-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
-
ΗΤ, κούκλα Πότε παραλαμβάνεις?
-
Αν όλα πάνε καλά, αύριο απόγευμα
-
Λογω της MiTo και του Punto Abarth εχω παρει ολο τον ειδικο τυπο τον τελευταιο καιρο. Αρκετοι λοιπον ηταν αυτοι που εγραφαν για μια σχεδον ψευτικη αισθηση βαρους απο το τιμονι στην σπορ ρυθμιση του DNA. Πηρα λοιπον τηλεγωνο σημερα στα γραφεια του EVO και μιλησα αρκετη ωρα. **Μου εδωσαν λοιπον μια χρησιμη πληροφορια για οσους ειναι υποψηφιοι αγοραστες. ** Το αυτοκινητο της δοκιμης τους ηταν αυτο με τις 18αρες ζαντες (οπως και στον υπολοιπο ειδικο τυπο) για λογους ομορφιας. Με αυτες λοιπον ενω η συνολικη εικονα του αυτοκινητου ειναι πολυ καλη, μου ειπαν οτι υπαρχει αυτη η νευρικοτητα γυρω απο την ευθεια και γενικα στις αντιδρασεις χωρις ομως να ειναι ενοχλητικη. Αυτο τον καιρο ομως εχουν ως δημοσιογραφικο αυτοκινητο μια MiTo με 17αρες και μου ειπαν οτι οι 17αρες ταιριαζουν αρκετα περισσοτερο στο αυτοκινητο. Κανουν το τιμονι πιο 'ηρεμο' και ζεσταινουν τα ελαστικα πιο γρηγορα. Θεωρησα πως ειχα την υποχρεωση να σας το πω. Οσοι λοιπον την παρετε προτιμηστε τις 17αρες (που ειναι και πανεμορφες).
-
πολυ ωραιο το ροσσο αλφα αλλα κατι με χαλαει ρε παιδια μηπωσ να παραγειλω το λευκο οχι το ζαχαρι καταλαβατε το απλο λευκο και με τα λεφτα που θα γλυτωςω απο το χρωμα να τα βαλω φιμε εχουμε καμια φωτο με λευκο..οχι ζαχαρη η εκρου. λευκο..........,περιμενω φωτος και οπωσδηποτε τισ γνωμες σας
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Λογω της MiTo και του Punto Abarth εχω παρει ολο τον ειδικο τυπο τον τελευταιο καιρο. Αρκετοι λοιπον ηταν αυτοι που εγραφαν για μια σχεδον ψευτικη αισθηση βαρους απο το τιμονι στην σπορ ρυθμιση του DNA. Πηρα λοιπον τηλεγωνο σημερα στα γραφεια του EVO και μιλησα αρκετη ωρα. **Μου εδωσαν λοιπον μια χρησιμη πληροφορια για οσους ειναι υποψηφιοι αγοραστες. ** Το αυτοκινητο της δοκιμης τους ηταν αυτο με τις 18αρες ζαντες (οπως και στον υπολοιπο ειδικο τυπο) για λογους ομορφιας. Με αυτες λοιπον ενω η συνολικη εικονα του αυτοκινητου ειναι πολυ καλη, μου ειπαν οτι υπαρχει αυτη η νευρικοτητα γυρω απο την ευθεια και γενικα στις αντιδρασεις χωρις ομως να ειναι ενοχλητικη. Αυτο τον καιρο ομως εχουν ως δημοσιογραφικο αυτοκινητο μια MiTo με 17αρες και μου ειπαν οτι οι 17αρες ταιριαζουν αρκετα περισσοτερο στο αυτοκινητο. Κανουν το τιμονι πιο 'ηρεμο' και ζεσταινουν τα ελαστικα πιο γρηγορα. Θεωρησα πως ειχα την υποχρεωση να σας το πω. Οσοι λοιπον την παρετε προτιμηστε τις 17αρες (που ειναι και πανεμορφες).Το πελμα και στις 17αρες και στις 18αρες ειναι 215.
Αν υπαρχει καποια διαφορα οδηγικα θα ειναι λογω αλλου ελαστικου και οχι λογω ζαντας.
Αφου στη μεν 17αρα τοποθετουν τα Pirelli Nero στη δε 18αρα τα Dunlop SP.Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εννοουν οι ανθρωποι του Ενο.
Τι ειδους νευρικοτητα ειναι αυτη γυρω απο την θεση της ευθειας?
Αυτο που ειναι δεδομενο ειναι πως το τιμονι της ΜιΤο εχει απλα μια μικρη ασαφεια γυρω απο την θεση της ευθειας και αυτο στα λιγα χλμ/ωρα. Μετα αυτο εξαλειφεται ενω το τιμονι υπο μοιρες δινει τα ρεστα του οντας διαβητης. Τα οποια μειονεκτηματα στα λιγα χιλιομετρα οφειλονται στο ηλεκτρικο τιμονι. Εκει ξεχωριζεις το υδραυλικο.
Επισης το τιμονι της ΜιΤο εχει αριστη επαναφορα.
Εχω οδηγησει και με 17αρες και με 18αρες. Δεν ειδα καποια σημαντικη διαφορα και οπως ειπα αυτη θα την απεδιδα στον διαφορετικο τυπο ελαστικων.
Εγω θα εβαζα 18αρες και το προτεινω σε οποιον δεν εχει προβλημα οικονομικου οταν θα ερθει η ωρα αντικαταστασης τους. -
Μετα το παραπανω ποστ μου πηρα τηλεφωνο την FIAT ΤΕΧΝΟΚΡΕΤΑ εδω στα Χανια με σκοπο να οδηγησω τη MiTo. Δεν εδινα και πολλες πιθανοτητες γιατι αλλωστε στην επαρχια δεν ειναι δυνατον να σου δωσουν ευκολα test drive. Για να μην τα πολυλογω, σε 15 λεπτα ειχα στα χερια μου το τιμονι μιας κοκκινης MiTo με τους 150 ιππους (162 στις δυναμομετρησεις) που ειχε πανω τις πανεμορφες 17αρες που μας εδειξε στη φωτογραφια ο Hellenic Tifosi. Αρχικα μπηκα δυστακτικα γιατι ηταν και ο πωλητης μαζι, αλλα μετα απο λιγη ωρα μου ειπε κανε οτι θες. Βγηκαμε λοιπον στην εθνικη οδο απο Χανια για Κισσαμο στο σημειο περιφερειακα των Χανιων, που εχει διαχωριστικο (για λογους ασφαλειας). Παταω λοιπον μεχρι τα 180 και εκει που παω μου λεει ο πωλητης, πατα τρεμα το φρενο. Του λεω δεν θα εισαι με τα καλα σου, δεν το εχω κανει ποτε με το HGT αυτο, μπορει να αποσταθεροποιηθει το πισω μερος, ειναι πολλα τα χιλιομετρα. Αυτος συνεχισε να επιμενει, το παταω λοιπον και μενω ΑΝΑΥΔΟΣ. Κοντεψαν να βγουν οι βολβοι απο τα ματια μου και το αυτοκινητο πηγαινε καρφι ευθεια,χωρις δραματα χωρις τιποτα, λες και φρεναρε απο τα 70 χλμ. Το δικο μου φρεναρισμα ηταν απο τα 180 στα 70 χλμ, Πραγματικα δεν περιμενα να εχουν εξελιχθει τοσο πολυ τα νεα αυτοκινητα. Τωρα οσον αφορα το περιβοητο τιμονι. Στην ρυθμιση dynamic οπως αναφερουν τα περιοδικα εχει μια τεχνιτη αισθηση βαρους, αλλα απο εκει και περα ειναι ακριβεστατο και γρηγορο. Επισης στις υψηλες ταχυτητες (180 χλμ) δεν ειδα καποια νευρικοτητα γυρω απο την θεση της ευθειας (μαλλον επειδη φορουσε τις 17αρες), ενω η αισθηση του αυτοκινητου ηταν πολυ πολυ σιγουρη. Η αποκριση στο γκαζι ειναι καλη και στην ρυθμιση dynamic η διαφορα ειναι αισθητη. Βεβαια οπως εχουν γραψει και αλλοι ειναι ενα ταχυτατο αυτοκινητο, αλλα δεν εχει καποιο ξεσπασμα. Το γκαζι του ομως ειναι υπερ-επαρκες. Τωρα οσον αφορα την οδικη συμπεριφορα δεν μπορω να κρινω πολλα, αλλα σε δυο στροφες που την πιεσα στη ασφαλτο σαπουνι των Χανιων η προσφυση ηταν πολη υψηλη και η υποστροφη λιγη, στο αφημα του γκαζιου γυρναει ομαλα και ομορφα χωρις να χρειαζεται καν να κανεις αναποδο τιμονι. Απλα το φερνεις σχεδον στην θεση της ευθειας. Κοινως αν ειχα 20000 ευρω επαιρνα τωρα την πλουσια εκδοση με 17αρες και ημουν αρχοντας. Οση την κανατε παραγγελια με το καλο να σας ερθει, ειναι ενα πανεμορφο και εξαιρετικο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το πελμα και στις 17αρες και στις 18αρες ειναι 215.
Αν υπαρχει καποια διαφορα οδηγικα θα ειναι λογω αλλου ελαστικου και οχι λογω ζαντας.
Αφου στη μεν 17αρα τοποθετουν τα Pirelli Nero στη δε 18αρα τα Dunlop SP.Σίγουρα έχει σημασία αν πρόκειται για Pirelli ή Dunlop, αλλά παίζουν ρόλο και χαρ/κά όπως το προφίλ του ελαστικού και τα τεχνικά χαρ/κά της κάθε ζάντας πέραν της διαμέτρου.
Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εννοουν οι ανθρωποι του Ενο.
Τι ειδους νευρικοτητα ειναι αυτη γυρω απο την θεση της ευθειας?
...
Εγω θα εβαζα 18αρες και το προτεινω σε οποιον δεν εχει προβλημα οικονομικου οταν θα ερθει η ωρα αντικαταστασης τους.Γιατί το προτείνεις? Ρωτάω γιατί άλλο να πεις 'εγώ θα έβαζα 18άρες' κι άλλο να το προτείνεις και στους άλλους χωρίς να αναφέρεις κάποιο πλεονέκτημα [εκτός βέβαια από το εμφανισιακό θέμα, για το οποίο ο καθένας έχει την άποψή του]. Υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος γιατί να βάλουμε 18άρες για τους Ελληνικούς δρόμους?
-
Είδα μια κόκκινη χθες βράδυ στην Αττική Οδό. Ξεχώριζε!
Ωραίο είναι. Αν και βραδυ, μου έκανε πολύ καλή εντύπωση.
-
έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν μερικά... έχω πετύχει σε χαλάνδρι, κέντρο, στη σουνίου...
Όντως όμως -και κυρίως δεδομένων των σχεδιαστικών περιορισμών που θέτει το supermini μέγεθος- είναι πολύ όμορφο! Hands down το ομορφότερο supermini ! ...και σίγουρα από κοντά έχει μεγάλη διαφορά από τις φωτό που κατά περίπτωση το αδικούν πολύ.
Δεν θα έπερνα supermini αυτή την περίοδο, αλλά θα ψήσω την άλλη
Καλοτάξιδα σε όσους τυχερούς θα την χαίρονται!
-
Πρώτες εντυπώσεις:
- Πόσο δίκιο είχα που το παίδεψα με το χρώμα!
- Στην καθημερινή οδήγηση δείχνει αρκετά βολικό και εύχρηστο, με το τιμόνι του να γίνεται ΠΟΥΠΟΥΛΟ στους επιτόπιους ελιγμους
- Ο κινητήρας ανταποκρίνεται καλά μετά τις 2,500rpm. Όχι ότι είναι ενοχλητικός κάτω απο αυτές, απλώς ζωντανεύει από εκεί και πάνω
- Δεν έχω στρίψει ακόμα ζόρικα, αλλά σε ελάχιστα σβέλτους ρυθμους δείχνει να πατάει με μεγάλη σιγουρια στο δρόμο, ακριβώς όπως περίμενα
- Το Blue & Me είναι φανταστικό! Η μοναδική μαλακία που έχει ο media player είναι ότι όταν παίζεις ένα κομμάτι και θες να αλλάξεις φάκελο πρέπει να τους ξανασκρολάρεις όλους από την αρχή.
- Δεν ξέρω αν είναι 'ελάττωμα' ή φταίει κάποια ρύθμιση, αλλά όταν το βάζω στο 'D' δε μου εμφανίζει την πίεση της τουρμπίνας στην οθόνη
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
- Δεν ξέρω αν είναι 'ελάττωμα' ή φταίει κάποια ρύθμιση, αλλά όταν το βάζω στο 'D' δε μου εμφανίζει την πίεση της τουρμπίνας στην οθόνη
Θέλει ρύθμιση από το μενού αυτό Βαγγέλη.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
- Δεν ξέρω αν είναι 'ελάττωμα' ή φταίει κάποια ρύθμιση, αλλά όταν το βάζω στο 'D' δε μου εμφανίζει την πίεση της τουρμπίνας στην οθόνη
E τι περίμενες...Ιταλικό ...πλάκα κάνω!
Να το χαίρεσαι, καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πρώτες εντυπώσεις:- Πόσο δίκιο είχα που το παίδεψα με το χρώμα!
(...)
Είδες που σου έλεγα;
καλορίζικο, καλοτάξιδο! - Πόσο δίκιο είχα που το παίδεψα με το χρώμα!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
- Δεν ξέρω αν είναι 'ελάττωμα' ή φταίει κάποια ρύθμιση, αλλά όταν το βάζω στο 'D' δε μου εμφανίζει την πίεση της τουρμπίνας στην οθόνη
Θέλει ρύθμιση από το μενού αυτό Βαγγέλη.
Ναι, το φαντάζομαι. Θα το σκαλίσω αργότερα.
Ευχαριστώ όλους για τα καλά λόγια, ακόμα και τον 'ροζ' εγκάθετο
-
Καλόστριφτο ρε!!
-
Καλοταξιδο!!!
-
-
Καλοταξιδο συναδελφε,καλοστριφτο και να την χαρεις τετοια κουκλα...
-
Καλοτάξιδο...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008