-
Προφανώς το λάστιχο έχανε γρήγορα τον αέρα, εξάλλου η διαδικασία του reset χρειάζεται ορισμένη απόσταση έτσι ώστε η ecu να 'μάθει' τις περιμέτρους των τροχών. Η διαφορά μπορεί να ήταν μικρή αλλά αντίστοιχα μικρή είναι και η διαφορά μεταξύ ενός ξεφούσκωτου ελαστικού και ενος σκασμένου runflat.
Επίσης η αστοχία μπορεί να έγινε από ένα απλώς ξεφούσκωτο ελαστικό (10-20psi) και όχι εντελώς σκασμένο. Η υπερθέρμανση και η καταστροφή είναι πολύ κοντά σε αυτά τα χλμ. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μιχάλη περαστικά ...
Αν το αυτοκίνητο δεν έχει TPMS (που διαβάζει με sensors μέσα στη ζάντα τη πραγματική πίεση) δεν έπρεπε να το μηδενίσεις.
Στο απλό σύστημα, που διαβάζει τη περίμετρο του ελαστικού από τους sensors του ABS, απο την ώρα που το μηδένισες έγινε reset και πήρε σαν default τη ξεφουσκωμένη περίμετρο του ελαστικού.
Ησουν τυχερός πάντως και σίγουρα τα runflat και το ESP έπαιξαν το ρόλο τουςΒασίλη σε ευχαριστώ είσαι κατατοπιστικότατος. Τον αισθητήρα στην ζάντα τον είχε το Ε46 που είχα και νόμιζα πως λειτουργούσε το ίδιο.
Αλλά βρε Βασίλη αφού το ξαναφούσκωσα γιατί πήρε την λάθος ένδειξη? Υποτίθεται ότι έπρεπε να πάρει την καινούργια εκτός αν στο διάστημα των δύο λεπτών που έκανα το reset, ξαναξεφούσκωσε αμέσως (το ξέρεις ότι στα νέα μοντέλα το σύστημα δουλεύει με το ABS) -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Προφανώς το λάστιχο έχανε γρήγορα τον αέρα, εξάλλου η διαδικασία του reset χρειάζεται ορισμένη απόσταση έτσι ώστε η ecu να 'μάθει' τις περιμέτρους των τροχών. Η διαφορά μπορεί να ήταν μικρή αλλά αντίστοιχα μικρή είναι και η διαφορά μεταξύ ενός ξεφούσκωτου ελαστικού και ενος σκασμένου runflat.
Επίσης η αστοχία μπορεί να έγινε από ένα απλώς ξεφούσκωτο ελαστικό (10-20psi) και όχι εντελώς σκασμένο. Η υπερθέρμανση και η καταστροφή είναι πολύ κοντά σε αυτά τα χλμ.Κατάλαβα Βασίλη σε ευχαριστώ again
Aλλά αυτά έπρεπε να τα ήξερα είναι αλήθειαBασίλη να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα? Αν βάλω συμβατικά ελαστικά προφανώς το σύστημα θα έχει περισσότερη ακρίβεια?
-
Ναι με τα συμβατικά έχει μεγαλύτερη ακριβεία γιατί τα πλαινά υποχωρούν πιο εύκολα στις μεταβολές της πίεσης άρα μεταβάλλεται και πιο εύκολα η περίμετρος.
Κερδίζεις σε αυτό, σε άνεση, πιθανόν και σε πρόσφυση ... και στη τιμή
Χάνεις όμως την ασφάλεια αυτή στα πολλά χλμ. και λίγο στην αίσθηση του τιμονιού -
Κι αλλος με λαστιχο ? πω σπαστικοοο,ευτυχως εγω την προσεξα τη δουλεια..
Κι εγω τα ιδια.. κυριακη πρωι, με το που βγαινω απο το γκαραζ, ερχεται το μηνυμα στην οθονη του idrive.επειδη πρωτα επρεπε να παω καπου,παω πρωτα απο αλιμο μεχρι νεα ερυθραια με ταχυτητα 60 χαω, τερμα αριστερα εννοειται..
Πρωτα εκανα αυτο που ειπε ο Micz δηλαδη εβαλα αερα στο βενζιναδικο στο φλοισβο,αλλα ΔΕΝ μηδενισα το μετρητη... αμεσως ξανααναψε η μαλακια οποτε καταλαβα οτι θελει βουλκανιζατερ.
Στο γυρισμο απο νεα ερυθραια πηγα σε αυτο που ειναι στη νικαια κοντα στα village. αφου εγινε η εξαγωγη μιας ολοφρεσκιας βιδας,εγινε η δουλεια και μεχρι σημερα ειμαι μια χαρα. εκανα 40 χλμ με 0,5 πιεση και δεν χαλασε τιποτα.
580 το λαστιχο ? ρε συ, το εμπρος μπροστινο 275/40/20 για το γνωστο suv κοστιζει 460 χωρις ΦΠΑ.. η δικια σου τιμη ειναι με ΦΠΑ φανταζομαι αλλα και παλι το περιμενα αρκετα φτηνοτερο. το βρισκεις εξω η πρεπει να το παρεις απο την bmw ?τα δικα μου δεν υπαρχουν πουθενα εξω, αναγακαστικα μονο απο bmw hellas
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
580 το λαστιχο ?(με ελαφρώς στραβωμένο σαγόνι από το εγκεφαλικό) -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
580 το λαστιχο ?
(με ελαφρώς στραβωμένο σαγόνι από το εγκεφαλικό)
-
το 315/35/20 κανει λιγο πανω απο 700...
καλο αυτο με το σκυλο,
βαλτε κανα πιο καλο τωρα....Υ.Γ. εννοειται Bridgestone και εννοειται runflat
-
Mango η τιμή είναι από την ίδια την BMW και αν προσέξεις έχουν κάτι αστεράκια και δεν ξέρω τι άλλο που δείχνει ότι έχουν πάρει έγκριση απο την BMW. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ μήπως το βρω έξω με καμμιά 200αριά λιγότερο, αλλά χλωμό το κόβω. Αργά ή γρήγορα θα τα σκάσω, αλλά σκέφτομαι όταν θα πρέπει να τα αλλάξω όλα μαζί τι νούμερο θα ακούσω
-
Μια και μιλάμε για ελαστικά, από χτες έχω φάει τον τον κόσμο να βρω ένα αντιολισθητικό σύστημα για το BMW, αλλά μάταια. Autosock/Weissock δεν βγαίνουν για το 255/35/18, αλυσίδες δεν μπαίνουν, χιονολάστιχα run-flat για αυτή την διάσταση δεν λέει (και είναι πανάκριβα)...
Η μόνη 'ρεαλιστική λύση' είναι να έχω και ένα σετάκι χειμερινά στην πιο μικρή διάσταση που παίρνει (225/45/17), αλλά με τις ζάντες θα μου έρθει γύρω στο διχίλιαρο. Και όλα αυτά, γιατί δεν υπάρχουν πανιά στο συγκεκριμένο μέγεθος...
-
Κοιτα να σου δωσω και το τηλεφωνο της bridgestone γενικης αντιπροσωπειας να δεις και μονος σου, μερικα λαστιχα δεν τα εχουν καν και ουτε προτιθενται να τα εισαγουν. μονο με ειδικη παραγγελια που κανει 2-3 μηνες να ερθουν.
Μιλαμε εψαξα σε 6 διαφορετικους λαστιχαδες στην αττικη, κανενας δεν ειχε την παραμικρη ιδεα.Οποτε αναγκαστικα τα σκας στην bmw και τελειωνεις...η αληθεια ειναι οτι πας πολυ πανω απο διχιλιαρο στην bmw εξω μου ειχαν δωσει μια πολυ καλυτερη τιμη ΑΝ ειχαν τα λαστιχα, αλλα δεν μπορουσαν ουτε καν να τα βρουν.
Εγω στην τελικη εκανα και 2 μηνες να βρω ακρη και εφτασα 50Κ χλμ ,αρα δεν με περνει να ψαχνω αλλο.
Ασχετο αλλα μιλησα με εναν πωλητη και μου ειπε οτι παιζει παρα πολυ, τετοια εποχη του χρονου να εχουμε και την e92 f/l ετοιμη.. δεν ειναι σιγουρος απλα ετσι συζητηθηκε κατα την παρουσιαση της νεας 7αρας στα εδαφη μας..
-
Ψάχνει για κορόιδα η BMW ή είναι η ιδέα μου ?
Υποτίθεται ότι τα run-flat ήταν απλώς 20-30 % ακριβότερα από τα απλά. Εδώ βλέπω ότι όσο έχουν δύο run-flat έχει σχεδόν μια τετράδα απλά. Και αναφέρω ΔΥΟ και όχι ένα γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι και το καλύτερο να αλλάζεις ένα μόνο ελαστικό αλλά πάντα ζευγάρι. Εκτός φυσικά και αν έχουν μόνο 4-5 Κ ΧΛΜ. Αν όμως έχουν 8-10 ή και περισσότερες χιλιάδες χιλιόμετρα τότε πρέπει να μπουν ζευγάρι.
Στα ξένα φόρουμ οι περισσότεροι στην 1η αλλαγή (πολλοί και πριν καν χρειαστεί αλλαγή) την κάνουν με ελαφρά για τα απλά ελαστικά καθώς τα συν των run-flat είναι μάλλον ελάχιστα.
Νομίζω ότι η κλασσική ρεζέρβα είναι η προτιμότερη λύση και από run-flat και από αυτά τα ανόητα κιτ επισκευής. Δεν είναι και τόσο δύσκολο να αλλάξεις ένα λάστιχο αλλά προφανώς είναι και αυτός ένας ακόμη τρόπος μέσω της 'Ασφάλειας' να αρμέξουν για ακόμη μία φορά τη χρυσή αγελάδα ...
-
Χρήστο, set χειμερινά βρίσκεις εύκολα και φθηνά στο ebay ....
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Mango η τιμή είναι από την ίδια την BMW και αν προσέξεις έχουν κάτι αστεράκια και δεν ξέρω τι άλλο που δείχνει ότι έχουν πάρει έγκριση απο την BMW. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ μήπως το βρω έξω με καμμιά 200αριά λιγότερο, αλλά χλωμό το κόβω. Αργά ή γρήγορα θα τα σκάσω, αλλά σκέφτομαι όταν θα πρέπει να τα αλλάξω όλα μαζί τι νούμερο θα ακούσωTo αστεράκι * μπαίνει δίπλα στη διάσταση του ελαστικού όταν αυτό έχει βγει για την BMW.
(Aντίστοιχα για Merc είναι το ΜΟ, για Porsche το Ν1)
Οποιος κατασκευαστής βγάζει αυτή τη διάσταση με * αυτόματα σημαίνει ότι είναι τα λάστιχα εργοστασιακής τοποθέτησης. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορείς να βάλεις και άλλα , αρκεί να πληρούν κατά το ελάχιστο τις προδιαγραφές βάρους και ταχύτητας της BMW.
Βέβαια τώρα, άντε βρες ένα ελαστικό τέτοιας διάστασης ! Πρέπει να έχεις γνωστό να το πάρει από σετ ... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Χρήστο, set χειμερινά βρίσκεις εύκολα και φθηνά στο ebay ....Δεν είναι λιγο 'Τζόγος' η αγορά ελαστικών από το ιντερνετ? Όχι για την πληρωμή ή για τους αλμπάνηδες που κυκλοφορούν σε αυτό το χώρο αλλά για την ημερομηνία παραγωγής του ελαστικού.
Βρίσκεις φοβερές τιμές μεν αλλά αν τα παραλάβεις και είναι παραγωγή 1205 (12η εβδομάδα του 2005, δηλαδή Μάρτιος του 2005) θα νομίζεις ότι έχεις καινούρια λάστιχα και μάλιστα θα βλέπεις και τα τακούνια χοντρά-χοντρά αλλά στην ουσία δεν θα έχεις λάστιχα...
-
Στο ebay αν αγοράσεις από shop με καλή φήμη αφού πρώτα έχεις συνεννοηθεί με email για όλες αυτές τις λεπτομέρειες .. δεν έχεις πρόβλημα.
Βέβαια και εδώ υπάρχουν προσφορές σε σετ ζαντολάστιχα αν δεν σε νοιάζει να είνα εργοστασιακά ... αυτά είναι πανάκριβα. -
Μιχάλη, δεν κοιτάς και σε μερικά βουλκανιζατέρ για τιμές. Θα πρέπει να έίναι τουλάχιστον 25% πιο φτηνά (εάν έχουν το συγκεκριμένο λάστιχο). π.χ. online στην διάσταση που θές (δε νομίζω να είναι Run Flat όμως) έχουν τιμές €230 - 340 για Michelin, Dunlop & Goodyear.
-
Θα το κοιτάξω, ευχαριστώ πολύ.
Πάντως, ακριβώς επειδή το BMW μόνο κατά λάθος θα πατήσει χιόνια, θα με βόλευε απείρως περισσότερο μια λύση σε στυλ autosock. Πιο φτηνή και βολική. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βγάζουν για μεγαλύτερες διαστάσεις.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μια και μιλάμε για ελαστικά, από χτες έχω φάει τον τον κόσμο να βρω ένα αντιολισθητικό σύστημα για το BMW, αλλά μάταια. Autosock/Weissock δεν βγαίνουν για το 255/35/18, αλυσίδες δεν μπαίνουν, χιονολάστιχα run-flat για αυτή την διάσταση δεν λέει (και είναι πανάκριβα)...Η μόνη 'ρεαλιστική λύση' είναι να έχω και ένα σετάκι χειμερινά στην πιο μικρή διάσταση που παίρνει (225/45/17), αλλά με τις ζάντες θα μου έρθει γύρω στο διχίλιαρο. Και όλα αυτά, γιατί δεν υπάρχουν πανιά στο συγκεκριμένο μέγεθος...
-
580 για ένα λάστιχο???!
Μάλιστα...τόσο λίγα
BMW FORUM