-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Στην έκθεση είχαν για 1η φορά και τη Laguna Estate! Είναι πολύ πιο κομψή από το sedan! Γι'αυτο και στην ευρώπη όπου τα s/w πουλάνε κάνει θραύση...!Πω-πωωω, ειλικρινά ούτε καν πρόσεξα πως υπήρχε !!
-
Κι όμως! Και οι 2 Laguna (sedan και estate) ήταν και σε υπερυψωμένο σημείο!
Επίσης στο φυλλάδιο που μοίραζε η renault με όλη τη γκάμα γράφει ότι έχει αρχίσει να διατίθεται και η έκδοση GT! Τιμή βέβαια δεν έχω δει να έχει ανακοινωθεί κάπου!
Οσο για τη Laguna Coupe γράφει ότι θα διατίθεται από αρχές του 2009.
-
Άπο όσο είδα στην έκθεση όταν πήγα στο περίπτερο της Ρενό το Λαγκούνα δεν δημιούργησε κάποια ιδιαίτερη εντύπωση. Αντιθέτως υπήρξε κάποια σχετική αδιαφορία( όπως και για το αντίστοιχο μοντέλο της Σιτροέν). Και με τους κινητήρες που έχει δεν το βλέπω για πολλά- πολλά. Χωρίς εμπάθεια νομίζω ότι τόσο το Λαγκούνα όσο και το C5 της Σιτροέν με τους κινητήρες που έχουν και γενικά με τις δυνατότητες τους δεν φαίνεται ότι θα επιβιώσουν στην ελληνική αγορά.
Βλέποντας το Ισίγκνια της Όπελ, το Σουπέρμπ της Σκόντα, συν τα: Πασσάτ, Μονδέο, Μάζντα 6 - και βλέποντας απο τα ρεπορτάζ το νέο Αβένσις της Τογιότα - φαίνεται ότι αυτή την στιγμή ο ανταγωνισμός έχει πολύ πιο ολοκληρωμενες προτάσεις.
Κρίμα γιατί περίμενα οι γάλλοι θα μπορούσαν να έχουν καλύτερες προτάσεις απο ότι διαθέτουν αυτή την στιγμή
-
ΔΝΤΖ
Και με τους κινητήρες που έχει δεν το βλέπω για πολλά- πολλά. Χωρίς εμπάθεια νομίζω ότι τόσο το Λαγκούνα όσο και το C5 της Σιτροέν με τους κινητήρες που έχουν και γενικά με τις δυνατότητες τους δεν φαίνεται ότι θα επιβιώσουν στην ελληνική αγορά.
Ειδικά για τους κινητήρες των 2 αυτών μοντέλων έχω να πω ότι είναι όλοι κλάσεως euro 4. Με δεδομένο ότι η κλάση euro 5 θα είναι υποχρεωτική σε λίγους μήνες, βλέπω ομαδικό relaunch σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Επειδή το φαινόμενο αφορά και άλλους κατασκευαστές, πιστεύω ότι βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο και θα συνιστούσα σε υποψήφιους αγοραστές να είναι προσεκτικοί. Επειδή η αλλαγή από κλάση 4 σε 5 έχει προαναγγελθεί εδώ και χρόνια, δεν νομίζω ότι τα εργοστάσια πιάστηκαν αδιάβαστα. Ίσως το κόστος και οι τεχνολογίες του euro 5 να είναι σοβαρές και να περιμένουν να μπουν την τελευταία στιγμή στο χορό, αλλά λόγω timing στο ενδιάμεσο να δουλεύουν με την κλάση euro 4 για να μην χάσουν μερίδια. -
Και το Test του Autobild για την 1.6:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=2135
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Και το Test του Autobild για την 1.6:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=2135' target='_blank' target='_blank' target='_blank1400 κιλά-110 ίπποι-11,5 λίτρα/100 μέση κατανάλωση. Τι άλλο να προσθέσει κανείς ...;
Αλήθεια, την GT με τους 205 ίππους θα την φέρουν άραγε ποτέ ; 30 χιλιάρικα έχει στη Γαλλία. Και με την 'καθιερωμένη' υπερτιμολόγηση του 3χίλιαρου που θα βάζανε (32,5 χιλιάρικα δεν έχει το αντίστοιχο δεύτερης γενιάς στο ελλάντα...; ), πάλι ανταγωνιστική (γενικώς) θα ήταν ... -
Στο φυλλάδιο που μοιράζανε στην έκθεση την ανέφερε πλέον την έκδοση GT και σε κάποιο φόρουμ διάβασα ότι στην έκθεση της Dim υπάρχει μια εκθεσιακή GT. Αρα θεωρώ ότι στο άμεσο επόμενο διάστημα θα ανακοινώσουν τιμές και για την GT καθώς και για την Estate που υπήρχε επίσης στην έκθεση!
-
Mπορώ να έχω μια τριλιτρη ντίζελ κουπέ GT;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mπορώ να έχω μια τριλιτρη ντίζελ κουπέ GT;με δώρο 5 βαθμούς μυωπία
-
για σας μονο 57 χιλιαδες ευρω και 601 σεντς... ελπιζω να δουμε κανα 2 στην ελλαδα...
-
Το κάνανε παλι το θαύμα τους τα Γαλλάκια...Μα είναι μάσκα αυτή σε ένα τόσο αρμονικό σχέδιο... -
Eμένα μαρέσει, θυμίζει κάτι από πεζό...
-
Η μάσκα θυμίζει κάτι απο το Φίατ κουπέ της δεκαετίας του 90΄; Απλά ως εντύπωση.
Κατά τα άλλα όσο οι κινητήρες δεν αλλάζουν δεν γίνεται τίποτα. Ήδη σε κράτημα και χώρους δεν στέκεται απέναντι στα Πασάτ/Μοντέο.
-
Η μάσκα στην coupe είναι πανέμορφη! Και γενικά η Laguna coupe είναι φοβερό σχήμα! Ευτυχώς που θα φοράει και δίλιτρους τούρμπο και παίζει να θαυμάσουμε καμία και στην Ελλάδα!
Και άλλο ένα test της μικρής 1.6:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=72786
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Η μάσκα στην coupe είναι πανέμορφη! Και γενικά η Laguna coupe είναι φοβερό σχήμα! Ευτυχώς που θα φοράει και δίλιτρους τούρμπο και παίζει να θαυμάσουμε καμία και στην Ελλάδα!Και άλλο ένα test της μικρής 1.6:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=72786' target='_blank
H μάσκα δεν αρέσει ούτε στους Γάλλους και δεν κολλάει καθόλου με το υπόλοιπο σχήμα και κυριώς το πίσω μέρος. Κατα τα άλλα με την ενεργητική τετραδιεύθυνση το αμάξι στέκεται απίστευτα στον δρόμο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eμένα μαρέσει, θυμίζει κάτι από πεζό...δυστυχως και μενα λιγο psa μου κανει σε ορισμενες φωτο που τη βλεπω...παντως γενικα οποτε δεν ειναι σε χρυσαφι μου αρεσει...
-
Εμένα μου αρέσει πολύ η coupe και η μάσκα της φυσικά (δεν είμαι γάλλος )
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η μάσκα στην coupe είναι πανέμορφη! Και γενικά η Laguna coupe είναι φοβερό σχήμα! Ευτυχώς που θα φοράει και δίλιτρους τούρμπο και παίζει να θαυμάσουμε καμία και στην Ελλάδα!
Και άλλο ένα test της μικρής 1.6:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=72786' target='_blank' target='_blank
H μάσκα δεν αρέσει ούτε στους Γάλλους και δεν κολλάει καθόλου με το υπόλοιπο σχήμα και κυριώς το πίσω μέρος. Κατα τα άλλα με την ενεργητική τετραδιεύθυνση το αμάξι στέκεται απίστευτα στον δρόμο.
Kαλά, αδερφέ εσύ έχεις αλλοτριωθεί εκεί πάνω. Δεν παίζει.
-
Απολύτως...
-
Ο λόγος περί σπορ οικογενειακών (σεντάν ή χάτς) με τιμή 30.000-35.000Ε και μέχρι περίπου 2000cc: δεν περιλαμβάνω ιαπωνικά, σουηδικά, ισπανικά, τσέχικα και ιταλικά (αν και η Αlfa 159 είναι οπωσδήποτε αξιόλογο αυτοκίνητο με πολύ καλά αποτελέσματα στο elk-test του γερμανικού Αuto Μotor und Sport και 5* στην παθητική ασφάλεια).
Τα υποψήφια είναι: Αudi A4, BMW 320i, Ford Mondeo, Mercedes C200 Kompressor, Renault Laguna GT, Opel Insignia, VW Passat CC.
Απορρίπτω Audi, BMW, Mercedes λόγω «φουσκωμένων» τιμών από τις νέο-ελληνικές αντιπροσωπίες (+ 17% καπέλο!), άρα παραμένουν Mondeo, GT, Insignia, Passat. To Μondeo στα 2000cc έχει ασθενικό κινητήρα (140hp) και για αξιοπρεπείς επιδόσεις θα πρέπει να πας στα 2500cc (220hp) που είναι μάλλον πολλά (αυξημένα τέλη, ασφάλειες, και κυρίως κατανάλωση). Άρα μένουμε στα Insignia, GT, Passat. To Insignia φαίνεται καλό αλλά με προβληματίζουν οι μέτριες κριτικές που έχει λάβει ακόμη και στην Αγγλία (και μάλιστα οι Άγγλοι το θεωρούν και Αγγλικό αυτοκίνητο με το όνομα Vauxhall, συνήθως μεροληπτούμε υπέρ της χώρας μας) και με άγνωστα ακόμη αποτελέσματα στα crash tests, βλέπε
http://www.channel4.com/4car/rt/vauxhal ... ia/25561/2' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΆρα προσανατολίζομαι σε GT vs Passat. Το GT έχει σαφώς καλύτερη οδική συμπεριφορά λόγω τετραδιεύθυνσης, (στον βρετανικό ειδικό τύπο αναφέρεται πώς από τους πρώτους πελάτες της GT ήταν η…BMW που προσπαθεί να αντιγράψει το σύστημα, βλέπε
http://www.channel4.com/4car/rt/renault/laguna/20781/2' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank ,
βλέπε και την κριτική της βρετανικής ΑΑ (αντίστοιχη της ελληνικής ΕΛΠΑ) στο ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης στο Laguna Coupe
http://www.theaa.com/allaboutcars/carte ... 08100.html' target='_blank ,)ελαφρώς καλύτερη παθητική ασφάλεια ενώ το Passat έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής και κάπως μικρότερη κατανάλωση, από επιδόσεις είναι περίπου ισοδύναμα (αν και ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία των TFSI των Golf). Το σύστημα ηλεκτρονικής τετραδιεύθυνσης φαίνεται πως είναι αποτελεσματικό όπως δείχνει και το εντυπωσιακό βιντεάκι της Renault που κυκλοφορεί στο you tube
http://www.youtube.com/watch?v=QaTnd3ozcaE' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank(αλλά και σχετικές αναφορές στον ξένο ειδικό τύπο) όπου το GT εκτελεί elk-test με ταχύτητα εξόδου 134km/h ενώ η Porsche Boxster S με μόλις 122km/h.
Η νέα αντιπροσωπία PGA όμως δεν φαίνεται και πολύ εξυπηρετική…, δεν απαντούν σε emails κλπ ενώ δεν είναι σαφές πότε θα έρθει το GT στην Ελλάδα (στην Ευρώπη κυκλοφορεί από το καλοκαίρι 2008).
Για το elk-test θα ήθελα να πω μερικά: είναι δοκιμασία σουηδικής επινόησης και είναι το σημαντικότερο τεστ που από μόνο του μπορεί να πει πολλά για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου και είναι κρίμα που σπάνια δημοσιεύονται συγκριτικά αποτελέσματα, οι παράμετροι φυσικά είναι τυποποιημένοι για να υπάρχει σύγκριση (αποστάσεις και κλίση στροφής). Το σίγουρο είναι πως υπάρχει μέσα στην λίστα των τεστ για να αναδειχθεί ο τίτλος *αυτοκίνητο της χρονιάς *και συνεκτιμάται (συνεπώς ο τίτλος δεν είναι κενός περιεχομένου σε καμία περίπτωση, το λέγω αυτό διότι στην Ελλάδα υπάρχει συχνά η αντίληψη—κρίνοντας εξ ιδίων προφανώς-- πως όλοι τα παίρνουν, το COTY, το Euroncap, εδώ μπορεί αλλά στο εξωτερικό όχι, κάποιοι ίσως αλλά σίγουρα όχι όλοι!)Υπενθυμίζω ότι η Mercedes A Class το 1997 είχε ανατραπεί (δεν βγήκε απλά εκτός πορείας) με μόλις 80km/h! To απλό νέο Renault Laguna (χωρίς τετραδιεύθυνση), στο σχετικό τεστ πέρυσι δεν τα πήγε καλά και αυτός ήταν ένας βασικός λόγος που για τον τίτλο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς 2008 δεν κατατάχτηκε καν μεταξύ των φιναλίστ… Επίσης φήμες λένε πως ένα άλλο «βαρύ» όνομα που δεν τα πήγε καλά είναι η σειρά 5 της BMW που κυκλοφορεί τώρα (δεν μιλάμε για την Μ5 βέβαια—σε αντίθεση με την σειρά 3 που τα πήγε πολύ καλά)…Ένα αυτοκίνητο πάντως που μου αρέσει είναι η BMW 320i αλλά μου φαίνεται μεγάλη κοροϊδία να δώσω 37.000Ε για την βασική έκδοση Comfort (ενώ στην Γερμανία κοστίζει 30.000Ε, τα 7000E πηγαίνουν στην τσέπη του νέο-έλληνα αντιπροσώπου), τη στιγμή που στην Ευρώπη με 37.000Ε αγοράζεις την 325xi (“διαμάντι” V6, 220hp, χαμηλή κατανάλωση και τερακίνηση, εδώ η 325 xi κοστίζει κοντά στα…50.000Ε αλλά στην περίπτωση αυτή υπάρχουν και αυξημένοι δασμοί).
Renault Laguna III