[ord foxus 1.6 tdci 2004 Μοντελο,εχει βγαλει την ψυχη ενος ξαδερφου μου!
εκει που παει ξαφνικα χανει δυναμη,κοβει τελειως το γκαζι η δεν παει πανω απο 80 ,το καντραν αρχιζει να κανει σαν τρελο,αναβουν λαμπακια μηχανης,esp,οοοοτι εχει τα βγαζει με προβλημα και ο μονος τροπος να επιδιορθωθει ειναι να το σβησει και να το ξαναβαλει μπρος!
ολα αυτα γινοταν αν πιασει τις 3000 στροφες.
εχει σε 3 επισημα συνεργεια,εχει αλλαξει κλαπετο εισαγωγης τουρβο,καταλυτη,μπεκ,και εγω δεν ξερω τι αλλο!
κανεις δεν μπορει να βρει τι γινεται!
παρα πολυ καλο στην οδηγηση,απο χωρους και ιδιως απο οικονομια ( με 3200 στροφες πιανει 160 και 6λιτρα καταναλωση )
αλλα αυτο το ρημαδι που βγηκε ξαφνικα τι να πω!
μεχρι και εγκεφαλο αλλαξε μπας και δει καμια αλλαγη ,αλλα τιποτα!
ειναι σιγουρα ηλεκτρολογικο ,αλλα προφανως εχουμε σκραπες ηλεκτρολογους!
ειτε δεν ξερουν,ειτε δεν γουσταρουν να το επιδιορθωσουν!
τι να πω!][/quote]
Δυστυχώς στο συγκεκριμένο θέμα δε φταίνε οι ανικανότητα στα ηλεκτρολογικά των συνεργείων. Την πατάτα την έκανε η Ford όταν σχεδίαζε τη μηχανή. Κανείς δε ξέρει ακριβώς που οφείλεται το loss of power που παρουσιάζει ο κινητήρας, και όλοι πηγαίνουν ψάχνοντας, αλλάζοντας διάφορα.
Η μόνη λύση είναι η βήμα με βήμα συνεργασία του συνεργείου με τους Γερμανούς για να βγει κάποια άκρη. Και εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό. Άλλοι θεωρούν ότι υπάρχει πρόβλημα στην μη συμβατότητα του συγκεκριμένου κιβωτίου ταχυτήτων με τη μεχανή Ποιος ξέρει...
Όσο για το δικό μου τελευταίο πρόβλημα, της μη εκκίνησης του κινητήρα, αφού πέρασα ένα καλοκαίρι με οδικές βοήθειες (τέσσερις φορές) και συνεργεία, το άφησα το αυτοκίνητο στην άκρη για δύο εβδομάδες λόγο ταξιδιού στο εξωτερικό και από εκεί και ύστερα όλα λειτουργούν ρολόι.
Μάλλον ήθελε να πάει διακοπές