Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 41
    • Best 0
    • Groups 0

    manolis2000

    @manolis2000

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    41
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    manolis2000 Unfollow Follow

    Latest posts made by manolis2000

    • RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max

      [ord foxus 1.6 tdci 2004 Μοντελο,εχει βγαλει την ψυχη ενος ξαδερφου μου!
      εκει που παει ξαφνικα χανει δυναμη,κοβει τελειως το γκαζι η δεν παει πανω απο 80 ,το καντραν αρχιζει να κανει σαν τρελο,αναβουν λαμπακια μηχανης,esp,οοοοτι εχει τα βγαζει με προβλημα και ο μονος τροπος να επιδιορθωθει ειναι να το σβησει και να το ξαναβαλει μπρος!
      ολα αυτα γινοταν αν πιασει τις 3000 στροφες.
      εχει σε 3 επισημα συνεργεια,εχει αλλαξει κλαπετο εισαγωγης τουρβο,καταλυτη,μπεκ,και εγω δεν ξερω τι αλλο!
      κανεις δεν μπορει να βρει τι γινεται!
      παρα πολυ καλο στην οδηγηση,απο χωρους και ιδιως απο οικονομια ( με 3200 στροφες πιανει 160 και 6λιτρα καταναλωση )
      αλλα αυτο το ρημαδι που βγηκε ξαφνικα τι να πω!
      μεχρι και εγκεφαλο αλλαξε μπας και δει καμια αλλαγη ,αλλα τιποτα!
      ειναι σιγουρα ηλεκτρολογικο ,αλλα προφανως εχουμε σκραπες ηλεκτρολογους!
      ειτε δεν ξερουν,ειτε δεν γουσταρουν να το επιδιορθωσουν!
      τι να πω!][/quote]

      Δυστυχώς στο συγκεκριμένο θέμα δε φταίνε οι ανικανότητα στα ηλεκτρολογικά των συνεργείων. Την πατάτα την έκανε η Ford όταν σχεδίαζε τη μηχανή. Κανείς δε ξέρει ακριβώς που οφείλεται το loss of power που παρουσιάζει ο κινητήρας, και όλοι πηγαίνουν ψάχνοντας, αλλάζοντας διάφορα.

      Η μόνη λύση είναι η βήμα με βήμα συνεργασία του συνεργείου με τους Γερμανούς για να βγει κάποια άκρη. Και εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό. Άλλοι θεωρούν ότι υπάρχει πρόβλημα στην μη συμβατότητα του συγκεκριμένου κιβωτίου ταχυτήτων με τη μεχανή Ποιος ξέρει...

      Όσο για το δικό μου τελευταίο πρόβλημα, της μη εκκίνησης του κινητήρα, αφού πέρασα ένα καλοκαίρι με οδικές βοήθειες (τέσσερις φορές) και συνεργεία, το άφησα το αυτοκίνητο στην άκρη για δύο εβδομάδες λόγο ταξιδιού στο εξωτερικό και από εκεί και ύστερα όλα λειτουργούν ρολόι.

      Μάλλον ήθελε να πάει διακοπές

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manolis2000
    • RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max

      Στην αρχή μου είπαν ότι το διαγνωστικό τους έβγαζε πρόβλημα σε κάποιο από τα μπεκ. Στη συνέχεια είπαν ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα αλλά ότι απλά η μη εκκίνηση του κινητήρα οφείλεται στο πρόβλημα κάποιου αισθητήρα τον οποίο τον έχουν παραγγείλει από Αθήνα και τον περιμένουν. Μακάρι να είναι αυτό. Σε κάθε περίπτωση όμως: ΕΠΙΣΚΕΥΉ ΚΑΙ ΠΈΤΑΜΑ, μπας και γλυτώσουμε τον ψυχίατρο.

      Σε τελευταία ανάλυση όμως, πες ότι το αμάξι επισκευάζεται και δουλεύει ρολόι, εγώ γιατί να έχω πληρώσει τα ωραία μου 20 χιλιάρικα για να έχω το αυτοκίνητο μου 3 μήνες σε ένα συνεργείο, και να οδηγώ αμάξια αντικατάστασης που είναι στο επίπεδο του κουβά, με τις ταχύτητες να μπαίνουν με κλωτσιές, χωρίς φρένα, λάστιχα, και να τρίζουν από παντού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manolis2000
    • RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      Μόνο με ένδικα μέσα θα βρεις άκρη πλέον νομίζω

      Δυστυχώς τα δικαστικά έξοδα συν την αμοιβή δικηγόρου συν τη χρονοβόρα διαδικασία συν το αμφίβολο αποτέλεσμα με οδηγούν να μην ακολουθήσω μια τέτοια οδό.

      Το αξιοσημείωτο είναι ότι η εταιρία μόλις ακούσει το πρόβλημα 'πέφτει από τα σύννεφα' και σε χαρακτηρίζει 'άτυχο' σαν να συνέβαινε πρώτη φορά. Ενώ μια πρόχειρη έρευνα στο internet και μόνο στη Βρετανία, φανερώνει ότι υπάρχουν πολλοί αγανακτισμένοι αγοραστές του C-Max που μάταια προσπαθούν να βρουν το δίκαιο τους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manolis2000
    • RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max

      Οι Γερμανοί είναι ενημερωμένοι για τα προβλήματα που βγάζει το αυτοκίνητο. Με τα ίδια μου τα μάτια έχω δει μερικά από τα email που αντάλλαξαν οι εδώ μηχανικοί με αυτούς της Γερμανίας. Τίθεται πλέον θέμα αξιοπιστίας της εταιρείας συνολικά και όχι μόνο της ελληνικής αντιπροσωπείας. Αν σεβόταν τον πελάτη, έστω και λίγο, η εταιρεία έπρεπε να μου αλλάξει τουλάχιστον τον κινητήρα. Οι άνθρωποι δείχνουν κατανόηση και απλά μου λένε ότι ήμουν 'άτυχος'. Επαναλαμβάνω αυτά τα λέω ότι γιατί θα υπάρξει κάποιο πρακτικό αποτέλεσμα προς όφελος μου, ούτε για να 'ξαλαφρώσω' ψυχικά. Τα λέω για τους μελλοντικούς αγοραστές ώστε να τα λάβουν σοβαρά υπόψη τους.

      Η ψυχική οδύνη από την όλη κατάσταση δεν πληρώνεται με τίποτα. Αφού να φανταστείτε την περασμένη εβδομάδα που ήταν το αυτοκίνητο στο συνεργείο για τρεις ημέρες και μου το έδωσαν 'επισκευασμένο', το φόρτωσα για να πάμε διακοπές, μπήκε όλη η οικογένεια μέσα, και το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπρος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manolis2000
    • RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max

      Τελικά το thread που άνοιξα πρέπει να το κλείσω και να ανοίξω ένα blog. Τα τελευταία 2 χρόνια το αυτοκίνητο έχει μπει στο συνεργείο συνολικά 11 εβδομάδες. Εδώ και μια εβδομάδα είναι στο συνεργείο για πολλοστή φορά και ήδη έχει κλείσει χαλαρά μια εβδομάδα. Αυτή τη φορά το πρόβλημα είναι ότι δεν παίρνει μπρος. Ξεχάστε όλες τις κλασσικές βλάβες που οδηγούν σε ένα τέτοιο φαινόμενο. Η εταιρεία είναι στο ψάξιμο. Α και μη ξεχάσω το αμάξι μου έχει σβήσει τρεις φορές εν κινήσει, οι δύο από αυτές ήταν στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης με 120 χλμ στην αριστερή λωρίδα. Απλά όλα αυτά τα αναφέρω για τους μελλοντικούς αγοραστές της συγκεκριμένης εταιρείας. Αν είχαν λίγη αξιοπρέπεια σαν εταιρεία θα μου είχαν δώσει καινούργιο εξαιτίας της ταλαιπωρίας που έχω τραβήξει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manolis2000
    • RE: Διαθέσιμα Πετρελαιοκίνητα στην Ελληνική Αγορά

      Να πω και εγώ κάτι για τις ασφαλιστικές. Έχω diesel Ford C-max. Έχω συγκρουστεί με άλλο αυτοκίνητο (δική μου υπαιτιότητα), σε περιοχή που δεν επιτρέπεται η χρήση πετραιολοκίνητου και η ασφαλιστική μου τον πλήρωσε κανονικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manolis2000
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης IRA66 έγραψε:
      Γειά σας κύριοι.
      Να σας πω και εγώ την πονεμένη ιστορία μου.
      Οπως μερικοί ίσως θυμούνται είχα παραγγείλει, ως πολυτεκνικό, το Q5 TDI 2.0 s tronic στις 23/10/2009 απο την ΕΤΕΑ. Στις 11/1/2010 μου είπαν να συγκεντρώσω τα δικαιολογητικά για τον εκτελονισμό του αυτικινήτου, καθότι ήταν στο τελωνείο (πήρα και αριθμό πλαισίου). Στις 12/1/2010 τους παρέδωσα τα δικαιολογητικά και περίμενα να μου πουν πότε θα εξωφλήσω το αμάξι. Αντί αυτού με πήραν τηλ. στις 15/1/2010 και μου είπαν οτι το αυτοκίνητο είναι εδώ, αλλά λόγω σφάλματος το αμάξι εκτελωνίστηκε ως κανονικό. Περιττό να σας πω ότι τρελάθηκα. Πήγα στην αντιπροσωπεία να διαμαρτηρηθώ. Εκεί μου έδειξαν το αμάξι (όντος αυτό ήταν) και μου είπαν οτι παρήγγειλαν εκ νέου το αμάξι και ότι θα έιναι στην Ελλάδα μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου και ότι θα το παραλάβω στα μέσα Μαρτίου. Αφού είχα γίνει πύραυλος απο τα νεύρα μου (γιατί έχασα και τον αγοραστή του παλαιού μου αυτοκινήτου που δεν μπορούσε να περιμένει δύο ακόμη μήνες) και μετά απο 2 ώρες (ας είναι καλά ο κουμπάρος μου που με συγκράτησε) τους είπα θα περιμένω, αλλά εντός του χρονδιαγράματος παράδοσης. Παρεμπίπτοντος το συμβόλαιο αγοράς λέει 90 εργάσιμες ημέρες παράδοση.
      Ελπίζω να ισχύει η ρήση 'Κάθε εμπόδιο σε καλό'.

      Επειδή και εγώ είμαι τρίτεκνος και ενδιαφέρομαι για το Q5, αν επιτρέπεται πιο είναι το ποσό της απαλλαγής από την τιμή του αυτοκινήτου, επειδή έχω ακούσει αρκετά περίεργα με διάφορες αντιπροσωπείες που προσπαθούν να σου ψαλιδίσουν τη μείωση του τέλους ταξινόμησης που δικαιούνται οι τρίτεκνοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manolis2000
    • RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max

      Από την εμπειρία μου μέχρι τώρα με τη ΦΟΡΝΤ συνειδητοποίησα ότι σαν καταναλωτής είσαι τελείως απροστάτευτος. Εξαρτάσαι μόνο από την καλή διάθεση του αντιπρόσωπου. Και είναι κρίμα γιατί το αυτοκίνητο και ακριβό προϊόν είναι και κάθε μέρα από τη λειτουργία του αυτοκινήτου παίζεται η ζωή σου κορώνα γράμματα. Καμία ένωση καταναλωτών δεν μπορεί να σε προστατέψει και καμία υπηρεσία. Απλά μόνο σου μπορείς να προστατευτείς προκαταβολικά με πολύ καλή έρευνα αγοράς η οποία θα περιλαμβάνει ακόμη και επίσκεψη το συνεργείο του αντιπροσώπου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manolis2000
    • RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max

      Αγαπητοί ταλαιπωρημένοι από τη ΦΟΡΝΤ συνάδελφοι σας δίνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς. Τι να πω από αυτά που διαβάζω. Εχθές πήρα το αυτοκίνητο μετά από 4 εβδομάδες παραμονής στο συνεργείο. Το λαμπάκι έσβησε (ελπίζω να μη το ξηλώσανε) και το αυτοκίνητο φαίνεται ότι δουλεύει όπως παλιά. Το έχω ζορίσει αρκετά αλλά ακόμη δεν το έχω πάει πάνω από 130χλμ. Η τετάρτη ταχύτητα (που ήταν το πρόβλημα) και ο δισταγμός να ανεβάσει στροφές φαίνεται ότι ξεπεράστηκε. Μέχρι πριν από μια εβδομάδα δεν είχαν βρει λύση, και ξαφνικά έγινε το θαύμα και επισκευάστηκε. Τι να πω. Και αυτοί εδώ στη Θεσσαλονίκη κάνουμε το σταυρό τους που ξεφορτώθηκαν το αυτοκίνητο και αυτή τη φορά μου είπαν ότι δε θα ξαναπαρουσιαστεί. Για να δούμε.

      Μέχρι σήμερα είχαν συνεχή επικοινωνία με Αθήνα και με Γερμανία (έτσι μου είπαν). Ο αρχιμηχανικός μου έδειξε και τα mail που έστειλαν στην Αθήνα. Πάντως στους Γερμανούς είχα στείλει φαξ και αυτοί μου απάντησαν μετά από μια εβδομάδα ότι ντε και καλά δεν έχουν την ευθύνη και πρέπει να επικοινωνήσω με την ελληνική αντιπροσωπεία όπου θα με φροντίσουν κλπ. Τρίχες δηλαδή.

      Πάντως ο αντιπρόσωπος της Θεσσαλονίκης ήταν ευγενέστατος. Την τελευταία εβδομάδα μάλιστα με είχαν πάρει τηλέφωνο για να τους πάω πίσω το αυτοκίνητο αντικατάστασης που είχα όλο αυτό το καιρό (ΦΙΕΣΤΑ) και μου έδωσαν ένα ΦΟΚΟΥΣ του κουτιού. Μόλις με 10χλμ. Μου χρυσώνανε το χάπι.

      Το αυτοκίνητο έχει ακόμη ένα χρόνο εγγύηση, και στο τέλος της χρονιάς θα το σουτάρω. Δε μπορώ άλλο να ζω με το άγχος αν θα χαλάσει. Για αυτό πήρα και καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο. Α, και κάτι άλλο και σε εμένα έχει ξηλώσει το κούμπωμα των καυσαερίων. Θα ανοίξω τη μηχανή να δω αν το έχουν αλλάξει.
      Ελπίζω να έχουν τελειώσει όλα εδώ. Συνολική παραμονή στο συνεργείο 10 εβδομάδες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manolis2000
    • RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max

      Έχω σκεφτεί το δικηγόρο. Περιμένω την απάντηση της Φορντ Γερμανίας και ανάλογα θα κινηθώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      manolis2000
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr