-
καλημέρα σε όλους,
μια απλή προειδοποίηση....κυκλοφορεί από χτες το απόγευμα (μας πήρε σχεδόν ένα πρωινό με τα χαρτιά και τις μεταβιβάσεις) ξανθιά, ψιλοεμφανίσημη ( μεταξύ μας, αν το ακούσει μ' έσκισε...) με λευκή Ζ4Μ με μαύρη ζάντα BBS 19' στην αττική οδό (από χολαργό και περιφεριακή Υμηττού μέχρι και κόμβο Κηφισίας) και στους πέριξ των εμπορικών και μη δρόμων.
Η ανταλλαγή έγινε, έχουμε δύο λευκά οχήματα στην οικογένεια πλέον.... το αγροτικό και το καθαρόαιμο .... όπως λέει και η Έυα.θα σας πω τι και πως αν τα καταφέρω να το 'κλέψω' κυριακή πρωί για βόλτα...
σε πρώτη κρούση μέχρι στιγμής Η απάντηση ήταν ' το αμάξι μου;;;; 'να προσέχετε εκεί έξω γιατί σήμερα μόλις πήρε τηλέφωνο να μου πεί ότι το αμάξι πετάει σε σχέση με το κουπεράκι. Παναγία μου....
/g
-
Με γειά Όπως ξαναείπα, σωστό αυτοκίνητο η Ζ4Μ. Καλά ντριφταρίσματα.
-
Καλοτάξιδο το εργαλείο tibet Αλλά αν κυκλοφορεί Αττική Οδό δεν πειράζει και τόσο. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν αρχίσει και στροφάρει σε στροφιλίκη!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Ε ναι, τα 265 του S3 δεν κάνουν.
Ααααα ναι...το ξέχασα αυτό
Ρε συ Νίκο...
Megane RS, Golf GTI, Astra OPC, Subaru GT και STi, MItsubishi Evo (STi και Evo με 280 άλογα στο πολύ χαλαρό) κι είναι κι άλλα!Ναι ναι...λάθος, δε ξέρω πως το σκέφτηκα (και πριν μια εβδομάδα οδήγησα και το TT-S)...μάλλον φταίει ο συνδυασμός ώρας και τοποθεσίας (γραφείο ακόμα) που έγραψα το ποστ.
-
Παιδια χτες πρωινες ωρες πετυχα μια 520 καινουρια με την οποια σαν μαλακες κοντραριστικαμε στην παραλιακη.. Ε δεν μπορουσα να της ξεφυγω με τιποτα. τερμα το γκαζι και ειμασταν στα ιδια..Σε καποια φαση που ανοιξε πιο γρηγορα δεν τον εφτανα!
Ερχομαι στο φορουμ να βρω παρηγορια και τι να δω........
Ο συναδελφος 320 τη στελνει και παει για 335, ο αλλος παει για 330 f/l , η ΞΑΝΘΙΑ με Ζ4 Μ(οκ μονο εγω παραδεχομαι οτι αυτο πονεσε ? )..
Μα την παναγια ερχονται σκεψεις με το αμαξι μου και φοντο γκρεμους,λιμανια,φωτιες..
Και πανω που ελεγα οκ μωρε σιγα μια χαρα ειναι τα 170 αλογα. εγω ειμαι υπερβολικος και αλλα τετοια, ερχεστε και βαζετε το μαχαιρι βαθια στη σαρκα του ολογιομου μανγκο και πληγωνεται την εξωτικοτητα του! Κοκκινο δεν ηταν κοκκινο... ειχε το χρωμα.... ΑΑΑΑαααααχ
Πειτε κι αλλα παιδια , ενταξει την κανατε τη ζημια σας. Μιληστε κι αλλο για τα εξακιλυνδρα μεταξια σε εμας με τις κουρουνες με ροδες...
ΝΙΚΟ ισχυει ακομα η προταση για πιατσα στο Αμερικα ... Ακου ποσο ωραια ακουγεται nickM3-the greek και mangoM6cabrio ..
Δεν ετοιμαζουμε βαλιτσες σιγα σιγα ? -
βρε παραπονιεσαι με 170.....
εγω με 150 τι να πω....πολυ οικονομικη κριση επεσε!!!!!!
φωτογραφιες δεν βλεπω....
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Μα την παναγια ερχονται σκεψεις με το αμαξι μου και φοντο γκρεμους,λιμανια,φωτιες...Θεός...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
116i - 1.3 liter turbo 136 hp,
118i - 1.3 liter turbo 177 hp.Ειλικρινά το εύχομαι.
Τελικά ακόμα και οι πιο υπέρμαχοι της ατμόσφαιρας 'έπεσαν'.Λετε βα βγαλει η BMW τετοιους κινητηρες????
Και μετα τι θα λεει ο ιδιοκτητης?Εχω BMW 120 1.3 λιτρα
Κατα τη γνωμη μου η BMW το πολυ πολυ να φτιαξει κανα 1.6Τ ή κανα 2.0Τ.Για 1.3Τ το βλεπω αδυνατο... ειναι θεμα ηθικης -
Δε χωρά ηθική σε αυτά.
Και αν βοηθήσει στο να αποφύγει πρόστιμα από τις νόρμες καυσαερίων αυτή η κίνηση, δεν υπάρχει περίπτωση να το σκεφτούν δεύτερη φορά. -
Α στο καλό σου MAΝGO με έκανες και γέλασα μεσημεριάτικα!
Δηλαδή τώρα άμα σου πω πως ο ένας επηρεάζει τον άλλον (σε συναντήσεις του καφέ) θα το πιστέψεις?
Ε λοιπόν και εγώ μια χαρά ήμουν με το cabriolaki μου (έκανα την αποτοξίνωσή μου), μέχρι που βγήκα με δύο κολλητούς μου για καφέ. Τι ήθελα και πήγαινα? (Θα μου πείτε συνέχεια θα τους βλέπω και θα καίγομαι...)
Ε λοιπόν ο ένας έχει 335 με το Vishnu V2 και ο άλλος μόλις είχε παραγγείλει την Μ3 Ε92 DKG και δεν συμμαζεύεται. Αρχίσανε μια (συνηθισμένη) ατελείωτη συζήτηση για το ποιος θα είναι μπροστά από ρεπριζ, από στάση κλπ κλπ όταν αυτός με το 335 (το οποίο έχει και μπλοκέ) πατήσει το κουμπάκι του τηλεχειριστηρίου για να αλλάξει την χαρτογράφηση, ενώ την ίδια ώρα ο άλλος έλεγε ότι αν πατήσει τα δικά του μαγικά κουμπιά της Μ3 δεν έχει καμμιά ελπίδα κλπ κλπ κλπ.... και ο άλλος αν βάλει αγωνιστικούς καταλύτες με down pipe
μπλα μπλα μπλα.........
Εγώ έμεινα μ@λ@κ.... και τους άκουγα με δέος! Ναι αλλά δεν μπορείτε να ανοίξετε την οροφή και να πάτε μια ήρεμη βόλτα! Ναι καλά ποιον κοροιδεύω λέω από μέσα μου (αφού έχω πάνω μου το μικρόβιο που δεν θεραπεύεται κιόλας) και σταμάτησα να μιλάω...Με τα πολλά λέω σε αυτόν που έχει την 335 να πάμε μια γρήγορη βολτίτσα (η οποία λόγω του προγράμματος εννοείται ότι δεν έχει κόφτη τελικής και σε χρόνο dt είχε τερματίσει όλο το κοντέρ που κόντεψε να βγει έξω η βελόνα (και με εικοσάρες).
Αυτό ήταν. Το έβαλα σκοπό και μόλις μου δόθηκε η ευκαιρία σήμανε και η δική μου οικονομική κρίση...
-
Παντως αυτο με τους ρυπους μεγαλη μαλακια κατα τη γνωμη μου.Ας αφηναν τους κατασκευαστες να φτιαξουν οτι μοτερ θελουν και μετα αναλογα με τους ρυπους που εκπεμπουν να υπηρχε και μια αναλογη φορολογηση στον ιδιοκτητη και το εργοστασιο.Οχι τωρα που εβαλαν σαν οριο τα 120gr...Με τα supercars τι θα γινει?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Και μετα τι θα λεει ο ιδιοκτητης?Εχω BMW 120 1.3 λιτραΜε έχουν ρωτήσει 4-5 φορές αν το 130i που γράφει πίσω σημαίνει 1300 κυβικά
Εδώ η 316 είναι φετιχ για το Νεοέλληνα ... αν υπάρξει και original 1300 ... θα γίνει χαμός !
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Εδώ η 316 είναι φετιχ για το Νεοέλληνα ... αν υπάρξει και original 1300 ... θα γίνει χαμός !Ωχ αυτο δεν το ειχα σκεφτει
-
To ///M θα πάει σύννεφο
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
To ///M θα πάει σύννεφοε ρε τι εχει να γινει... -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Παιδια χτες πρωινες ωρες πετυχα μια 520 καινουρια με την οποια σαν μαλακες κοντραριστικαμε στην παραλιακη.. Ε δεν μπορουσα να της ξεφυγω με τιποτα. τερμα το γκαζι και ειμασταν στα ιδια..Σε καποια φαση που ανοιξε πιο γρηγορα δεν τον εφτανα!Ερχομαι στο φορουμ να βρω παρηγορια και τι να δω........
Ο συναδελφος 320 τη στελνει και παει για 335, ο αλλος παει για 330 f/l , η ΞΑΝΘΙΑ με Ζ4 Μ(οκ μονο εγω παραδεχομαι οτι αυτο πονεσε ? )..
Μα την παναγια ερχονται σκεψεις με το αμαξι μου και φοντο γκρεμους,λιμανια,φωτιες..
Και πανω που ελεγα οκ μωρε σιγα μια χαρα ειναι τα 170 αλογα. εγω ειμαι υπερβολικος και αλλα τετοια, ερχεστε και βαζετε το μαχαιρι βαθια στη σαρκα του ολογιομου μανγκο και πληγωνεται την εξωτικοτητα του! Κοκκινο δεν ηταν κοκκινο... ειχε το χρωμα.... ΑΑΑΑαααααχ
Πειτε κι αλλα παιδια , ενταξει την κανατε τη ζημια σας. Μιληστε κι αλλο για τα εξακιλυνδρα μεταξια σε εμας με τις κουρουνες με ροδες...
ΝΙΚΟ ισχυει ακομα η προταση για πιατσα στο Αμερικα ... Ακου ποσο ωραια ακουγεται nickM3-the greek και mangoM6cabrio ..
Δεν ετοιμαζουμε βαλιτσες σιγα σιγα ?Ρε συ MANGO μην απελπίζεσαι !!! ..... Θα έρθει άσπρη μέρα και για μας
Οποιο όχημα και να έχεις θα ζήλευες το άλλο, το καλύτερο , το γρηγορότερο κλπ.
Να χαίρεσαι το όχημα σου τώρα και μην αφήσεις τα όνειρα σου να σου μειώσουν αυτή τη χαρά -
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Οχι τωρα που εβαλαν σαν οριο τα 120gr...Με τα supercars τι θα γινει?Γιατί υπήρχε ποτέ όριο για τα supercars?
Προφανώς και το όριο των 120gr CO2 για κάθε 100km εμπίπτει σε κάποια αναλογία.
Ένα 1300cc αμάξι άνετα βρίσκεται κάτω από το όριο αυτό, ένα 6000cc αποκλείεται να το φτάσει ποτέ αυτό το όριο εκτός κι αν...τον σβήσεις. -
-
Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη ποιά θα είναι τα όρια και πως θα εφαρμοστούν.
Γίνονται συζητήσεις -μαγειρέματα και παζάρια δηλαδή- σε πολύ υψηλό επίπεδο. Μόλις τον περασμένο Σεπτέμβρη το θέμα ήταν στην ατζέντα των συνομιλιών Σαρκοζί-Μέρκελ, και μάλιστα πολύ ψηλά.
Πάντως να είστε σίγουροι ότι την ελλαδίτσα, λόγω κυβικών, λίγο την πιάνουν τα σκάγια αν και μάλλον θα αλλάξουν τον 30ετή τρόπο υπολογισμού του φόρου με βάση τα κυβικά σε κάτι πιο σύγχρονο.
BMW FORUM






