-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Καλα θα μας τρελάνουν
Πιο πολύ promotion γίνεται στους δρόμους με αφίσες και στην τηλεόραση στο Sandero από όλα τα μοντέλα της Renault.
Ας πουλάμε τουλάχιστον φτηνα ρε παιδι μου παρά καθόλου!!!Και οχι μόνον ...
Η υπερ-προβολή του ...Κολιού τι νόημα έχει άραγε ;
Χάθηκαν τα Twingo και Clio; Από ποια μοντέλα περιμένουν πωλήσεις, ήθελα να 'ξερα ... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Καλα θα μας τρελάνουν
Πιο πολύ promotion γίνεται στους δρόμους με αφίσες και στην τηλεόραση στο Sandero από όλα τα μοντέλα της Renault.
Ας πουλάμε τουλάχιστον φτηνα ρε παιδι μου παρά καθόλου!!!Και οχι μόνον ...
Η υπερ-προβολή του ...Κολιού τι νόημα έχει άραγε ;
Χάθηκαν τα Twingo και Clio; Από ποια μοντέλα περιμένουν πωλήσεις, ήθελα να 'ξερα ...χαχα, μάλλον ειναι ευχαριστημένοι από τα 150 κλιο και τα 100 τουινγκο που δίνουν καθε μηνα
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Σε clio ΙΙ 1.4 8v του '99, μετά από 160000 χλμ ήρθε η ώρα για καταλύτη. Στην γυναίκα μου από αντιπροσωπεία της είπαν για κάτι 1000 ευρώ, καταλύτης + καζανάκι τελικό.
Επειδή η τιμή είναι... ασυναγώνιστη θέλω
α) Πρόταση για καλό εξατμισά ή συνεργείο που να ασχολείται με Renault και δεν... γδέρνει(βόρεια ή ανατολικά προάστια θα προτιμηθούν! αλλά δεν λέω όχι για κάτι καλό αλλού)
β) Αν επίσης ξέρετε κάτι φτηνότερο aftermarket με εργοστασιακές όμως προδιαγραφές θορύβου.
Ευχαριστώ προκαταβολικά!Θες οποιδήποτε συνεργείο ασχολείται με εξατμίσεις, ο θόρυβος μπορεί να είναι είτε απο σπασμένο σπιραλ, είτε απο το καταλύτη είτε απο το τελικό, να χαλάσανε δυο απο τα παραπάνω ταυτόχρονα είναι λίγο απίθανο Επιπλέον ένας καταλύτης του εμπορίου είτε κεραμεικός είτε μεταλλικός κοστίζει περίπου 200 ευρώ, το σπιράλ κοστίζει περίπου 30-50 ευρώ και το τελικό παίζει 100-200. Όλα τα παραπάνω είναι με εργοαστασιακές προδιαγραφές.
Ποιο συνεργείο ζήτησε τόσα?
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Θες οποιδήποτε συνεργείο ασχολείται με εξατμίσεις, ο θόρυβος μπορεί να είναι είτε απο σπασμένο σπιραλ, είτε απο το καταλύτη είτε απο το τελικό, να χαλάσανε δυο απο τα παραπάνω ταυτόχρονα είναι λίγο απίθανο Επιπλέον ένας καταλύτης του εμπορίου είτε κεραμεικός είτε μεταλλικός κοστίζει περίπου 200 ευρώ, το σπιράλ κοστίζει περίπου 30-50 ευρώ και το τελικό παίζει 100-200. Όλα τα παραπάνω είναι με εργοαστασιακές προδιαγραφές.Ποιο συνεργείο ζήτησε τόσα?
Πήγα και ρώτησα ο ίδιος... μου είπαν ότι ο θόρυβος είναι από τον καταλύτη, αλλά θέλει αλλαγή και το μεσαίο και το τελικό καζανάκι...
Το ένα από τα δύο είναι τρύπιο -δεν θυμάμαι ποιο- και το άλλο είναι έτοιμο να τρυπίσει!
Πήγα στην Ρεμες στην Μαραθώνος και μου είπαν όπως γράφω παραπάνω 1000 ευρώ...Θα πάω και σ'έναν εξατμισά να το σηκώσει να τα δούμε επιτόπου και βλέπουμε...
-
Στο εμπόριο μπορεί να βρεις και φθηνότερους από 200 αλλά δεν έχουν την ίδια ποιότητα μ' αυτόν που είχε το αμάξι από το εργοστάσιο (ούτε θα αντέξει τόσο).
Πάρε τιμή από μαγαζί που περνάει εξατμίσεις και στο ξαναγράφω: όπως ήταν το αμάξι δεν θα είναι.
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Σε clio ΙΙ 1.4 8v του '99, μετά από 160000 χλμ ήρθε η ώρα για καταλύτη. Στην γυναίκα μου από αντιπροσωπεία της είπαν για κάτι 1000 ευρώ, καταλύτης + καζανάκι τελικό.
Επειδή η τιμή είναι... ασυναγώνιστη θέλω
α) Πρόταση για καλό εξατμισά ή συνεργείο που να ασχολείται με Renault και δεν... γδέρνει(βόρεια ή ανατολικά προάστια θα προτιμηθούν! αλλά δεν λέω όχι για κάτι καλό αλλού)
β) Αν επίσης ξέρετε κάτι φτηνότερο aftermarket με εργοστασιακές όμως προδιαγραφές θορύβου.Ευχαριστώ προκαταβολικά!
πρωτον οι εργοστασιακοι καταλυτες των clio II phase I ειναι για πεταμα απο μονοι τους!2 εχω βγαλει σε αχρηστεια ο ενας ηταν και εντος εγγυησης!πηγαινε βαλε εναν μεταλλικο καταλυτη της Americat με ενα χρονο εγγυηση να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!το κοστος ειναι 240 ευρω με τοποθετηση!για το επιπεδο θορυβου ακριβως δεν ξερω να σου πω, σιγουρα ειναι λιγο πιο θορυβωδες απο τον μαμα, γιατι οταν τον εβαλα ηδη το συστημα εξατμιση πανω στο αμαξι μου 'εδινε' ντεσιμπελ καργα...αν εισαι βορεια προαστεια στειλε μου το κινητο σου να σε παρω να σου πω εναν αξιο πραγματικα μαστορα και οχι γδαρτη πολυλογα!
-
Γεια σας παιδια. Πριν λιγο καιρο ενας φιλος αγορασε ενα Clio 1.4 16V **προηγουμενης γενιας **αυτο με τους 98 ιππους στην εκδοση extreme. Θελω να ρωτησω αν καποιος ξερεις να μου πει τις σχεσεις του κιβωτιου και του διαφορικου ωστε να υπολογισουμε ποσα χλμ/1000 σαλ βγαζει η καθε ταχυτητα. Ευχαριστω.
-
RATIO: 1ST 3.360
RATIO: 2ND 1.860
RATIO: 3RD 1.320
RATIO: 4TH 1,03
RATIO: 5TH 0.820
RATIO: REVERSE 3.540
FINAL DRIVE RATIO 4.070 -
Ευχαριστω πολυ φιλε να εισαι καλα.
-
3 ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τη Renault:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=9602
-
Παιδιά καλησπέρα
είμαι κάτοχος ενός Scenic του 2006 (1600) και ενδιαφέρομαι για εξειδικευμένο συνεργείο στη Θεσ/νίκη αν γνωρίζετε, εκτός του Ρομπόπουλου. Δεν έχω πρόβλημα με τον συγκεκριμένο, απλά ψάχνω για κάποιον προκειμένου να γλυτώσω τις υπέρογκες χρεώσεις (εργατοώρες κ.λ.π.) που υπάρχουν στα εξουσιοδοτημένα, μια και η εγγύησή μου έχει λήξει. Εάν γνωρίζετε και κάποιον περιφερειακά της πόλης, no problem. Δεν ξέρω αν έχετε αναφερθεί ξανά στο θέμα, δεν βρήκα κάτι σχετικό σε προηγούμενες συζητήσεις σας.
Ευχαριστώ! Ελπίζω να τα λέμε συχνά. -
Δοκίμασε στο Club de France. Μοναστηρίου 301, αν δεν απατώμαι. Ή πήγαινε μια βόλτα στα Μουδανιά, στον Τσιγγελίδη. Πολύ καλές τιμές.
-
Thanx φίλε lesoko.
Θα δοκιμάσω εκεί και Θα ενημερώσω για εξυπηρέτηση και τιμές για όποιον ενδιαφέρεται.
Εχω την εντύπωση ότι ο Τσιγγελίδης είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος ή κάνω λάθος?
Επίσης βρήκα στο internet τους Μαραντίδη (Μελενίκου 14) & Σιφναίο (Μαντινείας με Μητροπούλου), γνωρίζετε κάτι?
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης leotas έγραψε:
Εχω την εντύπωση ότι ο Τσιγγελίδης είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος ή κάνω λάθος?Ναί αυτός είναι, αλλά οι τιμές του δεν έχουν καμία σχέση με τις τιμές της υπόλοιπης επίσημης Renault.
-
επισης υπαρχει στη περιοχη δελφων συνεργειο στο υψος της αρχ. μουσειου-παρασκευοπουλου..
-
Παιδια καλησπερα
Εχω μια laguna 2t μοντελο 2004 εδω και ενα χρονο, και η αναρτηση βλεπω οτι ειναι ανετη στα σαμαρακια, λακουβες, και οτι ανωμαλειες εχουν οι δρομοι μεσα στις πολεις.
Και στον αυτοκινητοδρομο δεν εχω παραπονο, δεν ακους και πολυ τον δρομο (ελαστικα 225-45-17)και η συμπεριφορα του στις (γρηγορες) αλαγες λωριδας ειναι σχετικα καλη,οταν ομως πανω σε στροφη υπαρχει ανωμαλεια, λακουβα,τοτε το πισω μερος του αυτοκινητου κουναει η ανοιγη την τροχοια του αποτομα αν δεν διορθωσω αμεσως με τιμονι.
Τα αμορτισερ ειναι τα εργοστασιακα και νομιζω οτι ειναι για να τα αλαζω (ισως αργησα).Εχει κανεις σας ιδεα με ποιο αμορτισερ θα (σφιξη) η αναρτηση χωρις να γινει (πετρα) η ψηλωση το αυτοκινητο και να μην χασει παρα πολυ απο την ανεση που εχει σαν χαρακτηρα το μοντελο;
Τωρα για την lagouna III 2Τ εχω διαβαση οτι η μπροστα αναρτηση ειναι 30% πιο σφιχτη και η πισω 50% σε σχεση με την laguna II 2T -
Δες αν υπάρχει κάποια έκδοση με κάπως σφιχτότερο αμορτισέρ από το δικό σου.
Κατά τα άλλα, την αναπήδηση στις εγκάρσιες σε στροφή πάνω την κάνουν όλα τα αμάξια. Το φαινόμενο είναι πιο έντονο σε αυτά με ημιάκαμπτο.
-
Ο χρήστης leotas έγραψε:
Thanx φίλε lesoko.
Θα δοκιμάσω εκεί και Θα ενημερώσω για εξυπηρέτηση και τιμές για όποιον ενδιαφέρεται.
Εχω την εντύπωση ότι ο Τσιγγελίδης είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος ή κάνω λάθος?
Επίσης βρήκα στο internet τους Μαραντίδη (Μελενίκου 14) & Σιφναίο (Μαντινείας με Μητροπούλου), γνωρίζετε κάτι?
Ευχαριστώ!Μαραντίδης (Ρέμης στο μικρό) είναι γενικά εγγύηση για ηλεκτρολογικά. Κάνει βέβαια και τα υπόλοιπα, αλλά στα ηλεκτρολογικά δεν παίζεται εύκολα.
-
Κάπου πήρε το μάτι μου αυτό:
Αυτο ειναι το επισημο προγραμμα που χρησιμοποιουν στα συνεργεια της Renault.
Περιεχει ολα τα ανταλλακτικα και τα μοντελα αυτοκινητων της εταιρειας.
Περιεχει και τιμες αλλα στη Γαλλικη αγορα.Ενδιαφέρει? Να σας δώσω link?
-
Ο χρήστης popous έγραψε:
Παιδια καλησπερα
Εχω μια laguna 2t μοντελο 2004 εδω και ενα χρονο, και η αναρτηση βλεπω οτι ειναι ανετη στα σαμαρακια, λακουβες, και οτι ανωμαλειες εχουν οι δρομοι μεσα στις πολεις.
Και στον αυτοκινητοδρομο δεν εχω παραπονο, δεν ακους και πολυ τον δρομο (ελαστικα 225-45-17)και η συμπεριφορα του στις (γρηγορες) αλαγες λωριδας ειναι σχετικα καλη,οταν ομως πανω σε στροφη υπαρχει ανωμαλεια, λακουβα,τοτε το πισω μερος του αυτοκινητου κουναει η ανοιγη την τροχοια του αποτομα αν δεν διορθωσω αμεσως με τιμονι.
Τα αμορτισερ ειναι τα εργοστασιακα και νομιζω οτι ειναι για να τα αλαζω (ισως αργησα).Εχει κανεις σας ιδεα με ποιο αμορτισερ θα (σφιξη) η αναρτηση χωρις να γινει (πετρα) η ψηλωση το αυτοκινητο και να μην χασει παρα πολυ απο την ανεση που εχει σαν χαρακτηρα το μοντελο;
Τωρα για την lagouna III 2Τ εχω διαβαση οτι η μπροστα αναρτηση ειναι 30% πιο σφιχτη και η πισω 50% σε σχεση με την laguna II 2TΚαλημερα.
Αν δεν σου ειναι κοπος,μπες στο φορουμ του greek renault club και θα παρεις αρκετες γνωμες απο τους κατοχους lagunaT.
RENAULT FORUM