-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Finland rulez!
Τα υπόλοιπα...νταξ, καλά ήταν.
+Mika
+κοκκινη γκαυλα c63
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Τα μεγάλα φρένα και οι μεγάλοι τροχοι, δημιουργησαν πρόβλημα πρόσθετης μη-αναρτώμενης μάζας που μονο αρνητικά αποτελέσματα έχει αν δεν ειναι απολυτως απαραίτητη.
Μάλλον το αντίθετο. Τα φρένα που έβαλαν ήταν αλουμινένια, οι δίσκοι επίσης είχαν μπολ από αλουμίνιο.
Μην ξεχνάς ότι τα ΟΕΜ φρένα είναι από χυτοσίδηρο όπως και οι δίσκοι.
Οι ζάντες ήταν σίγουρα και αυτές ελαφρότερες από τις OEM όπως και τα αμορτισέρ/ελατήρια.+1
Στο Ε200Κ, οταν εκανα τον κανηβαλισμο με τα φρενα και τις ζαντες, ζυγησα πρωτα τις μαμα δισκοπλακες, δαγκανες, ζαντα και ελαστικο και μετα αυτα που θα εμπαιναν. Το αποτελεσμα ηταν -250 γραμμαρια ανα τροχο.Απλά δείτε τους χειρότερους χρόνους μόλις μπήκαν μόνο αυτά τα πράγματα. Το αυτοκίνητο ήταν ταχύτερο με τα στοκ φρενα/ζαντολάστιχα.
-
'Σορρυ δεν είμαι τόσο γρήγορος στο χώμα' ....φέτες πήγαινε!
όλα τα λεφτά ο φόβος στο βλέμμα του όταν ανέλαβε ο Cpt Slow
Ομορφο το Avantime... ...δεν το χα υπόψιν μου
Μαλακία το θέμα με το i-real...
-
Πάνω στο πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ του I-Real, χαζεύοντας λίγο στο Internet βρίσκει κανείς και τους προκατόχους: http://gizmodo.com/gadgets/robots/toyot ... 026866.php
Το I-Unit μάλιστα είναι τετράτροχο και έχει και αυτό 2 modes (upright και 'αεροδυναμικό')!!!!
-
Είχε φάση πως φρέναρε το Avantime στην πίστα στο τέλος, καθώς και το πλασάρισμα στην προτελευταία στροφή της πίστας!!!
-
στο θέμα με την αμερική, είδατε πως ο κλαρκσον βούτηξε το αμάξι του κοντού; Γίνεται πραγματικά αυτό με το keyless entry?
-
Jeremy Clarkson's DVD Thriller, which, as the name suggests, is all about thrills at the wheel. Aston Martin’s gentleman thug, the DBS, takes on its rivals from Italy. The lightweight Lamborghini Superleggera battles it out on the track with Ferrari’s 430 Scuderia and his test of the best takes him to the breathtaking roads of the Swiss Alps, the no limits German autobahn – and, er, Norfolk.
http://rapidshare.com/files/161863670/clarkson.thriller.dvdrip.xvid.part1.rar http://rapidshare.com/files/161867923/clarkson.thriller.dvdrip.xvid.part2.rar http://rapidshare.com/files/161871503/clarkson.thriller.dvdrip.xvid.part3.rar http://rapidshare.com/files/161875182/clarkson.thriller.dvdrip.xvid.part4.rar http://rapidshare.com/files/161879082/clarkson.thriller.dvdrip.xvid.part5.rar http://rapidshare.com/files/161882883/clarkson.thriller.dvdrip.xvid.part6.rar http://rapidshare.com/files/161858782/clarkson.thriller.dvdrip.xvid.part7.rar http://rapidshare.com/files/161859903/clarkson.thriller.dvdrip.xvid.part8.rar
Μου το σύστησε ένας ξάδερφος να το δώ.
-
να το δεις, καλο ειναι
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
στο θέμα με την αμερική, είδατε πως ο κλαρκσον βούτηξε το αμάξι του κοντού; Γίνεται πραγματικά αυτό με το keyless entry?Και ομως. Το δοκιμασαμε με το swift ενος φιλου, οταν το ειχε πρωτοπαρει, κρατουσα το κλειδι και ξεκινησε και εφυγε.
Δεν το ελεγξαμε να δουμε μεχρι που παει, αλλα τα 10 μετρα πρεπει να τα εφτασε. -
Το έχω δοκιμάσει κι εγώ σε Micra. Είναι σπαστικό το ντιν ντιν αλλά έχει ένα σασπένς να μη γνωρίζεις πότε θα σβήσει ο κινητήρας...
-
Πλάκα έχει το θρίλλερ.
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
στο θέμα με την αμερική, είδατε πως ο κλαρκσον βούτηξε το αμάξι του κοντού; Γίνεται πραγματικά αυτό με το keyless entry?
Και ομως. Το δοκιμασαμε με το swift ενος φιλου, οταν το ειχε πρωτοπαρει, κρατουσα το κλειδι και ξεκινησε και εφυγε.
Δεν το ελεγξαμε να δουμε μεχρι που παει, αλλα τα 10 μετρα πρεπει να τα εφτασε.Εχω τετοιο μαραφετι και στο τωρινο και στο προηγουμενο Μερκ.
Δεν μπορουσες να ανοιξεις την πορτα αν το κλειδι δεν ηταν διπλα στο αμαξι (~1μετρο) και δεν μπορουσες να το ξεκινησεις αν δεν ηταν το κλειδι ΜΕΣΑ στ αμαξι...
Τωρα τα αμερικανακια εχουν κανει κατι λαθος.... -
Απ'οτι φαινεται η μερσεντες το εχει σκεφτει το ενδεχομενο.
Στο σουιφτ που το καναμε, ημουν 2-3 μετρα μακρια.. -
Εχει το Swift τέτοιο σύστημα;
-
Το GLA, ναι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εχει το Swift τέτοιο σύστημα;Το Gti... Ηταν μπροστα τα Τζαπωνια!
Πολυ μπροστα!!! -
Στο sx4 το glx που έχει keyless για να μπορέσεις να γυρίσεις τον πλαστικό διακόπτη της μίζας πρέπει το κλειδί να βρίσκεται μέσα στην καμπίνα, ακόμα και στο πορτ μπαγάζ δεν αρκεί. Άπαξ και πάρει εμπρός (με το κλειδί μέσα εννοείται) μετά το κλειδί μπορείς να το βγάλεις έξω και το αμάξι λειτουργεί κανονικά, ανάβει όμως μια προειδοποιητική ένδειξη στον πίνακα οργάνων.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Στο sx4 το glx που έχει keyless για να μπορέσεις να γυρίσεις τον πλαστικό διακόπτη της μίζας πρέπει το κλειδί να βρίσκεται μέσα στην καμπίνα, ακόμα και στο πορτ μπαγάζ δεν αρκεί. Άπαξ και πάρει εμπρός (με το κλειδί μέσα εννοείται) μετά το κλειδί μπορείς να το βγάλεις έξω και το αμάξι λειτουργεί κανονικά, ανάβει όμως μια προειδοποιητική ένδειξη στον πίνακα οργάνων.Ας ειν καλα οι Ιταλοι που φροντισαν.. Γιατι τα τζαπωνια το χουν χασει το μυαλο τους..
-
Ευτυχώς που δεν είχε dualogic
-
1 στο εκατομμυριο θα εχει προβλημα. 12 στα 10 γκολφ θα εχει πεσμενα παραθυρα,11 στα 10 προβλημα στην τουρμπινα κλπ τι στα λεω ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.
Top Gear - Fifth Gear - Best Motoring Discussion