-
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται επεξήγηση σαν ερώτημα.
Όποιος θέλει μπορεί να τοποθετηθεί για να αιτιολογήσει το σκεπτικό του.
-
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται επεξήγηση σαν ερώτημα.
Όποιος θέλει μπορεί να τοποθετηθεί για να αιτιολογήσει το σκεπτικό του.
-
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται επεξήγηση σαν ερώτημα.
Όποιος θέλει μπορεί να τοποθετηθεί για να αιτιολογήσει το σκεπτικό του.
-
Ψηφισα Είναι 'πλούσιο' σε καλύψεις αλλά δεν έχει μικτή κάλυψη'
γιατι πιστευω οτι ειναι αυτο που με συμφερει περισσοτερο... με καλυπτει σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις, απλα σε περιπτωση ατυχηματος θα πληρωσω το οχημα μου... αυτο δεν με πειραζει πιστευω αφου ειναι σεατ κορντομπα (το πρωτο) οποτε ειναι σχετικα φτηνο σε σχεση με τα ασφαλιστρα... -
Ψήφισα το δεύτερο όπως από ότι είδα και οι περισσότεροι, ωστόσο όποτε αγοραστεί καινούργιο αυτοκίνητο θα έχω μικτή ωποσδήποτε.
-
Γνώμη μου είναι :
Βασικό πακέτο
Σε αυτοκίνητα χαμηλής αξίας (ας πούμε έως 5000 ε) που το ρίσκο της κλοπής και επισκευής είναι μικρόΠλούσιο πακέτο
Σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης αξίας , ή καινούργια γιά τουλάχιστον 3 - 6 χρόνια ανάλογα της αξίας τους . Παίζει ρόλο και η ύπαρξη γκαραζ ή μη στο σπίτι και στη δουλειά. Οταν το αυτοκίνητο χάσει περισσότερο από το 50% της αξίας του πρέπει να αρχίσεις να το εξετάζεις αν σε συμφέρει.Πλήρης ασφάλεια + μικτή
Νομίζω υποχρεωτική σε ακριβά καινούργια ή παλιά αυτοκίνητα που βέβαια πρέπει να επανεξετάζεται μόλις περάσουν μερικά χρόνια. Τα ακριβά αυτοκίνητα γνώμη μου πρέπει να ''αγοράζονται'' μόνο με leasing τώρα πιά. -
Εγώ πληρώνω την τρίτη και πιο ακριβή επιλογή. Θεωρητικά έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Τα λεφτά που πληρώνουμε για οτιδήποτε είδους ασφάλεια είναι αυτά για τα οποία λες τα πληρώνω και αχρείαστα να είναι -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πλήρης ασφάλεια + μικτή
Νομίζω υποχρεωτική σε ακριβά καινούργια ή παλιά αυτοκίνητα που βέβαια πρέπει να επανεξετάζεται μόλις περάσουν μερικά χρόνια. Τα ακριβά αυτοκίνητα γνώμη μου πρέπει να ''αγοράζονται'' μόνο με leasing τώρα πιά.Βασίλη, νομίζω ότι η τρίτη επιλογή έχει ιδιαίτερο νόημα για καινούργιο αυτοκίνητο οποιασδήποτε αξίας, με βάση τις σημερινές συνθήκες, την προοπτική δηλαδή ότι θα το πάρεις με κάποιας μορφής χρηματοδότηση.
Σκέψου λοιπόν να χρωστάς το 50, 60, ή 80% της αξίας του και να πάθεις μια ζημιά έστω 3000 Ευρώ (δεν μιλάω για ολική καταστροφή, εκεί τα πράγματα είναι τραγικά).
Θα επανέλθω αργότερα με συγκεκριμένα ποσά, αν και ελπίζω να προστρέξουν κάποιοι επαγγελματίες του κλάδου να μας δώσουν τα φώτα τους.
Αντώωωωωωωνηηηηηηηη....
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Πλήρης ασφάλεια + μικτή
Νομίζω υποχρεωτική σε ακριβά καινούργια ή παλιά αυτοκίνητα που βέβαια πρέπει να επανεξετάζεται μόλις περάσουν μερικά χρόνια. Τα ακριβά αυτοκίνητα γνώμη μου πρέπει να ''αγοράζονται'' μόνο με leasing τώρα πιά.Βασίλη, νομίζω ότι η τρίτη επιλογή έχει ιδιαίτερο νόημα για καινούργιο αυτοκίνητο οποιασδήποτε αξίας, με βάση τις σημερινές συνθήκες, την προοπτική δηλαδή ότι θα το πάρεις με κάποιας μορφής χρηματοδότηση.
Σκέψου λοιπόν να χρωστάς το 50, 60, ή 80% της αξίας του και να πάθεις μια ζημιά έστω 3000 Ευρώ (δεν μιλάω για ολική καταστροφή, εκεί τα πράγματα είναι τραγικά).
Nαι έχεις δίκιο γιά τη χρηματοδότηση. Τότε όμως ''παίζει'' και το leasing που τελικά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και γιά τη μεταπώληση και αν θες και τη συντήρηση.
Κάποιος που γνωρίζει γιά leasing ;;;;
-
Πλήρης και μικτή. Στα καινούργια, ένα τρακάρισμα να σου τύχει, πληρώνεις το αυτοκίνητο άλλη μια φορά. Αν ανοίξουν δε αερόσακοι, προεντατήρες κλπ... Η λυπητερή ανεβαίνει πολύ! Μικτή λοιπόν, δαγκωτό!
-
Με τον όχλο κι εγώ, επιλογή #2.
-
3η και σίγουρη, ή αν μη τι άλλο πιο σίγουρη, αν και σε φτηνό αμάξι.
-
Παράδειγμα επιλογής μικτής ασφάλισης:
Αυτοκίνητο 11 ίππων, με ασφαλιζόμενη αξία περίπου 15000 Ε, σε πρόγραμμα μικτής με απαλλαγή 100,000 δραχμές (περίπου 300 Ε), επιβαρρύνεται ανά εξάμηνο με περίπου 200 Ε σε σχέση με την επιλογή (2).
Αν λοιπόν έχει κάποιος χρηματοδότηση 3 ετών, θα του κοστίσει 1200 Ευρώ περισσότερο στα 3 χρόνια, που θα έχει το 'βραχνά' της αποπληρωμής του δανείου.
Αν μέσα στα τρία χρόνια συμβεί ένα 'τρακαρισματάκι' του τύπου φτερό, προφυλακτήρας, φανάρι με βάσεις, μπροστινή σίτα, κλπ, μήπως θα ήθελε κάποιος να υποθέσει πόσο θα στοιχίσει? Με τοποθέτηση, βάψιμο, προληπτική ευθυγράμμιση, κλπ? Αν έχεις κάνει το παραπάνω πρόγραμμα, περίπου 1500Ε (απαλλαγή + κόστος επιπλέον ασφάλισης).
Βλέπουμε λοιπόν ότι με μια μόνο 'στραβή' η επιλογή της μικτής βγάζει τα λεφτά της.
-
Βάλε και προεντατήρες (στα μικρά/μικρομεσαία σκάνε ΟΛΟΙ σε περίπτωση σύγκρουσης), τυχόν αερόσακο (καθίσματος ή μετωπικό) που θα ανοίξει...
-
Και βεβαίως ...το μεταφυσικό της ιστορίας!
Είχα μικτή σε μια Delta για 3 χρόνια...ούτε γρατζούνια!
Λέω...δεν βαριέσαι..τσάμπα λεφτά...και αλλάζω σε 'πλούσια' απλή!!Σε 5 μέρες έπεσε επάνω στο αυτοκίνητο (που ηταν παρκαρισμένο κάτω απο το σπίτι μου) μεθυσμένος με Μερσεντές!!
Τι να πεις?
Πάντως στο αυτοκίνητο που έχω τώρα (μοντ.92) είχα μικτή και την άλλαξα πάλι (δεν είχε νόημα λόγω παλαιότητας)...ξεματιάστε μεεεε!!!
-
ψηφισα το τρια μικτη που πληρωνει τα παντα.
Ουτε εχω την υπομονη ουτε την διαθεση να βαζω τα λεφτα απο την τσεπη μου. Η να ψαχνω πως να παω στη δουλεια οσο καιρο το αυτοκινητο ειναι στο φαναρτζιδικο (εχω και ενοικιαζομενο αυτοκινητο).Ενα καινουργιο η σχεδον καινουργιο αυτοκινητο αν χτυπησει θα εχει πανω απο 5 χιλ ζημια. Οποτε πληρωνω 300 δολ παραπανω καθε χρονο και εχω το κεφαλι μου ησυχο. Αν την χρησιμοποιησεις μια φορα στα 10 χρονια εβγαλες τα λεφτα σου. Βεβαια αν το παρακανεις τοτε παρα-ακριβαινει.
Νικος
-
Έχω 'πλούσια' και όλο το σκέφτομαι για μικτή ...
Ένα τρακάρισμα πάνω σε Niva (με 10 χλμ. την ώρα, όχι παραπάνω) και κόστισε 2000 €. Πολλά περισσότερα απ' όσα είχα γλυτώσει μέχρι τότε ... -
Μικτή ασφάλεια.Το αυτοκίνητο είναι καινούριο,εγώ νέος οδηγός και η μάνα μου επίσης(αν και κάτοχος διπλώματος 10 χρόνια),οπότε πληρώνεις κάτι παραπάνω,αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Σε περίπου 2 χρόνια φαντάζομαι δεν θα συμφέρει για τέτοιο αυτοκίνητο οπότε μάλλον θα πάμε στην επιλογη 2.Οίδομεν...
-
2η επιλογή (βασική+ολική κλοπή), αλλά τον Απρίλιο που λήγει το έτος σκέφτομαι να πάω σε μικτή... Είναι ακριβή, αλλά μία στραβή να σου τύχει...
-
Έχω σχετικά καινούργιο αυτοκίνητο (18μηνών) και το έχω ασφαλίσει για πολλούς κινδύνους και με μικτή. Βοηθάει στην τελική τιμή του ασφαλιστηρίου βέβαια το ότι εργάζομαι σε ασφαλιστική εταιρία και έχω σημαντική έκπτωση. Η μικτή κοστίζει αρκετά, αλλά αν κάνεις το λάθος, οπότε και χρήση της κάλυψης λόγω ευθύνης δικής σου, θα πληρώσεις μόνο την αύξηση του malus τον επόμενο χρόνο συν την όποια απαλλαγή της εταιρίας στην κάλυψη ιδίων ζημιών (μικτή).
Σημαντικό: αν με το ασφαλιστήριό σας έχετε αγοράσει καλύψεις που αφορούν το δικό σας όχημα, αναπροσαρμόζετε κάθε χρόνο την αξία του αυτοκινήτου σας, για να μην πληρώνετε ασφάλιστρα χωρίς αντίκρυσμα. Τι εννοώ: Το αυτοκίνητό μου το ασφάλισα 19.200 € τον 07/2002, με το τιμολόγιο αγοράς. Επειδή ανανεώνεται ανά εξάμηνο, τώρα που έχουμε 01/2004, μείωσα την αξία του σε 15.000 €, αφού τόση είναι περίπου η τρέχουσα αξία του, σύμφωνα με τους πίνακες του Auto Τρίτη. Αν το άφηνα στην αρχική τιμή αγοράς, θα πλήρωνα αυξημένα ασφάλιστρα, ενώ σε περίπτωση κλοπής, ολικής καταστροφής κ.λ.π. η ασφαλιστική εταιρία θα μου αποζημίωνε το αυτοκίνητο στην τρέχουσα αξία του.
Άρα: αν αγοράζετε καλύψεις για το αυτοκίνητό σας, ασφαλίστε την πραγματική του αξία, και ούτε ευρώ παραπάνω. Χαμένα χρήματα. Οι μόνοι που χαίρονται σ'αυτήν την περίπτωση, είναι η ασφαλιστική εταιρία για τα χρήματα που εισπράττει και ο ασφαλιστής σας, αφού του παρέχετε αυξημένη προμήθεια.
Έχω τις παρακάτω καλύψεις:
Φωτιά, κλοπή (ολική-μερική), θραύση κρυστάλλων, ίδιες ζημιές (μικτή), τρομοκρατικές ενέργεις, φυσικά φαινόμενα, υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, και την υποχρεωτική αστική ευθύνη έναντι τρίτων (σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές).
Τι ασφαλιστική κάλυψη έχετε?