-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Θεωρω το Loeb ικανοτατο αλλα μου ειναι αντιπαθης, επισης οπως λετε οι συνθηκες στην Βαρκελωνη ηταν μικτες. Αλλοι με ολοκληρο μονοθεσιο 09, αλλοι δοκιμαζαν μερη αυτου, αλλα ο χρονος του Loeb ηταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ για μολις μια μερα δοκιμων. Απλα με αφησε αναυδο...Αντιπαθής;;
Ίσα ίσα που με το πολύ χαμηλό προφίλ που διατηρεί μοιάζει συμπαθέστατος.
Τώρα για τους χρόνους...
οι τύποι του WRC περνάνε χωμάτινες παρατεταμένες με γκρεμούς και δέντρα στο 1 μέτρο με 200+. Οπότε η F1 θα μοιάζει πιο εύκολη-ασφαλής για να οδηγήσουν οριακά με περισσότερη άνεση. -
Δεν νομίζω.
Αυτά τα δύο, WRC και F1, είναι εντελώς διαφορετικά.
Οι του WRC έχουν μάθει σε μειωμένη πρόσφυση και οδήγηση ακόμα και εκτός ορίων.
Οι της F1 αντίθετα έχουν μάθει να οδηγούν στο απόλυτο όριο. Ούτε πάνω ούτε κάτω από αυτό.Είναι διαφορετικά πράγματα. Για κανέναν από τους δύο δεν φαίνεται εύκολο το άλλο.
-
O Mika έχει κάνει αρκετούς αγώνες ράλυ και μάλιστα σε χιόνι (Artic Rally) με μειωμένες προσφύσεις....
-
Πάντως ο Σούμι έχει πεί πως αν δε βλέπει τις μπροστά ρόδες δε μπορεί να πάει γρήγορα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
O Mika έχει κάνει αρκετούς αγώνες ράλυ και μάλιστα σε χιόνι (Artic Rally) με μειωμένες προσφύσεις....Ναι. Δεν είπα ότι δεν μπορούν να οδηγήσουν. Είπα ότι έχουν μάθει διαφορετικά.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Πάντως ο Σούμι έχει πεί πως αν δε βλέπει τις μπροστά ρόδες δε μπορεί να πάει γρήγορα.Ναι, και ο αδελφός του το ίδιο πρόβλημα έχει στο DTM και είναι στον πάτο....
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Πάντως ο Σούμι έχει πεί πως αν δε βλέπει τις μπροστά ρόδες δε μπορεί να πάει γρήγορα.Έχω την ΑΜΥΔΡΑ εντύπωση πως η έννοια 'γρήγορα' στην οποία αναφέρεται ο Schumi είναι κάπως διαφορετική από αυτή που συζητάμε εδώ μέσα.
-
Εμενα παντως μου θυμιζουν αυτο:
-
Σταματήστε, σταματήστε... δε μπορώ να τα βλέπω άλλο!
-
Ελεεινο μονοθεσιο αυτη η BMW!!!
Κριμα..Θα το συνηθισουμε και αυτο...
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
πωπω χάλιαααα
-
Αν όντως δούμε μπάλα τότε θα το προσπεράσουμε πολύ γρήγορα.
-
Γιατί δεν το φτιάχνουν όπως στην υπογραφή σου;
-
Οι αναλογίες των νέων μονοθέσιων μοιάζουν εντελώς αταίριαστες, σαν να παίζει κάποιος με το letterbox στη τηλεόραση. Για την ώρα δείχνουν πολύ 'clean cut' σχεδιασμένα όσον αφορά την αεροδυναμική τους. Όσο προχωράει η χρονιά όμως μαντεύω ότι όλο και θα αρχίσουν να ξεφυτρώνουν αυτάκια, κερατάκια, μυτούλες και λοιπά μαντζαφλάρια.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η εμπρός αεροτομή πρέπει να καλύπτει ολο το πλάτος τού μονοθεσίου και τι ρόλο παίζουν αυτα τα αιχμήρα πλαινά της.Εχουν αναλογιστεί οι μακάκες της FIA πόσες φορές θα μπαίνουν οι οδηγοί στα πιτς εξ αιτίας σκασμένων ελαστικών?
-
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ οι δοκιμές των ομάδων της F1 στην Πίστα Catalunya της όμορφης Βαρκελώνης. Απο τις πρώτες ομάδες η Williams ξεκίνησε με ένταση τις δοκιμές έχοντας το πρώτο μονοθέσιο για να εστιάσει στην αεροδυναμική των κανονισμών 2009. Μάλιστα χρέη δοκιμαστή κατείχει ο γνώριμος Niko Hulkenberg. Η κατακόκκινη τώρα Ferrari του Luca Badoer επέστρεψε στα pit με κάποιο χτύπημα στο πλαινό μέρος, χωρίς όμως ακόμα να έχει γίνει γνωστό σε πιό σημείο της πίστας έγινε ο χαμός. Απο το http://www.f1kart.gr
-
Να και καποιες πληροφοριες για το ΚΕΡΣ
Italian motorsport electronic specialists shows off its regenerative braking system
Regenerative braking systems for 2009 are rapidly appearing, Magneti Marelli has revealed it is to join Flybrid, Williams, Zytek and Bosch in offering an off the shelf solution for Formula 1. Its KERS is capable of a maximum energy storage of 400Kj per lap with a maximum 60Kw power boost as per the regulations. The system itself is fairly conventional, using a single liquid cooled brushless direct current motor generator unit (MGU), which operates at around 120 degrees C. Also included in the system is an in house designed KERS Control Unit (KCU) with a similar temperature capability. The battery pack is an ousourced part due to the complex chemistry involved in its development.
The system was first presented at Monza this year to teams and selected media, but the first open showing was a low key corner of the Marelli stand at the recen PMW Expo in Cologne, Germany. The official launch of the system will take place at the PRI show in Orlando next month.
It was developed with a team (many suspect Ferrari) and is fully integrated with that operations powertain and is not an optional extra like some other systems.
-
Formula 1 boss faces divorce case
File picture of Bernie and Slavica Ecclestone
Mr Ecclestone's personal fortune is estimated as being in excess of £2bnThe wife of Formula One boss Bernie Ecclestone has filed for divorce, it has been confirmed.
A spokeswoman for Slavica Ecclestone said the announcement had been prompted by media speculation.
This year's Sunday Times Rich List estimated her husband's personal fortune to be in excess of £2bn.
Mrs Ecclestone will be represented by divorce lawyer Liz Vernon, who represented the wife of Arsenal and England footballer Ray Parlour in 2004.
She secured a deal which gave her client a third of her ex-husband's future earnings for four years.
**
Simon Bethel, a family law specialist with law firm Mills & Reeve, said: 'Given Mr and Mrs Ecclestone were reputed to be worth £2.4bn in the 2008 Rich List, this case may see the highest award to a wife in legal history.'
**
He added that if Mrs Ecclestone filed for divorce in the UK, she could be awarded as much as half of her husband's fortune.He said: 'If Mrs Ecclestone is keen to push for a substantial award, and on the face of it there is no reason why she should not, she could maybe end up with a third or a half of his fortune.'
The couple, who married in 1985, have two daughters, Petra, 19, and Tamara, 24.
Mr Ecclestone, 77, has a stake in Alpha Prema, which owns Formula One.
Last year he diversified when he took over Championship football club Queens Park Rangers with Renault team boss Flavio Briatore.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7740348.stm
o Bernie χωριζει με την δικια του και του διεκδικει μεγαλο κομματι απο την περιουσια
Μακαρι παναγια μου, μηπως και ξεκουμπιστει απο την φ1 ο κ*λογερας
-
-
εμενα πολυ μου αρεσει το μονοθεσιο ετσι οπως ειναι...
λιτο...
Διάφορα Νέα - Νοέμβριος 2008