-
Δεν ξέρω για το After Sales Service της ΤΟΥΟΤΑ (γιατί δεν έχω ΤΟΥΟΤΑ), όμως το 'Pre Sales' της είναι άθλιο κι εμένα με έδιωξε μία και καλή από την -κατά τ' άλλα άψογη- ιαπωνέζικη εταιρεία.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Alagh ladion ka8e 15000 km? Sobarologite? Kai me ta kalutera sun8etika opos AMSoil h Motul 8100 den 8a tolmousa pano apo 10000 ka8hmerinhs edogishs.Ego pou pao pista alazo Mobil 1 ka8e 5000km. To Polh.
Και όμως φίλε μου! Ετσι είναι! Αυτό γράφει το συνοδευτικό επίσημο manual του αυτοκινήτου Corolla TSport, το ίδιο με συμβούλεψαν να κάνω στην κεντρική αντιπροσωπεία στη Συγγρού, με μιά διευκρίνηση, ή 15 χιλιάδες χιλιόμετρα ή 12 μήνες όποιο έλθει πρώτο. Σε ερώτησή μου αν! κλπ.κλπ. η απάντησή τους ήταν ότι απο εκεί και μετά είναι δικό τους το πρόβλημα, όσο είσαι σε εγγύηση ενοείται.
-
αν πασχει και η τογιοτα τοτε υπαρχει προβλημα!
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Και όμως φίλε μου! Ετσι είναι! Αυτό γράφει το συνοδευτικό επίσημο manual του αυτοκινήτου Corolla TSport, το ίδιο με συμβούλεψαν να κάνω στην κεντρική αντιπροσωπεία στη Συγγρού, με μιά διευκρίνηση, ή 15 χιλιάδες χιλιόμετρα ή 12 μήνες όποιο έλθει πρώτο. Σε ερώτησή μου αν! κλπ.κλπ. η απάντησή τους ήταν ότι απο εκεί και μετά είναι δικό τους το πρόβλημα, όσο είσαι σε εγγύηση ενοείται.Χμμμ... δεν ξέρω. Είσαι σίγουρος ότι π.χ. δεν έχουν υπολογίσει ώστε οι συνέπειες του να έχεις μπαγιάτικα λάδια στον κινητήρα σου να αρχίζουν να φαίνονται λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης; Δε θα με εξέπληττε...
-
Το after sales είναι όντως το καλύτερο στην ελλάδα. Εγώ έμεινα δύο φορές (δυόμησι μήνες σύνολο) χωρίς το αυτοκίνητό μου και για το διάστημα αυτό μου είχαν δώσει 1.6 Corolla και 1.3 Yaris για να κάνω τι δουλειά μου. Και βέβαια δε πλήρωσα Ευρώ!!!
Το θέμα είναι όμως οτι το αυτοκίνητό μου βρέθηκε μέσα για δυόμιση μήνες για δύο διαφορετικές σοβαρές βλάβες, και εκεί είναι που κρίνεται πλέον η αξιοπιστία σαν μάρκα. Σίγουρα δεν είναι η ΤΟΥΟΤΑ που μάθαμε απο τους πατεράδες μας...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Και όμως φίλε μου! Ετσι είναι! Αυτό γράφει το συνοδευτικό επίσημο manual του αυτοκινήτου Corolla TSport, το ίδιο με συμβούλεψαν να κάνω στην κεντρική αντιπροσωπεία στη Συγγρού, με μιά διευκρίνηση, ή 15 χιλιάδες χιλιόμετρα ή 12 μήνες όποιο έλθει πρώτο. Σε ερώτησή μου αν! κλπ.κλπ. η απάντησή τους ήταν ότι απο εκεί και μετά είναι δικό τους το πρόβλημα, όσο είσαι σε εγγύηση ενοείται.
Χμμμ... δεν ξέρω. Είσαι σίγουρος ότι π.χ. δεν έχουν υπολογίσει ώστε οι συνέπειες του να έχεις μπαγιάτικα λάδια στον κινητήρα σου να αρχίζουν να φαίνονται λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης; Δε θα με εξέπληττε...
Κοίταξε συνήθως ένα χρόνο πρίν τη λήξη της εγγύησης εγώ προσωπικά το διώχνω το αυτοκίνητο, ετσι δεν γνωρίζω τη γίνεται ή τη πρόκειται να γίνει μετά τη λήξη της.
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Και όμως φίλε μου! Ετσι είναι! Αυτό γράφει το συνοδευτικό επίσημο manual του αυτοκινήτου Corolla TSport, το ίδιο με συμβούλεψαν να κάνω στην κεντρική αντιπροσωπεία στη Συγγρού, με μιά διευκρίνηση, ή 15 χιλιάδες χιλιόμετρα ή 12 μήνες όποιο έλθει πρώτο. Σε ερώτησή μου αν! κλπ.κλπ. η απάντησή τους ήταν ότι απο εκεί και μετά είναι δικό τους το πρόβλημα, όσο είσαι σε εγγύηση ενοείται.το θεμα ειναι οτι μετα την εγγυηση θα εχεις πιθανον(αναλογα κ πως οδηγει ο καθενας) ενα μοτερ με πολλη παραπανω φθορα απο οτι αν αλλαζες πιο συχνα λαδια
Δε ξερω πολλα επι του θεματος, αλλα το να κρατας λαδια για 15.000 και με τις δικες μας 'βενζινες' το θεωρω αυτοκαταστροφικο
-
Η αλήθεια είναι το που και πως μεταχειρίζεσαι τη μηχανή. Ολοι μας έχουμε την εντύπωση πως οδηγόντας μέσα στην Αθήνα καταπονείται η μηχανή. Μέγα λάθος! Στις οδικές συνθήκες της Αθήνας και της Αττικής ευρύτερα, η μηχανή το μόνο που κάνει είναι να εργάζεται κατα το 90% σε ρυθμούς ρελαντί. Δεν της ζητάς τίποτα το ιδιαίτερο, δεν την πιέζεις σε τίποτα, το μόνο πρόβλημα που πιθανόν να αντιμετωπήσεις είναι η υπερθέρμανση. Αλλά με τη σημερινή τεχνολογία και αυτό πλέον δεν είναι Πρόβλημα. Ξέρω δε πολλούς οι οποίοι χρησημοποιούν λάδια πετρελαιομηχανής σε βενζινομηχανή γιατί είναι πολλαπλάσια ανθεκτικά στις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσονται. Ετσι λοιπόν ποιός ο λόγος για την τακτικότερη αλλαγή λαδιών? Το μόνο πρόβλημα είναι ότι τα λάδια χάνουν την αποτελεσματικότητά τους μετά απο ένα χρονικό διάστημα, τα χρησημοιήσεις ή όχι. Είναι το λεγόμενο ιξόδες συστατικό που έχουν. Για τούτο και οι αντιπροσωπείες όπως και η Toyota λένε αλλαγή στις 15 χιλιάδες χιλιόμετρα ή στους 12 μήνες όποιο έλθει πρώτο. Τώρα άν χρησημοποιείς τη μηχανή σου σε έντονους ρυθμούς τότε ναι θα έλεγα ότι συνήσταται η αλλαγή λαδιών τακτικότερα.
Η Toyota ικανοποιεί περισσότερο. Συμφωνείτε;