-
Ο χρήστης xkos έγραψε:
Μην υπερβάλουμε κι όλας, απλά συνήθως αγοράζεις οτι πληρώνεις. Δες δείγμα και κρίνε. Τα δέρματα θα περαστούν στην Connoly? Αν ναι, λογικά η ποιότητα της εργασιάς θα είναι καλή αλλά για το δερμα δεν παίρνω κι όρκο. Σε όσα αμάξια έχω δεί δέρματα περασμένα στην Ελλάδα το δέρμα ήταν χάλια και πολλές φορές και το πέρασμα.
Δεν ξέρω που θα περαστεί το δέρμα, πάντως όπως είπα και παραπάνω είδα δείγμα σε tiguan και ήταν αρκετά καλό.
Σε λιγες μερες ερχεται η παραγγελια μου γκρι berillium και με δερματινα μαυρο/γκρι:
photo1
photo2
ελπιζω να κανουν καλη δουλεια... παντος σε ενα passat cc που ειδα δερματα απο την Connoly βαλμενα εδω
ηταν πολυ καλα και σαν ποιοτητα και σαν δερμα.
Τι λετε για τον συνδιασμο μαυρο/γκρι?Κόστος και εγγύηση;
Υ.Γ. Μου αρέσει!
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Μην υπερβάλουμε κι όλας, απλά συνήθως αγοράζεις οτι πληρώνεις. Δες δείγμα και κρίνε. Τα δέρματα θα περαστούν στην Connoly? Αν ναι, λογικά η ποιότητα της εργασιάς θα είναι καλή αλλά για το δερμα δεν παίρνω κι όρκο. Σε όσα αμάξια έχω δεί δέρματα περασμένα στην Ελλάδα το δέρμα ήταν χάλια και πολλές φορές και το πέρασμα.
Δεν ξέρω που θα περαστεί το δέρμα, πάντως όπως είπα και παραπάνω είδα δείγμα σε tiguan και ήταν αρκετά καλό.
Σε λιγες μερες ερχεται η παραγγελια μου γκρι berillium και με δερματινα μαυρο/γκρι:
photo1
photo2
ελπιζω να κανουν καλη δουλεια... παντος σε ενα passat cc που ειδα δερματα απο την Connoly βαλμενα εδω
ηταν πολυ καλα και σαν ποιοτητα και σαν δερμα.
Τι λετε για τον συνδιασμο μαυρο/γκρι?Κόστος και εγγύηση;
Υ.Γ. Μου αρέσει!
Περιπου στα 1000ευρω και εγγυηση αν δεν κανω λαθος 2 ή 3 χρόνια. Το γκρι απλα θα ειναι λιγο πιο σκουρο, αυτο που βλεπεις ειναι photoshopia με βασικη ιδεα απο τα διχρωμα καθισματα του cc.
-
Professeur
Ναι, γι' αυτά μιλάω κι εγώ. Μπορείς να μου στείλεις με pm το μαγαζί (διεύθυνση-τηλέφωνο)?
Βασικά το πρόβλημα της pirelli είναι ότι δε φέρνει 'φρέσκες' ημερομηνίες.Τέλοσπάντων.Είμαστε όχι offtopic...Είμαστε σε άλλο πλανήτη.drdino,
προφανώς και δεν μπορώ να κρίνω απόλυτα λόγω του ελάχιστου βάθους χρόνου που έχω το αμάξι (αφού ακόμα όλα είναι ολοκαίνουρια) και καλά έκανες και το έθεσες καθώς κι αυτή σίγουρα είναι μία παράμετρος.**panathaninf **
Καλοτάξιδο!!!Εύχομαι πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!!
PLZ ανέβασε καμιά φωτογραφία να το χαζέψουμε κι εμείς λίγο**adis4gr **
1,5 με 2 χρόνια το πολύ?
Πραγματικά ή εγώ οδηγώ σα γιαγιά-παππούς και δεν τα τρώω πολύ ή ως τώρα είχα 'τάφο' αμάξι
(χωρίς ψήγμα ειρωνείας φυσικά.Απλά όντως μου φαίνεται πολύ μικρό το διάστημα ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
**adis4gr **
1,5 με 2 χρόνια το πολύ?
Πραγματικά ή εγώ οδηγώ σα γιαγιά-παππούς και δεν τα τρώω πολύ ή ως τώρα είχα 'τάφο' αμάξι
(χωρίς ψήγμα ειρωνείας φυσικά.Απλά όντως μου φαίνεται πολύ μικρό το διάστημα )Γιά εμέ 1.5 χρόνια = 50Κ χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης xkos έγραψε:
Μην υπερβάλουμε κι όλας, απλά συνήθως αγοράζεις οτι πληρώνεις. Δες δείγμα και κρίνε. Τα δέρματα θα περαστούν στην Connoly? Αν ναι, λογικά η ποιότητα της εργασιάς θα είναι καλή αλλά για το δερμα δεν παίρνω κι όρκο. Σε όσα αμάξια έχω δεί δέρματα περασμένα στην Ελλάδα το δέρμα ήταν χάλια και πολλές φορές και το πέρασμα.
Δεν ξέρω που θα περαστεί το δέρμα, πάντως όπως είπα και παραπάνω είδα δείγμα σε tiguan και ήταν αρκετά καλό.
Σε λιγες μερες ερχεται η παραγγελια μου γκρι berillium και με δερματινα μαυρο/γκρι:
photo1
photo2
ελπιζω να κανουν καλη δουλεια... παντος σε ενα passat cc που ειδα δερματα απο την Connoly βαλμενα εδω
ηταν πολυ καλα και σαν ποιοτητα και σαν δερμα.
Τι λετε για τον συνδιασμο μαυρο/γκρι?Κόστος και εγγύηση;
Υ.Γ. Μου αρέσει!
Περιπου στα 1000ευρω και εγγυηση αν δεν κανω λαθος 2 ή 3 χρόνια. Το γκρι απλα θα ειναι λιγο πιο σκουρο, αυτο που βλεπεις ειναι photoshopia με βασικη ιδεα απο τα διχρωμα καθισματα του cc.
Πολύ ωραίο!!! Καλή επιλογή
Εγώ σκέφτομαι και για το moka!Υ.Γ. Τελικά το αποφάσισα. Θα περιμένω 5 μηνάκια γιατί το dsg είναι dsg
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Εγω προχθες με 70km/h επεσα σε μια λακουβα* που πρεπει να ειχε βαθος γυρω στα 20-30cm.
Καλά πως δεν βρήκε καμία μάσκα, καμία ανάρτηση με τέτοιο βάθος !; Με 30εκ λακούβα μπορεί να σου κολίσει το αμάξι και μέσα αν δεν έχεις SUV.
Νταξ ειμαι λιγο υπερβολικος.30cm δεν ηταν σιγουρα αλλα 10-15 πρεπει να ηταν σιγουρα.
-
ετοιμαζονται ηδη τα kit αναβαθμισης της revo που θα πουσαρουν το 14ρι(160) μεχρι τα 205 αλογα
-
ΤΕΛΕΙΑ !!!
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
ετοιμαζονται ηδη τα kit αναβαθμισης της revo που θα πουσαρουν το 14ρι(160) μεχρι τα 205 αλογαΚαι γιατί δεν παίρνεις κατευθείαν το 200άρι; Προτιμάς να γίνεις πειραματόζωο;
-
Ρώτα τον αλογοσκούφη γιατί δεν πέρνουμε 2.0 !!!
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
ετοιμαζονται ηδη τα kit αναβαθμισης της revo που θα πουσαρουν το 14ρι(160) μεχρι τα 205 αλογα
Και γιατί δεν παίρνεις κατευθείαν το 200άρι; Προτιμάς να γίνεις πειραματόζωο;
επιφυλασομαι να απαντησω επι προσωπικου,παντως για να γινονται τετοιου ειδους κινησεις θεωρω αυτονοητο οτι εχει γινει το αναλογο market research για το τι θελει η αγορα,ανεξαρτητα απο το ποσο 'πειραματοζωο' μιωθει ο καθενας.
Τις μηχανολογικες αντοχες να τις θεωρεις δεδομενες παντως κι επισης μπορεις να κανεις μια επεκταση εγγυησης (+2 χρονια,4 συνολικα ) για να χεις το κεφαλι σου ησυχο
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
ετοιμαζονται ηδη τα kit αναβαθμισης της revo που θα πουσαρουν το 14ρι(160) μεχρι τα 205 αλογα
Και γιατί δεν παίρνεις κατευθείαν το 200άρι; Προτιμάς να γίνεις πειραματόζωο;
επιφυλασομαι να απαντησω επι προσωπικου,παντως για να γινονται τετοιου ειδους κινησεις θεωρω αυτονοητο οτι εχει γινει το αναλογο market research για το τι θελει η αγορα,ανεξαρτητα απο το ποσο 'πειραματοζωο' μιωθει ο καθενας.
Τις μηχανολογικες αντοχες να τις θεωρεις δεδομενες παντως κι επισης μπορεις να κανεις μια επεκταση εγγυησης (+2 χρονια,4 συνολικα ) για να χεις το κεφαλι σου ησυχο
Δε νομίζω πως παραμένει σε ισχύ η εγγύηση μετά το πουσάρισμα...
-
αν ειναι προγραμμα δεν μπορει να αποδειχθει οτι πουσαριστικε...Εννοιειται βεβαια οτι θα το περασεις σε εξουσιοδοτημενο μαγαζι
-
Εδώ ένας γνωστός μου έβαλε σκληρότερες αναρτήσεις στο Α4 του από την Audi γιατί εάν έβαζε bilstein έχανε την εγγύηση του.
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
αν ειναι προγραμμα δεν μπορει να αποδειχθει οτι πουσαριστικε...Εννοιειται βεβαια οτι θα το περασεις σε εξουσιοδοτημενο μαγαζιΠοιος σου το είπε αυτό; Κατευθείαν θα το δείξει μόλις συνδεθεί στο διαγνωστικό. Θα έχεις αλλάξει τις παραμέτρους λειτουργείας του κινητήρα. Λες να μη φαίνεται;
-
Ο χρήστης dimitris918 έγραψε:
Ρώτα τον αλογοσκούφη γιατί δεν πέρνουμε 2.0 !!!Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
**adis4gr **
1,5 με 2 χρόνια το πολύ?
Πραγματικά ή εγώ οδηγώ σα γιαγιά-παππούς και δεν τα τρώω πολύ ή ως τώρα είχα 'τάφο' αμάξι
(χωρίς ψήγμα ειρωνείας φυσικά.Απλά όντως μου φαίνεται πολύ μικρό το διάστημα )Γιά εμέ 1.5 χρόνια = 50Κ χιλιόμετρα.
προσεχετε μιλαω για αρκετα αισθητη πτωση αποδοσης...καλα για 50 χιλιαδες δε το συζηταω..σχεδον σιγουρη αλλαγη εκτος αν πας σε πολυ χαλαρο ρυθμο οδηγησης..
καβουρα θα δεις με το τουτου σου τωρα τι θα κανεις...καλα το αλλο το γκολφ δεν ηταν αυτοκινητο για να μιλαμε για λαστιχα..
προσωπικα και επειδη το λεον δεν ειναι δικο μου αμαξι δε το πιεζω οσο θα θελα...και σιγουρα δεν ειναι ο πιο σβελτος στον κοσμο -
Με μια μίνι έρευνα που έκανα ανακάλυψα ότι οι διαφορές στην τιμή μεταξυ ελαστικών 225/45 R17 και 235/45 R17 είναι από 20 έως 80 ευρώ οπότε με βλέπω να προσθέτω και το σπορ πακέτο στην παραγγελία....με την προυπόθεση βέβαια ότι δεν θα έχει έξτρα καθυστέρηση......
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Με μια μίνι έρευνα που έκανα ανακάλυψα ότι οι διαφορές στην τιμή μεταξυ ελαστικών 225/45 R17 και 235/45 R17 είναι από 20 έως 80 ευρώ οπότε με βλέπω να προσθέτω και το σπορ πακέτο στην παραγγελία....με την προυπόθεση βέβαια ότι δεν θα έχει έξτρα καθυστέρηση......Πολύ καλό είναι με τα 225, γιατί να πας στο 235;
Η δύναμη του 160άρη δεν είναι τόση για να φέρνει σε δύσκολη θέση τα ελαστικά της βασικής έκδοσης. Πλεονασμός είναι για εμένα. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Με μια μίνι έρευνα που έκανα ανακάλυψα ότι οι διαφορές στην τιμή μεταξυ ελαστικών 225/45 R17 και 235/45 R17 είναι από 20 έως 80 ευρώ οπότε με βλέπω να προσθέτω και το σπορ πακέτο στην παραγγελία....με την προυπόθεση βέβαια ότι δεν θα έχει έξτρα καθυστέρηση......
Πολύ καλό είναι με τα 225, γιατί να πας στο 235;
Η δύναμη του 160άρη δεν είναι τόση για να φέρνει σε δύσκολη θέση τα ελαστικά της βασικής έκδοσης. Πλεονασμός είναι για εμένα.Γιατί περιέχονται στο σπορ πακέτο το οποίο προσφέρει πολλά για τα 545 που κοστίζει (καθίσματα αλκαντάρα, άλλες ζάντες δυστυχώς για 235 λάστιχο, θερμομονωτικά κρύσταλλα, μαύρη οροφή κλπ).
Μακάρι να μπορούσα να πάρω το υπόλοιπο χωρίς τις ζάντες αλλά δεν νομίζω να σπάει το πακέτο...
VW Scirocco