-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Με βερνικι(Δηλαδη διπλης) υπαρχουν και απλα χρωμματα πλεον!Μεταλλικα λεω ολα τα χρωμματα που βαφονται τα αυτοκινητα πλεον!Που δεν ειναι εντελως απλα(Δε μπορω να στο περιγραψω με γραπτο λογο!)!Πρόδρομε, υπάρχει το χρώμα 'μονής', δηλαδή περιέχει το βερνίκι και δίνει απευθείας γυαλάδα, το 'διπλής', δηλαδή η βασική απόχρωση στεγνώνη ματ και περνάς βερνίκι μετά. Υπάρχει βέβαια και ο τρόπος να βάψεις με μονής και να ρίξεις απο πάνω βερνίκι αλλά ας μην επεκτεινόμαστε.
Διπλής είναι υποχρεωτικά τα μεταλλικά και τα υδροδιαλυτά χρώματα, και αρκετά καινούρια μη μεταλλικά.
Αυτό είναι όλο, πλέον μετά την κατάργηση του Deluxe δεν υπάρχουν απλά και εντελώς απλά.και ο μαστορας γενικα να τα γνωριζει αυτα τα αμαξια!
Διαφωνώ κάθετα, λαμαρίνα το Triumph, λαμαρίνα πιο λεπτή το 4L, χρώμα θα πέσει και στα 2, θα σκουριάσουν και τα 2 και πάει λέγοντας. Οι τεχνικές είναι ίδιες. Τί εννοείς 'να τα γνωρίζει'? Θα τον πειράξει σε μία συγκόλληση, που το ένα έχει ρόμβο στο καπώ και το άλλο δάφνες?
-
Αγγελε για το χρωμα αυτο θελω να πω!Ακριβως!Με καλυψες πληρως!
Για το αλλο εννοω το να ασχολειται με τα αυτοκινητα αυτης της εποχης και οχι αυτης της μαρκας!Και δεν εννοω οτι τα παλια εχουν κατι το ξεχωριστο απλα οτι αμα ασχολειται μαζι τους δε θα τα ξεπεταξει!Δε ξερω αν με καταλαβαινεις!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
και τη μεγαλύτερη παράδοση στο restoration από οποιονδήποτε άλλο,
Χεστήκαμε (μετα συγχωρήσεως).
και τεράστια τεχνογνωσία,.
Το ότι η ενασχόληση με τα κλασικά αυτοκίνητα είναι κάτι σύνηθες στην Αγγλία και όχι κάτι εφήμερο και μοδάτο όπως εδώ, άρα υπάρχει μία 'βιομηχανία' με παρελθόν τουλάχιστον 20 χρόνων, δεν κάνει τους Εγγλεζάρες πιό οξυδερκείς ή πιο γνώστες.
Το αβαντάζ της αγοράς τους είναι ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και μένουν στην επιφάνεια οι καλοί επαγγελματίες. Ή τουλάχιστον αυτούς βλέπουμε εμείς. Και στόκος πέφτει εκεί, και πολυεστέρας, και επισκευές κινητήρων του στύλ 'έκαψε φλάντζα? Αλλάζω την φλάντζα και το ξανακλείνω' (και μετά αναρωτιούνται γιατί ξαναβγάζει προβλήματα).
Μην τα βλέπετε όλα μαγικά εκεί, ειδικά οι Άγγλοι έχουν την τέχνη να μην περνάνε παραέξω τα αρνητικά τους (και αναφέρομαι σε γενικότερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας/κράτους τους, όχι μόνο στις αναπαλαιώσεις). Και η υποτιθέμενη 'τεχνογνωσία' που μας πουλάνε, δεν είναι τόσο εξωπραγματική, έχουν όμως τον τρόπο να την πλασάρουν.και εν τέλει περισσότερη οργάνωση.
Ο μεγαλύτερος οίκος ανταλλακτικών για κλασικά στην Αγγλία (Moss) μου έστειλε δέμα διαστάσεων περίπου 80x30cm στο οποίο μεταξύ άλλων περιείχε φλάντζα κάρτερ (τεράστια, 6κύλινδρο γαρ) χωρίς καμία επιπλέον συσκευασία και σετ αμπραγιάζ που ήταν ελεύθερο να βολτάρει μέσα στο κουτί. Μαντέψτε σε πόσα κομμάτια έβγαλα τη φλάντζα ανοίγοντας το δέμα...
Τέτοια παραδείγματα όπως και άλλα με λάθος αποστολές, υπέρογκες χρεώσεις μεταφορικών, ξεχασμένες παραγγελίες, κάκιστης ποιότητας ανταλλακτικά κλπ υπάρχουν πάρα πολλά. Για ποιά οργάνωση μιλάμε λοιπόν? Ότι βγάζουν έγχρωμους καταλόγους? -
Δεν εχεις καθολου αδικο!Μα καθολου!
-
Αλλωστε είναι γνωστό ότι οι Άγγλοι είναι Παγκόσμιοι Αεριτζήδες.....
-
και σε όποιον αρέσουμε
οποιος θελει κοντρα εδω να το ξαναζωντανέψουμε και λιγο γιατι νέκρωσε πολυ
-
Οι Αγγλάρες κρατήσανε ζωντανά τα 2002 κλπ όταν η bmw είχε πέσει σε λήθαργο, με remanufacturing ανταλλακτικών που δεν μπορουσαν να βρεθούν, ο jaymic συνεχίζει ακόμα, και με ποιότητα σε ορισμένες περιπτώσεις που είναι καλύτερη από του Mobile tradition (το παρακλάδι της bmw που προέκυψε όταν ξύπνησαν οι Γερμανοί από τον λήθαργο.
Αντίστοιχο παράδειγμα αποτελεί και η webcon όσον αφορά τα αγαπημένα μας weber.Υπάρχουν όμως και κάτι Αγγλάρες που είναι χύμα τελείως, αποστολές άλλα αντ'άλλων, συσκευασίες χάλια, λάθος ανταλλακτικά, 'δεν βρήκα αυτό που ήθελες για το bmw αλλά σου στειλα εναν πύρο ερπίστριας για κατερπίλαρ' και διάφορα τέτοια
-
Φιλος ανταλλακτικατζης μου ειχε πει οτι επειδη εχουν αλλοδαπους στις αποθηκες που δεν ξερουν να διαβαζουν σωστα τα χαρτια παραγγελιων πολλες φορες πακεταρουν αλλα αντι αλλων.
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Οι Αγγλάρες κρατήσανε ζωντανά τα 2002 κλπ όταν η bmw είχε πέσει σε λήθαργο, με remanufacturing ανταλλακτικών που δεν μπορουσαν να βρεθούν, ο jaymic συνεχίζει ακόμα, και με ποιότητα σε ορισμένες περιπτώσεις που είναι καλύτερη από του Mobile tradition (το παρακλάδι της bmw που προέκυψε όταν ξύπνησαν οι Γερμανοί από τον λήθαργο.
Αντίστοιχο παράδειγμα αποτελεί και η webcon όσον αφορά τα αγαπημένα μας weber.Υπάρχουν όμως και κάτι Αγγλάρες που είναι χύμα τελείως, αποστολές άλλα αντ'άλλων, συσκευασίες χάλια, λάθος ανταλλακτικά, 'δεν βρήκα αυτό που ήθελες για το bmw αλλά σου στειλα εναν πύρο ερπίστριας για κατερπίλαρ' και διάφορα τέτοια
Έτσι είναι, η αλήθεια βρίσκεται ως συνήθως κάπου στη μέση. Το θέμα είναι ότι στην Αγγλία μπορείς να βρεις με τον καιρό 2-3 ανθρώπους που δεν θα σε ρίξουν, θα κάνουν τα πάντα για να σε εξυπηρετήσουν με το χ σπάνιο ανταλλακτικό, η συσκευασία τους θα είναι υποδειγματική (ούτε για ... δώρο να το είχα ζητήσει), και σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά να σε αποζημιώσουν πλήρως άμεσα και χωρίς περαιτέρω ερωτήσεις. Ακόμα και απλούς ιδιώτες θα βρεις που παρόλο που δεν είναι η δουλειά τους, και δεν έχουν και κανένα σοβαρό κέρδος από αυτό που σου πούλησαν, θα καθήσουν να φτιάξουν με MDF κουτί για να χωρέσει το σαλόνι ή ο κινητήρας που αγόρασες, θα το βάλουν σε παλέτα και θα το παραδώσουν στη μεταφορική. Στα 13 χρόνια που φέρνω πράγματα από Αγγλία έχω καταλάβει ότι φιλότιμο υπάρχει παντού. Αρκεί να ψάξεις να το βρεις. Σαφώς υπάρχουν και 'άλλοι' αλλά δεν με υποχρέωσε κανένας να ασχολούμαι μαζί τους, όσο μεγάλη φίρμα κι αν είναι. Σε τελική ανάλυση, έχω επιλογές. Στην Ελλάδα μας, τουλάχιστον οι περισσότεροι ανταλλακτικατζίδες με τα Αγγλικά, νομίζω ότι απευθύνονται σε Έλληνα κροίσο με νησί. Αδίκως...
-
Σίγουρα έτσι είναι, δεν είπα εγώ ότι οι Άγγλοι είναι πίσω, το αντίθετο μάλιστα. Απάντησα στο φίλο dstou που όπως και πολλοί άλλοι νομίζει ότι το υψηλό επίπεδο της Αγγλικής αγοράς το κάνουν οι επαγγελματίες. Η πραγματικότητα είναι ότι ο Άγγλος ερασιτέχνης είναι πάνω απο όλα χομπίστας (και όχι φιγουρατζής) και ψάχνεται αγρίως. Έτσι γεννιέται η ανάγκη για σοβαρή υποστήριξη απο τους διάφορους επαγγελματίες.
Στο παράδειγμα του Γιάννη για τα BMW υπάρχουν κι άλλα παρόμοια (στο μυαλό μου έρχεται η Omicron-Lancia- και τα γαλβανισμένα σασί 2CV τα οποία οι αθεόφοβοι εξήγαγαν στη Γαλλία!!).Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
οποιος θελει κοντρα εδω
Ναι, πάμε να συνεχίσουμε την κόντρα, και μετά να αναρωτιόμαστε 'μα καλά γιατί είμαστε τόσο πίσω σε σύγκριση με τους Άγγλους/Γάλλους/Γερμανούς/Αμερικάνους κλπ?'
-
Με αφορμη τα παραπανω που διαβασα και τις διαφορες κοστολογησεις που αναφερθηκαν για διαφορα αυτοκινητα, σκεφτηκα να κανω ενα μικρο γκαλοπ.
Λοιπον εαν εισασταν Φανοποιοι ή εαν ειχατε στην ιδιοκτησια σας τουτο δα το παρταλι (chevrolet master Deluxe 1939) ποσο θα κοστολογουσατε την Φανοποιια και την Βαφη? Ολες οι λαμαρινες ξανα οι ιδιες να γινουν, ανταλλακτικα (φωτα, τζαμια, λαστιχα, χερουλια κ.λ.π.) να μην συμπεριλαμβανονται στην τιμη.
-
Που βρισκεται αυτο?
Το θελω!
Πραγματικα το θελω!!!!!! -
Ασε τα 'το θελω' (μου θυμιζει τραγουδι του Καρβελα απο τις αυπνιες), το αμαξι ανακατασκευαζεται, κοστολογιο βγαλε!!!!
-
Kριμα!
Αυτα τα κουπεδακια μου αρεσουν παρα πολυ!
Ειναι και αμερικανικο!
Ειναι και προπολεμικο!Παντως δεν ειμαι φανοποιος για να σου βγαλλω κοστολογιο!
Εχω δει και χειροτερα απο αυτο!Πολυ χειροτερα!
Εγωθα λεγα 1000 με 1500Ε το βαψιμο
και πολλα για λαμαρινες!Θα χρειστει πολλα κομματια αλλαγμα ή πολυ καλο λαμαρινα!
Το εσωτερικο του εχει καθολου πατωμα ή ειναι τελειως τρυπιο?Οι ροδες ειναι απο αλλο αμαξι!Λογικο αυτο!Αλλα εχουν πολλα μπουλωνια!Του εχει αλλαξει κανεις αξονες/ακρα?
-
Πρόδρομε είσαι εκτός τόπου και χρόνου μου φαίνεται......
-
Μη βαρας ρε συ!
Ο υπολογιστης της δουλειας δε μου ανοιγε τις φωτο για να τις δω σε μεγαλη αναλυση!
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
:sorry: Kριμα!Αυτα τα κουπεδακια μου αρεσουν παρα πολυ!
Ειναι και αμερικανικο!
Ειναι και προπολεμικο!Παντως δεν ειμαι φανοποιος για να σου βγαλλω κοστολογιο!
Εχω δει και χειροτερα απο αυτο!Πολυ χειροτερα!
Εγωθα λεγα 1000 με 1500Ε το βαψιμο
και πολλα για λαμαρινες!Θα χρειστει πολλα κομματια αλλαγμα ή πολυ καλο λαμαρινα!
Το εσωτερικο του εχει καθολου πατωμα ή ειναι τελειως τρυπιο?Οι ροδες ειναι απο αλλο αμαξι!Λογικο αυτο!Αλλα εχουν πολλα μπουλωνια!Του εχει αλλαξει κανεις αξονες/ακρα?
Θελω να σου θεσω υποψην οτι για ενα εξωτερικο βαψιμο σε ενα καινουργιο αμαξι, για φρεσκαρισμα, με διπλης, βερνικια, κ.λ.π., στοκος το πολυ ενα τετρακιλο, και λιγη δουλεια, θες τοσα. Εδω μιλαμε για μπετονιερα στοκου με τον τονο, σουροτηρι για χοντροκομμενα μακαρονια, ολες οι λαμαρινες θα δουλευτουν, οποτε παντου θα εχεις κατι να στοκαρεις. Και μιλαω μονο για την βαφη, οκ? χεστη λαμαρινοδουλεια. Για το σελικα μου, με βαφη μονο εξω και χωρο κινητηρα -πατουρες πηρα 4 κιλα χρωμα , 70 ευρω το κιλο. βαλε + αστραρια, βερνικια, γυαλοχαρτα, 40αρια, 60αρια, 120αρια, κ.λ.π αρμοκολλες, κερια, παρμπριζοκολλες, 10 κιλα στοκο...... μιλαμε για υλικα μονο παραπανω απο 600 με 700 ευρω (δεν κανω πλακα). Αυτο το σουρωτηρι απο πλευρας βαφης θελει υλικα βαφης μονο πανω απο 1500 ευρω.
Για τις λαμαρινες τωρα -
Αυτο ειπα και εγω!1000 με 1500 για βαψιμο!
Για λαμαρινα ειχα πει αλλη τιμη αλλα την εσβησα μολις καταφερα να δω τις φωτο σε μεγαλη αναλυση!
Θα με πεις τι παιζει με τις ζαντες? -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Αυτο ειπα και εγω!1000 με 1500 για βαψιμο!οχι εγω εγραψα 1000 με 1500 ΥΛΙΚΑ ΜΟΝΟ!!
Οι ροδες? αυτες ειχε οταν ηρθε, 16αρες και βρισκουν κιολας!!Που τις βρηκε? Αγνωστο.
Αααα σημειωτεον, το αυτοκινητο εχει κανονικες πινακιδες. -
Δηλαδη πληρωνει καποιος για αυτο εδω και πανω απο 15 χρονια τελη κυκλοφοριας?
Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων