει το RNS510 στο Σιρόκο?
Επιμένω στην άποψή μου πως το RNS510 δεν αξίζει σε καμία περίπτωση. Και τζάμπα να μου το έδιναν δε θα το έπαιρνα. Την ίδια οθόνη την παίρνεις και με το RCD510, που είναι ένα RNS510 χωρίς το navigation. Η καλύτερη λύση είναι να βάλεις ένα PDA ή PNA για navigation. Έτσι θα έχεις όποιο πρόγραμμα γουστάρεις, δυνατότητες παραμετροποίησης και πάντα τους πιο ενημερωμένους χάρτες, χωρίς να αναγκάζεσαι να τα σκας κάθε τρεις και λίγο στην αντιπροσωπεία. Ειδικά για την Ελλάδα, υπάρχει ένας λόγος παραπάνω, με την ελλιπή χαρτογράφηση που έχουν όλα τα προγράμματα εκτός του Destinator. Και στο navigation οι χάρτες είναι το παν...
-
Δηλαδη Olympian αν βαλεις το εργοστασιακο navigation θα τα σκας καθε λιγο στη VW?
-
Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
Δηλαδη Olympian αν βαλεις το εργοστασιακο navigation θα τα σκας καθε λιγο στη VW?Αν θέλεις να έχεις του τελευταίους χάρτες, ναι. Νέοι δρόμοι κατασκευάζονται συνεχώς, μονοδρομήσεις αλλάζουν σε παλιούς, άλλοι γίνονται πεζόδρομοι κλπ. Επομένως, κάθε εταιρεία βγάζει καινούριους χάρτες με ενημερώσεις (ειδικά για την Ελλάδα, όπου η χαρτογράφηση δεν είναι στο 100% του δικτύου, κάθε νέα έκδοση του χάρτη περιέχει και νέες περιοχές), περίπου 2 φορές το χρόνο. Σε κάποια προγράμματα τους πληρώνεις σε κάποια άλλα όχι. Στο Destinator για παράδειγμα (συγγνώμη που το αναφέρω συνεχώς, δε θέλω να κάνω διαφήμιση, αλλά όσοι ασχολούνται με navigation ξέρουν ότι είναι μονόδρομος λόγω χαρτών, αν και τελευταία διακρίνω μία στασιμότητα, θα ήθελα καλύτερους χάρτες στη Χαλκιδική, αλλά και σε κάποια νησιά, πχ Σαντορίνη, όπου οι μονοδρομήσεις είναι λάθος) αγοράζεις μία φορά το πρόγραμμα και έχεις δωρεάν αναβαθμίσεις του χάρτη για πάντα. Ρώτησα στην αντιπροσωπεία της VW για το RNS510 και μου είπαν ότι βγάζουν νέες εκδόσεις του χάρτη κάθε χρόνο με κόστος €150 (σημείωσε πως οι υπάρχοντες ελληνικοί χάρτες τους είναι εντελώς ανεπαρκείς). Για μαλ...ες ψάχνουν;
-
Μολις το κοιταξα στο ιντερνετ και το RCD510 φαινεται τρομερο. Γιατι να βαλω navigation αμα ειναι χαλια? Ασε που ειναι και πανακριβο. RCD510 λοιπον.
Μια ερωτηση σε οσους εχουν παραλαβει το Σιροκο τους: Τι λαστιχα εχει το αυτοκινητο σας? Εχω δει σε ξενα φορουμ οτι σε καποιους ειχε ερθει με Dunlop και σε αλλους με Pirelli και αυτοι με τα Pirelli ειχαν παραπονα για την προσφυση.
-
Σε διαστασεις 235/45/17 με τις donington φοραει Bridgestone 050A.
Στις στανταρ 225/45/17 με τις Long Beach εχω δει να φοραει Continental sport contact 2
Στις 235/40/18 με τις Interlagos εχω δει να φοραει Pirelli pzero αλλα σε τεστ σε 4Τροχους
με τις εξτρα νικελωμενες φορουσε Continental sport contact 3. -
@olympian2 (και για όποιον άλλον φυσικά ενδιαφέρεται για το RNS),
κατά βάση συμφωνώ μαζί σου (στο θέμα του GPS) και επίσης να διευκρινήσω ότι δεν του κάνω προμοσιον γιατί δεν έχω και κανένα κέρδος ! Να σου συμπληρώσω όμως μερικές σκέψεις μου από προσωπική χρήση (@ vasgti, το RNS510 το έχω βάλει με τοποθέτηση by me ) έχοντας προηγουμένως εμπειρία από πλοήγηση και με GPS φορητό αυτόνομο αλλά και με κινητό με πολύ πρόσφατους χάρτες.Πρώτα στη χρήση του GPS: για χρήση στην Αθήνα μπορεί να μην είναι τέλειο ΑΛΛΑ είναι σχεδόν κορυφαίο. Εντάξει Ελλάδα σίγουρα δεν είναι μόνο η Αθήνα αλλά αν ζει κάποιος εδώ είναι οκ. Μπορεί να μην έχει την Άνω Ραχούλα Ημαθίας αλλά υπάρχει αξιοπρεπής κάλυψη για την Ελλάδα γενικά. Επίσης ανανεώνονται και εδώ οι χάρτες και απλά περνάς τις νέες εκδόσεις με DVD στο σκληρό του δίσκο. Δεν έχω ασχοληθεί με αυτό όμως γιατί είμαι καλυμμένος με αυτά που έχει. Δεν ξέρω αν αγοράζοντας το από αντιπροσωπεία παίρνεις δωρεάν και τις αναβαθμίσεις αλλά για αυτό υπάρχει και το ιντερνετ. Επίσης εντάξει αν αλλάξει και μια μονοδρόμηση δεν χάθηκε και τίποτα αν κάνεις ένα τετράγωνο ) έχει τα πάντα, ταχύτατη ενημέρωση και αλλαγή διαδρομής αν χάσεις στενό, μεγάλη οθόνη 7 ιντσών και φωνή που ακούγεται από τα ηχεία (σε αντίθεση με τις μικρές οθόνες των περισσότερων GPS που και των μεγαλύτερων ακόμη είναι το πολύ 4.3 ίντσες και τα ασθενικά τους ηχεία. Στο RNS ακούς τη μουσική σου και μόλις θέλει η κυρία να σου πει που να στρίψεις χαμηλώνει τη μουσική.) με ΜΠΟΝΟΥΣ όμως αυτό το οποίο βλέποντας το εδώ φαίνεται σαν να μην είναι και τίποτα σπουδαίο αλλά εμένα με βολεύει αφάνταστα :
(H φωτό είναι από αμερικάνικο σαιτ)
Oι παυλίτσες στο πλάι κάνουν τη διαφορά. Είναι τα στενά που μένουν μέχρι να στρίψεις εκεί που πρέπει και είναι μέσα στα όργανα σε θέση πολύ βολική και μειώνονται διαρκώς όσο πλησιάζεις στο στενό (ΔΕΝ είναι κάτι το τρομερά πρωτότυπο αλλά έχει σημασία η θέση που το βλέπεις). Εκτός από τις παύλες έχεις το δρόμο που βρίσκεσαι και την πορεία με το βέλος. Δεν χρειάζεται να κοιτάς καν την οθόνη του GPS του RNS και το θεωρώ ένα πολύ ΣΥΝ καθώς είναι πολύ πιο απλό από το χαοτικό του GPS (που ακόμη και με Night mode είναι πολύ πιο δυσδιάκριτο από αυτήν την απλότητα). Μιας και αναφέρομαι στην οθόνη πολλαπλών με κάποιο άφτερ μαρκετ ΔΕΝ θα βλέπετε το μενού του RNS σε αυτή την οθόνη (τραγούδια, πλοήγηση κλπ). Τέλος μιας και αναφέρθηκε πιο πάνω όταν είπα ότι το RNS είναι φτωχό σε πληροφορίες από το GPS (ταχύτητα, μέση ωριαία κλπ) ναι μεν τα παίρνεις και από το ταμπλό αυτά τα στοιχεία αλλά υπάρχουν και αρκετά ακόμη (ώρα ακινησίας κ.α.) που δεν τα βγάζει η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων αλλά τα έχει ένα απλό GPS. Επίσης κάτι ακόμη σημαντικό για την προσωπική 'απορία'. Με το GPS έχεις μια πολύ ακριβή μέτρηση της ταχύτητας σου σε ΑΝΤΙΘΕΣΗ με το κοντέρ που κλέβει τουλάχιστον 15 χλμ στα 200 περίπου( έχω δει σε κατηφόρα και με υπομονή 270 στο ταχύμετρο και το GPS έλεγε 243-244). Οπότε για μένα είναι πολύ καλό (σαν gadgetaki μιλάω όχι σαν ΠΟΛΥ απαραίτητο) να βλέπω και την ταχύτητα μου με ακρίβεια.
- Στο αισθητικό κομμάτι (που για μένα έπαιξε και σημαντικό ρόλο) δεν μου αρέσει να έχω τη βεντούζα στο παρμπριζ και το καλώδιο της φόρτισης να κρέμεται σαν τα σπληνάντερα του πασχαλιάτικου κατσικιού στη Βαρβάκειο (χωρίς φόρτιση τα φορητά GPS βγάζουν δεν βγάζουν 4-5 ώρες με φουλ αναμένη την οθόνη. Ακούγονται πολλές αλλά δεν είναι. Τουλάχιστον για μένα. Αρκούν για 2-3 φορές με μπαταρία αλλά την επόμενη είσαι με το καλώδιο.). Δεν μου αρέσει αισθητικά δηλαδή. Αλλά εκτός αυτού όταν είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητο τέτοια βεντούζα είχα και ένα άγχος παραπάνω ότι το κλεφτρόνι θα δει τη βεντούζα και θα σκεφτεί ότι σιγά μη κουβαλάω το GPS μαζί μου. Τούβλο στο τζάμι, άνοιγμα του ντουλαπακίου (η χέρι κάτω από τα πίσω καθίσματα) και άντε μετά εγώ να πληρώνω τζάμι και νέο gps. Φυσικά αυτό μπορεί να συμβεί και με ότι άλλο αλλά δεν μου αρέσει να δίνω ακόμη μία αφορμή στον κλέφτη. Επίσης και κλείνω για το αισθητικό κομμάτι, δεν μου αρέσει το ταμπλό μου να μου δίνει την εικόνα ενός μέσου αθηναϊκού ταξί...
Επίσης μου αρέσει πολύ η συνολική εικόνα από αυτή τη μεγάλη οθόνη στο ταμπλό μου (αυτό φυσικά το εκτιμά κυρίως ένας gadgetakias). Παραθέτω μερικές φωτό για να δείτε περίπου το μενού αν δεν το έχετε ήδη δει αλλού :
Εδώ είναι οι λιγοστές πληροφορίες από το GPS:
ΞΑΝΑΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ότι δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν για την 'τελειότητα' της συσκευής. Γενικά είμαι 'αυστηρός' με τις ηλεκτρονικές συσκευές αλλά εδώ ΔΕΝ έχω βρει μέχρι τώρα major faults (που λένε και οι Άγγλοι!) και δεν το έχω μετανοιώσει. Αν φυσικά έδινα όσα ζητάνε από την αντιπροσωπεία ίσως να ήμουν πολύ πιο αυστηρός αλλά εν γένει το θεωρώ 'καλή' προσπάθεια...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε διαστασεις 235/45/17 με τις donington φοραει Bridgestone 050A.
Στις στανταρ 225/45/17 με τις Long Beach εχω δει να φοραει Continental sport contact 2
Στις 235/40/18 με τις Interlagos εχω δει να φοραει Pirelli pzero αλλα σε τεστ σε 4Τροχους
με τις εξτρα νικελωμενες φορουσε Continental sport contact 3.Γενικότερα τα λάστιχα που φοράει το εκάστοτε αμάξι (ανάλογα με τη διάσταση του ελαστικου) διαφέρει από καιρό σε καιρό καθώς ανάλογα με το ποιά εταιρία έχει κάνει την καλύτερη (δηλαδή φτηνότερη) προσφορά, αυτήν επιλέγουν.
ΥΓ: Εμένα μου είπαν ότι το αμάξι όταν έρθει, θα φοράει (στη διάστασή μου) Continental sportcontact 3 και ήρθε τελικά με τα RE050... Απλά μάλλον η bridgestone έκανε καλύτερη προσφορά στην audi όταν έληξε η σύμβαση με την continental.
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Παιδιά έχω μια απορία!Όταν το παράγγειλα δεν είδα τι είδους ρεζέρβα έχει!Έχει κανονική , ανάγκης ή κιτ επισκευής; Το ρωτάω αυτό γιατί την προηγούμενη εβδομάδα στο επί τροχών παρουσίασαν το passat cc και είχε κανονική ρεζέρβα και μάλιστα με ζάντα αλουμινίου!
Μικρή έχει. Την ίδια έχει το Golf. Έτυχε να πατήσω καρφί και να τη βάλω και είχα πεθάνει στο γέλιο όταν το κοιτούσα.
Ευχαριστώ για την απάντηση!
-
Professeur, όλες οι δυνατότητες του RNS510 είναι διαθέσιμες σε οποιοδήποτε πρόγραμμα πλοήγησης που τρέχει σε Windows Mobile (εκτός φυσικά από τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων). Τα προγράμματα αυτά έχουν και πολλές επιπλέον δυνατότητες που το RNS510 δε διαθέτει (πχ προσθήκη POIs, ειδοποιήσεις για κάμερες κλπ). Και αυτά σήμερα. Γιατί αύριο η κατάσταση θα αλλάξει, η τεχνολογία προχωράει και νέες δυνατότητες προστίθενται συνεχώς σε όλα τα προγράμματα. Ήδη μερικά έχουν απεικόνιση της διαμόρφωσης του εδάφους και 3D αναπαραστάσεις κτιρίων, ενώ άλλα δείχνουν ακόμη και τις λωρίδες κυκλοφορίας (και σε πληροφορούν εγκαίρως ποια λωρίδα να επιλέξεις) ή τη σήμανση. Αυτό σημαίνει πως με ένα PDA ή PNA θα έχεις πάντα την ελευθερία να επιλέξεις όποιο πρόγραμμα σε βολεύει καλύτερα, στην πιο πρόσφατη έκδοσή του. Ενώ το εργοστασιακό αναγκαστικά θα το παντρευτείς για όσα χρόνια θα κρατήσεις το αυτοκίνητό σου (σκέφτηκες ποτέ πώς θα μοιάζει το RNS510 σε 3 χρόνια σε σχέση με τα τότε υπάρχοντα προγράμματα πλοήγησης;).
Η βεντούζα στο παρμπρίζ δεν είναι απαραίτητη, ούτε τα καλώδια που κρέμονται, έχω ξαναναφερθεί σχετικά, δες το παρακάτω link:
http://www.brodit.se
Τη συγκεκριμένη βάση την έχω στο Golf και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό αισθητικά. Αν ψάξεις αρκετές σελίδες πίσω, θα βρεις τις ανάλογες φωτογραφίες από το αμάξι μου.
Επίσης, οι ενημερωμένοι χάρτες είναι πολύ σημαντικό πράγμα, δεν είναι θέμα μίας μόνο λάθος μονοδρόμησης (μην κρίνεις από την Αθήνα μόνο, στην υπόλοιπη Ελλάδα δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα, το απόλυτο κενό), αλλά ακόμη και η μία μονοδρόμηση μπορεί να κάνει τη διαφορά και να σε βάλει ακόμη και σε κίνδυνο αν είσαι λίγο απρόσεκτος.
Ανακεφαλαιώνοντας, ο μόνος λόγος που βλέπω για να βάλει κάποιος εργοστασιακό navigation (οποιασδήποτε αυτοκινητοβιομηχανίας) είναι ότι βαριέται να ασχοληθεί και να το ψάξει (και παράλληλα του περισεύουν και τα χρήματα). Την (αρχική) ευκολία όμως αυτή θα την ανταλλάξει με μειωμένη λειτουργικότητα, για πάντα. Σίγουρα, ένας γκατζετάκιας δε θα φοβηθεί τον επιπλέον χρόνο που θα χρειαστεί να διαθέσει, έτσι ώστε να έχει τη βέλτιστη λύση... -
Φιλε olympian 2 παρατηρησα το εξης παραδοξο. Το 85% των δημοσιευσεων σου ειναι στο θεμα αυτο. Μα ρε φιλε γραφεις που γραφεις, που σημαινει οτι ασχολησε, γιατι στα υπολοιπα θεματα αντι να γραφεις, τα γραφεις; Τοσο πια σε εχει τρελανει το Scirocco;
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Professeur, όλες οι δυνατότητες του RNS510 είναι διαθέσιμες σε οποιοδήποτε πρόγραμμα πλοήγησης που τρέχει σε Windows Mobile (εκτός φυσικά από τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων). Τα προγράμματα αυτά έχουν και πολλές επιπλέον δυνατότητες που το RNS510 δε διαθέτει (πχ προσθήκη POIs, ειδοποιήσεις για κάμερες κλπ). Και αυτά σήμερα. Γιατί αύριο η κατάσταση θα αλλάξει, η τεχνολογία προχωράει και νέες δυνατότητες προστίθενται συνεχώς σε όλα τα προγράμματα. Ήδη μερικά έχουν απεικόνιση της διαμόρφωσης του εδάφους και 3D αναπαραστάσεις κτιρίων, ενώ άλλα δείχνουν ακόμη και τις λωρίδες κυκλοφορίας (και σε πληροφορούν εγκαίρως ποια λωρίδα να επιλέξεις) ή τη σήμανση. Αυτό σημαίνει πως με ένα PDA ή PNA θα έχεις πάντα την ελευθερία να επιλέξεις όποιο πρόγραμμα σε βολεύει καλύτερα, στην πιο πρόσφατη έκδοσή του. Ενώ το εργοστασιακό αναγκαστικά θα το παντρευτείς για όσα χρόνια θα κρατήσεις το αυτοκίνητό σου (σκέφτηκες ποτέ πώς θα μοιάζει το RNS510 σε 3 χρόνια σε σχέση με τα τότε υπάρχοντα προγράμματα πλοήγησης;).
.....Το Golf V όταν παρουσιάστηκε υπήρχε το RNS-MFD2, και όχι το RNS510 το οποίο τοποθετήθηκε πρώτη φορά το 2007 στο Tiguan. Άρα λοιπόν λίγα χρόνια μετά, μπορεί να τοποθετήσει κανείς στο golf V το νέο και πιο πρόσφατο RNS510. Αντίστοιχα, μετά από 3 χρόνια, ενδεχομένως να μπορείς να τοποθετήσεις το RNS του τότε.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Professeur, όλες οι δυνατότητες του RNS510 είναι διαθέσιμες σε οποιοδήποτε πρόγραμμα πλοήγησης που τρέχει σε Windows Mobile (εκτός φυσικά από τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων). Τα προγράμματα αυτά έχουν και πολλές επιπλέον δυνατότητες που το RNS510 δε διαθέτει (πχ προσθήκη POIs, ειδοποιήσεις για κάμερες κλπ). Και αυτά σήμερα. Γιατί αύριο η κατάσταση θα αλλάξει, η τεχνολογία προχωράει και νέες δυνατότητες προστίθενται συνεχώς σε όλα τα προγράμματα. Ήδη μερικά έχουν απεικόνιση της διαμόρφωσης του εδάφους και 3D αναπαραστάσεις κτιρίων, ενώ άλλα δείχνουν ακόμη και τις λωρίδες κυκλοφορίας (και σε πληροφορούν εγκαίρως ποια λωρίδα να επιλέξεις) ή τη σήμανση. Αυτό σημαίνει πως με ένα PDA ή PNA θα έχεις πάντα την ελευθερία να επιλέξεις όποιο πρόγραμμα σε βολεύει καλύτερα, στην πιο πρόσφατη έκδοσή του. Ενώ το εργοστασιακό αναγκαστικά θα το παντρευτείς για όσα χρόνια θα κρατήσεις το αυτοκίνητό σου (σκέφτηκες ποτέ πώς θα μοιάζει το RNS510 σε 3 χρόνια σε σχέση με τα τότε υπάρχοντα προγράμματα πλοήγησης;).
.....Το Golf V όταν παρουσιάστηκε υπήρχε το RNS-MFD2, και όχι το RNS510 το οποίο τοποθετήθηκε πρώτη φορά το 2007 στο Tiguan. Άρα λοιπόν λίγα χρόνια μετά, μπορεί να τοποθετήσει κανείς στο golf V το νέο και πιο πρόσφατο RNS510. Αντίστοιχα, μετά από 3 χρόνια, ενδεχομένως να μπορείς να τοποθετήσεις το RNS του τότε.
OK, όταν θα βγει η νέα έκδοση θα σου ζητήσω να μου την κάνεις δώρο.
VW Scirocco