Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 245
    • 246
    • 68 / 246
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    4901
    79649
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      γινανε γαλλοι και αυτοι? λογικα θα χει δισκακια πισω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis2000 last edited by

        θα ήθελα να καταθέσω την εμπειρία μου με τη Ford. Είμαι κάτοχος ενός C-MAX 1.6 TDI (αγορασμένο 01/2004 με 65000Κm). Μέχρι πριν από δύο μήνες πολύ ευχαριστημένος με φανταστική κατανάλωση (6lt/100). Στο τέλος του καλοκαιριού ενός ήμουν εθνική, ξαφνικά άναψε το λαμπάκι της μηχανής το αυτοκίνητο σταμάτησε να επιταχύνει και να ανεβάζει στροφές και το μέγιστο ήταν 2900 στροφές και 100-110 km, και η προσπέραση ήταν κάτι το αδύνατο.

        Ο αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης (από τον οποίο είχα αγοράσει το αυτοκίνητο) το έβαλε στο computer και η βλάβη που έδειξε ήταν βαλβίδα egr (βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων). Μετά από δέκα μέρες έφεραν το ανταλλακτικό το άλλαξαν μου το έδωσαν με το λαμπάκι της μηχανής σβησμένο. Μετά από 5 km από το συνεργείο, πάλι το ίδιο πρόβλημα πάλι το λαμπάκι άναψε. Δεύτερη επίσκεψη στο αντιπρόσωπο, δεύτερη επισκευή, αλλά πάλι φεύγω από το συνεργείο και μετά από λίγα χιλιόμετρα το ίδιο πρόβλημα. Τρίτη επίσκεψη στον αντιπρόσωπο. Το αμάξι βρίσκεται στο συνεργείο εδώ και τρεις εβδομάδες και ακόμη δεν έχουν εντοπίσει τη βλάβη.

        Τι γίνεται σε μια τέτοια περίπτωση, όταν η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να επισκευάσει τη βλάβη;

        Το καλό της υπόθεσης είναι το αυτοκίνητο διανύει το τέταρτο χρόνο της πενταετής εγγύησης, και προς τιμήν του ο αντιπρόσωπος - χωρίς να φέρει καμία αντίρρηση και εφόσον το αυτοκίνητο έχει κάνει όλα τα service του - αναγνώρισε ότι κάθε επισκευή θα καλυφτεί από την εγγύηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Ελπίζω τουλάχιστον να σου έδωσαν και αυτοκίνητο αντικατάστασης για να περιοριστεί η όποια ταλαιπωρία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manolis2000 last edited by

            Ναι μου έδωσαν ένα fiesta τρακαρισμένο από τη μια πλευρά που το τιμόνι τρίζει και δε στρίβει. Εγώ πλήρωσα 20000 για να έχω ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο, μια και κάνω πολλά ταξίδια ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης manolis2000 έγραψε:
              Ο αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης (από τον οποίο είχα αγοράσει το αυτοκίνητο) το έβαλε στο computer και η βλάβη που έδειξε ήταν βαλβίδα egr (βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων). Μετά από δέκα μέρες έφεραν το ανταλλακτικό το άλλαξαν μου το έδωσαν με το λαμπάκι της μηχανής σβησμένο. Μετά από 5 km από το συνεργείο, πάλι το ίδιο πρόβλημα πάλι το λαμπάκι άναψε. Δεύτερη επίσκεψη στο αντιπρόσωπο, δεύτερη επισκευή, αλλά πάλι φεύγω από το συνεργείο και μετά από λίγα χιλιόμετρα το ίδιο πρόβλημα. Τρίτη επίσκεψη στον αντιπρόσωπο. Το αμάξι βρίσκεται στο συνεργείο εδώ και τρεις εβδομάδες και ακόμη δεν έχουν εντοπίσει τη βλάβη.

              Βουλώνει από τη κάπνα των καυσαερίων. Μπορεί να αλλάζουν τη βαλβίδα αλλά αν η κάπνα έχει βουλώσει και τους αγωγούς στην εισαγωγή το πρόβλημα δεν θα λυθεί χωρίς να βγάλουν την εισαγωγή και να την καθαρίσουν καλά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manolis2000 last edited by

                Από αναζήτηση σε φορουμ της Αγγλίας όπου κυκλοφορούν περισσότερα πετρέλαια είδα ότι το πρόβλημα εμφανίζεται σε πολλούς κατόχους που πραγματικά τραβάνε τα μαλλιά τους γιατί δεν μπορεί να βρεθεί λύση και τα αυτοκίνητα τους είναι εκτός εγγύησης. Είναι κατασκευαστικό πρόβλημα του κινητήρα και για να λυθεί πρέπει να γίνει remapping διαφόρων πραγμάτων στη μηχανή ... δηλαδή τρέχα γύρευε με βάση την εμπειρία από ελληνικές αντιπροσωπείες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν παρόμοιο πρόβλημα. Ίσως σε άλλους να επισκευάζεται (καθαρίζει) εύκολα. Η Caterpillar (νομίζω) τραβάει καυσαέρια μακριά πίσω από την εξάτμιση αφού έχει περάσει το καυσαέριο από το φίλτρο για να μην έχει τόσο κάπνα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    steliosioa last edited by

                    Ο χρήστης manolis2000 έγραψε:
                    θα ήθελα να καταθέσω την εμπειρία μου με τη Ford. Είμαι κάτοχος ενός C-MAX 1.6 TDI (αγορασμένο 01/2004 με 65000Κm). Μέχρι πριν από δύο μήνες πολύ ευχαριστημένος με φανταστική κατανάλωση (6lt/100). Στο τέλος του καλοκαιριού ενός ήμουν εθνική, ξαφνικά άναψε το λαμπάκι της μηχανής το αυτοκίνητο σταμάτησε να επιταχύνει και να ανεβάζει στροφές και το μέγιστο ήταν 2900 στροφές και 100-110 km, και η προσπέραση ήταν κάτι το αδύνατο.

                    Ο αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης (από τον οποίο είχα αγοράσει το αυτοκίνητο) το έβαλε στο computer και η βλάβη που έδειξε ήταν βαλβίδα egr (βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων). Μετά από δέκα μέρες έφεραν το ανταλλακτικό το άλλαξαν μου το έδωσαν με το λαμπάκι της μηχανής σβησμένο. Μετά από 5 km από το συνεργείο, πάλι το ίδιο πρόβλημα πάλι το λαμπάκι άναψε. Δεύτερη επίσκεψη στο αντιπρόσωπο, δεύτερη επισκευή, αλλά πάλι φεύγω από το συνεργείο και μετά από λίγα χιλιόμετρα το ίδιο πρόβλημα. Τρίτη επίσκεψη στον αντιπρόσωπο. Το αμάξι βρίσκεται στο συνεργείο εδώ και τρεις εβδομάδες και ακόμη δεν έχουν εντοπίσει τη βλάβη.

                    Τι γίνεται σε μια τέτοια περίπτωση, όταν η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να επισκευάσει τη βλάβη;

                    Το καλό της υπόθεσης είναι το αυτοκίνητο διανύει το τέταρτο χρόνο της πενταετής εγγύησης, και προς τιμήν του ο αντιπρόσωπος - χωρίς να φέρει καμία αντίρρηση και εφόσον το αυτοκίνητο έχει κάνει όλα τα service του - αναγνώρισε ότι κάθε επισκευή θα καλυφτεί από την εγγύηση.

                    Φίλε μου δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση,αλλά πριν μερικές μέρες μίλησα με φίλο από Λάρισα που έχει Φόκους με τον ίδιο κινητήρα και μου είπε ότι πήρε τον κινητήρα στο χέρι λόγω αυτής της βλάβης.Του τον άλλαξαν στην εγγύηση και τώρα τον στρώνει.Συμπτωματικά την ίδια μέρα το είχα πάει για σέρβις και τους είπα να την ελέγξουν και μου είπαν ότι είναι πεντακάθαρη.Χρησιμοποιώ ένα βελτιωτικό πετρελαίου εδώ και 1 χρόνο,πολύ καλό.Μένω Θεσσαλονίκη και έχω κι εγώ το 1.6 tdci και έχω 80000 χλμ και ο κουμπάρος μου το ίδιο ακριβώς,άλλα ψιλοπροβληματάκια εμφανίστηκαν κατά καιρούς,το συγκεκριμένο εύχομαι αν μην έρθει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tmavri last edited by

                      Τελικά ήρθε το Fiesta 1.6 sport με ESP και ταμπούρα πίσω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lefos last edited by

                        +1 και εγω το ειδα σημερα. Αραγε, μπαινουν δισκοι πισω απο καποιο αλλο μοντελο της εταιριας?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jbk last edited by

                          Καλημερα σε ολους. Προκειται να παραγγειλω το φιεστα 1.6 σπορτ (παραδοση μαρτη '09 με εσπ) και εχω ηδη συμφωνησει να μου κανουν δωρο την αναβαθμιση του κινητηρα με το κιτ απο την ford motorsport uk. Φημολογειται οτι παιρνεις περιπου 15 - 20 αλογα. Ισχυει??? Το κιτ ηδη το φορανε αρκετα μοντεο απο οτι μου ειπανε. (επισημη ψαγμενη αντιπροσωπεια!). Ξερει κανεις τι ακριβως αλλαζουν? Ειδα το επισημο κουτι με το κιτ οπως ερχεται απο Αγγλια και ειναι στο μεγεθος ενος μεγαλου εκτυπωτη!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefos last edited by

                            Ο χρήστης jbk έγραψε:
                            Καλημερα σε ολους. Προκειται να παραγγειλω το φιεστα 1.6 σπορτ (παραδοση μαρτη '09 με εσπ) και εχω ηδη συμφωνησει να μου κανουν δωρο την αναβαθμιση του κινητηρα με το κιτ απο την ford motorsport uk. Φημολογειται οτι παιρνεις περιπου 15 - 20 αλογα. Ισχυει??? Το κιτ ηδη το φορανε αρκετα μοντεο απο οτι μου ειπανε. (επισημη ψαγμενη αντιπροσωπεια!). Ξερει κανεις τι ακριβως αλλαζουν? Ειδα το επισημο κουτι με το κιτ οπως ερχεται απο Αγγλια και ειναι στο μεγεθος ενος μεγαλου εκτυπωτη!!!

                            Ωπα!!! Πολυ ενδιαφερον ακουγεται αυτο! Ποιος dealer στο ειπε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              muranomike last edited by

                              http://www.sportdrive.gr/2008/11/19/ford-sells-some-of-its-share-to-mazda

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                15-20 άλογα; Μόνο με εκκεντροφόρους. Τι τιμή σου είπαν για το 'ψαγμένο' κιτ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gti_ last edited by

                                  Χμμ...

                                  για 20 άλογα στον 16αρη (ψωροατμοσφαιρικό έτσι, όχι ντουρμπάτο) χρειαζόμαστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πλήρες σύστημα εξάτμισης, προγραμματάκι και εισαγωγούλα. Μουμπλε μούμπλε, ένα διχίλιαρο στο ύδωρ. Και πάλι...

                                  ...χλωμόν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eddie_147 last edited by

                                    Και εκκεντροφόρους λέμε.... ΦΠΕ ακόμα και αν μπει το πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής δεν φτάνουν +15 πόσο μάλλον +20. Στην καλύτερη αν το πρόγραμμα είναι ΟΚ +10.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lefos last edited by

                                      Πρωτες εντυπωσεις απο Φιεστα 1.6 Sport 3d...

                                      Πολυ γρηγορο και ακριβες τιμονι, ελαφρυ για την πολη χωρις ομως να υπολειπεται σε αισθηση (αν και ηλεκτρικο) οσο ανεβαινουν τα km/h.
                                      Κιβωτιο
                                      Ανεση
                                      Παρα πολυ καλο ηχοσυστημα
                                      Πολυ πλουσιος εξοπλισμος (Φυμε τζαμια, 17αρες, ESP, Bluetooth, φωνητικες εντολες, οθονες κτλ)
                                      Γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης
                                      Πολυ προθυμος κινητηρας, τραβαει πολυ καλα απο χαμηλα (δεν εχω περασει τις 3.500 στροφες) και πολυ ωραιο ηχο απο την εξατμιση
                                      Τιμη αγορας. Με 16000 δεν νομιζω οτι υπαρχει αντιστοιχο 'πακετο'.

                                      Χωροι για τα ποδια πισω
                                      Ταμπουρα πισω, αν και τα φρενα εχουν πολυ καλη αισθηση.

                                      Γενικα θα πω οτι ειναι τρομερο για την κατηγορια του. Εχω οδηγησει τα περισσοτερα μικρα της αγορας και κανενα δεν μου εδωσε την αισθηση του Fiesta στους τομεις τιμονι-κιβωτιο-πλαισιο-ποιοτητα κυλισης.
                                      Το αυτοκινητο δειχνει να παταει πολυ καλα. Ακομα δεν το πιεσα σε στροφες (στρωνουμε) αλλα φαινεται αρκετα σφιχτο χωρις ομως ενοχλητικα κοπανηματα. Να συμπληρωσω οτι φοραει απο τη μανα του Pzero Nero 205-40-17! Νεωτερα μετα το στρωσιμο που θα παει για στριψιμο με απενεργοποιημενο το ESP!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jbk last edited by

                                        Το αυτοκινητο ηταν τεστ ντραιβ? Σου ειπανε ποσο εχει παραδοση η συγκεκριμενη εκδοση? Αναβαθμιση εργοστασιακη...?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manolis2000 last edited by

                                          έχει κάποιος φίλος του όρους της εγγύηση της ford σε pdf

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fotis46 last edited by

                                            Ενδιαφέρομαι για το καινούργιο Ford Fiesta στην έκδοση Sport. Θα είναι το πρώτο αμάξι που θα αγοράσω καινούργιο γι'αυτό θα ήθελα και πληροφορίες πανω σε αυτό τον τομέα όσον αφορά τι θα πρέπει να προσέξω, την αντιπροσωπία και οτιδήποτε άλλο αξίζει να σημειωθεί. Σκέφτομαι να το πάρω και με κάποια από τα extra που παρέχει η Ford για το μοντέλο αυτό και θα ήθελα να ρωτήσω και γι'αυτό αν αξίζουν μερικά ή όχι.
                                            Ευχαριστώ προκαταβολικά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 68 / 246
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr