Ο χρήστης manolis2000 έγραψε:
θα ήθελα να καταθέσω την εμπειρία μου με τη Ford. Είμαι κάτοχος ενός C-MAX 1.6 TDI (αγορασμένο 01/2004 με 65000Κm). Μέχρι πριν από δύο μήνες πολύ ευχαριστημένος με φανταστική κατανάλωση (6lt/100). Στο τέλος του καλοκαιριού ενός ήμουν εθνική, ξαφνικά άναψε το λαμπάκι της μηχανής το αυτοκίνητο σταμάτησε να επιταχύνει και να ανεβάζει στροφές και το μέγιστο ήταν 2900 στροφές και 100-110 km, και η προσπέραση ήταν κάτι το αδύνατο.Ο αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης (από τον οποίο είχα αγοράσει το αυτοκίνητο) το έβαλε στο computer και η βλάβη που έδειξε ήταν βαλβίδα egr (βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων). Μετά από δέκα μέρες έφεραν το ανταλλακτικό το άλλαξαν μου το έδωσαν με το λαμπάκι της μηχανής σβησμένο. Μετά από 5 km από το συνεργείο, πάλι το ίδιο πρόβλημα πάλι το λαμπάκι άναψε. Δεύτερη επίσκεψη στο αντιπρόσωπο, δεύτερη επισκευή, αλλά πάλι φεύγω από το συνεργείο και μετά από λίγα χιλιόμετρα το ίδιο πρόβλημα. Τρίτη επίσκεψη στον αντιπρόσωπο. Το αμάξι βρίσκεται στο συνεργείο εδώ και τρεις εβδομάδες και ακόμη δεν έχουν εντοπίσει τη βλάβη.
Τι γίνεται σε μια τέτοια περίπτωση, όταν η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να επισκευάσει τη βλάβη;
Το καλό της υπόθεσης είναι το αυτοκίνητο διανύει το τέταρτο χρόνο της πενταετής εγγύησης, και προς τιμήν του ο αντιπρόσωπος - χωρίς να φέρει καμία αντίρρηση και εφόσον το αυτοκίνητο έχει κάνει όλα τα service του - αναγνώρισε ότι κάθε επισκευή θα καλυφτεί από την εγγύηση.
Φίλε μου δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση,αλλά πριν μερικές μέρες μίλησα με φίλο από Λάρισα που έχει Φόκους με τον ίδιο κινητήρα και μου είπε ότι πήρε τον κινητήρα στο χέρι λόγω αυτής της βλάβης.Του τον άλλαξαν στην εγγύηση και τώρα τον στρώνει.Συμπτωματικά την ίδια μέρα το είχα πάει για σέρβις και τους είπα να την ελέγξουν και μου είπαν ότι είναι πεντακάθαρη.Χρησιμοποιώ ένα βελτιωτικό πετρελαίου εδώ και 1 χρόνο,πολύ καλό.Μένω Θεσσαλονίκη και έχω κι εγώ το 1.6 tdci και έχω 80000 χλμ και ο κουμπάρος μου το ίδιο ακριβώς,άλλα ψιλοπροβληματάκια εμφανίστηκαν κατά καιρούς,το συγκεκριμένο εύχομαι αν μην έρθει.