-
Το καλοκαίρι έψαχνα για ενα μεταχειρισμένο αμάξι, τελικά κατέληξα πως καλύτερη λύση ήταν ενα καινούργιο...
..Πολλά μεταχειρισμένα ήταν σε τιμές πολύ κοντά με τα αντίστοιχα καινούργια!!!!
Οπότε για ποιο λόγο κανεις να πάρει το όλο ρίσκο?...Τώρα ψάχνοντας ξανα για μια φίλη μου διαπίστωσα πως αρκετα που τα πουλούσαν πριν 6-7 μήνες ήταν απούλητα!
...Καλά δεν καταλαβαίνουν οι μαντράδες και οι ιδιώτες πως ζητάνε απίστευτα χρήματα για κατι που εχει χρησιμοποιηθεί αρκετα και πλέον δεν ειναι και τόσο σίγουρο σαν αγορά? 'Η μήπως ψάχνουν το κορόιδο?Για παράδειγμα στην Αγγλία ή την Γερμανία μετα το περασμα της 2ετιας ενα αυτοκίνητο χανει σχεδόν το 50% της αρχικής του αξίας...Εδώ για στην 2ετια πουλιέται για καινούργιο....
-
Το καλοκαίρι έψαχνα για ενα μεταχειρισμένο αμάξι, τελικά κατέληξα πως καλύτερη λύση ήταν ενα καινούργιο...
..Πολλά μεταχειρισμένα ήταν σε τιμές πολύ κοντά με τα αντίστοιχα καινούργια!!!!
Οπότε για ποιο λόγο κανεις να πάρει το όλο ρίσκο?...Τώρα ψάχνοντας ξανα για μια φίλη μου διαπίστωσα πως αρκετα που τα πουλούσαν πριν 6-7 μήνες ήταν απούλητα!
...Καλά δεν καταλαβαίνουν οι μαντράδες και οι ιδιώτες πως ζητάνε απίστευτα χρήματα για κατι που εχει χρησιμοποιηθεί αρκετα και πλέον δεν ειναι και τόσο σίγουρο σαν αγορά? 'Η μήπως ψάχνουν το κορόιδο?Για παράδειγμα στην Αγγλία ή την Γερμανία μετα το περασμα της 2ετιας ενα αυτοκίνητο χανει σχεδόν το 50% της αρχικής του αξίας...Εδώ για στην 2ετια πουλιέται για καινούργιο....
-
Το καλοκαίρι έψαχνα για ενα μεταχειρισμένο αμάξι, τελικά κατέληξα πως καλύτερη λύση ήταν ενα καινούργιο...
..Πολλά μεταχειρισμένα ήταν σε τιμές πολύ κοντά με τα αντίστοιχα καινούργια!!!!
Οπότε για ποιο λόγο κανεις να πάρει το όλο ρίσκο?...Τώρα ψάχνοντας ξανα για μια φίλη μου διαπίστωσα πως αρκετα που τα πουλούσαν πριν 6-7 μήνες ήταν απούλητα!
...Καλά δεν καταλαβαίνουν οι μαντράδες και οι ιδιώτες πως ζητάνε απίστευτα χρήματα για κατι που εχει χρησιμοποιηθεί αρκετα και πλέον δεν ειναι και τόσο σίγουρο σαν αγορά? 'Η μήπως ψάχνουν το κορόιδο?Για παράδειγμα στην Αγγλία ή την Γερμανία μετα το περασμα της 2ετιας ενα αυτοκίνητο χανει σχεδόν το 50% της αρχικής του αξίας...Εδώ για στην 2ετια πουλιέται για καινούργιο....
-
Έτσι ακριβώς είναι. Ζητάνε απίστευτα χρήματα για μεταχειρισμένο. Το χειρότερο δε είναι όσοι πουλάνε κάποιο σχετικά ασυνήθιστο μοντέλο. Και εξηγούμαι: μια παμπάλαια θωρακισμένη Cadillac (δεκαετίας '70 ή '60) που είδα σε αγγελία στο (τρισάθλιο) Top Cars... Ο μάγκας ζήταγε 200.000 ευρώ!!!
Τη στιγμή που ένα τέτοιο αυτοκίνητο, της συγκεκριμένης εποχής, δεν πουλιέται ούτε για το 1/10 της τιμής που αυτός ο τύπος ζητάει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έτσι ακριβώς είναι. Ζητάνε απίστευτα χρήματα για μεταχειρισμένο. Το χειρότερο δε είναι όσοι πουλάνε κάποιο σχετικά ασυνήθιστο μοντέλο. Και εξηγούμαι: μια παμπάλαια θωρακισμένη Cadillac (δεκαετίας '70 ή '60) που είδα σε αγγελία στο (τρισάθλιο) Top Cars... Ο μάγκας ζήταγε 200.000 ευρώ!!!Cadillac 30ετίας με πόσο;;;;
Καλά, εδώ έχουμε ξεφύγει εντελώς με τις τιμές των μεταχειρισμένων. Το 2002 ψαχνόμουν με κανένα μεταχειρισμένο και κοιτούσα για Cinque Sporting... Παιδιά, μοντέλα κοντά 10 ετών τα δίναν με 1 εκ. ή και παραπάνω (το ανώτερο που είδα ήταν 1,5εκ) Είμαστε σοβαροί;;;
Αυτή η κατάσταση βέβαια, θα με βολέψει όταν πουλήσω το δικό μου, αλλά σίγουρα δεν είναι ούτε λογική, ούτε συμφωνώ μαζί της. Θεωρώ λογικό ένα αμάξι να χάνει το 50% της αξιάς του (ή και παραπάνω) σε 3-4 χρόνια, ιδίως αν είναι mainstream και υπάρχουν πολλά στην αγορά. Απ' ότι ξέρω στην Αγγλία ένα Mondeo αξίζει περίπου το 35-40% της αρχικής του τιμής σε 3 χρόνια...και αυτοί βέβαια το έχουν παραχ@@#$, αλλά και εμείς από την αντίθετη...
-
Οι μαντράδες ζητάνε τρελά ποσά, όταν είναι να σου πουλήσουν αυτοκίνητο. Για πήγαινε ρώτησέ τους πόσο αγοράζουν το δικό σου και μετά τα λέμε.
Η αγορά του μεταχειρισμένου είναι ακριβώς όπως οι υπόλοιπες αγορές της Ελλάδας: Μπάχαλο! -
Οι μαντράδες προβλέπεται οτι σε λίγο θα πιάσουν (ξέρετε τι) και τα αυτοκίνητα που έχουν θα τα βάλουν (ξέρετε που)! Αντε γιατι υπάρχουν και ανήλικοι στο site
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Οι μαντράδες προβλέπεται οτι σε λίγο θα πιάσουν (ξέρετε τι) και τα αυτοκίνητα που έχουν θα τα βάλουν (ξέρετε που)! Αντε γιατι υπάρχουν και ανήλικοι στο siteΤάκη, μίλα ελεύθερα φίλε μου, μην αυτολογοκρίνεσαι!
Αυτά τα αυτοκίνητα που μένουν απούλητα, ονομάζονται στην Κοινή Εμπορική 'παλτά'.
Πιστεύω ότι θα βλέπουμε φαινόμενα εξωφρενικών τιμών για ένα χρόνο ακόμα, μετά πάπαλα.
-
Νομιζω οτι καποιος αν εχει υπομονή μπορεί να βρεί κατι καλό. Προσωπικά παζαρεύω ένα LANCIA KAPPA,με 10.000. ευρώ. πιστεύω οτι ειναι καλή τιμή.
-
και εγω εψαχνα το καλοκαιρι για κατι παλιο.
βρηκα γκολφ του 89 με μοτερ 1800 το οποιο λεει το ειχε φερει απο γερμανια (ελληνικες πινακιδες) ποσο λετε? 1,5 εκατ..για σταρλετ του 93 1,300 με ποσα λεφτα το βρισκεις?
-
Aπο επικοινωνία μου χτες σε γνωστο μαντρα που ''Παζαρεύει''
-Γεια σας ,ενδιαφέρομαι για το ΤΤ κουπε με τα 150 αλογα του 2002 που έχετε..Πόσο κανει?
-30.500
-30.500? Τοσο πολυ?
-Τοσο εχει κύριε
-Μα σε καινούργιο έχει 33.500! Δεν ειναι λιγο ακριβο για αυτοκίνητο 2 ετών? Τι θα γλιτώσω δηλαδή 1 εκατομμύριο μόνο?
-Αυτο ειναι αν το θελετε....Να σημειώσω πως δεν ειχε κανενα επιπλέον εξοπλισμο ή κατι εξαιρετικο...
Οπότε για ποιο λόγο να πάρω το 2ετιας που μπορει να το εχει ''σκίσει'' ο άλλος και ισως μου βγάλει και ενα σωρο προβλήματα? Και μετα τα2 χρονια ως γνωτον η VAG δεν καλύπτει τυχόν βλάβες......Τι νομίζουν πως πουλάνε? Κανενα οικόπεδο που πέρνει αξία με τον καιρό???
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Νομιζω οτι καποιος αν εχει υπομονή μπορεί να βρεί κατι καλό. Προσωπικά παζαρεύω ένα LANCIA KAPPA,με 10.000. ευρώ. πιστεύω οτι ειναι καλή τιμή.Και η τρίαινα ?
-
Αν ρίξει κανείς μια ματιά σε διάφορα γνωστά sites του εξωτερικού (κυρίως στη Γερμανία) θα δει ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων και εκεί παρουσιάζουν τεράστια διακύμανση.
Το σίγουρο είναι ότι σε κάποιες χώρες (Αγγλία, Γερμανία, κλπ) κάθε χρόνο βγαίνει ένα validation με τις ενδεικτικές τιμές που θα πρέπει να έχει ένα τέλεια διατηρημένο μεταχειρισμένο ενός, δύο ή περισσότερων ετών. Να μην ξεχνάμε όμως και τους ετήσιους ελέγχους που κάνουν εκεί (το δικό μας ΚΤΕΟ) που δεν επιτρέπουν εύκολα να κυκλοφορεί ένας 'χάρος' στο δρόμο.
Προς το παρόν, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κερδίζει κανείς μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα αν προτιμήσει ένα μεταχειρισμένο από ένα αντίστοιχο καινούργιο. Εκτός αν το πάρεις από 'αδελφό', ξέρεις όλη την ιστορία του και έχεις ιδιαίτερα ελαστικό τρόπο αποπληρωμής. Δύο λύσεις υπάρχουν ρεαλιστικά για όποιον ψάχνει μεταχειρισμένο: ή επενδύει πολύ χρόνο και αρκετό χρήμα σε ψάξιμο, ελέγχους, κλπ ή πηγαίνει από κάποιο γνωστό κέντρο πώλησης που δίνει τουλάχιστον ένα χρόνο εγγύηση.
-
Απλο! Δεν αγοραζει ΚΑΝΕΙΣ μεταχειρισμενο απο τα λαμογια τους μαντραδες, και ηρεμουμε ολοι... και εμεις και η αγορα... οι τιμες αυτες θα πεσουνε ΣΙΓΟΥΡΑ γιατι η αγορα μεταχειρισμενου εχει τρομερο προβλημα αφου τα καινουργια κανουνε ενα σωρο ευκολιες, (δοσεις, ατοκα, προκαταβολες) επισης τα καινουργια εχουνε μεγαλες εγγυησεις, (5 χρονια) και εχουνε και συστηματα ΕΙ ΜΠΙ ΕΣ που δεν εχουνε τα παλια... οποτε δεν υπαρχει λογος για μεταχειρισμενο εκτος και αν το παρεις απο γνωστο....
-
γιαυτο υπαρχει προβλημα με τις εισαγωγες μεταχειρισμενων?γιατι αυτα αναγκαστικα θα ναι φθηνα?
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Απλο! Δεν αγοραζει ΚΑΝΕΙΣ μεταχειρισμενο απο τα λαμογια τους μαντραδες, και ηρεμουμε ολοι... και εμεις και η αγορα... οι τιμες αυτες θα πεσουνε ΣΙΓΟΥΡΑ γιατι η αγορα μεταχειρισμενου εχει τρομερο προβλημα αφου τα καινουργια κανουνε ενα σωρο ευκολιες, (δοσεις, ατοκα, προκαταβολες) επισης τα καινουργια εχουνε μεγαλες εγγυησεις, (5 χρονια) και εχουνε και συστηματα ΕΙ ΜΠΙ ΕΣ που δεν εχουνε τα παλια... οποτε δεν υπαρχει λογος για μεταχειρισμενο εκτος και αν το παρεις απο γνωστο....Ξέχασες να αναφέρεις ότι τα καινούργια επιδοτούνται με πολύ χαμηλά επιτόκια σε αντίθεση με τα μεταχειρισμένα που δόσεις σημαίνει καταναλωτικό δάνειο με το τρέχον επιτόκιο της αγοράς. Για παράδειγμα ανφέρω και εγώ όταν βρήκα κάτι για συγγενικό πρόσωπο με τιμή 3 μιλιόνια δραχμές, στα 3 χρόνια εξόφληση και με μισό μιλιόνι προκαταβολή, το τελικό ποσό ξεπερνούσε τα 5 μιλιόνια. Τώρα σε ποιούς απευθύνονται οι μαντράδες με αυτές τις τιμές? είναι απορίας άξιον. Και τέλος να θυμόσαστε πάντα ότι το καλύτερο μεταχειρισμένο, είναι το χειρότερο καινούργιο
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Και τέλος να θυμόσαστε πάντα ότι το καλύτερο μεταχειρισμένο, είναι το χειρότερο καινούργιοΟφείλω να παρατηρήσω πάντως ότι υπάρχει μία περίπτωση που το μεταχειρισμένο είναι μονόδρομος: όταν, για κάποιο λόγο, το μοντέλο που σε ενδιαφέρει δεν παράγεται πλέον. Πρόσφατο παράδειγμα το 106 Rallye που για κάποιους είναι αναντικατάστατο.
-
Και τέλος να θυμόσαστε πάντα ότι [b]το καλύτερο μεταχειρισμένο, είναι το χειρότερο καινούργιο[/b]
Οφείλω να παρατηρήσω πάντως ότι υπάρχει μία περίπτωση που το μεταχειρισμένο είναι μονόδρομος: όταν, για κάποιο λόγο, το μοντέλο που σε ενδιαφέρει δεν παράγεται πλέον. Πρόσφατο παράδειγμα το 106 Rallye που για κάποιους είναι αναντικατάστατο.
aυτο που λες τακη ειναι σωστο και δεν το ειχα σκεφτει... μια ειναι η ουσια... η αγορα των μεταχειρισμενων πρεπει σιγα σιγα να παρει μπρος... και αυτο θα γινει ΜΟΝΟ οταν καταλαβουνε ποσο ΑΚΥΡΕΣ τιμες εχουνε...
και οταν σταματησουνε να πουλανε αμαξια με 50 κιλα στοκο πανω και βρεγμενα για να μην τριζουνε! -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Και τέλος να θυμόσαστε πάντα ότι το καλύτερο μεταχειρισμένο, είναι το χειρότερο καινούργιο
Οφείλω να παρατηρήσω πάντως ότι υπάρχει μία περίπτωση που το μεταχειρισμένο είναι μονόδρομος: όταν, για κάποιο λόγο, το μοντέλο που σε ενδιαφέρει δεν παράγεται πλέον. Πρόσφατο παράδειγμα το 106 Rallye που για κάποιους είναι αναντικατάστατο.
Κοίταξε, όταν πάμε για μεταχειρισμένο, κατά 90% πάμε γιατί προφανώς δεν έχουμε τη δυνατότητα του καινούργιου. Βέβαια υπάρχουν και οι περιπτώσεις που αναφέρεις, αλλά είναι λιγοστές, ή η περίπτωση ακριβών μοντέλων, όπως τα μετχειρισμένα Mercedes & BMW που έφερναν απο Ευρώπη. Ετσι λοιπόν θα μιλάμε για την πρώτη περίπτωση, δηλαδή της μη δυνατότητας για καινούργιο, και αυτό για διαφόρους λόγους. Και αυτό δεν το λέω εγώ αλλά είναι η γενική άποψη πολλών μαντράδων που λένε, για μεταχειρισμένο οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν απο μηδέν προκαταβολή έως 1000 ευρώ. Απο τα χίλια ευρώ και πάνω οι περισσότεροι έρχονται για καινούργιο. Τώρα ας υποθέσουμε ότι εγώ αγοράζω με 500 ευρώπουλα, (αυτά μπορώ να διαθέσω) ένα μεταχειρισμένο. Αν είμαι τυχερός και δεν βγάλει κάποια βλάβη τότε έχει καλώς. Αν όμως (που έχει την τάση να συμβαίνει) βγάλει κάποια βλάβη, τότε? και το λέω αυτό γιατί τα σημερινά αυτοκίνητα δεν είναι σαν τα παλαιότερα όπου μπορούσες να μπαλώσεις τη βλάβη και μόλις έχεις τα μαϊντανά να κάνεις την επισκευή. Τα σημερινά δυστοιχώς δεν έχουν τέτοια πολυτέλεια και ειδικά με τα ηλεκτρονικά τους. Χάλασε κάτι, πάει θέλει αντικατάσταση αλλοιώς το αράζεις. Ετσι λοιπόν εγώ που έχω να πληρώνω και τη δόση τι κάνω? Και τελειώνοντας να πώ και κάτι ακόμη. Αντε και αγοράζουμε ένα μεταχειρισμένο 3-4 ετών. Αμέσως-αμέσως θα θέλει λάστιχα και πιθανώτατα αμορτισέρ. Μιλάμε για μιά δαπάνη περίπου 600 ευρώ πρίν καλά-καλά ζεστάνουμε τη θέση του οδηγού.
-
Οι τιμές στην Ελλάδα από μάντρες είναι αστείες.... πραγματικά για γέλια, δεν είναι περίεργο που μένουν απούλητα για καιρό....το περίεργο είναι ότι μερικά αγοράζονται....! Αλλά εδώ ο Eλληνάρας έπαιρνε δάνειο για να παίξει στο χρηματιστήριο να μην πάρει κι ένα χρηματοδοτικό από τον μαντρά για να πάρει BMW....?!
Στην Αγγλία υπάρχει μετρημένη απαξίωση (depreciation) κάθε μοντέλου και υπολογισμένο έξοδο ανα χιλιόμετρο (που περιλαμβάνει την απαξίωση αυτή). Οπότε ξέρεις από την αρχή τι σε περιμένει. Τα περισσότερα αυτοκίνητα στα 3 χρόνια που αναφέρεται συνήθως η απαξίωση διατηρούν γύρω στο 40-50% της αξίας τους. Γαλλικά και Ιταλικά πέφτουν εύκολα και κάτω από 40%.... Ελάχιστα έχουν πάνω από 55%.
Όπως σε όλες τις περιπτώσεις τελικά θα λειτουργήσει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης. Όπως μερικοί πληρώνουν περισσότερο και από καινούργιο μοντέλο για να μην έχουν αναμονή άλλοι αρνούνται να τους πιάνουν τον....ποπό! Εφόσον είμαστε σε μια ενωμένη Ευρώπη αργά ή ρήγορα οι τιμές των μεταχειρισμένων θα εξισωθούν.
Προσωπικά μεταχειρισμένο δέχομαι μόνο ως εξευτελιστικά φτηνό εργαλείο (μέχρι 3000 ευρώ) ή από γνωστό, φίλο κλπ.
ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ....